יום רביעי, 27 בינואר 2016

כל סוף הוא התחלה חדשה


כרגיל, אני מסיימת מוצרים בקצב מטורף (כי למי יש כסף לדברים חדשים?! ;)).



הפעם החלטתי קצת לגוון, ולצלם את התמונות לפי "קטגוריות", למשל- כל קרמי הידיים בתמונה אחת. הגעתי למסקנה שאולי הגיע הזמן לשינוי מרענן בבלוג, גם אם הוא קטן ושולי. :) 

כפי שידוע לכולנו, בימים האחרונים מזג האוויר היה לא כל כך יציב (במיוחד בירושלים), והרוח החזקה בשילוב עם יום-חם-יום-קר עשו שמות בעור הידיים המסכן שלי.


משמאל אנו רואות קרם ידיים בריח שוקולד-תפוז, וכשקניתי אותו לפני שנתיים בצ'כיה ציפיתי שהוא יהיה איכותי ואהוב כמו ג'ל הרחצה המקביל בעל אותו הריח. לצערי הרב נחלתי אכזבה כבירה. הריח היה סינטתי ומתוק להחריד (ברמה שממש הקשתה עליי להשתמש במוצר, וזה מסביר את העובדה שלקח לי שנתיים לסיים אותו). 

המרקם היה בסדר גמור, אבל באמת שהריח הרס הכל. :( 
ציון זריז: 1/5

למעלה אנחנו רואות שני קרמי ידיים של ל'אוקסיטן- אחד בריח השקדים המהולל והשני בריח פריחת הדובדבן החביבה עליי במיוחד. שני הקרמים בעלי מרקם "ענן" חמאתי רך שנמס לתוך העור ומשאיר אותו מלוחח שעות ארוכות. 

בזמן האחרון אני מתחילה לחבב את ריח סדרת השקדים יותר ויותר עם כל שימוש, ולמעשה, כרגע זה אחד מהריחות החביבים עליי אצל ל'אוקסיטן. 
ריח הדובדבן היה אהבה מרחרוח ראשון- פרחוני, עדין, אלגנטי אך צעיר. אחד הטובים!
ציון זריז (לשני הקרמים): 5/5

הבאים בתור הם שתי דוגמיות של טוני מולי הקוריאניים- אחד הוא "קרם הפנדה" המפורסם שלהם (לידיים, שלא תטעו. יש קרם מקביל גם לעור הפנים), והשני הוא "קרם הבננה" (שמגיע במיכל מעלף בצורת בננה, כמובן). 

המרקם של שניהם היה מעולה, מעין גרסה יותר כבדה (ומעט יותר דביקה, אבל לא ברמה שמפריעה לתפקוד במשרד, למשל) של ל'אוקסיטן.
הריח של הפנדה היה מתוק מאוד והחזיר אותי לכמה רגעים לילדות, כששיחקתי עם פלסטלינות ו"בצקים" צבעוניים. קצת חזק אבל לא נוראי כמו קרם השוקולד והתפוז. 
ציון זריז (לפנדה): 4/5
הריח של הבננה היה מאוד נעים בשניות הראשונות למריחה, אבל מהר מאוד הפך לסינטתי ומתוק בצורה מבחילה. רק בגלל הריח לא הייתי חוזרת וקונה אותו שוב. 
ציון זריז (לבננה): 2/5

המוצרים הבאים שניהם קשורים לציפורניים. האחד מסיר לק, והשני מחזק - דברים הכרחיים בחייה של כל "מכורת ציפורניים" כמוני. :) 




המחזק מימין הוא האהוב עליי בכל הזמנים כי הוא מריח יחסית בסדר בשביל מסיר לק, והוא סופר יעיל בהסרת לקים (אפילו כאלה עם נצנצים!). אם זה לא מספיק, הוא גם עולה כלום כסף, בסביבות ה-10-12 שקלים בתמרוקיות. 

ציון זריז: 5/5

מחזק הציפורניים של אסנס משמאל לא הרשים אותי כמו מחזק הציפורניים של ביוטיקר, אבל הוא עדיין אלטרנטיבה זולה ולא רעה בכלל למי שאין סניף ביוטיקר בקרבתה. 

ציון זריז: 3.5/5

את המוצר הבא הזמנתי באתר ויטה קוסט (אפשר גם באייהרב) לאחר שכל הפילינגים לכפות הרגליים שקניתי בצ'כיה נגמרו (אבוי!) וחשתי צורך ממשי בנוכחות של פילינגי כפות רגליים בחיי. 




הוא היה בסדר, לא יותר מזה. הריח שלו היה מנטי-סוכרייתי מאוד נעים (כמו השוקולדים האנגלים המפורסמים, "After Eight"), אבל הגרגירים לא היו מספיק גסים לטעמי (בתור בעלת כפות רגליים של פיל).

ציון זריז: 3/5

לפני כמה חודשים הסתובבו בסניפי הסופר-פארם כמה מארזים בודדים של נוקס ב-40 שקלים (שהכילו 3 מוצרים מוקטנים), שזה לגמרי מדהים. ברגע שראיתי אחד כזה בסניף המקומי לקחתי אותו בלי להסס. אחד מהמוצרים שהיו במארז הוא תחליב הגוף הבא.




למרות היותו תחליב, המרקם שלו היה מאוד (אבל מאוד) מלחח, על גבול השומני. בקיץ, למשל, לא הייתי מסוגלת להשתמש בו. אבל בימים הקרירים האחרונים הוא היה מושלם. 

הריח שלו היה מבושם מדי, ברמה שהדאיגה אפילו את האף הלא-רגיש שלי. הוא היה פרחוני וירוק, די נעים, אבל חזק מדי כאמור.
ציון זריז: 3/5

בשמים! אתן יודעות כמה אני אוהבת בשמים! :) 




קודם כל, הכוכב המרכזי, שלא באמת סיימתי אלא העברתי למיכל אחר- בושם מוצק בריח פריחת הדובדבן של ל'אוקסין. 

ואם לא סיימתי אותו עדיין אז למה אני מדברת עליו? ובכן, התשובה היא שיש פה משהו שחייב להיאמר לפני שאשכח. המיכל הזה של'אוקסיטן בחרו בשביל הבשמים המוצקים שלהם פשוט מזעזע. אחרי כמה שימושים בודדים משהו שם התעקם (נשבעת שלא הפלתי אותו!), ומכאן ואילך היה פשוט בלתי אפשרי לפתוח אותו. לפעמים הייתי זקוקה לעזרת מספריים כדי לפתוח אותו. לפעמים הייתי זקוקה לעזרת הבחור כדי לפתוח אותו (שבסוף נעזר גם הוא במספריים). משהו פה לא עובד, ל'אוקסיטן. פליז תעבדו על המיכלים הגרועים האלה. המוצרים שלכם מספיק יקרים בשביל שתשקיעו קצת יותר מחשבה בעניין הזה.. \:
ומכאן לבושם עצמו- הוא נפלא. העמידות שלו אמנם לא מרשימה, אבל ככה זה בשמים מוצקים. הם מלכתחילה "צמודים לעור" ולא מורגשים בכלל אלא אם תתקעו את האף שלכם באזור המריחה הספציפי, וגם אז בערך אחרי שעתיים-שלוש תצטרכו לחדש את המריחה. 
הריח עצמו לא ממש דומה למקור, אבל ללא ספק נעים בכל זאת. הייתי אומרת שיש בו משהו יותר קוקוסי ואגוזי מהריח המקורי. בסה"כ ריח חמים ונעים, ומאוד מרענן בימים קרים. 
ציון זריז: 3/5 (אם לא המיכל הגרוע הוא היה מקבל 5/5)

ועכשיו מימין לשמאל, לפי "סדר החיבה". :) 


הראשון מימין הוא דוגמית של הבושם "אולימפאה" של פאקו רבאן (רבנן. הבדיחה הזאת בחיים לא תישכח!), וזה בושם נפלא שמאוד מחמיא לי. ללא ספק נמצא בראש רשימת "בשמים שבטוח אקנה בעתיד". הוא היה פרחוני אבל לא מאוד מתוק, בוגר אבל לא זקן, קצת "חצוף" ובהחלט מסובב ראשים. מדהים. 

ציון זריז: 5/5

אחריו בריצה קלה מגיע "ויוה לה ג'וסי" של ג'וסי קוטור, ולמרות שזה אחד מהבשמים האלה שבחיים לא הייתי קונה, נהניתי ממנו כהוגן. 

הוא מתוק כמעט מבחיל, אבל יש בו איזה פטצ'ולי או משהו אחר שמאזן את כל העסק ומוסיף קצת בגרות לגן הילדים הזה. אני לא חושבת שאקנה אותו בעתיד, אבל בהחלט הופתעתי לטובה. 
ציון זריז 4/5

ומכאן נשארו בתמונה בשמים שלא אהבתי בכלל. 

ורסצ'ה בכלל תמיד התקשו לקלוע לטעם שלי, ויצרו פה ערבוביה מוזרה בכל אחד מהבשמים:
הורוד פרחוני מתוק ילדותי לגמרי, הזהוב "יעני חיקוי 1מיליון" אבל יותר מזכיר חיקויי בשמים ב-20 שקל משוק רמלה-לוד, והסגול פשוט זקן לגמרי (ברמה שבכל פעם ששמתי ממנו עליי כולם סביבי נגעלו ושאלו מה זה הדבר המסריח הזה ולמה זה עליי). 
שלושתם מקבלים 0/5

ואחרון חביב הוא גרסה מחודשת לפלאוור הקלאסי והאהוב של קנזו. 

רק שלצערי הגרסה הזאת לא משהו. גם היא די זקנה ולא מחמיאה בעליל. מרירה ומתוקה בו זמנית ופשוט מוזרה. 
ציון זריז: 0/5

את הבושם הבא לא הצלחתי לשלב בצורה פוטוגנית מספיק עם שאר הבשמים, אז בגלל זה הוא בודד.




הריח הזה היה נפלא! זוהי דוגמית של בושם הנרולי של איב רושה. אלגנטי, פרחוני-עדין, מאוד נשי וצעיר אך לא ילדותי בכלל. הייתי אומרת שאפילו קצת בוגר (אבל עדיין על הסקאלה הצעירה). ללא ספק אשקול רכישה שלו כשהבשמים שלי יתחילו להיגמר! ;) 

ציון זריז: 5/5


שני מוצרי שיער נמצאים בתמונה הבאה, ושניהם נהדרים!




הראשון מימין הוא "מסכת פלא לשיער פגום וחסר חיוניות" מבית לוריאל, ואהבתי אותה מכמה סיבות: היא זולה (בסביבות ה-20 שקלים בתמרוקיות), יש לה ריח מדהים (פירות יער ופרחים, כן כן), והיא מאוד יעילה בהפיכת שיער לחלק כמו משי ורך כמו פלומה של תינוק בן יומו. 
ציון זריז: 5/5

אני מתנצלת על המצב המזעזע של המיכל משמאל (שמפו לשיקום השיער מבית Botea), אבל מי שיצר את המדבקות כנראה התקשה להבין שמקומו של שמפו הוא בחדר האמבטיה, איפה שלח ורטוב רוב הזמן וצריך חומרים טיפה יותר עמידים בפני מגע ידיים רטובות על בסיס יומיומי. 

בכל מקרה, המוצר עצמו היה נפלא! קודם כל, הריח, אוי, הריח! בחיי שהייתי רוצה לקבל בושם בריח הזה. זה מה שנקרא "ריח יקר". הוא לא פרחוני או מתוק בכלל, די אגוזי, מכיל קצת מאסק/פטצ'ולי ושדרג כל חפיפה לחוויה ארומתרפית. 
לגבי ה"שיקום", החברה לגמרי מקיימת את ההבטחות שלה! בכל פעם שהשתמשתי בו, השיער שלי נראה והרגיש נפלא אחרי זה! הוא היה חלק ורך במיוחד, התמסר לכל הניסיונות העלובים שלי לעשות תסרוקות מגניבות לעבודה בבוקר, ולא כאב ונקרע בכל פעם שסירקתי אותו. 
ציון זריז: 5/5

המוצר הבא גם הוא מוצר שיער, אך לאחר השימוש לא נשאר ממנו פירור ולכן נאלצתי להביא "תמונת פרומו" שלו מגוגל.. ;) 





חובבות גימיקים מוזרים, מוצרים טבעוניים ומותגים מחו"ל בוודאי יזהו את המוצר המדובר- שמפו מוצק בריח ורדים מבית לאש! את השמפו הזה מרטיבים קלות, ומורחים כמו סבון רגיל על שיער רטוב. נוצר קצף נדיב (בחיי שכמות הקצף לגמרי מטורפת ולא צפוייה), הריח היה ריח ורדים עמוק ומהפנט (שנשאר על השיער יומיים רצופים!), השיער היה רך ונקי אחרי החפיפה, והחברה מבטיחה שהכמות מספיקה למאות חפיפות. 
בפועל, אחרי כמה שימושים בודדים השמפו המוצק הזה התחיל להתפורר ולהתפרק לי בידיים.
עכשיו, אני יודעת שאמורים לשמור את השמפו המוצק פתוח (כדי שהוא יספיק להתייבש עד לשימוש הבא) ובמקום יבש (כלומר לא בחדר האמבטיה), וזה למה הוא תמיד היה בחדר השינה (והפיץ את ריחו הנפלא). ובכל פעם שלקחתי אותו לידיים הוא היה יבש לגמרי, כלומר לא הייתה הצטברות מים ולחות או וואטאבר, וגם אין מצב להתייבשות עודפת כי אנחנו בירושלים ודי קריר ולח פה, במיוחד בחודשים האחרונים. ועדיין, מאז שהוא התחיל להתפרק, הוא המשיך להתפרק לאטו בכל חפיפה והשאיר פירורים ורודים דבוקים לקרקפת שלי. זה לא נראה טוב, זה לא מתפקד טוב (כי איך אפשר להקציף משהו שלא מפסיק להתפורר לך בידיים?!), ובאופן כללי משהו פה לא עובד, למרות ש"שמרתי על כל החוקים" שלהם בנוגע לשמפו המוצק הזה. 
התבאסתי נורא, במיוחד כי השמפו הזה לא היה זול בכלל (בסביבות ה-30 שקלים לדבר הקטן הזה שהספיק לי ל-3 שבועות בדיוק). 
ציון זריז: 2/5

ומכאן למוצרי פנים!


את המסכות של פודהוליק אני מעריכה ואוהבת כבר זמן רב, ותמיד חוזרת אליהן. הן זולות, יש מבחר עצום, והן איכותיות (עד כמה שמסכות נייר חד-פעמיות יכולות להיות, כן?).
המסכות הספציפיות האלה הן מסכות התפוז, והן מיועדות לניקוי עמוק של הנקבוביות. לא בטוחה לגבי הניקוי והנקבוביות, אבל העור הרגיש עסיסי ורענן אחרי השימוש, אז מבחינתי אני מרוצה. 
ציון זריז: 5/5

מגבוני הרענון של B-fresh מופיעים כמעט בכל פוסט ריקים בבלוג, ובצדק! הם זולים (4 חבילות ב-10 שקלים), הם מאוד שימושיים (במיוחד בקיץ, בימים נטולי איפור ועמוסי שומניות וזיעת-שפם), והריח הפרחוני-ירוק שלהם נהדר. 
ציון זריז: 5/5




את תמיסת המיסלר הזאת לעור רגיש מבית גרנייה קניתי בהמלצתה של יוטיוברית שאני אוהבת ומעריכה מאוד, אבל לצערי היא לא עשתה לי את זה בכלל. :( 
הדבר הכי חשוב לא קורה פה- היא בכלל לא מסירה שום איפור, אפילו לא איפור יומיומי קליל או אודם לא עמיד. כלום. 
ציון זריז: 1/5

משמאל אנחנו רואים שמן להסרת איפור וניקוי הפנים של ל'אוקסיטן, וגם הוא אכזב אותי. 

ניסיתי עד היום כמה וכמה שמני ניקוי (בעיקר קוריאניים), ולצערי ל'אוקסיטן יקר מכולם וגרוע מכולם. הוא מריח כמו שמן חמניות מהסופר ולא מסיר שום איפור. אם זה לא מספיק, הופיעו לי כמה חצ'קונים כשהשתמשתי בו. 
פוי!
ציון זריז: 0/5




מתרסיס המים של וישי היו לי ציפיות דווקא די גבוהות, אבל התרסיס של אוון לא פחות טוב ממנו (ויותר זול), והתרסיס של לה-רוש-פוזה טוב פי מיליון (ועולה אותו הדבר). זה לא שמשהו רע בתרסיס הזה. הוא פשוט מרגיש כמו "סתם" מים ולא באמת תרם לאיזה שינוי משמעותי או תחושת פינוק בשגרת הטיפוח שלי.
ציון זריז: 3/5

טונר האלוורה והמלפפונים מימין היה דווקא מציאה של ממש בדראגסטור הצ'כי! הוא ליחח את העור כהוגן (למרות שהוא "כולה" טונר. לפעמים אפילו וויתרתי על קרם הלילה שלי בזכותו!), עלה כלום כסף (בסביבות ה-8 שקלים), והריח מלפפוני ונעים. 

ציון זריז: 5/5

ואיך אפשר לכתוב פוסט ריקים בלי לציין כמה מוצרי אמבט של ל'אוקסיטן? ;)





ידוע לכל של'אוקסיטן מומחים באמנות שלהם, וג'לי הרחצה שלהם מתהדרים במרקם אלוהי וריח נהדר שמתפשט לכל עבר. 
העור תמיד נשאר רך, חלק, ולא יבש בכלל לאחר הרחצה (שזה לגמרי בונוס, במיוחד בימים קרירים). 
אני מודה שעם הזמן אני מתחילה יותר ויותר לאהוב את הריח של סדרת השקדים ולהבין למה כולם מתלהבים. זה ריח אגוזי חמים ונהדר, במיוחד בעונה הנוכחית. 
מה שכן, אני פחות מעדיפה את ריח הוורבנה, אבל יש סיכוי טוב שספציפית עכשיו בחורף הוא לא כל כך "זרם" עם מצב הרוח ומזג האויר.
ציון זריז (לשקדים): 5/5
ציון זריז (לוורבנה): 3.5/5

המוצר הבא גם הוא מבית ל'אוקסיטן, ומעולה לא פחות! :) 





סדרת הארלסיין של ל'אוקסיטן היא אחד הסדרות האהובות עליי, ולו בגלל שילוב הריחות הנפלא והלא-צפוי: ורדים, סיגליות, זעפרן (נו, התבלין הזה). בפועל הוא פרחוני-מריר, וזה קסום לגמרי. לחלוטין בושם לאירועים, ולחלוטין בושם שמסובב ראשים וגורם לכל בחורה שנייה לתפוס את המרפק שלך ולדרוש לשם הריח הנפלא הזה. 
הסבון המוצק הזה הוא בין המוצלחים של ל'אוקסיטן- מאוד מלחח, מפיק המון קצף, וריחו תואם את ריח שאר הסדרה (בשונה מסבון פריחת הדובדבן שלהם, למשל). 
מתנה מעולה לכל חובבות הריחות המיוחדים, אגב. יחסית לא יקר אבל בהחלט מפנק. :)
ציון זריז: 5/5

וכמה פצצות אמבט, כי אני מפונקת ועושה לרגליים שלי פדיקור ביתי בכל שבוע! :) 




שלושת ה"סוכריות" בתמונה הן של ל'אוקסיטן. אחת מהן בריח רוזמרין, אחת בריח דבש, ואחת בריח תערובת שאני לא ממש זוכרת מה היה בה, אבל הריח היה דומה מאוד לריח של סוכריית הרוזמרין. 

שלושתן לא תססו מספיק לטעמי, ולא דומות בכלל לפצצות האמבט של לאש (עליהן נדבר בהמשך הפוסט). המים אמנם הרגישו "סבוניים" וחלקלקים במהלך הטבילה, אבל לא הריחו מי-יודע-מה חזק (כמו שאני אוהבת). 
אני לא חושבת שארכוש שוב.
ציון זריז: 3/5

וממוצר לא כל כך מוצלח למאוד מוצלח.





הבטחתי לדבר קצת על לאש, נכון? אז פצצת האמבט הזאת נקראת Big Blue, התסיסה מאוד חזקה ורועשת (oh yissss, כמה שאני אוהבת את הצליל הזה!), והיא צובעת את המים בגוונים כחולים-לבנים-ירוקים, ממש כמו הים. בתוך הפצצה יש כמה אצות מיובשות שמשתחררות למים והופכות את האמבטיה לפיסת אוקיינוס בתוך הבית. 
הריח גם הוא מאוד חופי-חולי-אצתי-אוקיינוסי (ראה ערך דאודורנט אסלות).
פחות התלהבתי מהריח אבל כן התלהבתי מהתחושה הרכה והמלוחחת שהפצצה העניקה לעור שלי (גילוח רגליים באמבטיה/גיגית-פדיקור מעולם לא היה קל יותר! והעור גם לא סובל כשהוא מתייבש אחרי הגילוח!).
ציון זריז: 4/5

והנה מוצר שהריח שלו דווקא העיף אותי לשחקים, וגם הוא של לאש. :) 





מדובר ב"גוש בועות" (Bubble Bar) בשם Creamy Candy Bath, והריח שלו, כן כן, בטח ניחשתן נכון- ממש כמו של סוכריות- מתוק כמו מסטיק בזוקה וגורם לי לרייר בחדר האמבטיה!
ההבדל בין פצצות האמבטיה לבין "גושי הבועות" (אלוהים אדירים, איך לתרגם את זה בלי לצאת עילגת?!) של לאש הוא שאת הפצצות זורקים לתוך אמבט מלא במים, ואת "גושי הבועות" מחזיקים ומפוררים בידיים תחת מים זורמים לאמבטיה והם עושים המון בועות. למעשה, פצצות האמבטיה כמעט לא מפיקות בועות, ו"גושי הבועות" הם פשוט עננים רטובים ומהממים מהבחינה הזאת, וחלום שהתגשם לכל חובבי חדי הקרן והנצנצים (והבועות).
נהניתי מכל רגע עם המוצר הזה, וללא ספק אשוב וארכוש עוד ממנו כשאהיה מתישהו שוב בחו"ל. :) 
ציון זריז: 5/5

המוצר הבא והאחרון בפוסט זה הוא מוצר איפור! הגיע הזמן.. ;)




זוהי מסקרת ה"היפנוז סטאר" של לנקום, והיא הייתה בסדר גמור. היא עיבתה, האריכה, אבל לא ממש הרימה את הריסים שלי, וצבעה אותם בחום ונצנצים זהובים טחונים דק (במציאות זה הרבה יותר מהמם מאיך שזה נשמע). 
אני לא חושבת שאחזור וארכוש אותה, אבל רק כי אני מעדיפה את ה"דול אייז" מהסדרה. 
ציון זריז: 4/5

האם יש פה מוצרים שאתן מכירות? האם אתן מסכימות עם המסקנות שלי? יש משהו שהייתן רוצות לנסות? ספרו לי! :) 



תודה לכולכן על הזמן שהקדשתן לקריאה, ושיהיה לכן יום טוב!


6 תגובות :

  1. איזה פוסט נהדר!!
    את עושה לי חשק להוציא הזמנה מלאש!
    בא לי אוסף פצצות אמבטיה הבעיה היא שזה בדיוק כמו מסכות לפנים- חד פעמי ולא מחזיק לאורך זמן :(

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שאני "מאריכה" את החיים של הפצצות ומחלקת אותן ל-4-5 מיני פצצות בשביל הגיגית לפדיקור השבועי ;)
      אגב, לאש שולחים לארץ? :O או שאת משתמשת בחברות שילוח? :)

      מחק
  2. סשה 2 פוסטים בשבוע!!!! לא יאמן!

    השבמחק
  3. היה נוקס ב-40 ש"ח ואני פספסתי את זה?!?! לזכותי ייאמר שרק אתמול הייתי בסופר פארם, כבר עמדתי בתור לקופה עם קרם ידיים שלהם וברגע האחרון התאפסתי על עצמי והחזרתי אותו למדף :(
    יש מצב לפוסט השוואה בין שמנים להסרת איפור? אני מחפשת אחד שיהיה מספיק טוב כדי להתמודד עם האיפור העמיד-להחריד שלי.
    פוסט נהדר, תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שבאמת חשבתי על פוסט שמנים להסרת איפור, אבל בגלל שזרקתי את כל הבקבוקים של השמנים הקודמים שהיו לי, אני לא יודעת אם אצליח לכתוב פוסט איכותי ובאמת טוב (בעיקר בגלל התמונות)

      תודה יקירה! :)

      מחק