יום שלישי, 29 בדצמבר 2015

קופסאות זה כיף! ביוטיבוקס ינואר 2016

BeautyBox January 2016

כשהקופסה הזאת הגיעי לידיי, לא יכולתי להפסיק להתלהב מהאריזה. תראו את היופי הצבעוני הזה! :)

למעשה, ביוטיבוקס הודיעו שזאת "קופסת הסילבסטר" שלהם ("מה זה סילבסטר? אין חג כזה."- מפי הרוסייה הנעלבת שבי), כלומר הקופסה הראשונה של 2016! :) 
אני מתרגשת, אתן מתרגשות?











לכל מי שלא מכירה, הביוטיבוקס נשענת על רעיון ישן ומוכר (וטוב, לדעתי), על פיו משלמים לחברה X סכום כסף ומקבלים בתמורה אלוהים יודע מה, בתוך אריזה חמודה ומתוקה, כששווי המוצרים בפנים תמיד יותר גבוה ממה ששולם על הקופסה כולה.

ובכן, הביוטיבוקס עולה 99 שקלים לקופסה (לפחות כרגע. למיטב זכרוני פעם [לפני המיתוג מחדש] המחיר היה אחר, נמוך יותר, אבל אני לא זוכרת בוודאות איזה), ובכל קופסה מקבלים בין 2-3 מוצרים בגודל מלא, ומספר דוגמיות בגדלים משתנים. מקור המוצרים הוא תמיד מחברות שונות, ובקופסאות השונות משולבות גם חברות ישראליות בד"כ.

שנתחיל? :)





אני תמיד שמחה לקבל בשמים חדשים להתנסות, אבל בד"כ מתבאסת מהגודל הקטן, שמספיק לשימוש וחצי ונגמר תוך פחות מיום. לשמחתי הרבה הפעם מדובר במיניאטורה, שלדעתי בכיף תספיק לחודש! :) 

הבושם הזה מאוד מזכיר לי בושם אחר שחולק בקופסת ביוטיבוקס לפני חצי שנה- פרחוני, חמצמץ-לימוני, רענן וקיצי בלי להיות מתוק מדי. 
האם הייתי קונה לי כזה בגודל מלא? ככל הנראה לא, כי יש בשמים אחרים שאני אוהבת הרבה יותר ואעדיף להוציא את מעט הכסף שיש לי עליהם, אבל אני ללא ספק נהנית להשתמש במתוק הזה כאן. הבחור, אגב, לגמרי אוהב את הריח הזה ולא מפסיק להסניף את הצוואר שלי. :) 
ובכלל, אני לגמרי בעד הקטע הזה של המיניאטורות, ואשמח אם ביוטיבוקס ימשיכו בקו המחשבה הזה. :) 
ציון זריז: 5/5
המחיר ל-50 מ"ל הוא 397 שקלים, והמחיר ל-100 מ"ל הוא 496 שקלים.





הייתי בטוחה שכבר כתבתי על תחליב הגוף הזה כאן בבלוג בעבר, אבל אחרי חיפוש מעמיק ויסודי בבלוג, לא מצאתי אף פוסט עליו! זה בהחלט מפתיע, כי חשבתי שכתבתי כבר על כל מוצר ל'אוקסיטן קיים בבלוג! ;)

על כל פנים, הריח מאוד מוצא חן בעיניי, אבל לצערי לא ממש מסכים עם כימיית הגוף שלי, ומעדיף להפוך לחמוץ ומיוזע על העור שלי (במקום רענן ונקי, כמו שהוא מריח במיכל).
המרקם מאוד קליל ונעים, נספג תוך דקות ספורות ומשאיר את העור חלק ורך למגע. לדעתי הוא יתאים יותר לקיץ מאשר לחורף, למעשה. בחורף אני מעדיפה חמאות גוף (כמו למשל חמאת הגוף בריח מונוי של ללין- היא מעולה!).
אגב- אם זה היה תחליב גוף בכל ריח אחר שלהם, הייתי נותנת ציון 5/5. יש לי בעיה ספציפית עם הריח, לצערי. :( 
ציון זריז: 3/5
המחיר לגודל מלא הוא 142 שקלים, והמחיר לגודל הנסיעות (שזה מה שהגיע בקופסה) הוא 49 שקלים. 







ביוטיבוקס קלעו בדיוק לטעם שלי עם הלק הזה! סגול הוא הצבע האהוב עליי בעולם כולו, והגוון הספציפי הזה מאוד הולם את מזג האוויר הסתווי והמעונן בעיר הקודש בימים האחרונים. 
הפורמולה ממש נפלאה- מתייבשת די מהר ולא גושית או צמיגית. הגוון אגב, נמרח אטום ואחיד לגמרי בשכבה אחת דקה. מציאה!
המברשת היא לא מהחביבות עליי- דקה וארוכה, בעוד שאני מעדיפה אותן קצרות ועבות. אבל אפשר לחיות עם זה ולהגיע למריחה אחידה ויחסית לא עקומה (אני לא פרמטר, כי אני עקומה תמיד, אבל תזרמו איתי).
ציון זריז: 5/5
המחיר הוא 43 שקלים (שזה די שקר וכזב. אני בד"כ רואה את הלקים האלה של פופה בסביבות ה-20 שקלים בסופר פארם). 




מבחינתי קרם ידיים הוא מוצר צריכה בסיסי בחורף, כי כשהאוויר מתקרר הידיים שלי מתייבשות עד לרמה של קילופים בפרקים ותחושת שריפה מתמדת. 
הריח של הקרם הזה מאוד "ירוק", ומאוד מזכיר שמן אתרי שיש לי בריח אורנים. קרם ידיים בריח יער, בעצם. זה נשמע נורא אבל זה די מרענן, באמת. כבר קצת נמאס לי מקרמי ידיים בריח פרחים/וניל/שוקולד/פירות. 
המרקם מאוד סיליקוני, וזה לא מפתיע בכלל, כי סיליקון הוא הרכיב השני ברשימת הרכיבים. (מה הכוונה בסיליקוני, אתן שואלות? אם ניסיתן פעם את קרמי הידיים של דאב אז תדעו בדיוק על מה אני מדברת). 
אני מעריכה את העובדה שאין בכלל תחושת דביקות או כבדות על העור, ואני בטוחה שזה יהיה קרם ידיים נהדר לקיץ, אבל אני לא חושבת שהוא יהיה קרם הידיים המועדף עליי בחורף. הוא לא מספיק כבד בשביל זה. 
בסה"כ הקרם הזה בסדר גמור, ואם הייתי מקבלת אותו בקיץ הייתי נותנת לו ציון 5/5, אבל לקראת החורף אני צריכה משהו קצת יותר רציני מזה. 
המחיר, אגב, לגמרי לא מצדיק את התמורה.
ציון זריז: 4/5

המחיר הוא 113 שקלים. 




שמעתי על החברה הזאת הרבה דברים טובים, אבל לצערי קרם הלילה לפנים שהגיע פה מיועד לעור בוגר, ולכן הועבר ישירות לסבתא של הבחור ואפילו לא התנסיתי בו. 
אני יכולה רק להגיד שהריח די נעים ו"מקצועי", כלומר- לא מריח כמו סוכריות ופרחים, אלא יותר רפואי ויוקרתי.
ציון זריז: אני מעדיפה לא לתת ציון הפעם, כי באמת שאין לי דעה על המוצר הזה.

המחיר לגודל מלא הוא 249 שקלים, והמחיר לגודל נסיעות (שזה מה שיש לנו פה) הוא 35 שקלים. 







לא באמת מרחתי עקום, אני פשוט מחייכת עקום ;) 

זה המוצר הראשון שראיתי בקופסה, והוא הלהיב אותי יותר מכולם. מוצר שפתיים בגוון בורדו כהה וחורפי? יס פליז! 
כמה חבל רק שהמרקם כל כך דביק וצמיגי שהוא לא מאפשר לי לדבר כמו בן אדם, וכל שערות הראש שלי נדבקו אליו משל הוא לוחם אינדיאני שרירי שחום ומסוקס. 
מוצרי האיפור של קרליין מאכזבים אותי בכל פעם מחדש, מה אני אגיד.. :(
ציון זריז: 1/5
המחיר הוא 110 שקלים. 


אחרית דבר

אני חושבת שביוטיבוקס מאוד השתדלו הפעם. תסתכלו על המותגים! ועל מוצר השפתיים (שזה לא ברור מאליו בכלל אצל ביוטיבוקס)! ועל מיניאטורת הבושם!
זה מתכון מוצלח עם כמה רכיבים מקולקלים. 
אם היו בוחרים מוצר שפתיים יותר מוצלח, קרם פנים לעור צעיר, ותחליב גוף בריח אחר של ל'אוקסיטן (כמה אפשר עם הוורבנה הזה?!), הייתי הכי מרוצה בעולם.
מהבושם אני מרוצה לגמרי, הלק נפלא, וקרם הידיים לא רע בכלל (לקיץ). 
הקופסה הזאת היא 4/5 הפעם.

גילוי נאות: קיבלתי את הקופסה מהחברה בתמורה לסקירה שלי, ואני מקווה שאתן מבינות שאין לזה השפעה על איכות הכתיבה שלי, הכנות והאמינות שבה אני כותבת. 


אשמח מאוד לשמוע מה דעתכן על הקופסה הזאת, מה הייתן רוצות לקבל, אם יש לכן חלק מהמוצרים או בכלל כל דבר שיש לכן לומר בתגובה! :)



תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


4 תגובות :

  1. איזה קטע..יש לי גלוס מהסדרה הזו של קרליין בצבע אחר והוא הרבה פחות אטום ולא כ״כ דביק כמו שתיארת.

    אני בעד לקרוא לקופסה הזאת במקום קופסת סילבסטר-קופסת נובי גוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני בעד :) יש מצב שהסדרה הזאת של הגלוסים היא מסוג הסדרות שחלק ממנה טוב וחלק ממש לא.. :(

      מחק
  2. ממש אהבתי את העיצוב של הקופסא :)
    המיניאטורה של קלואה מקסימה! אני לא מכירה את הבושם עצמו אז אני לא יודעת איך הריח... אבל אני לא יכולה לעמוד בפני מיניאטורות של בשמים ;) ולגבי הורבנה של לוקסיטן... אני לגמרי איתך. חלאס, כמה אפשר? הלקים של פופה ממש סבבה, קיבלתם אחלה גוון :)
    הקטע עם ג'יג'י מבאס, בסה"כ יש להם מוצרים מעולים [פילינג האורז שלהם מדהים], אבל מה הקטע שאין שום התאמה בין המוצר לקהל היעד? :/

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק! הרי ברור שהרוב המוחלט של המזמינות הן צעירות. אז למה לא לתת דברים שהם רק לצעירות? :( מבאס אותי בכל פעם מחדש לתרום חצי קופסה כי הכל מיועד לעור בוגר יותר.. :(

      מחק