יום חמישי, 27 בנובמבר 2014

האם הוא שווה את כל השבחים? - ביקורת - Review

Sebocalm - BB Cream

על הביביקרם הזה שמעתי הרבה מאוד בקהילת מכורות האיפור בישראל, בעיקר כי כולן שיבחו והיללו אותו וטענו שהכיסוי שלו הוא כמו של מייקאפ, בקלילות של ביביקרם. 



תמונות



רכיבים


ההבטחה (בתרגום לעברית)
"תחשיר ייחודי, רב תכליתי, המעניק כיסוי מושלם, ממצק את העור ומגן עליו מפני קרני השמש UVA + UVB. התכשיר מתאים לעור רגיל עד יבש, ובפרט לעור בוגר שניזוק מהשמש. היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש."


מבחר הצבעים
כרגע קיימים 3 גוונים לסדרה, כאשר הגוון שאני ניסיתי הוא הגוון האמצעי ושמו הוא 01 Natural. יש גוון יותר כהה ויש יותר בהיר. מבחר מצומצם ומאוד לוקה לטעמי.


מרקם
קרמי סמיך, כמו קרם הלחות Soft של ניוואה, ואפילו יותר סמיך ממנו. כשהוא נמרח על העור יש תחושה שהוא נהיה קליל יותר, אבל הוא עדיין סמיך למדי. הוא מאוד דומה למרקם של הביביקרם הורוד של Skin79. הוא לא כמו הביביקרמים הקלילים הקוריאניים הרגילים, הוא יותר סמיך ו"יבש" על העור. יש לי הרושם שבנות עם עור יבש ורגיש יהיו זקוקות לקרם לחות מתחת לביביקרם הזה. 


ריח
מ-אוד דומה לריח של הוויזיונר של לנקום ומארז החלזונות של הוליקה הוליקה. פרחוני עדין, מעט מתקתק אבל לא משתלט, מאוד עדין ונעים, ומזכיר לי בושם שאמא שלי אהבה לפני 20 שנים בערך.


עמידות
מאוד מרשימה! התחלתי להבריק רק לאחר כ-5 שעות, שזה ממש הישג עם העור השומני להחריד שלי. אני חושבת שעל עור רגיל או יבש הוא ישרוד שעות ארוכות יותר. אני מרוצה! מאוד מזכיר לי את הביביקרם הורוד של Skin79 מבחינת עמידות. 


מחיר
יקר להחריד! המחיר הכי זול שיצא לי לראות בינתיים זה כ-160 שקלים בבית המרקחת של מכבי. אני לא יודעת לגבי מבצעים, אבל אני לא מאלה שמוכנות להוציא יותר מ-100 שקלים על מוצר איפור *טוב*, אז יש להם לאן לשאוף מבחינתי. הגזימו מאוד במחיר! מאוד!! רק לשם השוואה, הביביקרם הורוד של Skin79 לא פחות טוב ממנו ועולה ברשת שליש או אפילו רבע מהמחיר של סבוקאלם. 


אריזה
המוצר בגודלו המלא מגיע במיכל פלסטיק גבוה עם משאבה בחלקה העליון. היגייני ונוח!


קנייה חוזרת
כן, אם הם רק היו יותר הגיוניים במחיר שלהם. במחירים כאלה אני לא מוכנה לקנות שום מוצר איפור, מצדי שיהיה הכי מדהים ביקום. 


תמונות להמחשה
לפני מריחה


לאחר טשטוש צד שמאל של התמונה

לאחר טשטוש כל הפנים

לאחר הנחת כל שאר האיפור


לסיכום

יתרונות
*עמידות מרשימה מאוד
*מתאים לכל סוגי העור, אפילו לעור השומני שלי!
*מיכל היגייני ונוח לשימוש
*ריח מעולה


חסרונות
*מבחר צבעים מאוד מצומצם וחסר
*מחיר שיצא מכלל פרופורציה, נורא יקר ולא מוצדק


ציון: 4/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


10 תגובות :

  1. אני ניסיתי דוגמית וממש אהבתי אבל היה לי גם יקר....בסופו של דבר מצאתי חדש אצל מישהי בקבוצת גלוס החלפות בפייסבוק ...וקניתי ממנה ב60 שקל! אני ממש מרוצה ממנו (:

    השבמחק
    תשובות
    1. יואו זה כלום כסף!! אני ממש מקנאה בך! :)

      מחק
  2. אהובה איזה קטע שחשבנו אותו הדבר על הביבי הזה!!!!!
    הוא באמת מעולה לעור שומני, אבל הוא התאים אפילו לעור הרגיל שלי!
    לאב יו :*

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מודה שלרוב אני ואת הפוכות במייקאפים/ביביקרמים שלנו, אבל הפעם אנחנו תאומות!! ;)
      מקווה שיום אחד אקנה אותו בגודל מלא :)

      מחק
  3. כן, הוא מעולה! (ויש לי עור מעורב) אגב, שמעתי שבמכבי יש עליו הנחה כרגע (או על כל סבוקאלם בכללי)

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת??? :O כבר היום אלך להציץ, יש לי בית מרקחת של מכבי ליד העבודה :) תודה יקירה!

      מחק
  4. אוי אני ממש אוהבת אותו! הזמנתי דוגמית מהם כדי לנסות לפני שאני קונה וממש אהבתי אבל בסוף הלכתי לכיוון של גרנייה בגלל שהוא קצת נראה לי עמוס מידי באותה תקופה! אחלה פוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. הם שולחים דוגמיות אם מבקשים?? :) אמן כן! אם כן אבקש מהם גם, שיהיה :P ומה חשבת על הגרנייה? לקחת את הרחב או את הדק?

      מחק
    2. כן! אני לא זוכרת אם שלחתי מייל או דרך הפייסבוק. רשמתי שאני רוצה לרכוש את הביבי קרים ואני רוצה לנסות אותו קודם ושלחו לי כמה דוגמיות בגוונים שונים.
      את הגרנייה אני אוהבת, במיוחד את הגימור על העור, הוא נותן מראה טבעי ולא עמוס. אני כן שמה איתו פודרה כי יש לי עור מעורב עד שמן. לקחתי את הדק והארוך כי הוא לעור מעורב-שמן והקטן והרחב הוא לעור רגיל.
      מבחינת העמידות הוא בסדר. על האף כמובן שום דבר לא מחזיק יותר מידי זמן, אבל כל השאר סבבה. מבחינת הברקות אני לא יודעת להגיד לך כי אני לא נוטה להבריק.

      מחק
    3. יש לי הרושם שצריך להתחנן מחברות בשביל לקבל דוגמיות. זה ממש עצוב שזה עובד ככה! :( בכל מדינה נורמלית מחלקים דוגמיות בלי הגבלה בכל מקום שרק תלכי בו, אפילו ברחוב. הקוריאנים מומחים בזה!
      אבל יפה מצדם ששלחו. בכל זאת מעציב שצריך לבקש בשביל שישלחו :( כאילו אם היית רוצה לקחת בס"פ היו צועקים עליך שמה את לוקחת.. :(

      אני ממש סקרנית לגביי הגרנייה! שמעתי עליו דברים טובים. אבלל בגלל שהביביקרמים הקוריאניים מכילים כמות יותר גדולה וגם עולים פחות, אני חושבת שדי ברור מי זוכה אצלי בכל פעם מחדש ;)

      מחק