יום שני, 17 בפברואר 2014

כי אין דבר כזה "יותר מדי לבבות" - ביקורת - Review

Etude House - Etoinette Heart Blusher

יש דברים שאני לא יכולה לעמוד בפניהם. אריזות מתוקות זה אחד מהם (והשני זה חתלתולים, אבל לצערי אין שום מוצר איפור שאני מכירה שהוא בצורת חתלתולים, ואם יש- אז בבקשה תהיו נסיכות ותעדכנו אותי!).
אמנם קצת באיחור (למרות שמאוד מאוד רציתי להספיק לסיים לכתוב את הסקירה לפני) אבל לכבוד יום האהבה, הכנתי בשבילכן סקירה מיוחדת במינה!

וסתם ככה לסבר את האוזן- זוהי הסקירה הראשונה שאני מפרסמת בתור אישה נשואה! בקרוב פוסט ארוווך עם המון סיפורים וחפירות על פראג, המון תמונות, וכמובן (איך לא) פוסט שלם על הקניות שלי שם.











תמונות של הרכישה שלי








ההבטחה


"Etude House Etoinette Heart Blusher הינו סומק אפוי בצורת לבבות עם ברק בצבעים ורודים או כתומים, שמעניק לעור מראה קורן ומלבב. כל צבע של סומק מגיע במשפחה של ורודים אלגנטיים או קורלים מתוחכמים לערבוב מרהיב. הניחי לסומק הזה למלא את כל החלמות הנסיכותיים שלך!"


מבחר הצבעים


הסמקים האלה מגיעים ב-2 "משפחות צבעים", כתום וורוד, כאשר בכל משפחה יש 3 צבעים שונים של לבבות, שהערבוב של כולם יחד ייצור אפקט "תלת מימדי" מרובה צבעים ומיקרו-נצנצים שונים. הכתום מכיל שימר זהוב, והוורוד- כסוף.


מרקם


אלו סמקים אפויים- כלומר, אמורים להיות קשיחים במידה שתמנע מהם להישבר או להתפורר בקלות, ומותאמים באופן מושלם לשימוש עם מברשת ש"תגרד" חלקיקי סומק ותפזר אותם על הפנים.
בפועל, אפויים או לא, הסמקים האלה שבירים ביותר ואני בשוק שהם לא התרסקו לרסיסים בדרכם אליי בדואר. אני מפחדת להזיז אותם בטעות עם המברשת שמא הם ייהרסו וצורת הלב תאבד.
הם מאוד נוחים לשימוש עם מברשת. ממש לא עם הכרית שהביאו לנו, אלא עם מברשת ייעודית להנחת סומק, ומומלץ במיוחד מברשת קאבוקי רחבה שהעברה יחידה שלו בתוך המיכל תתפוס את כל חלקיקי הצבע השונים ותיצור מראה גלאמי במיוחד על העור.


ריח


בואו נעצור הכל רגע ונתרכז בריח. הוא מדהים. מתקתק אבל לא יותר מדי. מתמקד בעיקר בסקאלת ריחות ההדר למיניהם. מזכיר קליפות תפוזים מסוכרות.


עמידות


כשקראתי אצל בלוגרים אחרים על המוצר הזה, כולם, ללא יוצא מהכלל, אמרו שהאריזה מתוקה וזה בערך כל מה ששווה במוצר הזה, ושאחרי 5 שעות אין שום זכר לנוכחות סומק על הפנים אלא רק נצנצים שימריים קטנים שנתקעו בנקבוביות ומושכים תשומת לב מיותרת.
אני לא מסכימה עם הטענה הזאת. טוב, אולי רק קצת. הסומק הזה מחזיק עליי בערך 3-4 שעות, ומתחיל לרדת ביחד עם הביביקרם הלא עמיד שלי כשהוא מתחיל להיעלם, אבל לא כשהוא מונח על על מייקאפ עמיד נורמלי. על מייקאפ עמיד הוא מחזיק כל היום, מעל 7 שעות. עכשיו, מה זה אומר? הסומק הזה הרי לא פיגמנטי בכלל! אבל, שטיפת הצבע הקטנה והעדינה הזאת מחזיקה ונשארת על הלחיים, ונראית כמו צביטת סומק בסגנון "ככה קמתי בבוקר בכלל".
מה שמונע מהמוצר הזה להיראות לגמרי כאילו לא התאמצתן בכלל להתאפר, הוא הנצנצים השימריים הקטנטנים. הם לא נתקעים בנקבוביות, ואני חושבת שרק מישהו עם נקבוביות בקוטר 2 מ"מ כל אחת (שזה ענק) מסוגל להגיע למצב כזה. מה שקורה אצלי בפועל הוא שהשימר הזה נראה כמו ברונזר עדין, סוג של 2 ב-1: גם סומק וגם היילייטר לעצמות הלחיים. בשקע הלחי נוצר צל קורלי עדין, ואילו על עצמות הלחיים הבולטות רואים ברק קל מוזהב ובריא.
אני מרוצה, זה מתאים בול לעור הפנים הבהיר שלי, במיוחד כאשר אני כל כך משתדלת להימנע ממראה ה"פרחה שטבלה את הפנים שלה בבטון וצבע גואש" ונשארת נאמנה לשטיפת צבע שבקושי מורגשת על הלחיים, אבל שאי אפשר לטעות איתה.


מחיר


אני לא אשקר לכם. אני קניתי את הסומק הזה בדיל מעולה, חד-פעמי, ומקרי לחלוטין. אני אפילו לא אספר לכן בכמה קניתי אותו כדי לא להוציא עיניים, אבל כן אספר שקניתי את המוצר בקבוצת מכירות איפור בפייסבוק. מישהי קנתה לעצמה, ראתה שהסומק לא מתאים לה ולא פיגמנטי מספיק בשבילה, ומכרה אותו במחיר ממש מצחיק, ואני כמובן ישר קפצתי על המציאה!
באיביי המחיר הכי זול הוא כ-80 ש"ח (שזה לא זול בכלל בשביל חברות איפור קוריאניות! המחיר גבוה בגלל שהמוצר הינו חלק ממהדורה מוגבלת).


אריזה

אני באמת חושבת שהתמונות מדברות בעד עצמן במקרה הזה. אני כל כך שמחה שקניתי את הסומק הזה, כי גם כשהוא ייגמר (והוא ייגמר, תסמכו עליי) אני לגמרי מתכוונת להשתמש במיכל המתוק הזה ולהרגיש נסיכה. ככל הנראה שזה יהפוך לקופסת תכשיטים מיניאטורית לטבעות או עגילים של נסיכות :)
אני לגמרי פראיירית של אריזות מתוקות..
כמו כן המיכל מכיל כרית להנחת הסומק, אבל היא ממש לא יעילה באיסוף חומר ישירות מהלבבות השלמים. היא מצליחה להתמודד רק עם פירורים מרוסקים לאבקה. אני אשמור את הכרית, אבל לא לשימוש עם הסמקים האלה.
עוד חיסרון- האריזה כל כך עדינה ושברירית שאין שום מצב שבעולם להוציא אותה מהבית. לא לטיול, לא לעבודה לחידושים במהלך היום, לא לשום מקום. להניח אותה במקום ולא להזיז אותה משם לעולם.


קנייה חוזרת


כן, אבל ממש לא במחיר המקורי!! אם הוא יהיה במבצע מתישהו, אז כן, אבל גם אז אני רוצה להתנסות בצבע השני.


תמונות להמחשה
טובלים




לא נורא שכל המברשת מכוסה בחומר, כי הוא לא ממש פיגמנטי 




לפני הנחה



אחרי הנחה



ומזווית קצת יותר מחמיאה (שגם רואים בה שהסומק שימרי)



הנה הלפני



והנה האחרי





ופה אני אחרי קצת ייבוש שיער (כי אי אפשר להיות דחליל כל היום)



הביביקרם החזיר פה חתיכת הבזק




לסיכום

יתרונות

*זה בצורת לבבות, duh
*האריזה נסיכותית ומתוקה
*ריח מתוק ונעים
*מבחר צבעים מספק (כי בכל משפחת צבעים יש כמה גוונים שונים)
*צבע עדין, "שטיפת צבע" על הלחיים (טוב למי שאוהבת איפור "בלי איפור")
*סוג של ברונזר על הדרך
*2 ב-1 (גם סומק עדין וגם היילייטר, חוסך בצורך להשתמש בהרבה מוצרים בפעם אחת)
*עמיד במידה (אם כמובן להתייחס לכך שהוא גם לא פיגמנטי מאוד, המעט שרואים זה מה שיהיה כל היום, כל עוד הבסיס עמיד גם כן)
*נוחים מאוד לשימוש עם מברשת קבוקי רחבה


חסרונות

*הלבבות מאוד עדינים ושבירים
*לא זול בכלל
*לא מספיק פיגמנטי בשביל מישהי שהיא לא מאוד בהירה
*שימרי מדי בשביל בעלות עור עם פגמים או נקבוביות מורחבות (השימר יכול להעצים את מראה הפגמים)
*הכרית של הסמקים ממש לא יעילה בהנחתם
*לא ידידותי לנשיאה או לטיולים, נטו לבית


ציון: 4/5
(רק לשם הפרוטוקול: אם הייתי קונה במחיר המקורי- הציון היה יורד משמעותית)


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


10 תגובות :

  1. סליחה על הקטנוניות -אומרים "לסבר את האוזן". לא מסבנים אותה.
    חתולים: http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xtonymoly+cat&_nkw=tonymoly+cat&_sacat=0&_from=R40

    השבמחק
    תשובות
    1. אה אוי אופס!! :) תודה!
      חתוליייייייייייייייייייים!!

      מחק
  2. הוא נראה כ"כ יפה..חבל שהלבבות כ"כ עדינים ושבירים.
    אגב, התנסית עם מסקרה קוריאנית? אשמח לקרוא ביקורת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הי! :)
      חלום שלי להתנסות במסקרה קוריאנית, אבל כרגע יש לי כל כך הרבה מסקרות שונות ומשונות שחבל שאני סתם אקנה והיא תפוג תוקף עוד לפני שאני אספיק להשתמש בה. אבל שמעתי שזאת מעולה, וזאת בהחלט תהיה המסקרה הקוריאנית הראשונה שאנסה!
      http://3.bp.blogspot.com/-ww5AEsw8OtE/UTjo-r683AI/AAAAAAAABpM/Z-BfkHRg-mk/s1600/8018057103_57772cf386.jpg

      מחק
  3. העגילים שלך שמציצים באחת התמונות עשו לי פרץ נוסטלגיה :) היו לי גם כאלו רק עם peace sign שנעלמו עקבותיהם בבלאגן של המעבר לקנדה :(
    בכל מקרה אם אני כבר מגיבה פה רציתי להגיד שאני מאוד אוהבת את הבלוג שלך ואת השוני שלו על רקע שאר הבלוגיספירה

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי העגילים האלה עתיקים, אולי הכי עתיקים שיש לי באוסף העגילים. קיבלתי אותם (או יותר נכון אותו) מסבתא שלי במתנה, שבוע אחרי שעשיתי לראשונה חורים באזניים בגיל 14. עד היום הוא מלופף סביב 2 חורים צמודים, ובחור ה"מקורי" אני שמה עגילים נורמליים P:

      אני מאוד שמחה לשמוע שאת נהנית מהבלוג שלי! D: קשה לי להאמין שהוא ממש שונה משאר הבלוגים, אבל אני משתדלת לשמור עליו קרוב ללב ולכל מה שחמוד ומתוק, בעצם כל מה שאני אוהבת בעולם D: בגלל זה כל הדובונים והלבבות, והחתולים והאפרסקים D:

      מחק
  4. אחלה סומק.... שאלה... מדוע בכל פעם שמתקבל מייל על פוסט חדש הוא מתחיל במילה "מוזר"? זה תמיד משעשע אותי....

    השבמחק
    תשובות
    1. זה כי אני טיפשה... \: כשרק התחלתי לעבוד על העיצוב והאפשרויות בבלוג, בכל פעם שהייתי מנסה משהו שלא ידעתי אם זה יעבוד או לא (נניח תגובות פייסבוק, שעד היום לא עובדות כמו שצריך, כפתור לייק, קישורים וכו') הייתי נותנת לזה שם "מוזר" ואם זה היה עובד אז הייתי משנה את זה לשם נורמלי.. אבל הקישור למייל לא נותן לי לשנות את השם שלו!! עד היום. ואם אני אמחק ואעשה מחדש עם שם אחר אז זה ימחק את כל הרשומות הקודמות. בעיה! :O

      מחק
  5. http://www.ebay.com/itm/Holika-Holika-Love-Fantasy-Blusher-7g-2-Peach-Fantasy-/131201181618?pt=US_Makeup_Face&hash=item1e8c3327b2

    הרם התנסית בסומק הזה .?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ניסיתי, אבל קראתי שהוא לא פיגמנטי בכלל אז לא מפתה אותי לנסות אותו! :)

      מחק