יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

הויטמינים על העור - ביקורת - Review

Bourjois - Healthy Mix Serum Gel Foundation

את המייקאפ הזה קיבלתי במתנה מחברה יקרה שלא הייתה מרוצה ממנו בכלל, ואני חייבת להגיד שכאן, המשפט "זבל של אחד הוא אוצר לאחר" תקף יותר מתמיד. מבחינתי מצאתי את המייקאפ האהוב עליי לחורף ובכלל. באורח פלא הגוון מתאים לי בול!! מה שמאוד מאוד נדיר במחוזותינו האשכנזיים בעלתי תתי-הגוונים המשתנים תדירות. :) אז חברה יקרה, המון תודה לך!






תמונות



רכיבים


ההבטחה (בתרגום לעברית)
"ג'ל שמתערבב באופן מיידי בעור, למראה מושלם, ולכיסוי טבעי. עשיר בויטמינים מפירות הליצ'י, גרגירי הגוג'י, ורימונים. היפואלרגני."


מבחר הצבעים
6 גוונים, מבהיר ועד לשחום. המגוון די מצומצם ואני בטוחה שהרבה בנות מאוד כועסות על כך.


מרקם
המרקם אולי לא ממש ג'לי כפי שהבטיחו לנו על האריזה, אבל הוא בהחלט לא המרקם הקרמי השגרתי שאנחנו רגילות (ורגילים?) לראות במייקאפים. הוא לא בדיוק מימי, אלא ממש משהו באמצע בין קרמי לג'לי. מאוד רך ונעים על העור, נמרח ברכות ובקלות, באחידות, ויש לי תחושה שהעור שלי ממש "שותה" אותו פנימה ושואב את הטוב שבו (כנראה כל הויטמינים) כמו שהוא שותה קרם לחות. 


ריח
מאוד פירותי ורענן. הוא לא מתוק מדי, ויש בו קצת נגיעת חמצמצות פירותית מאוד טבעית ונעימה. בהחלט אחד המייקאפים בעלי הריח הכי נעים שיצא לי להריח אי פעם! :)


עמידות
אפסית. אני מתחילה להבריק כבר אחרי שעתיים, אבל!! ההברקה נראית טבעית ובשום אופן לא "עוגתית" כמו שהיא נראית כשאני משתמשת בקולורסטיי של רבלון. 


מחיר
מחירו בתמרוקייה המקומית ליד העבודה שלי הוא 80 שקלים, מחיר קצת יקר לטעמי, במיוחד כשמדובר בכמות לא מאוד גדולה. 


אריזה
מיכל זכוכית מוארך וגבוה, עם משאבה ומכסה. היגייני, אבל נראה שביר.


קנייה חוזרת
אני אמורה להגיד לא, כי בכל זאת המייקאפ הזה לא עמיד עליי בכלל כבעלת עור שומני. אבל חוץ מהעובדה האחת המצערת הזאת, אני כל כך אוהבת את המייקאפ הזה שאני חייבת להגיד כן- אדאג לרכוש אותו שוב כשאגמור את הבקבוקון הנוכחי. 


תמונות להמחשה
לפני הנחה


אחרי טשטוש של צד שמאל של התמונה

אחרי טשטוש כל הפנים

אחרי הנחת כל שאר האיפור



לסיכום

יתרונות
*ריח רענן ופירותי, מאוד נעים וקליל
*מרקם מאוד מיוחד, באמצע בין ג'לי לקרם (שבפועל מרגיש מאוד טבעי, קליל ונעים על העור)
*המראה המתקבל מאוד טבעי (גם עם פודרה, אין מראה מקומח ועוגתי)
*מיכל היגייני ונוח לשימוש


חסרונות
*מגוון קטן מאוד של גוונים (רק 6)
*מיכל זכוכית שביר
*מחיר לא זול


ציון: 4.5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


13 תגובות :

  1. חחחחחחחחח חברה יקרה שהלימודים בלעו אותה!!

    השבמחק
  2. שימי לב שהמייקאפ שלך הוא גרסת הסרום (ולכן נותן יותר לחות וכנראה גורם להברקה יותר מהר). יש גם גרסה רגילה עם פקק שחור, איתה אני מבריקה פחות

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לגמרי סקרנית לגביו גם!! :) אני חושבת שיבוא יום שבו אני אסקר את גרסת הלא-סרום גם כן :)

      מחק
  3. תשובות
    1. אני השתמשתי בגוון 52, משהו ונילה, לא זוכרת :) אבל המספר בוודאות 52!

      מחק
  4. יום מקסים!!! אחלה סקירה!! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה, תמיד כיף לי לקבל ממך תגובות!! :) 3>

      מחק
  5. האם הוא oil-free?

    השבמחק
    תשובות
    1. ממממ, אני לא יודעת. בשביל זה התחלתי לצרף לכל סקירה סעיף "רכיבים", אם את קצת מתמצאת אז בטח תדעי. אני לא ממש מבינה בזה.. סליחה.

      מחק
  6. אז זה אומר שאחרי שעתיים זה נראה כאילו לא שמת מייקאפ ?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא בדיוק, זה פשוט נראה כאילו אין עליי כלום וכאילו שככה העור שלי נראה באופן טבעי. אולי 40% מהמייקאפ מתפוגג ונעלם, אבל ה-60% הנותרים נראה מאוד יפה ועדין על העור :)

      מחק
  7. נראה כמו מייקאפ מהמם, תודה על הסקירה!
    אולי אנסה אותו בהזדמנות...

    השבמחק