יום שני, 28 במרץ 2016

תרסיס אימורטל לפנים מבית ל'אוקסיטן


לא תמיד אהבתי תרסיסי פנים. לא ממש הבנתי איפה בדיוק בשגרת הטיפוח נמצא מקומם, ולא ממש הבנתי מה בדיוק הם תורמים לעור שלי. עם הזמן ועם הנסיון, למדתי להבחין בין תרסיס טוב לתרסיס טוב פחות, התנסיתי בשימוש בהם בשלבים שונים בשגרת הטיפוח עד שמצאתי את השלב שבו הם מתפקדים בצורה הכי יעילה, והתחלתי לגלות יותר ויותר עניין בתרסיסים השונים שיש לכלל חברות הטיפוח להציע.

היום אדבר על תרסיס הפנים מסדרת האימורטל של ל'אוקסיטן.

באופן כללי, אני לא חושבת שתרסיסי פנים הם דבר הכרחי ונחוץ באמת בשגרת הטיפוח. הם מעין "שלב בונוס" שמוסיף עוד קצת לחות לעור (מה שלא יזיק, נכון? ;)), ואני מרגישה שעליי הם הכי יעילים כשהם באים אחרי הטונר ולפני שלב התמציות-סרומים-קרמים.
כמו כן, כבעלת עור שומני וחנוק ממילא, אני לפעמים מעדיפה לוותר על הקרמים לגמרי, ולהסתפק רק בתרסיס פנים + תמצית/סרום. תרסיס פנים הוא פתרון נוח למי שלא אוהבת את העור שלה חנוק וכבד, ולמי שלא זקוקה להמון לחות (בקיץ, למשל, תרסיסי פנים הם ברכה!).
אגב, אפשר לרסס תרסיסי פנים גם על פנים מאופרות, אבל הם תורמים פחות אז. הכי אפקטיבי לרסס מהם על פנים נקיות.

ועכשיו נחזור לתרסיס של ל'אוקסיטן.

קודם כל, הריח הוא אותו "ריח האימורטל המסורתי" של ל'אוקסיטן. הוא פרחוני, מתקתק אבל לא יותר מדי, עדין, ובכנות, הייתי שמחה לקבל בושם בריח הזה.

הלחצן של המיכל בנוי בצורה נוחה ללחיצה, ובזמן הלחיצה החומר מתפזר בצורה אחידה ודקה מאוד (כלומר, לא בטיפות ענקיות כמו שלפעמים קורה עם תרסיסים, אלא ממש כמו "ענן" רטוב וקריר).


אני לא ממש בטוחה מה יש בו שמגרה את השפתיים שלי עד כדי כך, אבל כשאני מרססת אותו על כל הפנים בלי להסתיר את השפתיים עם היד, הן שורפות כאילו קילפתי אותך בסכין והשארתי אותן למות פצועות ומיובשות במדבר. אני כמובן לא משפריצה את התרסיס ישירות על השפתיים (יש מישהו שכן?), אבל חלקיקי נוזל עפים לכל עבר ומן הסתם אין להם מנוס מנחיתה על השפתיים.
מצד אחד, לא קשה לי להסתיר את השפתיים עם היד בכל פעם. מצד שני, זה לא נראה לי כמו משהו שאמור לקרות עם תרסיסי פנים.

העור, לעומת זאת, לא שורף ולא מגורה לאחר השימוש בתרסיס, אלא מרגיש רווי ומלוחח כמו שהוא אמור להרגיש אחרי שימוש בתרסיס פנים.
בסה"כ, אני לא מרגישה שהתרסיס הזה יותר יעיל או איכותי אפילו מתרסיס הפנים (הזול משמעותית) של אוון. הדבר היחיד שיש בתרסיס הזה של ל'אוקסיטן שאין בכל תרסיס פנים פשוט אחר הוא הבישום (שאגב, אולי זה בדיוק מה שמגרה את השפתיים שלי בשימוש?).


מחירו 69 שקלים, שזה לא זול בכלל, בהתחשב בכך שאפשר לקנות תרסיס הרבה יותר איכותי (ובכמות משולשת) של לה רוש פוזה ב-50 שקלים בבתי המרקחת השונים.

ציון: 2/5

אני מרגישה שבזמן האחרון אני מתנסה ביותר מדי מוצרי ל'אוקסיטן שאני לא הכי מתה עליהם, וזה ממש מבאס.. :(

מכירות את סדרת האימורטל? אוהבות אותה? ניסיתן את התרסיס? ספרו לי! :) 

4 תגובות :

  1. פחות התחברתי לסדרת האימורטל, אבל חובבת תרסיסים מהז'אנר אנוכי

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לך תרסיסים מומלצים? אשמח לשמוע! :)

      מחק
  2. אוי התרסיס של לה רוש פוזה באמת מושלם!

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקת! מתי אני אראה אותו בבלוגך?? ;)

      מחק