יום רביעי, 5 בפברואר 2014

אם על כל ציפורן שנשברה לי הייתי מקבלת שקל... - ביקורת - Review

Skinfood - Pine Nut Break Free Nail Strengthener

יש לי ציפורניים כל כך דקות, שאפשר לקרוא דרכן עיתון. והן כל כך שבירות, הממזרות, שמספיק שאחת הציפורניים בטעות תיגע ברוכסן של התיק, ופוף! הלכה לה חצי ציפורן לעולמה. כן, זה קרה לי, ולא פעם אחת.
והערה קטנה ולא קשורה סתם כי בא לי: זהו הפוסט האחרון שלי כרווקה בתעודת הזהות, היום מאוחר בלילה אני טסה לפראג להתחתן עם בחיר לבי! :)







תמונות של הרכישה שלי





ההבטחה (בתרגום לעברית)

"הפכי את הציפורניים השבירות שלך למשטח קשה וחזק כמו קליפת הצנובר. הפתרון המושלם לציפורניים שבירות ויבשות. המחזק מזין, מלא בוויטמינים ואשלגן, ומוביל לציפורניים בריאות וחזקות. שכבה כפולה מהווה שכבת בסיס."


מרקם

המרקם מאוד דליל וקצת מזכיר לי ג'לי. יש לקוריאנים קטע כזה שהם אוהבים דברים במרקם ג'לי (דווקא דבר טוב!). מרקם הג'לי הדליל מאוד יעיל במקרה הזה, הוא מתייבש ממש מהר ומאוד נוח למריחה. מספיקה שכבה אחת דקה בשביל להפוך את הציפורן השברירית שלי למגן פלדה! :)


ריח


היתרון הוא שהריח ממש חלש ונעלם כמעט מיידית מהציפורניים לאחר המריחה. החיסרון הוא שהריח הזה, כל עוד הוא מורגש, מסריח כהוגן. אם אתן זוכרות את הלקים שהיו לפני 10 שנים, עם הריח הייחודי הזה שכל הבית היה מתמלא בו כשאמא הייתה עושה ציפורניים, אז זה זה. ככה בדיוק המחזק הזה מריח.
דווקא לי זה לא מפריע, אבל החצי השני שלי מתלונן על כך שהמחזק הזה מסריח את כל הבית.


התוצאה

בשימוש מושכל (שזה אומר: מחזק --> לק כלשהו --> לק טופ שקוף בכל יום) הציפורניים שלי הפכו לנשק קר בתוך יום. אני מרוצה. מבחינתי המחזק הזה לא פחות טוב מתפוח או לאקה. 
אני משתמשת בו כבר שבועיים רצופות מתחת לכל מניקור, ועד עכשיו *טפו טפו טפו* לא נשברה לי אפילו ציפורן אחת! חמסה-חמסה-חמסה!


מחיר

המוצר הזה נקנה בכ-20 ש"ח מהמוכר הבא באיביי: http://www.ebay.com/usr/biz-inside
זהו מוכר שאני תמיד חוזרת אליו כי הוא נדיב במתנות שהוא שולח כבונוס, והמשלוחים שלו סופר מהירים.
המיכל מכיל 8 מ"ל של חומר. לשם השוואה, הלקים של שיק מכילים 17 מ"ל. מה שאומר שאנחנו מקבלים פה חצי מכמות החומר שאנחנו מקבלים בלקים (או מחזקים) רגילים אחרים.  כלומר, אם המיכל היה מכיל את הכמות שבד"כ מקובל להכניס לתוך מיכלי לקים בגודל רגיל, היינו משלמים 40 ש"ח (כפליים במוצר = כפליים במחיר). זול? I think not, אבל זה רק במונחים שלי אישית. נראה לי מוגזם לשלם 40 ש"ח למחזק. יש כמובן שיגידו שאם מחזק של תפוח עולה 60 ש"ח, אז המחזק הזה של סקינפוד בעצם יותר זול. אבל בשני המקרים המחיר נראה לי גבוה מדי.


אריזה


המחזק מגיע במיכל מקסים בצבע שמנת מאט. יש תחושה של וינטג'! :)
המיכל קטן, הרבה יותר קטן מהגודל המקובל של מיכלי הלקים בד"כ. הופתעתי מאוד לפתוח את המשלוח ולגלות שם בקבוקון פצפון.
לא יודעת מה אתכם, אני דווקא אוהבת לקים קטנים. הרי בין כה וכה במיכלים בגודל רגיל, תמיד אחרי שני שליש לק, הוא מתחיל להתייבש ולהתגבש ולהיות בלתי ניתן למריחה אחידה, אז מה זה משנה אם בסופו של דבר כמות החומר המשומש תהיה זהה? מיכל קטן אומר שתוכלו לקחת אותו איתכן לכל מקום, ובכלל אריזות קטנות תמיד עשו לי את זה.


קנייה חוזרת


כל עוד אני לא אמצא מחזק יותר טוב, אלוהים גדול ;)


תמונות להמחשה
האצבע המורה היא היחידה ללא המחזק (רואים לפי הברק)




השוואת גודל מיכל המחזק לגודל מיכל לק אחר אקראי (ומהמם) של שיק




לסיכום

יתרונות

*מתייבש מהר
*מעט חומר מספיק בשביל תוצאה משמעותית
*מיכל קטן וחמוד
*אריזה חמודה, בסגנון וינטג'י קל (שמנת מאט, ציור של מלאך על מדבקת האיכות)
*הריח מתנדף מהר
*באמת הופך את הציפורניים השבריריות שלי לקליפת אגוז קשה!
*מיכל פצפון (יכול להיחשב גם כחיסרון)


חסרונות

*לא זול
*ריח מסריח
*לא נמכר בארץ


ציון: 4/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!

ועכשיו, דובי:


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה