יום שלישי, 22 במרץ 2016

כדורי משי! לא נפגעו תולעים בתהליך.. ;)



היום אדבר על כדורי משי (או: פקעות) לניקוי "שחורים" מבית קוסרקס הקוריאניים. מהם כדורי משי, אתן תוהות? ובכן, אלו הבתים שתולעי משי יוצרות לעצמן, או גולם אם תרצו. כשלתולעים נמאס מהבית שלהן והן רוצות בית חדש, הן פשוט זורקות את הבית הישן ולא משתמשות בו עוד, וכאן מתערבים הקוריאניים היצירתיים ומבטיחים לנו שבתי תולעים הם הדבר החם הבא בעולם הטיפוח המוזר של המזרח הרחוק.

קראתי על הפקעות האלה הרבה דברים חיוביים בקבוצות הפייסבוק השונות, והחלטתי שהגיע גם זמני לנסות אותם.



מה אנחנו אמורות לעשות עם הפקעות?
-להכניס פקעת אחד לתוך קערית קטנה עם מים (לא מצויין אילו, אבל אני אוהבת אותם חמימים).
-לחכות 2-3 דקות על מנת שהפקעת יתרכך.
-להלביש את הפקעת הרכה והלחה על האצבע.
-לקרצף שחורים מאיפה שאנחנו רוצות בפנים (או סתם לקרצף את הפרצוף לאפקט פילינג).
-לשטוף טוב את הפקעת.
-לשים אותה בצד לייבוש (אני מניחה אותה על פד עגול לפנים).

בכל כדור ניתן להשתמש עד 3 פעמים, ומומלץ להשתמש בכדורים האלה לא יותר מפעמיים בשבוע.



הרושם שלי מהכדורים האלה הוא שהם נותנים פתרון עדין ונפלא לעור רגיש שהופך לאדום ומגורה מכל פילינג גרגרים "שגרתי". הלחיים שלי, למשל, לא סובלות את הפילינגים הרגילים והופכות מייד לגושיות ואדומות במיוחד, גם אם אני משתמשת בגרגירים העדינים ביותר.
עם הכדורים האלה, לעומת זאת, לא נצפתה אדמומיות כלל, ולו הזעירה ביותר!

לגבי הוצאת השחורים (ואם כבר אז גם הלבנים)- בחיי שלא שמתי לב לכל שיפור. אני מקפידה לקרצף את קפלי האף (נו, המקום הזה בין הלחי לנחיר, שבו שוכנת מושבת הלבנים הגדולה ביותר ביקום כולו), את האף עצמו ואת הסנטר, ואין שום הבדל לפני ואחרי. אפילו לא אפקט קצר טווח.

מבחינתי התהליך ארוך ומסורבל (אם כי לא קשה), ולא ממש מצדיק את התוצאות. כלומר, זה פילינג נפלא ללחיים האדומות והמגורות תמידית שלי, אל תבינו אותי לא נכון. אבל באתי לפה בשביל להיפטר מהדברים המסריחים האלה שמצטברים בנקבוביות שלי, ואם זה לא קורה אז אני לא מעוניינת.



יתרונות:
*זול
*מעולה כפילינג עדין לעור רגיש ומגורה שלא סובל פילינגים "רגילים"
*מוצר טבעי לחלוטין

חסרונות:
*לא עושה כל שינוי במצב השחורים/לבנים
*תהליך ארוך ומסורבל שלא מצדיק את התוצאות (או יותר נכון: היעדרן)

ציון: 3/5

ניסיתן את הפקעות האלה? מסכימות? לא מסכימות? אשמח לשמוע! :) 

4 תגובות :

  1. חברההההההה!!! הצילום שלך השתפר ברמות!!
    אני באופן אישי טרם ניסיתי, אבל אני חושבת לנסות אותם פרופר בפילינג עדין ולא לניקוי שחורים.
    האמת, כדי לנקות שחורים אני חושבת שהכי טוב זה לפתוח את הנקבוביות באדים קודם, אולי זה יעבוד טוב יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה!! :)
      את מבינה שתקבלי חצי מהם בפעם הבאה שניפגש, נכון? ;)
      אני פחות אוהבת את השיטה עם האדים. כלומר, זה יעיל, ברור, אבל זה משאיר את הפרצוף שלי אדום שבוע אחרי זה! :( אוחח, לחיים רגישות, כמה סבל אתן מסבות לי! :(

      מחק
  2. וואו, הקוריאנים האלה יצירתיים במיוחד כשזה מגיע לטיפוח :)
    מודה שזה טיפה הזוי מדי בשבילי... לא יודעת אם הייתי מנסה [ודווקא קרמים עם ריר חלזונות למשל לא מגעילים אותי. לכי תביני]

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון! :)
      אני מחכה ליום שבו יתחילו לעשות מוצרי מדוזה. אני בטוחה שזה יקרה ושזה יהיה להיט! ;)

      מחק