יום רביעי, 16 בדצמבר 2015

שפתיים אדמוניות - ביקורת - Review

L'Occitane En Provance - Pivoine Sublime  
Tinted Lip Balm

אני אוהבת אודמים, ואני אוהבת שפתונים, אבל יותר מכל אני אוהבת מוצרי שפתיים שנראים כמו אודם אבל נותנים לחות כמו שפתון, כי בשונה מעור הפנים השומני שלי, השפתיים שלי יבשות כמעט תמיד, וזקוקות לאהבה. 



תמונות






רכיבים


ההבטחה
"מועשר בתמצית אדמוניות משלימות, שפתון היופי הזה מזין, מחליק ומגן (SPF25) על השפתיים, בזמן שהוא מעניק להן גוון רענן וטבעי. 
לחות מוכחת ל-8 שעות."


מבחר
בכל העולם הסדרה יצאה עם שפתון אחד שקוף ו-3 עם גוון: ורדרד טבעי, כתמתם טבעי, וורוד-פטל. 
בארץ, לעומת זאת, ראיתי רק את השקוף והוורדרד הטבעי במכירה. 
אבל לא לדאוג! מקור אמין מסר לי ששני הגוונים האחרים בדרכם ארצה גם וכנראה יגיעו לכל החנויות. :) 


מרקם
זוכרות שכתבתי על שפתון השיאה העשיר של ל'אוקסיטן לפני כמה חודשים? אז כזה בדיוק.
הוא בקושי נמרח, מרגיש קשיח בזמן המריחה, ובעל אפס נוכחות על השפתיים גם אחרי כמה דקות רצופות של מריחה אינטנסיבית ומתאמצת במיוחד. 


ריח
ריח האדמונית הוא בין הריחות האהובים עליי אצל ל'אוקסיטן (לצד ריח פריחת הדובדבן, וריח הנרולי&סחלב), והשפתון הזה, לשמחתי הרבה, מריח ממש כמו הבושם. זה ככל הנראה ממש לא משמח רגישות לריחות, אבל אני מאוהבת. 
הריח הוא בין הדברים הבודדים שבאמת טובים במוצר הזה. 
הטעם, אגב, גם הוא נעים, ולא נותן תחושה של ליקוק בושם (כלומר, אין טעם לוואי מריר ומעצבן כמו זה שמרגישים אחרי ששואפים בטעות בושם דרך הפה). 


תוצאה
5 דקות לאחר המריחה אני מרגישה כאילו אין שום דבר בכלל על השפתיים (למעשה, הדבר היחיד שמשכנע אותי אחרת הוא העובדה שיש קצת צבע). שפתון הלחות הזה לא נותן שום לחות לשפתיים.
אני רוצה גם לדבר על הגוון לרגע. לקחתי את הגוון הורדרד הטבעי, אבל לפעמים אני חושבת שהוא שקוף. הגוון שלו כל כך טבעי שלפעמים הוא בכלל לא מורגש על השפתיים! כשבמקרה כן רואים משהו, זה לגמרי my lips but better. מעין ורדרד חמים ונחמד למראה. 


מחיר
79 שקלים, שזה לא זול בכלל, בהתחשב בתמורה המועטה שמקבלים. 


אריזה
הרבה בלוגריות אחרות משוות את השפתונים האלה לשפתוני הסוכר ההו-כה-מהוללים של פרש, ולו רק בגלל האריזה.
המיכל עצמו יפהפה ו"מלוטש". הפקק "מתברג" אל התושבת, וכל פתיחה של השפתון מרגישה מינימום כמו תנועה מסרט של ג'יימס בונד. זה גם אומר שאין מצב שהשפתון ייפתח לכן פתאום בתוך התיק ללא כל הסבר! :) 



קנייה חוזרת
לצערי, וכנגד כל הציפיות, לא. 
רציתי לאהוב את המוצר הזה. רציתי מאוד. נשבעת. 
אבל עיצוב וטיפ-טיפה גוון לא מצדיקים מחיר של 8 שפתוני לאבלו שעושים עבודה טובה יותר. 


תמונות להמחשה
לפני המריחה

לאחר המריחה



לסיכום

יתרונות
*אריזה יפהפיה ו"מלוטשת"
*הפקק מתברג לתוך התושבת (מה שאומר שהשפתון לא ייפתח בתוך התיק ככה סתם)
*גוון טבעי, סוג של my lips but better
*ריח אדמוניות נפלא ורענן (וגם טעם)


חסרונות
*לא זול בכלל
*לא נותן שום לחות לשפתיים
*מרקם קשיח שמסרב להתרכך (מעט מכאיב בזמן המריחה)
*לא יתאים לרגישות לריחות
*הרבה פעמים הגוון כמעט בלתי נראה


ציון: 2/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:



6 תגובות :

  1. מזל שאת לא ממליצה! עם כל ההמלצות שלך על לוקסיטן כבר יש לי חור בכיס. אני עושה הזמנות באינטרנט כל שני וחמישי :)

    השבמחק
  2. אוי קושקוש התגעגתי אליך!!!! פוסט נהדר!!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני התגעגעתי! :) הרבה זמן לא כתבתי סקירה. :)
      תודה אהובה!

      מחק
  3. איזה באסה! משפתון במחיר כזה ציפיתי להרבה יותר :/ האריזה מהממת, אבל בשביל תוצאה כזו כבר עדיף לובלו עם צבע [והוא גם ייתן לחות]

    השבמחק