יום ראשון, 23 בפברואר 2014

ואני בכלל חשבתי שתפוח בדבש קיים רק בישראל - ביקורת - Review

TonyMoly - Red Appletox Honey Cream

לכל אישה קורה לפחות פעם אחת בחייה, שקנייה לא צפויה אחת נגמרת בסיפור אהבה לנצח נצחים. אני כמובן מתכוונת למוצר שאי אפשר להמשיך לחיות בלעדיו, ושהקיום לפניו נדמה בלתי הגיוני. כמו כן, זהו המוצר האחרון בסלסילת הפירות הנוכחית שלי! :)






תמונות של הרכישה שלי






ההבטחה


"TonyMoly Red Appletox Honey Cream מכיל תמצית דבש "מאנוקה" מהעצים הפראיים של ניו זילנד, המכילים אלמנטים מחזקי מערכת חיסונית ואנטי-בקטריאליים. תמצית מזון מלכות מרגיע עור פגום, ולכן הקרם טוב לעור רגיש. דבש שחור עשיר במינרלים וחומצות אמינו, מה שמזין ומלחח את העור. חומצת תפוח-עץ מספקת נוגדי חימצון. המרקם הדביק משחרר את השרירים ומעניק להם גמישות."
עוד עניין- החברה ממליצה להניח את הקרם בטפיחות קטנות, ולא במריחה, ואני חייבת לציין שזה באמת נספג יותר טוב ככה!


מבחר

החברה שמייצרת את גן העדן הקטן הזה דאגה לייצר קו שלם של מוצרי טיפוח "פירותיים" לעור. מלבד קרם הלחות הזה שאני מסקרת היום, ישנם:
תפוח ירוק שמכיל פילינג עדין לעור הפנים (שמעתי שהוא מעולה ובכוונתי להזמינו כשהפילינג הנוכחי שלי, פילינג וורדים של ג'ייד, ייגמר);
עגבנייה שמכילה קרם "מבהיר" לעור הפנים (הזמנתי לאמא שלי אחד, היא מרוצה מאוד);
אפרסק שמכיל קרם ידיים אנטי-אייג'ינג;
קלמנטינה שמכילה קרם ידיים מבהיר;
ותפוח אדום נוסף שמכיל קרם ידיים על בסיס חמאת שיאה.


מרקם

כמו הרבה מוצרים קוריאניים אחרים, הקרם הזה הוא לא כל כך קרם, אלא יותר ג'לי מימי. סוג של תמצית מדוזה. למה הקוריאניים מעדיפים את המרקם הזה? כי הוא נספג מהר, כי הוא מאוד קליל על העור (כמעט ולא מורגשת הנוכחות שלו על העור מרגע הספיגה), וכי "a little goes a long way". עם מרקם כזה, באמת שטיפה אחת קטנה מספיקה בשביל למרוח את כל הפנים והצוואר. הוא נספג סופר מהר, אחרי 2 דקות אתם עם עור רענן, קורן, בריא וריחני. והדבר הכי טוב מבחינתי: הוא מאוד, אבל מאוד קליל. וזה ממש לא בא על חשבון האיכות.
אני למשל, סובלת מעור מעורב. מעורב ברמה שעצמות הלחיים שלי יכולות להתקלף ולדמם מרוב יובש, אבל האף והסנטר שלי יהיו רטובים משומן. כמובן שזה מאוד מקשה עליי במציאת קרמים שבאמת עובדים בשבילי, יעניקו לחות לעצמות הלחיים הפצועות שלי אבל לא יהפכו את המצח שלי לשדה מוקשים מחוצ'קן. הקרם הזה הוא "הגביע הקדוש" שלי- הוא נותן לחות לעור, אבל בלי להגזים. לא הייתה לי אפילו התפרצות חצ'קוניאדה אחת מאז תחילת השימוש בקרם הנהדר הזה.
אבל! הקרם הזה לא נותן את הלחות המקסימלית שצריך במקרים קיצוניים. לטיפוח יומיומי הקרם הזה נהדר, אבל במקרים של חיים ומוות (התקלפות ודימום עקב יובש) עדיף להוציא את התותחים הכבדים באמת, כמו למשל הקרם של ניוואה, "Soft" (שהוא, אגב, קרם מעולה, אבל שומני מדי בשבילי. אני משתמשת בו רק במקרי חירום, וגם אז רק נקודתית על מוקדי הפשיעה המקולפים).


ריח

הריח, הו, הריח. אני חושבת שייצור הקרם הנהדר הזה כרוך בהזמנת מלאכים מגן-עדן שינגנו בחליל ובנבל בזמן שחדי קרן לשים במו פרסותיהם את הקרם הזה, וחתלתולים פרוותיית יוצקים את עיסת האלוהות הזאת לתוך המיכלים. ואני לא מגזימה.
כשקראתי על הקרם הזה אצל בלוגרים אחרים, חשבתי שהם מפריזים בתיאורים שלהם, וכמה טוב כבר יכול להריח קרם? אז זהו, שכל מילה חקוקה בסלע, זה עד כה הקרם בעל הריח הכי אורגזמי שהרחתי אי פעם. תסמכו עליי.
בדיוק כמו השם של המוצר, כך גם הריח: תפוח ודבש. מחית תפוחי עץ טרייה שהרגע גררו, בתוספת דבש. לא הייתי יכולה לתאר את זה טוב יותר. באמת שאני מתקשה להאמין שהריח, שככל הנראה התקבל באמצעות מניפולציות כימיות, כל כך דומה למקור! שאפו לטוני מולי, כל הכבוד להם!


התוצאה

העור שלי בריא, קורן, רענן וריחני לאחר השימוש. החלקים השומניים לא מרגישים "חנוקים" ע"י הקרם העדין הזה, והאזורים היותר יבשים בפנים שלי מרגישים מטופחים ואהובים. אני אוהבת במיוחד להשתמש בקרם הג'לי הזה כבסיס למייקאפ או ביביקרם בכל בוקר. הקרם נספג בשיא המהירות, מה שכמובן תמיד טוב, ובגלל שהוא כזה קליל, אין תחושה של 2 ק"ג של איפור על הפנים, והעור כן נהנה מאקסטרה לחות בלי להרגיש מאוים.


מחיר


קניתי את התפוח המתוק הזה בכ-40 ש"ח מהמוכר הבא באיביי: http://www.ebay.com/usr/iamlove-shop
מוכר מומלץ! תמיד מפרגן בכמה טסטרים חינמיים מכל הלב, והמשלוח מגיע סופר מהר.


אריזה


האריזה הכי מתוקה בעולם, ever! תפוח פלסטיק אדום עסיסי, שהחלק העליון של התפוח, עם העלה והגבעול, הוא בעצם מכסה מסתובב אל ממלכת הפלאות של קרם הג'לי הנהדר הזה. עוד דבר מצוין באריזה הזאת: יש מכסה היגייני (אשר מפריד בין תכולת המיכל לבין המכסה עם העלה) ועליו שוכבת לה כפית חמדמדה וקטנטנה שנועד לעזור לנו להוציא את הקרם מהמיכל (כי לטבול אצבעות זה איכסה!). הסוד הטמון בכפית הוא שטבילה אחת שלה (רק של ראש הכפית, לא כולל הידית) בקרם מספיקה למריחת כל הפנים והצוואר! באמת שקצת חומר מספיק להמון. אני צופה שהתפוח המתוק הזה יספיק לי לנצח נצחים.
צר לי רק על העובדה, שישנן נשים רבות בעולם שחושבות שכל מה שחמוד הוא לילדות קטנות. מדובר במוצר באמת נהדר, שיכול לסבול מאפלייה רק כי הרבה יחשבו "אין מצב שהוא באמת איכותי ויעיל, זה נראה יותר כמו צעצוע מאשר מוצר טיפוח".


קנייה חוזרת

כן, כן, אלף פעמים כן!


לסיכום

יתרונות

*ריח נהדר
*נספג במהירות
*קליל על העור
*זול
*מספיק מעט חומר בשימוש יחיד, כלומר: האריזה הענקית הזאת תספיק לנצח
*מגיע עם מכסה היגייני וכפית מיוחדת להוצאת החומר
*אחרי השימוש העור רך, רענן, קורן, מטופח וריחני
*מעולה לעור שומני שרוצה לחות בלי להתחצ'קן
*מעולה לטיפוח עדין יומיומי
*אריזה מקסימה
*מעולה כבסיס למייקאפ או לביביקרם (יותר טוב מקרמי לחות אחרים שניסיתי)


חסרונות

*עלול להיראות ילדותי בפני לקוחות רציניים
*לא מספיק לח למקרי קיצון
*לא נמכר בארץ


ציון: 5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


8 תגובות :

  1. קודם כל, בלוג מצויין!! שאלה קטנה אם העור שלי שומני בכללי, ונהיה יבש לעיתים נדירות. עדיין מומלץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!! :) הקרם הזה מעולה לעור שומני! עור שומני זה גם מה שיש לי. הוא מספק לחות, אבל לא בכאלה רמות שתקומי בבוקר מיוזעת ומנצנצת :)

      מחק
  2. היי אני חדשה פה!
    קניתי לאחר שהמלצת ואני חייבת להגיד שהתאכזבתי!
    אמנם ניסיתי רק פעם אחת אבל העור נותר דביק ובכלל לא נעים =\

    השבמחק
    תשובות
    1. אל חשש, גם לי זה קרה פעם! :O
      צריך לשים ממש מעט חומר על העור, גם כי טיפה אחת קטנה מספיקה לכל הפנים, וגם כי יותר מדי חומר מתחיל להתייבש ולהיות דביק על העור. בפעם הבאה תנסי לשים פחות חומר ואני בטוחה שתאהבי את הקרם הרבה יותר! כמו כן, אם לא תאהבי אותו כקרם, אני בטוחה שתאהבי אותו מתחת למייקאפ. אני מניחה אותו מתחת לעיניים, לפני המייקאפ, כי זה אזור יותר יבש אצלי. מקווה שעזרתי, ואשמח לעדכון! :)

      מחק
  3. הקרם הזה מעולה מעולה מעולה! הריח מטריף והאפקט ממש נעים!
    מצטרפת לתשבוחות וההמלצות:)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע!! :)
      תתחדשי ותיהני ממנו!

      מחק
  4. אוף הויזה שלי צועקת הצילו :(

    השבמחק
    תשובות
    1. לא רק שלך!! :P חחחח... אני בעוצר קניות כבר 3 חודשים!

      מחק