יום רביעי, 19 בנובמבר 2014

לא יודעת, לא התלהבתי... - ביקורת - Review

Pupa - Proffesionals Smoothing Foundation Primer

בקבוצות מכורות האיפור בפייסבוק, כמעט בכל פעם שעולה השאלה "איזה פריימר טוב אתן יכולות להמליץ לי?", ממליצים על הפריימר הזה. כשקרובת משפחה שלי נתנה לי פריימר אחד כזה במתנה, התלהבתי! עם כל כך הרבה שבחים ואהבה, ציפיתי למוצר מדהים. 




תמונות של הפריט



רכיבים


ההבטחה (בתרגום לעברית)
"מה הסוד לאיפור מושלם ועמיד לשעות ארוכות? הפריימר המקצועי לפנים, של פופה, יוצר את הבסיס המושלם למייקאפ או ברונזר. הוא מחליק קמטים, נקבוביות ופגמים שונים, תוך שהוא הופך את העור למשטח חלק כמשי. הוא משפר עשרות מונים את עמידות האיפור, למראה עור מושלם ליום שלם."


מבחר הצבעים
ישנם 4 מוצרים במגוון! שקוף שמתאים לכל סוגי העור, ירוק שמיועד לנטרול אדמומיות, סגלגל לאיחוד גוונים (מיועד לעור שחום), וורדרד לנטרול שומניות ואפקט מאט. 


מרקם
מאוד גליצריני ושומני. מרגיש חלקלק על העור, אבל בקטע מאוד מוזר. בכל מקרה, אני מרגישה שקצת קשה לי למרוח את המייקאפ או הביביקרם מעל לפריימר הזה. מרוב שהעור חלקלק ושומני למגע הוא לא "תופס" שום מוצר אחר. אני לא אוהבת את המרקם הזה בכלל! :(


ריח
ריח של כלום. מעולה לרגישות! :)

עמידות
לא עמיד בכלל! זה פשוט מגוחך. יש לי ביביקרם אחד שאני מאוד אוהבת, אבל העמידות שלו שואפת לאפס, וקיוויתי ששילוב שלו עם הפריימר הזה יתרום לעמידות וכך אוכל סוף סוף להשתמש בו על בסיס יומיומי. לא ולא. זה לא קרה. אני עדיין מבריקה אחרי פחות משעתיים עם הפריימר הזה. ובכלל, חוץ מלהחליק נקבוביות ומרקם עור לא אחיד, מה המטרה של פריימר אם לא לתרום לעמידות האיפור? BIG FAIL! :(


מחיר
המחיר המצוין על האריזה של המוצר הוא כ-190 שקלים, הרבה יותר ממה שהוא שווה! :(


אריזה
מיכל זכוכית מאט מאסיבי. נראה יחסית חזק ולא שביר, אבל אני לא מתכוונת לוודא.. ;) זה מעולה שהוא שקוף, כי יש מעקב בדיוק על כמות החומר שנותרה שם בפנים. 


קנייה חוזרת
לא ולא. אין לי עניין בהוספת שכבה נוספת על הפנים שלי, אם היא לא מוסיפה עמידות או לפחות מפחיתה שומניות מהעור שלי. אני מרגישה שלהשתמש בו רק לשם "החלקת העור" זה מיותר, כי העור שלי טפו טפו חלק כמו טוכעס של תינוק בן יומו. הדבר היחיד שאני באמת צריכה זה עמידות ושליטה על שומניות, והמוצר הזה ממש לא מספק את הסחורה במובן הזה. 



לסיכום

יתרונות
*ריח של כלום, מעולה לרגישות
*מיכל שקוף שנראה לא שביר, ומאפשר מעקב על כמות החומר שנותר
*מגוון מספק של גווני פריימר בעלי אפקטים שונים


חסרונות
*לא עמיד בכלל, אני מבריקה אחרי פחות משעתיים
*מחיר מאוד גבוה בארץ
*מרקם שומני שהופך את העור לחקלק ושומני למגע


ציון: 1/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


12 תגובות :

  1. אני חייבת לומר שאין דבר יותר מאכזב מפריט יקר שלא עושה כלום :\

    השבמחק
    תשובות
    1. כן!! :( אגב, אם את אוהבת אותו, הוא יהפוך להיות שלך, כל ה-99.9% שנשארו ממנו. דודה שלי לא רוצה אותו בחזרה, אמרה לי לתרום לחברה. 3>

      מחק
  2. מעניין מאוד :P יש לי את הפריימר הירוק ועוד לא ניסיתי אותו, ועכשיו גם לא בא לי במיוחד =D

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאוד רוצה לנסות את הפריימר הירוק של elf! :)

      מחק
  3. אז אני מנחשת שהוא לא מתאים לעור שמן...
    טוב שלא קניתי, משום מה היה בא לי פריימר וחשבתי לקנות אותו אבל טוב לדעת שלא בזבזתי את כספי סתם ככה.
    אחלה סקירה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב מאוד, מאוד, מאוד, שלא קנית אותו!!! ;) תודה! 3>

      מחק
  4. תשובות
    1. מאוד מבאס אכן.. :( עכשיו אין לי פריימר. חלום חיי שיהיה לי את פריימר הכדורים של גרלן!

      מחק
  5. אותו הדבר קרה לי עם הפריימר של קרליין.
    אבל בגלל שקניתי אותו בעצמי, וכמובן שמרתי את הקבלה, הלכתי להחזיר אותו.
    חצי נחמה...

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר להחזיר אם לא אוהבים??? :O הייתי בטוחה שרק אם יש תגובות אלרגיות וגירויים אפשר להחזיר מוצרי קוסמטיקה! :O

      מחק
    2. תראי, זה שהוא ממש סיליקוני ואוטם את עור הפנים גרם לי לכמה פצעונים.
      מבחינתי, זאת סיבה מספקת להחזיר מוצר. במיוחד אם הוא עלה לי כמעט 100 ש"ח!
      אני גם לא אוהבת להחזיר מוצרים אבל אם הם ברמה כזאת..

      מחק
    3. את יודעת שבחיים לא יצא לי להחזיר מוצרים בכלל? אם לא התאימו העברתי לחברות. :)

      מחק