יום ראשון, 23 בנובמבר 2014

שמתי לי פודרה - ביקורת - Review

Maybelline - Super Stay 24H Waterproof Powder

יש לי בעיית פודרות. ולא במובן של יותר מדי פודרות, אלא במובן של אין לי מושג איך מתאימים פודרה. תהרגו אותי, זה הרבה יותר קשה מלהתאים מייקאפ!







תמונות של הפריט








רכיבים



ההבטחה
"מעניקה כיסוי מלא וטבעי בגימור מאט. עמידה בפני שומניות העור, חום, זיעה ולחות."


מבחר הצבעים
רק 3 גוונים! רע מאוד. ושלושתם מאוד בהירים ולא יתאימו בכלל לעור שהוא קצת יותר כהה מקיר ממוצע. 


מרקם
יש לי תחושה כאילו דחסו גירים רטובים לתוך המיכל. זה חלקלק ואבקתי בו זמנית. חומר יוצא בלי מאמץ בכלל, ממש נמס תחת מגע יד. מאוד נעים למגע! 


ריח
מריח כמו כלום כלומי. מעולה לרגישות!


עמידות
אממממממ, לא. זה לא עמיד בפני שומניות, זה לא עמיד בפני הזעה, זה לא עמיד בפני חום, וזה לא עמיד בפני לחות. אפילו המייקאפ של ביוטיקר עושה עבודה יותר טובה (וברבע מחיר). אני חושבת שהפודרה הזאת יכולה להיות מעולה לעור 


מחיר
הפודרה הזאת נקנתה ב-37 שקלים בתמרוקיה המקומית ליד העבודה שלי, מחיר סביר לכל הדעות. אני בטוחה שבסופר פארם היא עולה יותר.


אריזה
אריזת פלסטיק קשיחה ומאוד קומפקטית ונוחה לנשיאה. אין סכנת שבירה או סדיקה. המראה המצורפת הינה בגודל כל המכסה, מה שמאוד נדיב מצד מייבלין! הספוגית המצורפת להנחת הפודרה עשויה מחומר פולימרי (אם אני לא טועה), מה שלדעתי הולם יותר ספוגיות למייקאפ, אבל מה אני מבינה בכלל? אני לא משתמשת בה בכל מקרה, מברשות לנצח! :) למען הביקורת הזאת ניסיתי להשתמש בספוגית, והיא לא נוחה. היא מגרדת יותר מדי חומר מהמיכל, וקשה מאוד להשתמש בה ככה שהפודרה תונח בצורה אחידה ומחמיאה כמו שהייתי רוצה. דבר אחד טוב בספוגית הוא שהיא הגיעה ארוזה בתוך שקיק ניילון קשיח והיגייני. מעולם לא ראיתי ספוגית/כרית פודרה מגיעה ארוזה כך, וזו הפתעה מרעננת. 


קנייה חוזרת
לא! לא מצאתי אף גוון שמתאים לי מהסדרה, והגוון האחד שחשבתי שעוד יכול אולי-אולי-אולי להסתדר עם מייקאפ שצריך לשחק עם הגוון שלו, לא עשה עבודה מספיק טובה והפך אותי לחזרזיר ורדרד. הפודרה הזאת לא עמידה בכלל, ואם זה לא מספיק, היא גרמה לי להתפרצות חצ'קונים בסנטר. A big no-no!


תמונות להמחשה
בתמונה לא רואים ממש, אבל בפועל הפודרה הרבה יותר ורודה מהגוון הטבעי שלי
(טעות אנוש בבחירה בחנות)


לסיכום

יתרונות
*מחיר סביר ולא יקר
*אריזה קשיחה לא שבירה
*גודל קומפקטי ונוח לנשיאה
*מראה בגודל נדיב
*הספוגית להנחה הגיעה באריזת ניילון היגיינית ונוחה
*ריח של כלום, מעולה לרגישות
*מרקם נעים ורך, נמס תחת מגע יד


חסרונות
*לא עמיד בכלל
*גרם לי להתפרצות חצ'קונים
*מבחר גוונים לא מספק, ולא מתאים בכלל לרוב האוכלוסייה בעולם
*הספוגית המצורפת לא נוחה להנחת הפודרה (חומר שמתאים יותר להנחת מייקאפ)


ציון: 3/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


6 תגובות :

  1. קחי את השקופה! לרימל יש את הפודרה השקופה שלהם ה-STAY MATTE. היא לא נמכרת בארץ אבל אפשר להזמין אותה מפיל יוניק אם אני לא טועה. היא ממש מעולה וגם שקופה שזה בכלל טוב. אחלה סקירה!! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היא קיימת בגרסה שקופה גם?????? :O
      פודרות שקופות זה דבר גאוני. הייתה לי בזמנו פודרה שקופה בגודל מיוחד של לנקום, כל כך אהבתי אותה!!

      מחק
    2. כן!! אבל הקטע שהם לא מביאים אותם לארץ! אין לי מושג למה!! שלחתי את אמא שלי לקנות לי והיא הביאה לי את מספר 02 והמוכרת טענה שזה השקוף כשרשום על זה גוון, עוד חזרתי לחנות ורבתי עם המוכרת על זה. יש את השקוף בפיל יוניק , זה גוון 01 - transperent.

      מחק
    3. זה מתסכל כמה שהמוכרות לא מקצועיות בארץ!! >:(

      מחק
  2. מסכימה עם כל מה שכתבת! פודרה מבאסת במיוחד...

    השבמחק
    תשובות
    1. גם את ניסית אותה ולא אהבת?? :O מה עשית אתה אחרי זה? אני העברתי אותה לחברה. :)

      מחק