יום רביעי, 2 בדצמבר 2015

כל סוף הוא התחלה חדשה


כרגיל, אין כל חדש בחיי. אני נצמדת למוצרים שעובדים טוב בשבילי, ולפעמים מתנסה בכמה דברים חדשים (בעיקר כאלה מחו"ל, שיצא לי להביא מהטיול האחרון לצ'כיה ושעדיין לא חיסלתי לגמרי ;)).


כרגיל, הסדר הוא הסדר המועדף עליי- מהגרוע למצויין! :) 

בכל הנוגע למוצר הזה, סקראב גוף על בסיס מלח וגויאבות של פרימן, באמת שאני לא מופתעת. כבר אחרי שימוש יחיד כתבתי בפוסט השלל מצ'כיה שיש לו ריח של "גרביים משומשות של טרול" ומרקם שומני ולא נעים, והדעה שלי לא השתנתה מאז. 


הוא במהרה הפך לפילינג לרגליים, אבל גם שם לא הצליח להוכיח את עצמו, כי הגרגירים היו נורא שומניים ובמקום לקרצף את העור פשוט נמסו אליו והפכו אותו ללח ושומני מדי. :( 

והריח פשוט פוי. 
ציון זריז: 0/5


המוצר הבא אכזב אותי לא רק כי הוא לא טוב, אלא בעיקר כי הוא לא טוב כמו שציפיתי שיהיה. מדובר בסבון מוצק בריח דבש מסדרת בון מר של ל'אוקסיטן, והיה לו פוטנציאל אדיר. 



קודם כל, הסיבה שבגללה אני כל כך אוהבת סבונים מוצקים של ל'אוקסיטן היא כי הם נותנים מלא מלא קצף, מה שלצערי הרב (מאוד) לא קורה עם הסבון הספציפי הזה. זה מאוד מוזר, כי הסבון בריח החלב מאותה הסדרה נתן כמות מדהימה של קצף (אפילו יותר מהכמות "הרגילה" של ל'אוקסיטן).

שנית, אין לו שום ריח. זה מאוד מעציב אותי, כי אני אוהבת ריח של דבש. 
מבחינתי הסבון הזה יקר ללא סיבה ולא נותן תמורה למחיר שלו. אוף! :( 
ציון זריז: 1/5

כשהזמנתי את המוצר הזה, היו לי ציפיות מאוד גבוהות ממנו. לצערי, ציפייה אחת ספציפית הרסה הכל וגרמה לי לשנוא את המוצר הזה עד סוף השימוש בו. :(

מדובר בשמן ניקוי לעור הפנים מבית טוני מולי הקוריאניים. 



מי רצתה סקירה ולא קיבלה?

הריח שלו היה נוראי. ריח של אבקת כביסה, או מרכך כביסה, סופר מרוכז וחזק. בכל פעם שהשתמשתי בשמן הניקוי הזה הרגשתי כאילו אני מכבסת את הפרצוף.
חוץ מזה, המוצר היה נפלא. הוא הסיר כל טיפת איפור מהפנים (כן, גם איפור עמיד) בשניות, לא ייבש את העור, לא הפך אותו לשומני בכלל (בניגוד למה שאנשים חושבים כשהם שומעים "שמן ניקוי"), לא היה יקר בכלל, ולא היה מסובך לשימוש (רק למרוח ולשטוף). 
חבל שהריח כל כך רע.. :(  
ציון זריז: 3/5


המוצר הבא לא היה רע, אבל הוא לא העיף אותי למחוזות העונג הנחשקים שאת מצפה להגיע אליהם כשאת משתמשת במוצרים יקרים של חברות יקרות כמו וישי. זהו סרום האידאליה שלהם, שאמור (אבל רק אמור) להתאים לבעלות עור צעיר רגיל עד מעורב.



היה לו ריח נפלא של פירות יער מתקתקים-חמצמצים, אז זה כבר טוב. 

אבל לבעלות עור שומני, הסרום הזה פשוט יותר מדי. זה בהחלט יכול להיות סרום האלים לבעלות עור יבש או אולי אפילו רגיל, אבל אני בתור בעלת עור שומני לא אהבתי אותו בכלל. הוא לא רק ליחח ברמה שהוציאה לי חצ'קונים, אלא גם הבריק כי יש בו מיקרו-שימר טחון דק. 
למעשה, אני לא ממש בטוחה מה המטרה של הסרום הזה. על כל פנים, לי הוא לא התאים. 
ציון זריז: 3/5


אני מודה שהמוצר הבא בהתחלה מאוד מצא חן בעיניי, וזהו מסיר לק במיכל שלתוכו טובלים אצבע ומסובבים עד שהלק יורד.




השימוש היה מאוד נוח ומהיר מייד אחרי הקנייה, אבל בערך אחרי שבוע וחצי החומר בפנים נהיה מטונף, מגעיל, מלא בנצנצים ולא יעיל. בגלל שהדבר הזה הרבה יותר יקר מבקבוק ענק של מסיר לק נורמלי, החלטתי שלא משתלם לזרוק אותו ככה סתם לפח וזהו, ועשיתי מעשה. הוצאתי את הספוגית, שטפתי וייבשתי אותה כהוגן, שטפתי וייבשתי את המיכל, ואחרי שהכל היה יבש החזרתי את הספוגית פנימה, מילאתי את המיכל במסיר לק נורמלי מבקבוק, חיכיתי שהספוגית תתנפח חזרה, והמשכתי להשתמש במיכל ובספוגית ככה בערך 3 חודשים רצופים, כשכל כמה שבועות שטפתי את הספוגית והמיכל ומילאתי מסיר לק מחדש. 
אחרי 3 חודשים שמתי לב שהספוגית נהייתה ממש ממש קשיחה ולא נוחה לשימוש, וזרקתי את כל העסק לפח. 
לא ארכוש שוב, למרות שזה היה נוח בהתחלה. הטקס הזה של שטיפה-ייבוש-הכנסה-מילוי בכל שבוע-שבועיים פשוט מעייף מדי. 
אגב- אפשר לשבח את העובדה שמסיר הלק הזה כמעט ולא מסריח, ואפילו הבחור הרגיש במיוחד שלי לא התלונן על סרחון! :) 
ציון זריז: 3/5


מוצר נוסף שהבאתי איתי מצ'כיה הוא שפתון הלחות הבא בריח (וצבע) דובדבן, של חברה מקומית עלומת שם. 



הוא היה אחלה של שפתון, עד ליום חמים שבו הוא פשוט נשר מהתושבת שלו והתרסק ונמרח על הרצפה! :( זה ממש ביאס אותי, כי לא הספקתי להשתמש אפילו ברבע ממנו. :( 
המרקם הוא כמעט מרקם לאבלו, רק טיפה יותר שומני ודליל (שמבחינתי זה טוב, כי אני מעדיפה אותם דלילים ושומניים על פני שעוותיים וסמיכים). 
הצבע שלו היה מאוד טבעי ועדין, ממש דובדבני ומחמיא (אפילו קצת מזכיר את לאבלו הדובדבן מפעם, המאט, היפהפה, שכבר לא מיוצר יותר, אבל עדין יותר).  
ציון זריז: 3/5


המוצר הבא הוא מגבונים להסרת איפור של חברת Health & Beauty (מותג כלשהו שמייצר מוצרים על בסיס מינרלים של ים המלח). 



הם היו בסדר גמור, אבל לא יותר מזה. המגבונים שאני בד"כ קונה, אלה של לוריאל, הרבה יותר טובים מאלה. 
הבד שלהם לא הכי רך בעולם, אם כי לא גס ברמה פוצעת לחי, והחומר לא הכי יעיל בהסרת מסקרה. 
בקיצור- לוותר.  
ציון זריז: 3/5


ועכשיו לחלק שהכי ציפיתי לו בפוסט הזה!!! :) רצף של מוצרים של לאש שהבאתי איתי מצ'כיה! :) 

המוצר הבא הוא פצצת אמבט בעלת השם המרומז- "Blackberry".





הריח שלה כמובן מנסה לדמות ריח של אוכמניות, אבל בגלל שאין לנו פה אוכמניות טריות בארץ הקודש, אין לי מושג אם הם הצליחו במשימה או לא. אני רק יודעת שהריח היה נעים, פירותי-חמצמץ-מתקתק.
הפצצה הזאת הפכה את המים לסגולים-כחולים מהפנטים, ובסוף התסיסה שחררה למים פתקית "בום בום" משעשעת. :) 
בסוף השימוש העור שלי היה רך וריחני. 
אני, אגב, מעדיפה להשתמש בפצצות אמבט בתור פצצות לגיגית מים רותחים לרגליים שלי בשבת. אני חותכת בכל פעם פיסה קטנה מהפצצה, בערך שישית או חמישית ממנה, וזורקת לגיגית עם מים רותחים. לאחר מכן אני טובלת את הרגליים בגן העדן הרטוב הזה לחצי שעה בערך, עד שהמים כבר רחוקים מלהיות אפילו חמימים. ;) אני מרגישה שבלי אמבטיות רגליים כאלה, הרגליים שלי מתייבשות ולא אוהבות אותי יותר, אז אני בהחלט משקיעה מזמני ומפצצותיי לשם מטרה זו. ;) 
ציון זריז: 5/5

הפצצה הבאה ניתנה לי במתנה מפיץ' האהובה כשהיא חזרה מפראג בעצמה, והיא הפצצה שהתחילה הכל וגרמה לי לאהוב את לאש בכלל ופצצות אמבט בפרט. מדובר בפצצה בשם "Space Girl". 


לא ממש הבנתי מה אמור להיות הריח שלה, אבל הוא היה מאוד סוכרייתי-פטצ'ולי, שזה שילוב מוזר אבל אחד שלגמרי עובד! מאוד נהניתי מהריח במהלך הטבילה (למרות שאני שונאת פטצ'ולי בד"כ).
היא הפכה את המים לסגולים-וורודים עם נצנצים כסופים יפהפיים שצפו להם בנינוחות במים ועטפו אותי באבקת פיות קסומה. 
תענוג!
ציון: 5/5

המוצר הבא הוא סבון מוצק בשם "Honey I Washed The Kids", והריח שלו הוא, כמובן, ריח דבש טהור. 




הריח היה נפלא! למעשה, אני קצת מתחרטת שלא קניתי יותר מהסבון הזה, כי באמת נהניתי מהריח שלו בחדר האמבטיה שלי. 
המרקם היה גליצריני ולא ממש מקציף, ומתאים לבעלות עור גוף מיוזע ושומני במיוחד, כי הוא ממש מקרצף כל פיסת עור חשופה ומפשיט אותה לגמרי מלחות (טוב בשבילי). 
ציון זריז: 5/5

המוצר הבא (והאחרון של לאש לפוסט זה) הוא "גוש מסאז'" או איך-שלא-קוראים-לזה (הם קוראים לזה massage bar), שזה בעצם גוש מוצק של קרם שומני שנמס כשהוא מתחמם על העור ואמור לעשות לנו נעים וחמים (וריחני) כשמישהו אחר עושה לנו מסאז'. שמו הוא Soft Coeur.




הריח שלו הוא ריח דבש ושוקולד- המצאה גאונית ונפלאה. נהניתי מכל שימוש בגושון הנהדר הזה, אבל לצערי הרב הבחור סבל מכל רגע ושנא את הגושון יותר ויותר עם כל יום שעבר. :( 
בסופו של דבר הוא הפך לגושון-קרם-גוף שהשתמשתי בו לבד, בחדר אחר, רק כדי לא לעצבן את הבחור.. :( 
המרקם שלו היה סופר כבד ושעוותי, מה שמאוד מתאים לחורף. חבל שאין לי עוד גושון כזה בארסנל! :( 
ציון זריז: 5/5


המוצר הבא גם הוא חזר איתי מצ'כיה, וזהו קרם-פילינג לרגליים בריח אשכוליות-מנטה של חברת Balea, שאמורים להשתמש בו במהלך הרחצה. 




אני מתארת לעצמי שרובכן חשבתן "ווטפ?!" כשאמרתי שהריח שלו הוא אשכוליות-מנטה, אבל בפועל, השילוב די מוצלח ונעים, במיוחד על עור מסריח כמו עור הרגליים. המנטה גם נותנת תחושת קירור מאוד נעימה  לעור העייף ביותר בגוף. 
המרקם היה מאוד קרמי ומלחח, אפילו יותר מדי לטעמי. לצערי, נהניתי מהפילינג הזה הרבה פחות משנהניתי מאחיו בעל חמאת השיאה מצ'כיה. 
אבל הוא לא היה רע, שלא תבינו אותי לא נכון. פשוט ההוא עם השיאה היה יותר טוב. 
ציון זריז: 4/5


והנה מוצר שכתבתי עליו כבר עשרות (נראה לי) פעמים בבלוג- סקראב הסוכר השחור והפחם של פרימן. 




זה היה מוצר נהדר, נפלא, פנטסטי, ואני לא מבינה איך לעזאזל לא אהבתי אותו פעם. אשכרה כתבתי עליו סקירה בינונית ולא הכי אוהדת! זה רק אומר שבני אדם יצורים מוזרים. אנחנו לא סגורים על עצמינו. ;)
הריח שלו היה נעים, אפקט הטיהור היה מדהים (ברגע שהחומר נוגע בעור הפנים מרגישים תחושת שאיבה וקירור מיידיים!), הגרגירים לא היו גסים מדי או עדינים מדי, והעור שלי מעולם לא נראה טוב יותר. 
למה קניתי רק 2 מיכלים כאלה בצ'כיה? למה לא קניתי 5? הייתי צריכה לקנות 5! :( 
ציון זריז: 5/5

מוצר נוסף שקניתי בצ'כיה וסיימתי הוא ג'ל הרחצה הבא בריח "סורבה מנדרינה" (כשבפועל יש לו ריח של סתם מנדרינה) של חברת דרמקול.




ראשית, אני חייבת לציין לשבח את המרקם הנפלא של כל ג'לי הרחצה של דרמקול, שנותנים כל כך הרבה קצף ריחני שאת מרגישה כמו ענן ריחני ורך.

שנית, הריח הספציפי הזה נפלא ומאוד מרומם את הנפש בימים עצובים או מבאסים. ריח המנדרינה מתקתק וחמצמץ בדיוק במידה, למרות שלא הייתי מתנגדת לטיפ-טיפה יותר חמיצות.  
למה הוא לא מושלם? כי הוא לא מתקרב לקרסוליים של ג'ל הרחצה בריח שוקולד ותפוז מהסדרה, כמובן. :) 
חוץ מזה הוא נפלא, באמת. 
אה, והוא גם עלה לי כלום כסף- 8 שקלים בודדים! :) אין על אירופה, בחיי.
ציון זריז: 4/5


שני המוצרים הבאים הם מוצרים מקבילים ממותגים שונים- תרסיסי מים תרמליים. אחד מהם הוא של המותג לה רוש פוזה, והשני של המותג אוון. 




מבין שניהם, אהבתי יותר את זה של לה רוש פוזה, אבל אני נשבעת ששניהם נפלאים ואמשיך לרכוש את שניהם. 
אז למה אהבתי את התרסיס של לה רוש פוזה יותר מאת זה של אוון? ובכן- השפריצר עצמו יותר מוצלח והמים מרוססים על העור בענן יותר דק ו"טחון". 
כמו כן, החומר מרגיש לי יותר "רפואי" על העור. כלומר, אם יש לי פציעות או חצ'קונים או משהו כזה, שימוש בלה רוש פוזה מעביר אותם יותר מהר משימוש באוון. 
את האוון אני ממש אוהבת בתור חומר מרגיע אחרי גילוח רגליים, למשל, או כשיש לי התפרצות סבוריאה וגירודים על הקרקפת (אל תשאלו. זה כואב, זה מכוער, וזה נורא). 
ציון זריז לשניהם: 5/5


את המוצר הבא קיבלתי במתנה מסבתא של הבחור, וזהו קרם אבוקדו רב שימושי של חברת Helath & Beauty (כן, מוצר שני של אותו מותג בפוסט אחד).




השתמשתי בו בעיקר בתור קרם רגליים והוא התאים למטרה זאת- עשיר, סמיך, מלחח. 
אבל הריח שלו ממש, אבל ממש, לא דומה לאבוקדו. אם כבר, הוא דומה לבושם. בושם פרחוני-פטצ'ולי עסיסי וחזק. למעשה, אני די בטוחה שהיה לאמא שלי בושם בריח זהה בשנות ה-90 המאוחרות!
זה אחלה קרם ואני אחזור וארכוש עוד קרמים של החברה הזאת, בוודאות. הם גם לא יקרים בכלל, שזה בונוס רציני!
ציון זריז: 4/5


עוד מותג עם מוצרים לא יקרים בכלל הוא גרנייה, וסבוני הפנים שלהם מופלאים אחד-אחד. הסבון שסיימתי הפעם הוא האחד על בסיס ענבים. 




העדפתי את סבון האשכוליות, אבל רק בגלל הריח, וכי ספציפית בקיץ אני מעדיפה ניקוי יותר יסודי. סבון הענבים מושלם בתקופות קצת יותר קרירות, כשאנחנו לא מעוניינות לגמרי להפשיט את העור מלחות. 
הריח שלו לא הזכיר לי ענבים, אלא סתם ריח קוסמטי-חמצמץ לא מוגדר. 
והמחיר שלו, כמובן, מאוד נוח. 
ציון זריז: 4/5


על מגבוני הרענון הבאים דיברתי עשרות פעמים בבלוג, ואני עדיין אוהבת אותם. 




ריחם צמחי-חמצמץ מאוד נעים, הם מנקים את העור כהוגן (במיוחד בקיץ, כשכל הזיעה והשומן על הפנים שלי הופכים אותי למבריקה וסרוחה במיוחד), והם עולים כלום כסף (4 חבילות ב-10 שקלים). 
ציון זריז: 5/5


עוד מוצר שכבר דיברתי עליו בבלוג בעבר הוא מחזק הציפורניים של ביוטיקר. 




גם כאן מדובר במוצר נפלא וזול שאיכותו לא פחות טובה מזו של סאלי האנסן או תפוח (ואני מדברת מניסיון). 
ציון זריז: 5/5


ושוב אני מפתיעה (NOT) עם מוצר שכבר כתבתי עליו שבחים והילולים פה פעם, וזהו חומר לטיפול לילי מקומי נגד חצ'קונים של חברת אסנס. 




מי רצתה סקירה ולא קיבלה?
גם כאן המוצר זול ויעיל, אבל לצערי הרב (מאוד) הפסיקו להביא אותו לארץ, ובא לי לבכות. :( זה היה הדבר הכי יעיל לחצ'קונים שאי פעם השתמשתי בו! :( 
ציון זריז: 5/5


את הסרום הבא הזמנתי לפני כמה חודשים בכוונה לכבוד ימי הקיץ המיוזעים והמסריחים, ולשמחתי הרבה הוא באמת עזר להשתלט על השומניות על עור הפנים שלי. מדובר בסרום טיפולי לאקנה ושומניות מבית It's Skin הקוריאניים. 




מי רצתה סקירה ולא קיבלה?
היה לו ריח צמחי מעודן, מרקם ג'לי רטוב קליל ונעים (במיוחד בחודשי הקיץ המהבילים שחווינו השנה), מחיר נוח, והוא באמת עזר לי עם החצ'קונים והציסטות. 
זהו סרום נפלא לעור שומני שנוטה לאקנה, באמת. 
אני בטוחה שארכוש אותו שוב בהזדמנות. 
ציון זריז: 5/5

על המוצר הבא, סרום האפרסקים המהולל של סקין פוד, כבר שמעתן מספיק לדעתי. ;)





מי רצתה סקירה ולא קיבלה?
זה מוצר מעולה, עולה כלום כסף, הופך את העור למאט בשניות ולהרבה הרבה שעות, מאריך את עמידות האיפור על הפנים, מריח כמו אפרסקים טריים, ומאוד נוח ופשוט לשימוש. 
זהו מוצר נפלא שאני מתכננת לרכוש שוב לקראת הקיץ הבא. 
ציון זריז: 5/5

סבון הפנים הבא מאוד מזכיר בשיטתו את סבוני הביצים המפורסמים של הוליקה הוליקה, ולשמחתי הרבה- הוא אפילו מוצלח מהם! :) שמו הוא Bombee Soap והוא של המותג Papa recipe. אגב, התמונה נלקחה מגוגל ואני מניחה שבמקור היא צולמה בבלוג אחר (סליחה, אין לי מושג). אני מתארת לעצמי שלא הייתן רוצות לראות פה גוש סבון רטוב ומצ'וקמק.. ;)





היה לו ריח עדין של דבש וצמחים- שילוב מפתיע אבל מאוד נעים ומרגיע.
על העור הוא לא הרגיש יותר מדי מייבש (כמו שבד"כ סבונים מוצקים מרגישים), ועזר מאוד להתמודד עם ציסטות וחצ'קונים שומניים במיוחד. 
לצערי הרב, כמעט ואין אפשרות לרכוש אותו ברשת (וגם כשיש, זה נורא נורא יקר). הייתי שמחה מאוד לקנות אותו שוב.! :( 
ציון זריז: 5/5


את המוצר היפהפה הבא קיבלתי בשקית ההפתעות של ל'אוקסיטן בזמנו, קוסנפט נהדר שאני מקווה שיחזור על עצמו בעתיד. זהו ג'ל לחות עם שימר דק לגוף בריח וורדים. 




המרקם שלו היה מושלם בשבילי לקיץ- ג'לי מימי רך ועדין שלא משאיר תחושה שומנית וכבדה בכלל. 
הריח שלו היה ריח וורדים נעים מאוד, אם כי קצת "שרותימי" (נו, כמו הדאודורנטים האלה לאסלות) עד שהוא התנדף מעט. אחרי שהוא התנדף ריחו הפך להיות יותר עדין, והשתלב נהדר עם ריח הגוף הטבעי שלי. 
לגבי השימר- הוא היה כל כך דק ו"טחון", שלא ראו אותו בכלל על העור. אולי בצילומי פלאש אפשר היה לשים לב לאיזה זוהר מרומז, אבל בחיים האמיתיים לא ממש שמו לב אליו. מבחינתי זה מעולה, כי מי רוצה ללכת לישון עם נצנצים במיטה? אבל אם מישהי קנתה את המוצר הזה בתקווה שייתן לה ברק של כוכבת, אז, ובכן, צר לי. 
מחירו המקורי, אגב, לא זול בכלל- בסביבות ה-100 שקלים. אין ספק שבחיים לא הייתי קונה אותו אם לא שקית ההפתעות שלהם. 
ציון זריז: 4/5


מוצר נוסף (ואחרון, לפוסט זה) של ל'אוקסיטן הוא קרם הידיים בריח פריחת הדובדבן שלהם, והוא נהדר. 



זכור לי שכבר דיברתי עליו המון פעמים בבלוג, ובוודאות כתבתי על קרמי ידיים בריחות אחרים שלהם. המרקם מלחח מאוד אך לא כבד כלל, והריח הוא המועדף עליי מכל אצל ל'אוקסיטן. ריח פרחוני-מתקתק-חמצמץ שמשתלב נפלא עם ריח הגוף הטבעי שלי, וגורם לבחור להסניף את הידיים שלי אחרי המריחה. 
ציון זריז: 5/5

האם יצא לכן לסיים מוצרים בזמן האחרון? האם אתן מזדהות עם מה שכתבתי על חלק מהמוצרים פה היום? אשמח לדעת! :) 



תודה לכולכן על הזמן שהקדשתן לקריאה, ושיהיה לכן יום טוב!


6 תגובות :

  1. כל כך אוהבת את הסקירות שלך!
    סיימתי להשתמש בסרום דיי וור של אסתי לאודר והתחלתי להשתמש בסקין פוד האפרסקי.
    סבוני פנים ומי פנים עומדים להיגמר לי ורכשתי גיבויים ב 11.11 מביוטינט קוריאה שהגיע אתמול :-)
    לגבי הסרום, את משתמשת בחורף במשהו אחר?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :)

      תתחדשי על ההזמנה!

      למען האמת, בחורף אני באמת מעדיפה ללכת על משהו פחות מייבש ורוצח שומניות, והולכת או על סרום מלחח וקרם קליל, או ישירות לקרם כבד בלי סרום. זה בד"כ משתנה בהתאם למצב העור שלי באותו היום. ;)

      מחק
  2. אני חייבת לנסות שמן ניקוי! אני שומעת על זה כ"כ הרבה... יש לך המלצה לשמן טוב שמסיר גם איפור עיניים בקלות?
    יש לי את הסרום הנקודתי של it's skin והוא מעולה. יש מצב שאני אנסה גם את הסרום שסקרת פה... אבל לפני זה כנראה שאני אנסה את סרום האפרסקים שממש מסקרן אותי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. למען האמת, אני פחות אוהבת להשתמש בשמני ניקוי על העיניים שלי, פשוט כי יש לי עיניים שדומעות ושורפות מכל דבר, אבל פעם אחת ניסיתי להשתמש בשמן מהפוסט הזה על איפור עיניים ממש כבד והוא התמודד עם המשימה בהצלחה! :) כמובן שהייתי צריכה אחרי זה לעבור עם תמיסת מיסלר על העיניים רק כדי להסיר את השומניות ואולי כמה פירורי מסקרה סוררים שהתעקשו להידבק לריסים. :)

      סרום האפרסקים מחייב ניסיון! :)

      מחק
  3. הי אלכס, לא מאמינה שאחרי שלוש שנים של קריאת בלוגים, גיליתי רק עכשיו את הבלוג המקסים מקסים מקסים שלך.נהנית מכל רגע ומגלה המון דבריח חדשים. בקיצור, תמשיכי לכתוב.

    השבמחק