יום חמישי, 7 באפריל 2016

חביבי פברואר + מרץ 2016


חודש פברואר טס ונגמר כל כך מהר שרק בשבוע השלישי של מרץ שמתי לב לכך שלא הקדשתי לו פוסט חביבים! :O
אני מאשימה את זה בעובדה שחודש פברואר הוא חודש מאוד עמוס רגשית עבורי (מבחינה חיובית). ;)

ובכן, הפעם החלטתי לאגד שני חביבים באחד, ולנסות ולא להפוך את הפוסט לארוך ומייגע מדי. לשמחתי זה התאפשר כי בשל בדיקה רפואית מסויימת שעברתי נאסר עליי להשתמש בקוסמטיקה על כלל מוצריה (קרמים, סבונים ריחניים, לקים, ואפילו בשמים!) במשך 3 שבועות שלמים. זה מאוד הקל על עבודת הסינון והבוררות בין החביבים! :)



Secret Key - Tea Tree Refresh Calming Toner

על הטונר הנפלא הזה כבר כתבתי סקירה חיובית ממש לא מזמן, ואני עוד ממשיכה להתפעם ממנו.
הוא קליל ונעים על העור, מנקה ביסודיות אך לא מפשיט את העור מלחות, ובטווח הרחוק מסייע להפחית הופעת חצ'קונים ושאר מפגעים.
הריח קצת חזק, חריף ואקליפטוסי-רפואי מדי לטעמי, אבל אני מוכנה לסבול את נוכחותו בהתחשב בתוצאות החיוביות שאני רואה על עצמי בשימוש בטונר הזה.



Lancome - Hydra Zen Anti-Stress Moisturising Beauty Essence

תמצית ההידרה-זן של לנקום מככבת בחביבים שלי פעם נוספת, ובצדק! זה אחד המוצרים הכי טובים שניסיתי מזה זמן רב, וחודש אחר חודש אני מוצאת שאין לו תחליף. כנראה שהקוריאניות יודעות מה הן עושות, כי תמצית היא ה-מוצר שמייצג (בכבוד) כל שגרת טיפוח אסייתית רבת-שלבים (וברור לכולנו שתמצית זו ספגה הרבה השראה משגרת הטיפוח הקוריאנית).
המרקם שלה ג'לי-מימי סופר נעים וכיפי על העור, נספג במהירות, והיא ממש מרגיעה את העור ועוזרת לו לחזור לעצמו אחרי יום ארוך ומתיש.



Vichy - Aqualia Thermal Day Spa

אחרי התמצית השתמשתי בעיקר בג'ל הלחות הזה של וישי בכל ערב. אני יודעת שהמצב האידאלי להשלמת התמצית מקודם הוא שימוש במסכת הלילה מאותה הסדרה, אבל הרגשתי שבחודשיים האחרונים היא הייתה קצת יותר מדי כבדה בשבילי. בכל זאת, מזג האוויר התחמם קצת.
ובכן, הג'ל של וישי שמח לתפוס את מקומו של לנקום ועשה את תפקידו לא פחות טוב! העור הרגיש מלוחח כהוגן (אבל לא יותר מדי), רווי ושמח. כמו כן, הוא לא מספיק כבד בשביל לחצ'קן אותי (אפילו בתקופת המעבר הבעייתית מבחינת מזג אוויר בזמן הנוכחי)! :)
הריח שלו עדין ומרגיע גם כן.



Moroccanoil - Moroccanoil Oil Treatment

אני שמחה כשהשיער שלי, שבד"כ מאוד שומני בקרקפת אבל מאוד יבש ומפוצל בקצוות, מתפקד כמו שיער טבעי טוב ויפה. זה בד"כ קורה כשאני משקיעה בו ומטפחת אותו בשלל מסכות, שמנים וסרומים איכותיים לשיער (יד ביד עם טיפול ממוקד בקרקפת השומנית להחריד שלי).
החודש נעזרתי בשמן הטיפולי הנהדר של Morrocanoil (השם שלהם אמור להיות מחובר? או שהלוגו סתם מעוצב ככה מוזר?) על מנת להגיע למטרה זו, ואפשר להגיד ש"גיליתי מחדש" פייבוריט נשכח מפעם.
הריח שלו פרחוני ורענן כמו שאני אוהבת, הוא נתפס יפה בשיער בלי להפוך אותו לשומני מדי (מה שלפעמים קורה לי עם שמנים לשיער, כי אני לא הכי טובה בלפזר אותם בצורה אחידה בשיער הארוך והמבולגן שלי), הוא מקנה לו ברק של כוכבות הוליווד, והכי חשוב- בטווח הרחוק ובשימוש קבוע השיער נראה יותר מלא ובעל נפח, ובאופן כללי הרבה יותר בריא.
מה אני אגיד, ההשקעה משתלמת! למרות המחיר היקר של המוצר, אני בהחלט מתכוונת לרכוש אותו בגודל מלא כשאני אסיים את כל שאר השמנים והסרומים לשיער שיש לי כרגע! :)



DIY lip scrub

תקופת המעבר שלנו קצת חירפנה לי את השפתיים. המסכנות הגיעו למצב נואש ועל סף קילוף מוחלט!
כדי להקל על תהליך חידוש העור והארנק שלי (שסבל מספיק פיגועי איביי), חיטטתי בכמה מדריכי DIY באינטרנט, ומצאתי מתכון מאוד פשוט לסקראב שפתיים שאפשר לעשות מחומרים שיש (כמעט) בכל בית!
מה שיש פה זה שמן קוקוס, דבש וסוכר ביחס שווה, כל זה מעורבב ומועבר למיכל קטן ונוח.
ומה עושים עם זה? מורחים על השפתיים עד שאנחנו מרגישות שנפטרנו מכל פיסת עור מיותרת לשביעות רצונינו.
אה, ואחרי זה חובה למרות שפתון לחות!



Hurraw! - Choco-Mint Lip Balm

זוכרות שבחביבי ינואר סיפרתי לכן על השפתונים הנפלאים האלה של הורו? אז מבין כולם התחברתי לאחרונה במיוחד לשפתון המנטה-שוקולד, והשתמשתי כמעט רק בו בחודשיים האחרונים.
אני חייבת לציין שאני כמעט לא מרגישה שום שוקולד בשפתון הזה, אבל זה בסדר גמור. אני פחות אוהבת טעם ממתקים בקוסמטיקה שלי, אבל כן מאוד אוהבת מנטה וצמחים אחרים כבסיס וכריח.
כמו כן, תחושת הקירור והרענון על השפתיים פשוט אדירה. למעשה, לקראת הקיץ אני מתכננת להזמין מהם שפתון מנטה (המנטה-שוקולד הוא מעין דוגמית כאקסטרה להזמנות, הוא לא נמכר בנפרד ואין אפשרות לרכוש אותו במיוחד).




Bourjois - Bleu Chatoyant
Essence - Behind The Scenes
Essence - Naughty Or Nice

עם ההתחממות הנקבוביות שלי מתחילות לעבוד שעות נוספות במטרה לגרום לפרצוף שלי להבריק ולטפטף גועל כל היום, וזה בדיוק למה אני כמעט ולא מתאפרת בקיץ. שום איפור לא עומד בעומס! אבל לשמחתי העפעפיים שלי עדיין לא למדו לייצר שומן, וזה מאפשר לי להתפרע עם אייליינרים בצבעים משוגעים ולפעמים קצת הזויים. :)
בחודשיים האחרונים חרשתי על שני עפרונות עיניים חדשים שרכשתי ואחד שקיים בארסנל כבר כמה שנים טובות. החדשים הם Naughty Or Nice (אדום-בורדו נצנצי וכהה לכבוד הכריסמס) ו-Behind The Scenes (אפור בהיר על גבול התכלת עם נצנצים כסופים), שניהם מבית אסנס. העפרון העתיק יותר (שכבר לא מיוצר יותר בכלל, עמכן הסליחה) הוא Bleu Chatoyant של בורז'ואה- מעין "סחול" (סגול-כחול) כהה ומרהיב, שנראה שיקי ומודרני במיוחד בשילוב עם אודם כתום-בהיר בוהק למרחקים.
המרקם של שלושתם מאוד דומה: חמאתי, נמס על העור, נמרח בקלות ומאוד נוח ליצירת השפיץ החד והחתולי שכולנו רוצות (לפעמים זה קשה עם עפרונות, אבל לא עם שלושת אלה).



אילו מוצרים אתן אהבתן החודש? מכירות את המוצרים שאני אוהבת? מסכימות? לא מסכימות? ספרו לי! :) 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה