יום שלישי, 26 בינואר 2016

קופסאות זה כיף! ביוטיבוקס פברואר 2016

BeautyBox January 2016

מאז שעזבתי את עולם הרווקות, אני ממש אוהבת את חודש פברואר. בשבילי הוא מסמל חודש של אהבה והתחלות, אבל לא רק בגלל "יום האהבה" (כן, אני מהמציקים שאומרים שכשאוהבים אז כל יום הוא יום האהבה), אלא כי בחודש זה התחלתי לצאת עם הבחור, וכי בחודש זה התחתנו (למעשה, בתאריך של הדייט הראשון!).
ולכן ציפיתי לקופסה מלאת פריטים זוגיים, אולי איזה משהו קטן לגברים שבחיינו, או לפחות מוצרים שאפשר להשתמש בהם יחד (כמו פצצות אמבט סקסיות).
בואו נראה אם הם עמדו בציפיות שלי!










לכל מי שלא מכירה, הביוטיבוקס נשענת על רעיון ישן ומוכר (וטוב, לדעתי), על פיו משלמים לחברה X סכום כסף ומקבלים בתמורה אלוהים יודע מה, בתוך אריזה חמודה ומתוקה, כששווי המוצרים בפנים תמיד יותר גבוה ממה ששולם על הקופסה כולה.

ובכן, הביוטיבוקס עולה 99 שקלים לקופסה (לפחות כרגע. למיטב זכרוני פעם [לפני המיתוג מחדש] המחיר היה אחר, נמוך יותר, אבל אני לא זוכרת בוודאות איזה), ובכל קופסה מקבלים בין 2-3 מוצרים בגודל מלא, ומספר דוגמיות בגדלים משתנים. מקור המוצרים הוא תמיד מחברות שונות, ובקופסאות השונות משולבות גם חברות ישראליות בד"כ.

שנתחיל? :)





באופן כללי אני די אוהבת "קצפות רחצה" (סטייל ללין), ככה שבגדול אני מרוצה מהמוצר הזה. הריח שלו לא ממש חורפי לדעתי- הוא קצת יותר מדי פירותי ומתוק לעכשיו (ועל זה גם ירדה נקודה למוצר הזה). הקצפת יוצאת מאוד סמיכה במקלחת, וכיף למרוח אותה על הגוף. 

4/5




כשראיתי את המוצר הזה לראשונה, שפשפתי את העיניים בתדהמה כדי לוודא שלא דמיינתי. גלוס צהוב?! אני מניחה שהוא מתקבל שקוף על השפתיים, אבל כל הדבר הזה לא נראה מזמין במיוחד. וממש לא הייתי קונה אותו בחנות. ההשערה שלי היא שביוטיבוקס אספו עודפים מללין של כל הצבעים המכוערים שאף אחד לא רצה.. \:

אגב, אני מתארת לעצמי שאיכות הגלוס לא רעה בכלל, בגלל שבזמנו הייתי מאוהבת קשות בגלוסים היפים מהסדרה (היו לי את הוורוד והאדום)- הם נראו כמו "הכתמת דובדבן/תות" על השפתיים, והמרקם שלהם היה קליל ולא דביק וגושי כמו רוב הגלוסים! ככה שיש מצב שהגלוס עצמו לא רע בכלל, אבל אין שום סיכוי בעולם שאני אשים אותו על השפתיים שלי. גם אם הוא שקוף, אני לא משתמשת בגלוסים שקופים (או בכלל בזמן האחרון) ולכן אין לי צורך בו. 
0/5




לגבי המוצר הזה הייתה טעות הקלדה בגלויה המצורפת לקופסה, ולכן גם אני חוויתי בלבול מוזר בהתחלה. בגלויה כתוב שזהו "סרום עיניים", אבל בפועל זה סרום רגיל לעור הפנים. מה שאני קיבלתי ספציפית מופנה לעור אדמומי, שזה בדיוק מה שיש לי.

המרקם שלו מימי וקליל למדי אז אני מרוצה. לא שמתי לב להפחתה באדמומיות הרגילה שלי, ככה שאני לא בטוחה לגבי ההבטחות של אסתי לאודר לגבי המוצר הזה. אני חושבת שהגודל של המוצר לא מספיק בשביל באמת לראות שינוי משמעותי. 
אגב, הריח שלו חמוץ ולא ממש נעים, ואני לא יודעת אם זה מעיד על מוצר מקולקל או שזה באמת הריח שלו. 
3.5/5




ולמוצר הלא ברור החודשי- גרביים. הקשר בין גרביים לביוטי נשגב מבינתי. 

הגרביים עצמן סבבה לגמרי, ואני חושבת שאם הן היו עולות 15 שקלים ולא 30 כמו שרשום עליהן, הייתי בכיף אפילו קונה כאלה. 
אבל מה הקשר לביוטי?!
2/5 (רק כי אין שום קשר לעולם במקרה של המוצר הזה)




עוד מוצר מאכזב בקופסה הזאת (מוטיב חוזר החודש לצערי) הוא תיק איפור של המותג "לסטר". תכלס, תיקי איפור הם שימושיים, אבל כמה אפשר? יש לי כבר איזה מיליון כאלה בבית, כולל כאלה עם עיצוב יותר יפה. 

בקיצור, מה קורה פה?
1/5




הדבר היחיד שבאמת שמחתי לקבל בקופסה הפעם הוא דוגמית הבושם, והפעם מדובר בבושם L.12.12 Pour Elle Elegant לבית לאקוסט. חברות. אני מאוהבת. הבושם הזה הוא גרסה קצת יותר פרחונית לאולימפאה של פאקו רבאן, ובפעם הבאה שאקבל גיפט-קארד למשביר ארוץ ואקנה אותו ללא ספק. הוא באמת מריח אלגנטי, מעודן ונשי. בושם של ליידי. 
5/5

אחרית דבר

מיותר לציין שאני מאוכזבת נורא, כי חוץ מהבושם, כל שאר הפריטים הם או "ככה-ככה" או כישלון מוחלט. ציפיתי למשהו סימבולי לגברים שבחיינו, ניחא. אפשר לחיות בלי זה. אבל זה לא מסביר למה כמעט כל המוצרים שכן קיבלנו הם פויה. הקופסה הזאת היא 1/5 (וגם זה בחסד, כי הבושם באמת כבש אותי).

גילוי נאות: קיבלתי את הקופסה מהחברה בתמורה לסקירה שלי, ואני מקווה שאתן מבינות שאין לזה השפעה על איכות הכתיבה שלי, הכנות והאמינות שבה אני כותבת. 


אשמח מאוד לשמוע מה דעתכן על הקופסה הזאת, מה הייתן רוצות לקבל, אם יש לכן חלק מהמוצרים או בכלל כל דבר שיש לכן לומר בתגובה! :)



תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


4 תגובות :

  1. הביקורת שלך מדוייקת לפליא, קופסא נטולת כל מחשבה. מה בדיוק בה תואם לקונספט של יום האהבה? אין לי שמץ

    השבמחק
  2. אני חולה על ההערות שלך אחרי הניקוד של כל מוצר, הרסת אותי מצחוק. וכן, קופסה הזויה קצת..

    השבמחק