יום שני, 14 במרץ 2016

טונר קוריאני על בסיס עץ התה לעור שומני


טונר הוא אחד הדברים שעליהם לא אוותר לעולם בשגרת הטיפוח שלי, קיץ או חורף. אני מרגישה שזה באמת אחד המוצרים שהכי משפיעים על מצב העור שלי, ושיום ללא טונר הוא יום שאחריו אהיה מחוצ'קנת, שומנית ומטונפת.
ולמרות זאת, עד היום קשה לי להמליץ על טונר מסויים. אולי כי העור שלנו משתנה תדירות בגלל מיליון סיבות שונות, או שאולי כי עדיין לא פגשתי את "האחד".

על כל פנים, כולנו יודעות שקוסמטיקה קוריאנית היא המומחית הבלתי מעורערת בכל הנוגע למוצרים איכותיים וסופר נגישים, כך שאפשר להגיד שזה היה ברור מאליו שאפנה למאגר הקוריאני הבלתי נדלה של חידושים קוסמטיים והשקעה בכל סוג עור כשכל הטונרים הקודמים שלי נגמרו.

היום אדבר על טונר של חברה קוריאנית בשם Secret Key, הידועה במוצרים מאוד איכותיים, טרנדיים, וזולים (אפילו יותר מטוני מולי!).


לטונר הזה ריח חזק, חריף ורפואי, מעין תערובת של ריח אקליפטוס ובית חולים. בהתחלה הוא די הרתיע אותי וגרם לי לסלוד מהשימוש במוצר, אבל המשכתי להשתמש בו בגלל שראיתי תוצאות, ובסופו של דבר התרגלתי ועכשיו הוא כבר פחות מטריד אותי. אבל בכל זאת- רגישות לריחות לדעתי ימצאו את המוצר מחליא ונוראי, רק בגלל הריח.


התוצאות שעליהן דיברתי קודם הן עור נקי, נטול תחושת שומניות או לחות עודפת אך עם זאת לא מיובש וסחוט (בטווח הקצר), ועור לא מגורה, לא אדום, יותר מאוזן, מפריש פחות שומניות ומוציא פחות חצ'קונים (בטווח הרחוק).

יש לי הרושם שהטונר הזה מתאים לעור השומני שלי כמו כפפה ליד, למרות שעל פניו הוא לא עושה הרבה יותר משכל טונר אחר כנראה עושה. בפועל ההבדל האחד הגדול בינו לבין טונרים אחרים שיצא לי לנסות הוא שהוא לא מלחח יותר מדי את העור השומני שלי אבל גם לא מפשיט אותו מלחות, וזה בדיוק הבסיס שאני צריכה בשגרת הטיפוח שלי.


אם זה לא מספיק, אז גם הפקק מאוד נוח לשימוש! לפעמים פקקים של טונרים הם לא הכי נוחים להוצאת חומר נוזלי, ויוצא שחצי טונר מוצא את עצמו על הרצפה כבר אחרי השימוש הראשון, אבל זה לא המקרה כאן. הפקק מאוד נוח לטפטוף קל או לזרימה יותר רצינית, בהתאם ללחץ שאנחנו מפעילות על המיכל.

אגב, ה"לכל סוגי העור" על המיכל לדעתי לא ממש מדויק. לדעתי הטונר הזה לא יתאים לבעלות עור יבש או רגיש במיוחד, ואפילו בעלות עור רגיל עלולות לחוות ייבוש עודף וניקוי יסודי מדי.

יתרונות:
*זול
*מנקה את העור ביסודיות
*לא מפשיט את העור מלחות
*לא מלחח את העור יותר מדי (מושלם לעור שומני שלא צריך הרבה לחות מלכתחילה)
*בשימוש ממושך העור פחות אדום, פחות מגורה ומפריש פחות שומניות

חסרונות:
*ריח רפואי-אקליפטוסי חזק וחריף (מקשה אפילו עליי, לא רגישה לריחות, את השימוש במוצר, אך אפשר להתרגל לריח בשימוש ממושך)
*לדעתי לא יתאים לבעלות עור שהוא לא שומני

ציון: 5/5

את המוצר אפשר למצוא באיביי.

מכירות את סיקרט קי? ניסיתן מוצרים אחרים שלהם? רוצות להמליץ לי עליהם? אשמח לשמוע! :) 

2 תגובות :

  1. אוף אם לא הריח, הייתי רוכשת אותו!

    השבמחק
    תשובות
    1. יש להם עוד ריחות אחרים בסדרה, אולי הם יתאימו לך? :)

      מחק