יום ראשון, 20 בדצמבר 2015

הזן הפנימי שלנו - ביקורת - Review

Lancome
-
Hydra Zen Anti-Stress Moisturising Beauty Essence
&
Hydra Zen Masque

לנקום משחררת לעולם סדרה חדשה (או יותר נכון, לפי מה שקראתי ברשת, מחזירה סדרה ישנה שהפסיקו לייצר בעבר), ואין שמחה ממני.
זה לא סוד שאני אוהבת את המוצרים של לנקום, ולדעתי זה ממש לא בגלל "אפקט היוקרה". אני האחרונה שחושבת שמחיר מעיד על תמורה (קחו כראייה את עשרות הסקירות החיוביות שכתבתי על מוצרים קוריאניים בבלוג). 
לנקום עושים משהו נכון, כי כמעט כל מוצר חדש שיוצא לשוק מוצא חן בעיניי, אחת בעלת עור שומני ודי בעייתי (AKA מבריק, חממת חצ'קונים, בית גידול ציסטות, שורף, כואב, וממיס גם את המייקאפים העמידים בעולם).
בואו נראה איך המוצרים האלה, שמבטיחים להתאים כמעט לכל סוג עור קיים, עומדים בהבטחות שלהם. :) 






תמונות





רכיבים
תמצית:

מסכה:



ההבטחה
תמצית:
"תמצית יופי המעניקה לחות להפגת מתחים בעור.
נוחות מיידית - רעננות - רכות
לעור רגיל, מעורב ורגיש
תמצית לחות המסייעת להפיג את סימני העייפות בעור הנראים לעין ומעניקה לחות אינטנסיבית, תחושת רוגע ונינוחות בעור."

מסכה:
"מסכת סרום עשירה בלחות להפגת מתחים בעור ללילה. 
חידוש לעור - מראה קורן - עור קטיפתי
לכל סוגי העור, גם לעור רגיש
בכל יום, מתח נפשי וגורמים סביבתיים עלולים להשפיע על תפקוד המחסום הטבעי של העור ולהחליש את יכולת ההגנה העצמית שלו, מצב זה יכול להביא לתחושת יובש, לאי נוחות לרגישות ואף להופעת פגמים בעור. לנקום פיתחו את הידרה זן מסכם סרום: לחות אינטנסיבית ללילה המסייעת לחשוף מחדש את הזוהר הטבעי בעור. תשכחי ממתח, מלחץ ומעייפות שהצטברו במהלך היום והכיני את עורך לשיפור זוהרו, במהלך הלילה. מסכה שפותחה במטרה לסייע בהפחתה של סימני העייפות הנראים לעין, חודרת במהירות ומעניקה לחות אינטנסיבית לעור. תמצית הרעננות בעלת ניחוח עדין ומרגיע. מרקם יוצא דופן המשלב את הרעננות של סרום ומרקם עוטף בעל ניחוח עדין ומרגיע. תוצאות: לאחר 4 שבועות, עורך יראה קורן יותר, מלא יותר מבפנים ורענן יותר. גוון העור יראה אחיד יותר ומואר יותר."



מבחר
באתר האמריקאי של לנקום מופיעות התמצית והמסכה מהיום, קרם יום קליל וקרם לחות אינטנסיבי במיוחד. 
לעומת זאת, באתר האנגלי מופיעים ביביקרם, קרם יום עם מקדם הגנה SPF15, נוזל הגנה SPF30, קרם יום "רגיל", קרם-ג'ל, קרם לילה, קרם יום לעור יבש במיוחד וקרם עיניים. שום אזכור לגבי המסכה והתמצית מהיום.
בקיצור - אני לא ממש מבינה מה הולך פה ולמי להאמין. 



מרקם
תמצית:
מיוחד לגמרי. מעין ג'לי-סודה, תוסס ומימי. 
על העור הוא מרגיש מאוד מימי ועדין, ובזמן המריחה בועות האוויר "מתפוצצות" על העור (מה שמסביר את תיאור ה"ג'לי-סודה" מקודם). זה מאוד מרענן ומעניין! :) 
מבחינת הלחות, אני לא מרגישה "לחות אינטנסיבית" מי-יודע-מה. העור השומני שלי מאוד אוהב את התמצית הזאת למרות שמה שמאוד מלחח, ובמיוחד מה שמלחח בצורה אינטנסיבית, הופך את העור שלי לשדה מוקשים מבריק ורטוב מרוב שומן. 
אני לא יכולה שלא לתהות אם המוצר הזה באמת יתאים לבעלות עור יבש. 

מסכה:
קרם-ג'ל (יותר קרם מג'ל) מעט סמיך בהשוואה למוצרי ג'ל קוריאניים אחרים שניסיתי. הוא לא מרגיש כבד על העור בכלל, מה שמאוד מוצא חן בעיניי, אבל למרות זאת מציע לחות מרשימה ביחס למרקם הדליל שלו. כלומר, עם לחות כזאת הייתי מצפה למרקם של וזלין, בחיי. 
אני חושבת שבעלות עור יבש צריכות להעמיס שכבה קצת יותר עבה ממנו על הפנים שלהן בשביל להרגיש שהן מקבלות את כל הלחות שהן צריכות, אבל בשבילי מספיקה טבילה אחת קטנה של "כף הקרמים" שלי (אני שומרת את כל הכפיות הקטנות החמודות האלה שמגיעות עם הקרמים הקוריאניים לשימושים חוזרים). 



ריח
תמצית:
מאוד דומה לריח האדמונית של ל'אוקסיטן! פרחוני, רענן, מעט חמצמץ וסופר נעים. כמו כן, הוא לא מאוד חזק. 
הרחתי שם גם קצת אלכוהול (מה שבאמת נמצא ברכיבים, אבל מפתיע אותי. בד"כ מוצרים לעור רגיש לא אמורים להכיל אלכוהול, אבל תקנו אותי אם אני טועה). 
בכל מקרה מבחינתי הריח מאוד נעים וקליל.

מסכה:
מכירות את ריח פירות היער העדין והמתקתק של סדרת האידאליה של וישי? אז כזה בדיוק. מבחינתי אי אפשר להבחין בין המוצרים בהרחה עיוורת. 
אני אוהבת את הריח הזה, והוא לא חזק מדי, אבל אני חושבת שרגישות לריחות לא ייהנו. 



תוצאה
תמצית:
העור שלי מועשר בשניות, לא מרגיש מלוחח מדי (או "רטוב", כמו שהוא לפעמים נראה ומרגיש אחרי תמציות קוריאניות ושאר טונרים וסרומים), ונראה בריא ו"עסיסי" (אני יודעת שזה נשמע רע, אבל תזרמו איתי). 
אחרי שימוש בתמצית, העור שלי מרגיש כמו שהוא מרגיש אחרי טונר מערבי בד"כ.

מסכה:
באותו רגע אני לא מרגישה או רואה כל הבדל, אבל בבוקר, כשאני קמה מהמיטה ושוטפת את הפנים, הן מרגישות ממש רכות ולחות (לא בקטע קיצי מסריח), וכל גירויים ואי-נעימויות מכאיבות בעור (כמו למשל שאריות חצ'קונים מיובשים ושורפים על הסנטר שלי) מרגישים הרבה יותר רגועים. הבוקר הוא הזמן שבו באמת רואים את ההבדל בין "לפני" ו"אחרי", במקרה הזה.

אני רוצה רגע להתייחס לשני המוצרים ביחד. מאז שקיבלתי אותם אני מקפידה להשתמש בהם "לפי ההלכה", כלומר- בתמצית בבוקר ובערב מייד לאחר ניקוי הפנים, ובמסכה מייד אחרי התמצית בערב. 
אני מרגישה, ובעיקר רואה (!), את ההבדל שזה עשה בעור הפנים שלי. 
קודם כל, הכי מפתיעה אותי העובדה שעור הפנים השומני שלי לא מבריק אפילו לרגע לאחר השימוש במוצרים האלה, וזה ממש לא ברור מאליו! כמעט ואין קרם פנים (או ג'לי פנים, אם מדובר במוצר קוריאני) שלא מבריק עליי.
שנית, הסנטר שלי (שכמעט תמיד מהווה שדה פצעונים פורה, ואם לא שדה פצעונים אז שדה שאריות עור מיובשות ועייפות אחרי ההתעללות בפצעונים המדוברים) נראה טוב. זה מדהים! המייקאפ שלי אשכרה נמרח חלק ואחיד על האזור המועד לפורענות הזה. 
כמו כן, באופן כללי יש לי פחות חצ'קונים. למעשה, מאז תחילת השימוש בשני הבייביז האלה, לא הופיע לי אפילו אחד! אני לא יודעת אם זה באמת עניין ה"מוצרים נגד סטרס" הזה, כי אני לא חושבת שקרם יכול להעלים סטרס. סטרס זה עניין רגשי ולא קוסמטי, בכל זאת. 
משהו פה עובד, והוא עושה את זה בצורה שונה לגמרי ממה שאני מכירה. :) 



מחיר
תמצית:
315 שקלים בעבור כמות של 150 מ"ל.

מסכה:
420 שקלים בעבור כמות של 75 מ"ל.

לא זול בכלל, כמובן. :( 



אריזה
תמצית:
מיכל פלסטיק קשיח בצבע ורוד-בעיר, עם משאבת פלסטיק לבנה ומכסה פלסטיק שקוף. הנראות מקצועית ונקייה מאוד, הפלסטיק לא נראה "זול" או ילדותי בכלל, ולמעשה, במבט ראשון אפשר לטעות ולחשוב שמדובר במיכל זכוכית בכלל. אני שמחה שהפלסטיק כאן קשיח כל כך, כי יש לדברים נטייה ליפול לי מהידיים כל הזמן. 
חשוב לציין שמשאבה זה דבר היגייני ונפלא, ואני מאוד שמחה שבחרו בשיטה הזאת כאן. ובכלל, לדעתי כל מוצר קוסמטי לפנים צריך לבוא במיכל עם משאבה. 

מסכה:
ג'ארה גדולה ומגושמת מזכוכית (מתכון לאסון עם הידיים העקומות שלי). אמנם יש "מכסה-דף" פלסטיק נוסף שמפריד בין הג'ארה לבין המכסה ה"ראשי", אבל עדיין אין פה סטריליות או היגייניות מרשימה במיוחד. מומללץ לשמור "כפיות קרמים" שמגיעות לפעמים עם הקרמים הקוריאניים לשימוש חוזר. :) 



קנייה חוזרת
בעולם מושלם הייתי רצה וחוזרת לקנות גיבויים של שני המוצרים, אבל המחירים לא זולים בכלל, ולצערי, נכון לעכשיו, אני לא רואה את עצמי אי פעם מרוויחה מספיק בשביל לרכוש אותם בשנית. 
אגב, אם הייתי יכולה לקנות רק אחד מהם והייתי חייבת לבחור רק אחד, הייתי הולכת על התמצית.



לסיכום
יתרונות
תמצית:
*מרקם מגניב וייחודי לגמרי- "ג'לי-סודה"
*לא מרגיש חונק או כבד על העור בכלל - מעולה לעור שומני
*מיכל היגייני עם שפופרת
*המיכל עשוי פלסטיק קשיח - לא שביר
*נספג בשניות בעור ונותן מראה ותחושה עסיסית ורכה לעור
*לא הופך את העור למבריק
*ריח אדמוניות מרענן ועדין

מסכה:
*ריח נפלא של פירוח יער
*לא הופך את העור למבריק
*בבוקר עור הפנים מרגיש "עסיסי" ומלוחח כהוגן (לא בקטע קיצי מגעיל)
*פצעונים ושאר מפגעים מחלימים די מהר ומרגישים פחות מגורים וכואבים במהלך השימוש


חסרונות
תמצית:
*יקר
*לא בטוחה שבעלות עור יבש יהנו מהמוצר

מסכה:
*יקר
*מיכל ג'ארה לא היגייני
*מיכל זכוכית גדול ומגושם - שביר
*עלול לגרות רגישות לריחות



ציונים
תמצית: 5/5
מסכה: 5/5

גילוי נאות: קיבלתי את המוצר מהחברה בתמורה לסקירה שלי, ואני מקווה שאתן מבינות שאין לזה השפעה על איכות הכתיבה שלי, הכנות והאמינות שבה אני כותבת. 


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


4 תגובות :

  1. סשה הסקירה נהדרת, הסכמתי איתך במלא נקודות, ויחד עם זאת רציתי לשאול - המסכה לא כבדה לך ודביקה לך לעור<? אני מרגישה שאצלי היא קצת דביקה ולוקח לה זמן להספג

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה! 3>
      היא בכלל לא מרגישה כבדה ודביקה על העור שלי! :) מסכת הלילה של טוני מולי (נו, הזאתי של התפוח האדום היפה) באמת דביקה על העור, אי אפשר להשוות למסכה הזאת פה.
      העור שלי גם סופר מאט איתם! :) אז אני בכלל מרוצה עד השמיים. מבחינתי זה epic win! :)

      מחק
  2. התמצית נשמעת נהדר! [באופן כללי אני פחות בחורה של מסיכות לחות]
    איזה יופי ששני המוצרים האלה עובדים בשבילך כ"כ טוב, ואיזה באסה שצריך מטיל זהב כדי לצרוך בקביעות מוצרים של לנקום :(
    אגב... לחצ'קונים- יצא לך לנסות את הסרום הנקודתי של it's skin? עלי לפחות הוא עושה עבודה מדהימה

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ניסיתי את הסרום הנקודתי, אבל בדיוק לאחרונה כתבתי על סרום (לא נקודתי) נגד אקנה בפוסט ריקים! :) הוא היה נפלא וללא ספק אקנה אותו שוב. :)

      מחק