יום ראשון, 2 בפברואר 2014

מי מברשת מלוכלכת של אמא? מי? מי? - ביקורת - Review

Beauties Factory - Brush Cleanser

עובדה מוכרת היא שיש קשר ישיר בין עור מזוהם ובעייתי לבין מברשות איפור מטונפות. ה-101 של עולם האיפור הוא שהכלים איתם אנו עובדים חייבים להיות איכותיים, עדינים, מטופחים לא פחות מעור הפנים שלנו, ועד כמה שאפשר נקיים (עם עדיפות לסטריליים, אבל כמובן שלא תמיד יש זמן ואפשרות לכך).
כאשר רק התחלתי להישאב אל עולם הקסמים והאשליות של האיפור ואביזריו, לא הייתי ממש מודעת לכך שמברשות מוזנחות יובילו לשגשוג אוכלוסיית החצ'קונים על עור הפנים שלי. הייתי מנקה את המברשות שלי אולי פעם בחודשיים, והפלא ופלא- התחצ'קנתי בקצב מטורף, העור שלי נראה חסר חיים ודי מגעיל במשך תקופה מסויימת, עד שהבנתי שכמו שאנחנו דואגים לניקיון עור הפנים שלנו- כך יש גם לדאוג לכל מה שנוגע בהן, שאלו כמובן המברשות. הטריק של חפיפת המברשות בשמפו ומים פושרים כמובן מוכר ויעיל, אבל לוקח זמן רב כי צריך לחכות עד שהן יתייבשו (ובחורף, בירושלים, בדירה הלא מחוממת שלי, זה לוקח לפחות שבוע). לאחר שנאלצתי לקנות עוד כמה וכמה מברשות חדשות פשוט כי הקודמות סירבו להתייבש במשך 10 ימים רצופים (!!!!!), הבנתי שיש גבול לכל תעלול וששתי לאיביי להזמין לי חומר מקצועי לניקוי מברשות, שלא אמור לקחת זמן בכלל (אם לסמוך על מה שכתוב על האריזה).






תמונות של הרכישה שלי





ההבטחה (בתרגום לעברית)

"מנקה המברשות של Beauties Factory ינקה, יחטא, וירכך את סיבי המברשת. כמו כן הוא מתפקד כתחליב לריכוך שיערות המברשת ע"י יצירת ציפוי מגן אשר מעניק למברשת מגע רך וריח רענן. המוצר נוח לשימוש ומעוצב במיוחד בשביל להאריך את חיי המברשות. החומר מתייבש במהירות רבה, ומאפשר לך להשתמש במברשות מיד ולעשות מספר עבודות איפור בזו אחר זו".


מרקם

נוזלי לחלוטין, אם כי יש בו קצת חלקלקות סבונית כלשהי.


ריח

הריח של זה. פשוט. מדהים. אני מסוגלת להריח את זה יום שלם, ואני מסניפה את המברשות אחרי הניקוי! ריח נעים, מתקתק, לא כימי בכלל, קצת פרחוני אבל גם קצת כמו מסטיק בזוקה. משהו באמצע עם המון פרגמנטים של ריחות מתוקים ונעימים. נהדר!


התוצאה


המברשות נקיות ברגע שהחומר נוגע בהן. רואים את זה במיוחד כששופכים מעט חומר לצלוחית קטנה ומשרים את המברשות כמה דקות, האיפור ממש נוזל מהמברשת אל תוך הצלוחית! גם כשמספיגים צמר גפן בחומר הניקוי מהיר ויעיל, אבל אני מוצאת שכך המברשות מתייבשות יותר מהר אולם בפועל פחות נקיות.


מחיר

המוצר נקנה בכ-35 ש"ח אצל המוכר הבא באיביי: http://www.ebay.com/usr/beauties_factory
למרות שהוא לא ציין זאת בעסקה, קיבלתי במשלוח שלי גם צללית לילך מתוקה מאותה החברה. לא ציפיתי, הפתעה נעימה מאוד! כמו כן, המוצר מכיל 100 מ"ל של נוזל, מה שככל הנראה יספיק להרבה זמן בהנחה שרוב השימוש בו ייעשה ע"י הספגת פדיות או צמר גפן. תמורה מעולה למחיר!


אריזה

המיכל מגיע ארוז בתוך אריזת קרטון שחורה מאט, עם המון כיתוב עליה: הבטחת המוצר, רשימת רכיבים מלאה, תוקף, אופן שימוש וכו'. המיכל עצמו הינו מיכל פלסטיק (מעולה! חסין נפילות!) שקוף עם מכסה פלסטיק שחור עבה. אריזה סטנדרטית מאוד, פשוטה אבל יעילה, בלי יותר מדי פלצנות והתיימרות.


קנייה חוזרת


ובכן, אין סיבה שלא. המחיר ברצפה, בסך הכל המברשות ממש נקיות, נעימות למגע וריחניות, ואם לא משרים את המברשות אלא מנקים אותן עם צמר גפן ספוג במעט מהנוזל, אחרי כמה דקות המברשת יבשה לחלוטין ובאמת אפשר להשתמש בהן כמעט באופן מיידי! :)


תמונות להמחשה
לפני ניקוי של מברשת המייקאפ שלי (ישר התחלתי עם התותחים הכבדים)




אחרי ניקוי



תראו איך כל הג'יפה יוצאת מהמברשת!!! :O





גם כשמנקים עם צמר גפן רואים את כל הזוהמה שיוצאת משם!






לסיכום

יתרונות

*מחיר זול
*ריח נפלא
*מנקה ביסודיות
*מתייבש במהירות אם מנקים ע"י הספגת צמר גפן בנוזל


חסרונות

*מתייבש הרבה זמן (כמו אחרי חפיפה רגילה) אם משרים את המברשת ישירות בתוך הנוזל
*אם נשפך קצת חומר (על הרצפה או כל מקום אחר) צריך לשטוף עם מים, כי אחרת הסבון יוקצף ויהפוך לג'יפה דביקה ורטובה (כן, זה קרה לי..)


ציון: 4/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


6 תגובות :

  1. אני בדר"כ משתמשת בזה של מאק... לאחרונה רכשתי את של מדינה מילאנו לרגל המבצע שלהם (הם חיסלו מדפים בסופרפארם ומכרו את שלהם שמכיל 100 מ"ל ב-10 ש"ח). אני ממליצה לך לרכוש את של מאק שכן מבחינת תכולה הוא יותר משתלם ממה שאת רכשת (235 מ"ל תמורת כ-60 ש"ח) וגם מכיל את היתרון הענק ב-BACK 2 MAC - אם את מסיימת 6 מוצרים של מאק (והבקבוק הריק נכלל) תוכלי לקבל עבורם שפתון מתנה בחנות תמורת האריזות הריקות.

    השבמחק
    תשובות
    1. יאאאא תודה על ההמלצה! :) לא ידעתי! אשמח לממש את המלצתך ברגע שארוקן את המיכל הנוכחי! 3>

      מחק
  2. את יכולה לקנות ספירט תכלס. הזה של 95% בחנויות רוסים, ולשטוף בו מברשות. זה יתאדה מאד מהר וזה ימיס גם כן את כל האיפור, אין לך שום מגבלה כמותית והמחיר כמובן... (נראה לי שזה משהו כמו 40 שקל לבקבוק של 750 מ"ל או ליטר). אה ובגלל שזה כהל בריכוז גבוה זה גם מחטא היטב. הדבר היחיד שהייתי מקפידה זה לא להפוך את המברשת כדי שהכהל לא יזרום לכל אורכה כי הרכיבים של המקל עשויים לא להתמודד טוב.
    אני שמה בקערית כהל, טובלת בו את המברשת ואז מנגבת אותה על מגבות נייר וחוזר חלילה עד שמפסיק לצאת צבע

    השבמחק
    תשובות
    1. מעולה! מה לגבי 70%? כי כרגע יש לי בקבוק ענק של כהל 70%. תודה!

      מחק
    2. אני חושבת שזה יעבוד גם כן. אין סיבה שלא. פשוט מעולם לא היה לי כזה דבר, אבל תמיד היה לי את ה-95% כי זה מצרך בסיסי בכל בית רוסי. אבל שוב, בגלל שזה אלכוהול בריכוז גבוה יחסית יש סכנה להמיס את הדבק שמחזיק את שיערות המברשת, אז הייתי משתדלת שהאלכוהול לא יגיע עד הקצוות של המברשת ולא הופכת אותה. אולי אני זהירה יתר על המידה. מצד שני המברשות שלי הן רק קרליין וביוטיקר, אז אין לי סיבה טובה לשמור עליהן באובססיביות

      מחק
    3. הו, המון תודה! אני בהחלט אנסה את השיטה בבית :)

      מחק