יום ראשון, 29 במאי 2016

כל סוף הוא התחלה חדשה


היכונו היכונו, המון פוסטי ריקים בדרך!
אז כפי שבוודאי שמתן לב, בזמן האחרון (יותר כמו בחודש-חודשיים האחרונים) די נעלמתי מהבלוג, ואת האשמה אני מפילה על העבודה שלי בלי בושה. ;) פתאום יש עומס עבודה, אני נדרשת לעבוד שעות ארוכות יותר, אני עייפה יותר, אני נטולת מצב רוח והשראה, ואני מרגישה די מתה מבפנים באופן כללי.
במקום למצוא נחמה בכתיבה, מצאתי אותה יותר בקריאה. הרי יותר קל לספוג מילים של אחרים מאשר לכתוב אותם כשאין לך שמחת חיים תקופה ארוכה... ;)

כמובן, במהלך החודשיים האלה המשכתי להשתמש במוצרי האיפור והטיפוח שלי כרגיל, והצטבר אצלי מלאי ממש מביך של אריזות ריקות ודברים משומשים וישנים שאני כבר מתחילה לשכוח אם אהבתי או לא אהבתי אותם.

הגיע הזמן לדבר עליהם, לא? :)


את חמאת הגוף הזאת בריח מונוי של ללין לקח לי יותר זמן לסיים משראוי. אני חושבת שיותר משנה החמאה הזאת שכבה לה בצד וחיכתה ל"מצב הרוח הנכון" להתמרחות ממני. ;)
ובכן, בחודשים האחרונים אכן היה לי "מצב הרוח הנכון" בשביל הריח הזה, שהינו פרחוני ומתוק להפליא, מעין תערובת בין פרחים לבנים ודבש. הריח הזה לגמרי מקסים וכובש, אבל מאוד חזק, מה שיכול מסביר למה לפעמים פשוט לא רציתי להשתמש בו.
מבחינת המרקם- היות ומדובר בחמאה, הגיוני שהמרקם סמיך, כבד ועשיר במיוחד. מעולה לעור יבש ועייף, אבל לא כל כך לקיץ (לפחות לא מבחינתי).
אני שמחה שהספקתי לסיים אותו לפני שמתחמם! :)
ציון זריז: 4/5



עוד מוצר שלקח לי הרבה יותר מדי זמן לסיים הוא הבאלם הזה, על בסיס רימונים ותפוחי-עץ, של חברה צ'כית עלומת שם שקניתי בזמנו בפראג. למעשה, עברו יותר משנתיים מאז שקניתי אותו!
לצערי, הריח שלו לא היה דומה לרימונים או תפוחי-עץ בכלל, והמרקם היה כל כך שומני ורטוב, שלא ממש הצלחתי למצוא לו שימוש, גם כשהעור שלי הזדקק מאוד ללחות. החלקלקות והשומניות של המוצר פשוט הקשו עליי לאהוב אותו.
למעשה, אפילו לא סיימתי אותו! הוא פשוט התייבש ונהיה גוש קשיח ומוזר בריח לא ברור.
ציון זריז: 1/5



ועכשיו למוצר מוצלח בהרבה- קרם רגליים די פופלארי בקרב המזמינות ברשת. מדובר בקרם רגליים על בסיס פיסטוקים של חברת Desert Essence, ואפשר להזמין אותו באייהרב, ויטה קוסט ושות'.
אני מסכימה עם כל הדברים הטובים שנאמרו על הקרם הנהדר הזה- הריח שלו אגוזי ונהדר, המרקם שלו חמאתי אבל לא חונק, הוא נספג יפה מאוד, והמחיר שלו מאוד נוח ונגיש.
למעשה, כל כך נהניתי מהשימוש בו ומהריח שלו, שהוא חיש מהר עבר הסבה מקצועית גם לקרם ידיים ומרפקים.
אני לגמרי מתכוונת לרכוש סטוקים של הקרם הזה בהזמנה הבאה שלי מאייהרב! :)
ציון זריז: 5/5



והנה המגבונים ההם שאני מדברת עליהם בכל פוסט ריקים אפשרי.. ;)
הם מאוד מרעננים את העור, הריח שלהם לימוני-ירוק-שמח, המחיר שלהם נהדר (4 חבילות ב-10 שקלים בתמרוקייה המקומית), והחבילות קטנות, קומפקטיות ומאוד נוחות לנשיאה בתיק.
ציון זריז: 5/5



סיימתי גם כמה מוצרי ניקוי לפנים, ואדבר עליהם לפי הסדר מימין לשמאל:

חלב ניקוי "הכל באחד" של אהבה - מרקמו היה קרמי-קליל, רך ודליל. לא הבחנתי באילושהן יכולות ניקוי מדהימות, ולמעשה, כל טונר פשוט יעשה עבודה טובה ויסודית יותר, מה גם שלא נהניתי מהתחושה הדביקה-במעט שנשארה על העור שלי לאחר כל שימוש. הריח די טאלקי וחמצמץ, כך שגם מהריח לא ממש נהניתי. מבחינתי המחיר שלו לא מצדיק את התמורה.
ציון זריז: 2/5

תמיסת מי מיסלר של נוקס - גם כאן יש מוצר שלא ממש עומד בציפיות. הוא יקר יותר משהוא שווה באמת. הוא לא מנקה שום איפור, ואפילו לא שאריות איפור אחרי ניקוי קודם! ממש כלום! רק הריח שלו נעים- מעין ריח תה ורדים מתקתק. אבל רק בשביל ריח באמת שאין טעם לרכוש אותו.
ציון זריז: 2/5

מסיר איפור דו-פאזי של קרליין - מה יהיה עם כל האכזבות האלה היום? ;) אני יודעת שכל מדינת ישראל חולה על מסיר האיפור הזה, אבל אני חושבת שמדובר בפטריוטיות ולא במוצר באמת טוב. זה לא שהוא ממש רע, הוא לא גרם לי נזק או משהו כזה. אבל הוא לא יותר טוב ממסיר האיפור של בורז'ואה או גרנייה, מסירי איפור שלא אהבתי בכלל. אז למה לא ממש התלהבתי ממנו? כי הוא השאיר תחושה שומנית ומעט צורבת על העור.
מבחינתי מסיר האיפור של Health&Beauty (עליו אדבר בפוסט הריקים הבא) הרבה יותר טוב, והמחיר מאוד דומה.
ציון זריז: 2/5



תרסיסי פנים הם תגלית יחסית חדשה מבחינתי, ובחודשים האחרונים סיימתי לא מעט תרסיסים שונים.

תרסיס המים התרמליים של אוון - נחמד וחביב, ובכלל לא רע. אבל מאז שגיליתי תרסיסים אחרים הוא פחות מעניין אותי.
ציון זריז: 3/5

תרסיס המים התרמליים של לה רוש פוזה - כבשו אותי בשפריץ ראשון! קודם כל, ה"שפריצר" (או איך שלא קוראים לו, החור הזה שממנו המים מרוססים) מעוצב בחוכמה, והמים מרוססים במעין רוח קרירה טחונה דק-דק-דק. לא נשארות "טיפות" על העור כמו עם התרסיס של אוון.
חוץ מזה, המים עצמם מרגישים יותר מלחחים ויותר מרגיעים ומרפאים מהמים של אוון. כל אדמומיות או גירוי נעלמים כמעט מייד לאחר השימוש במים האלה! זה פשוט מדהים, בחיי.
אין להם ריח (כמו כמעט כל תרסיס מים תרמאליים אחר בשוק), והמחיר שלהם לגמרי סביר (אם אני לא טועה, מיכל ענק של 150 מ"ל ב-60 שקל? משהו כזה.. וזה מספיק לחודשים ארוכים אצלי, אז מבחינתי זה שווה את המחיר).
ציון זריז: 5/5



הסרום הזה של אסתי לאודר, שמיועד לכאורה להרגעת עור אדום ומגורה, פשוט לא עשה לי את זה. אני בחורה עם עור אדום ומגורה כמעט תמידית, והוא נראה אותו הדבר אחרי הסרום כמו שהוא נראה לפניו.
לא משהו מיוחד, בעצם.
ציון זריז: 2/5



מוצרי שיער! שוב, מימין לשמאל:

טיפול שמן אקספרס משקם לשיער - מוצר נחמד אחרי חפיפה ולפני ייבוש, אבל לא משהו מדהים שאני מרגישה צורך לרכוש אותו שוב.
ציון זריז: 2/5

שמפו יבש קלאסי של בטיסט - מוצר שאני בחיים לא אבין את ההייפ סביבו. ניסיתי להשתמש בו בכל השיטות ועם כל הטיפים שהצלחתי למצוא ברשת, אבל פשוט לא הבנתי מה הקטע שלו. השיער שלי הרגיש עוד יותר שומני ומלוכלך אחרי השימוש משהוא היה לפני, הוא היה יותר מדי נפוח (לא בקטע יפה ושיקי אלא מוזנח והומלסי משהו), הסירוק היה סיוט, ואם זה לא מספיק אז אחרי הסירוק השומניות הייתה מתגברת עוד יותר והיה מתקבל מצב מגעיל של שיער שומני וצמוד לקרקפת בשורשים, ושיער מכשפה נפוח ומקורזל אחרי האזניים.
זוועות עולם.
ציון זריז: 0/5



מהמסכה הזאת לא ציפיתי להרבה (בגלל שבזמנו הייתי משתמשת בשמפו ובמרכך של דאב וזכור לי אפקט ניקוי אפסי ותחושה שומנית בקרקפת), אבל היא לגמרי הפתיעה אותי!
קודם כל, "ריח הניקיון" הקלאסי והאהוב עליי מפעם, נמצא במסכה הזאת, וזה לגמרי הנעים את השימוש בה מבחינתי.
חוץ מזה, אחריה השיער היה מבריק יותר, קל לסירוק, חלק יותר ואחיד יותר בצורתו ומרקמו. לדעתי גם המחיר מאוד נוח- ראיתי אותה בסביבות ה-20 שקלים בתמרוקיות השונות.
ציון זריז: 4/5



סוף סוף מגיעים לקצת איפור! :)

מי רצתה סקירה ולא קיבלה?
המייקאפ-קושן של לנקום חווה התלהבות רצינית לפני קצת פחות משנה, במהלך הקיץ. ובכן, במהלך הקיץ, כמובן, לא ממש התלהבתי ממנו. העור שלי שומני יותר מדי גם ככה, ומייקאפ שמבטיח "מראה זוהר" וליחוח, כנראה לא מכוון אל קהל יעד שמורכב מבעלות עור שומני כמו שלי.
אז הנחתי אותו בצד וחיכיתי שיגיע החורף, אז תיארתי לעצמי שאוהב אותו (כי העור שלי נוטה להיכנס לקריזה ולהתייבש כשקר בירושלים).
אז האם אהבתי אותו? for the most part, כן. הוא עדיין הבריק יותר מהר משאני מוכנה לסבול במוצר שעולה 150-200 שקל בפארמים השונים, אבל תחושת הליחוח אכן עשתה חסד עם הלחיים המיובשות שלי, והמרקם היה קליל ומאוד "נושם", בדיוק כמו שאני אוהבת. וגם! הגוון התאים לי בדיוק בחורף. בקיץ הוא היה מעט בהיר מדי, אבל בחורף הוא התאים ממש כמו כפפה ליד.
אבל שוב, שומניות והברקה מהירה לא מתקבלים אצלי בזרועות פתוחות..
ציון זריז: עדיין 3.5/5



מי רצתה סקירה ולא קיבלה?
הפריימר הזה תמיד היה ותמיד יהיה הפריימר המועדף עליי לעיניים. כל צללית, ותהא זו צללית אבקה או צללית קרם, מתקבעת ו"מתקעקעת" מעל הפריימר ולא זזה שעות ארוכות (אפילו על גבול ה-20 שעות רצופות). "קו קפל מנצנץ סטייל שנות ה-80"? לא אצלינו.
הגוון שלו שקוף, המרקם שלו דליל ומתייבש מאוד מהר, והמחיר שלו ממש מצחיק (כי קוסמטיקה קוריאנית, כמובן), ועד היום לא מצאתי בו אפילו חסרון אחד!
ציון זריז: 5/5





מימין יש לנו אייליינר ג'ל שחור של ביוטיקר, ומשמאל צללית קרם ברונזה של בנפיט.

אייליינר הג'ל של ביוטיקר חביב עליי כבר שנים ארוכות, ולמרות שהוא מתייבש אחרי בערך שנה של שימוש (ותאמינו לי שבערך כל אייליינר ג'ל מתייבש תוך שנה אם לא קודם לכן), אני לגמרי מוכנה לסלוח לו על זה, כי הוא עולה בסך הכל 10 שקלים, שזה גרושים לעומת אייליינר ג'ל של אינגלוט או מאק.
הגוון שלו שחור-פחם מאט (כמו שאני אוהבת), המרקם שלו קרמי סמיך שמתייבש יחסית מהר (אבל לא יותר מדי מהר. עדיין אפשר לטשטש אותו לאפקט מעושן מרומז), והשימוש בו קל ונוח.
ציון זריז: 5/5

צללית הקרם של בנפיט הייתה נהדרת. כלומר עד שהיא התייבשה למוות. אבל זה לגמרי סביר ומקובל עליי, כי היא שכבה אצלי בערך 4 שנים, עד שנזכרתי לאחרונה לעשות סדר במגירת האיפור (כן, יש לי רק מגירת איפור אחת קטנה לכל האיפור שלי :)) ומצאתי אותה זרוקה במעמקיה, נטושה ומיובשת. הגיע הזמן להיפטר ממנה..
כשהיא עוד תפקדה כראוי, המרקם שלה היה חמאתי ורך, הפיגמנט בוהק וחזק מאוד ממריחה אחת יחידה, והמחיר שלה היה לגמרי סביר (כי קניתי אותה בסטרוברינט בזמנו, והיה איזה מבצע של 1+1 עליהן, אז קניתי אחת לי ואחת לחברה במחיר של צללית אחת יחידה).
בהשוואה לצלליות הקרם של מייבלין, הצללית הזאת הייתה יותר רכה וחמאתית. היא ממש נמסה תחת אצבעי!
ציון זריז: 5/5



אחרון חביב להיום הוא עפרון האייליינר הזה של מייבלין, בגוון חום ומסדרה שלעדתי לא מיוצרת יותר.
מה שקרה הוא שהעפרון הזה פשוט התייבש לחלוטין, כי כמעט ולא השתמשתי בו מאז שמצאתי עפרונות יותר זולים ויותר רכים ממנו.
הגוון שלו היה חום כהה יפהפה, אבל מחירו היה יחסית גבוה (משהו כמו 40 שקלים לדעתי, לפני כ-5 שנים), והמרקם שלו היה די קשיח ומיובש עוד מההתחלה.
ציון זריז: 2/5



זה הכל להיום אהובות!

2 תגובות :

  1. איזה קטע שהעיפרון היה יבש אצלך..יש לי אותו ב-2 גוונים ושניהם רכים ונמרחים בקלות

    השבמחק
  2. הסרום הזה של אסתי לאודר נראה להיט מיוחד!
    אני זוכרת שקניתי לראשונה את המוצרים שלהם, כל אחד בול בפוני!
    מוצרים איכותיים שלא מתפשרים על רכיבים טבעים וטובים.
    מעניין מה הדבר הבא שהיא תוציא אלינו.

    השבמחק