יום שלישי, 26 באפריל 2016

ביוטיבוקס מאי 2016



לאחר שהקופסה של חודש מרץ הייתה כישלון מעליב ובאפריל כלל לא קיבלתי קופסה כך שאני לא יכולה לחוות את דעתי עליה, הציפיות שלי לקופסה של חודש מאי היו נמוכות מאוד.
בואו נראה מה באמת קיבלנו בקופסה הזאת ומה קרה לציפיות שלי.






הדבר הראשון שראיתי כשפתחתי את הקופסה הוא המון מוצרים. למעשה, יותר משציפיתי. בואו נצלול! :)



Zielinski & Rozen - Neroli 47% Eau de Parfum

המוצר הראשון שעליו התנפלתי בקופסה הוא, כמובן, הבושם. בניגוד לרבות אחרות, אני דווקא מאוד אוהבת לקבל בשמים בקופסאות היופי השונות. בהרבה מקרים אני מגלה אהובים חדשים ותגליות מרעישות בתחום הבישום, ולא אחת חזרתי ורכשתי בקבוק בגודל מלא לאחר שסיימתי דוגמית.
ובכן, במקרה הנ"ל מדובר בבושם מעניין במיוחד. שמו הוא "נרולי 47%" הפשוט והממצה, ונרולי הוא פריחת התפוז, ככה שציפיתי לריח מאוד פרחוני ונשי. לעומת זאת, הבושם בפועל הוא מאוד מאסקי וגברי, ואני בכלל לא מרגישה שום פרחוניות. יש איזה שמץ של מתקתקות, אבל היא לא פרחונית לדעתי. בכל אופן, הבחור שמח מאוד להחרים לי את הבושם הזה, ואני מאוד נהנית להריח אותו עליו (שכן לו הוא מתאים יותר, במיוחד שמדובר בריח לא מאוד שגרתי מבחינת הבחור, שבד"כ מעדיף ריחות לימוניים ורעננים יותר).
ציון זריז: 5/5



Lavido - Aromatherapic Body Scrub

אני אוהבת סקראבים, אבל בהרבה מקרים אני מתאכזבת בגלל שסקראבים לגוף נוטים להיות שמנוניים מדי. גם הפעם מדובר בסקראב "ממשפחת השמנוניים", אבל הוא לא שומני עד כדי כך שהוא משאיר את העור שלי מבריק, שומני ודביק אחרי המקלחת.
הריח הוא לוונדר-פטצ'ולי, ריח שנוא עליי מאז ומעולם, אבל הפעם הפטצ'ולי לא מאוד מורגש, מה שמאוד מקל עליי.
ציון זריז: 3.5/5



 Moroccan Oil - Pure Magic Moroccan Oil

לא ממש הבנתי מה שם המותג ומה שם המוצר פה, ככה שאני לגמרי מנחשת.
על כל פנים, מדובר בשמן מרוקאי לשיער יבש, פגום וצבוע. השיער שלי אמנם לא צבוע ולא נורא פגום, אבל מאוד יבש (בקצוות).
מה שבאמת הפתיע אותי כאן הוא הריח. הריח הוא ריח בושם האליין! כלומר, חייזרי וסגול. ;) תמיד אהבתי את ריח הבושם הזה (רק לא עליי, כפי שכתבתי בפוסט הבשמים שלי), ככה שכל שימוש בשמן הזה הוא עונג רצוף.
השמן עצמו מאוד סמיך ואכן תורם למראה שיער מבריק ובריא יותר. אני עוד לא בטוחה לגבי האפקט בטווח הרחוק, כי רק התחלתי להשתמש בו, אבל נחיה ונראה. :)
ציון זריז: 4/5



Tamar - Bubble Bath 

טוב, תשמעו, ריח האליין הוא כנראה מוטיב חוזר בקופסה. גם למוצר הזה יש ריח של אליין! :)
הפעם המוצר הוא קצף אמבט. אני יודעת שהרבה בנות התאכזבו לקבל אותו בקופסה שלהן, אבל אני דווקא לא. אני עושה "אמבט רגליים" לפחות פעם בשבוע, ושימוש בקצף אמבט מכפיל את החווייה והכיף שבפדיקור ביתי. :)
כמות הקצף המתקבלת היא פשוט עצומה. 2-3 לחיצות לגיגית רגליים אחת ויש לפחות 10 ס"מ של קצף סמיך, עשיר וריחני שלא מתמוסס במים במשך הטבילה.
ציון זריז: 5/5



Veet - Wax Sripts

ומכאן למוצר שלא הבנתי את פשר נוכחותו.
ביוטיבוקס מקפידים שבכל קופסה יהיה לפחות מוצר WTF אחד, וזה האחד במקרה שלנו.
רצועות שעווה?!
קודם כל, אני ספציפית לעולם לא השתמשתי בשעווה. כאב עצום (גם אם רגעי) פשוט מרתיע אותי.
שנית, החלטתי להיות שפן ניסיונות לטובת הבלוג ולנסות את רצועות השעווה האלה על בתי השחי שלי. אז ככה - הן לא הסירו לי אפילו רבע מהשיערות למרות שהקפדתי על כל ההוראות, והשחי שלי נשאר אדום, מדמם ועם שטפי דם כמה ימים טובים.
לא תודה.
ציון זריז: 1/5




Pupa - Fluffy Velvet Lasting Color

ייתכן שעבור חלק ממקבלות הקופסה גם המוצר הזה הוא מוצר WTF, אבל לא מבחינתי! אני אוהבת חום, אני אוהבת לקים, ואני אוהבת להתנסות בדברים חדשים ומוזרים.
לק פרווה? יס פליז!
אני מודה שעדיין לא ניסיתי את הלק הזה, אבל אני לגמרי מתכוונת לנסות בסופ"ש הקרוב, ואם אצליח אעדכן בעמוד הפייסבוק. :) על כל פנים, גם אם הקטע של הפרווה לא בדיוק יעבוד, אשתמש בלק הרגיל איך שהוא, בלי אבקת הפרווה מעל.
ציון זריז: 4/5 





Sacara - Matte Eye Shadow

אני חושבת שכל העולם כבר הפנים שאני אוהבת חום, במיוחד בצלליות, ובמיוחד כשהן צלליות מאט, ככה שהעובדה שהמוצר הזה כבש אותי לא תפתיע אף אחת כאן.
הצללית הזאת של סאקארה הגיעה אליי בגוון חום-אפור כהה וקר, גוון נהדר להצללת שקע העין, והיא נמרחת יחסית באחידות. בד"כ צלליות מאט נמרחות בצורה גושית ולא אחידה, פאטצ'ית מה שנקרא, אבל הצללית הזאת, טפו טפו, נמרחת כמעט בסדר גמור. לגמרי הצלחה, בהתחשב במותג הזול.
ציון זריז: 5/5





Careline - Sparx Glowing Lip Color

המוצר האחרון וזה שהלהיב אותי יותר מכולם בקופסה הוא האודם הזה של קרליין. אני אפילו לא יודעת אם לקרוא לו אודם, כי המרקם שלו מאוד גלוסי ומבריק, והוא משאיר הכתמה מכובדת על השפתיים לאחר שהוא יורד.
הריח מזכיר לי דובוני גומי והוא לא חזק בכלל. נעים ואלגנטי. :)
מה שבאמת מעניין באודם (שפתון?) הזה הוא המרקם שלו. הוא מעין ג'לי קוריאני מגניב, כמו כל מה שבאופנה עכשיו (גם ללנקום יש אודמים כאלה!). התוצאה הוא אודם מלא לחות שבכיף מסוגל להתחרות בשפתוני ההורו שלי, גוון בוהק וצועק למרחקים, מרקם קליל שלא חונק, והכתמה רצינית שצריך מסיר איפור כדי להיפטר ממנה.
ציון זריז: 5/5



סווטצ'ים: למעלה הצללית של סאקארה, למטה האודם של קרליין.


לסיכום

וואו.
אני לא יודעת אם זו הקופסה הטובה ביותר שביוטיבוקס הוציאו, אבל היא בוודאות הקופסה הטובה ביותר שאני בעצמי אי פעם קיבלתי מהם. יש פה איזון יפה בין טיפוח שלל איברי הגוף ואיפור. למעשה, יש לי הרושם שיש פה "הכל מהכל", ממש חבילת פינוק שלמה לכל הגוף.
הדבר היחיד שקצת היה מיותר בקופסה לדעתי הוא רצועות השעווה, אבל ניחא. עם כל כך הרבה מוצרים אחרים מעולים אני מוכנה לסלוח להם על המעידה הקטנה הזאת.
העיקר שימשיכו כך, ולא יסתכלו חזרה. :)

ציון: 5/5



מנויות לביוטיבוקס? קיבלתן את הקופסה הזאת? גם אתן התלהבתן? ספרו לי!

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה