יום ראשון, 3 באפריל 2016

שבע בום!


פינה חדשה בבלוג! :)

בפינה זו אדבר בקצרה על שבע דוגמיות (קוריאניות, לרוב) שניסיתי בזמן האחרון, אדרג אותן מהגרועה לטובה ביותר, אשתף אתכן בכוונתי להזמין או לא להזמין חלק מהמוצרים בגודל מלא, ואזהיר אתכן מפני מוצרים ששימוש בודד בהן הפך את הפרצוף שלי לשדה מוקשים אדום וכואב.

אני *לא* אנתח לעומק את התפקוד של כל דוגמית, כי ברור מאליו שמשימוש אחד (או שניים, גג) אין מצב לדעת אם מוצר באמת עושה שינוי בחיים שלנו או לא.

אבל! לפעמים שימוש בודד כן נותן לנו אינדיקציה על התפקוד הכללי של המוצר, וזה מה שאני אנסה לברר בפינה זו.


Cosrx - BHA Blackhead Power Liquid

מה זה? טיפול BHA למניעת שחורים, מיועד לשימוש אחרי או במקום טונר, ולפני תמציות, סרומים ושות'.
הוא הריח כמו הפיירי הצהוב לשטיפת כלים, מה שמאוד דחה אותי. המרקם שלו לא היה מימי לגמרי, אלא מעט גליצריני וסמיך. על העור הוא הבריק מאוד (ברמת כדור דיסקו), והשאיר תחושה סופר שומנית וחנוקה.
הגרוע מכל: בבוקר שאחרי השימוש התעוררתי עם סנטר מחוצ'קן כולו, ומצח עם כמה "גושונים" (בליטות בגודל חצ'קון אבל נטולות לבן, אלה שאי אפשר לפוצץ או לגעת בהם כי הם כואבים נורא).
האם אזמין? בשום פנים ואופן לא!
1/5



It's Skin - Power 10 Formula SYN-AKE

מה זה? אמפולה/סרום (זה לא ממש ברור) על בסיס רעל נחשים (סינטטי, למיטב הבנתי), מיועד לשימוש אחרי טונר ולפני קרם.
הריח רפואי אבל לא דוחה או חזק מדי, ומייד לאחר המריחה יש אפקט "הידוק" שנמשך כמה שעות. העור ממש מרגיש נוקשה! אולי זה משהו שיעניין נשים שרוצות מוצר שימתח את העור שלהן? כלומר, קשישות או בעלות עור רפוי, גושי או סתם לא חלק?
מה שבאמת מוזר במוצר הזה, הוא תחושת האילחוש שהוא נותן. תחושת נמק מוחלטת! אני ממש יכולה לגעת עם האצבעות בלחי, ואני לא ארגיש את זה! :O
זה מוזר לגמרי, ולדעתי מעיד או על רגישות שלי למוצר, או על אפקט ייעודי של המוצר (בכל זאת, רעל נחשים וזה) שאני לא כל כך נהנית ממנו.
האם אזמין? ממש לא! :O
ציון זריז: 2/5



Skinfood - Broccoli Toner

מה זה? טונר על בסיס ברוקולי.
לא מזיק ולא מועיל, ממש לא משהו מיוחד. הוא אפילו לא הריח כמו ברוקולי, אלא כמו סתם מים רגילים.
המרקם עצמו מימי וסטנרדטי לטונרים, ולא הרגשתי שהוא ניקה או ליחח בצורה מרשימה.
האם אזמין? לא. הוא פשוט לא "וואו" מספיק בשביל להזמינו מחו"ל ולחכות לו חודש בשקיקה.
3/5



It's Skin - Power 10 Formula CO Effector

מה זה? עוד אמפולה/סרום, הפעם על בסיס קולגן.
בשעה טובה מוצר עם ריח טוב! :) למוצר הזה היה ריח של זר פרחים רענן ויפהפה.
המרקם היה נוזלי ומימי לגמרי, והמוצר הבריק על העור שלי.
נרשמה תחושת ליחוח נפלאה ומרעננת במיוחד, אבל! בגלל שהמוצר הוא "מוצר קולגן" וקולגן הוא שקר (על כך עוד בפוסט הזה), אני נאלצת לוותר עליו כמוצר פוטנציאלי לעתיד.
האם אזמין? לא, כי מוצרי קולגן הם שקר.
3/5



A'pieu - Aqua Nature Moisty Deep-sea Serum

מה זה? סרום, אני מניחה שעל בסיס מלחים ומינרלים מהים.
לצערי את הריח של המוצר הזה (ושל המוצר שאחריו) אני לא זוכרת, פשוט כי כשניסיתי את שני הקטנים האלה, לא חשבתי עדיין על הרעיון של כתיבת הפוסט הזה.
מה שכן, אם היה מדובר בריח נוראי בטוח הייתי זוכרת. אני פשוט לא זוכרת "איזה סוג של נעים" הם.
אני כן זוכרת שהמרקם היה נוזלי, קליל אבל מאוד מלחח, והמוצר אפילו לא הבריק על העור שלי!
האם אזמין? כרגע לא, כי אם הוא היה מדהים הייתי זוכרת שהוא מדהים. כמו כן, כמעט בלתי אפשרי למצוא אותו ברשת ואני לא מבינה מה הקטע.. :(
3/5



A'pieu - Essential Source Hyaluronic Acid Skin Treatment

מה זה? טיפול חומצה היאלורונית, מיועד לשימוש אחרי טונר ולפני תמציות, סרומים ושות'.
זה המוצר השני שאת ריחו אני לא זוכרת.
גם פה מדובר במרקם נוזלי וקליל, אבל הפעם היה פה בונוס נוסף: שימוש במוצר הזה הקל משמעותית על ספיגת שאר החומרים שבאו אחריו על העור שלי.
האם אזמין? אם במקרה אראה אותו באיביי, כן. נכון לעכשיו מאוד קשה למצוא אותו שם (או בכלל ברשת). יש מצב שמדובר במוצר שייצורו הופסק, או שהוא היה מהדורה מוגבלת.
4/5



Cosrx - AHA 7 Whitehead Power Liquid

מה זה? טיפול AHA למניעת "לבנים", מיועד לשימוש אחרי או במקום טונר, ולפני תמציות, סרומים ושות'.
ריחו נוראי- חמוץ ורפואי מאוד. כמו כן, הוא מאוד מבריק על העור ונשאר מבריק שעות ארוכות אחרי המריחה.
מרקמו שומני-גליצריני ממש כמו טיפול ה-BHA מתחילת הפוסט, אבל הוא מרגיש הרבה פחות שומני וחונק על העור בפועל אחרי המריחה.
מה שבאמת "קנה אותי" והכריח אותי להוסיף אותו לסל יום אחרי השימוש הוא האפקט שראיתי במראה בבוקר שאחרי!
העור נראה ממש מובהר בבוקר שאחרי, וכך גם כמה כתמי חצ'קונים לשעבר, שכאילו "נעלמו" מהסנטר שלי (שם נמצא מוקד החצ'קונים והפיגמנטציה החצ'קונית הגדול ביותר).
האם אזמין? כן! כבר במשכורת הבאה! :)
5/5



מה חשבתן, אהובות? זו פינה שימושית? נוחה? יעילה? מתכוונות להזמין משהו מהפוסט? אני יודעת שאני כן! ;) 

4 תגובות :

  1. חברה הדובי הזה כזה חמוד!!!
    תקשיבי הרעל נחשים ממש מלחיץ! אני שמחה שהתחושה עברה לך!

    כשראיתי את המילה "קולוגן" אצלך ממש הופתעתי, ואז ראיתי את הקישור ששמת ונרגעתי :)
    לאב יו סיסטר!

    השבמחק
    תשובות
    1. לאב יו מור! :)
      (לא עניתי לתגובה שלך פעם? יש לי הרושם שכן ושהיא נעלמה!)

      מחק
  2. מעולה ! בדיוק קיבלתי כמה דוגמיות של Cosrx שעל חלק מהן כתבת..ואני כבר סקרנית לנסות :)

    השבמחק