יום חמישי, 30 באוקטובר 2014

ביג מאק - ביקורת - Review

M.A.C - Plumful (Lustre Finish)

לפני כמה חודשים עשיתי יום כיף עם קרן! :) כמובן שנכנסנו להמון חנויות שונות ומגוונות, ואחת מהן הייתה חנות מאק בדיזינגוף סנטר. כשסיפרתי לקרן שמעולם לא ניסיתי אף מוצר שלהם, היא הכריזה מייד שאני חייבת לקנות לי משהו ללא דיחוי. ואתם יודעים מה? לא היה לי ספק בכלל לגבי מה שאקח! גוון האודם הזה קיבל כל כך הרבה שבחים ואהבה ברשת, שהייתי חייבת לברר על מה כל המהומה! :)



תמונות






רכיבים
Ricinus communis (castor) seed oil, dipentaerythrityl, hexahydroxystearate/hexastearate/hexarosinate, euphorbia cerifera (candelilla) wax, caprylic/capric triglyceride, vp/hexadecene copolymer, polyethylene, ethylhexyl methoxycinnamate, cetyl acetate, lanolin oil, cetyl lactate, butyrospermum parkii (shea butter), polydecene, beeswax, glycine soja (soybean) seed extract, tocopheryl acetate, ascorbyl palmitate, ceramide 3, synthetic wax, synthetic beeswax, silica, calcium aluminum borosilicate, alumina, tin oxide, acetylated lanolin alcohol, cetyl alcohol, vanillin, [+/- mica, titanium dioxide (CI 77891), iron oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), bismuth oxychloride (CI 77163), blue 1 lake (CI 42090), carmine (CI 75470), red 6 (CI 15850), red 6 lake (CI 15850), red 7 lake (CI 15850), red 21 (CI 45380), red 28 lake (CI 45410), red 30 lake (CI 73360), red 33 lake (CI 17200), yellow 5 lake (CI 19140), yellow 6 lake (CI 15985), yellow 10 lake (CI 47005)]


ההבטחה
"צבע וטקסטורה לשפתיים. מתאים בעמידותו למסלול ולזוהר יומיומי!"

מרקם
נמרח בקלות וממש נמס על השפתיים, קצת כמו האודם הנהדר של לנקום שכה אהבתי, אבל פחות רך וחמאתי. אני לא מרגישה צורך לשים שפתון לחות מתחת לאודם הזה, פשוט כי הוא מלא בלחות בפני עצמו (ממש כמו הלנקום, כפי שאמרתי). אני חייבת לציין שלמרות שהאודם הוא מסדרת ה"מבריקים" שלהם, לא שמתי לב לברק מיוחד ולגלוסיות יוצאת דופן. אפילו האודם של לנקום מבריק יותר.


ריח
כולם תמיד אומרים שלאודמים של מאק יש ריח של וניל, אבל לי הם מזכירים פלסטלינה עם נגיעת צבעי פנדה. הוא מתקתק מוזר, לא ממש נעים, אבל לפחות הוא לא חזק. הייתי אומרת נייטרלי מינוס. 


עמידות
אהיה כנה ואומר שלא ציפיתי לעמידות מרשימה. מדובר באודם בגימור Lustre (מבריק/זוהר), כשבד"כ אודמים בגימור כזה או דומה לא ניחנים בעמידות ראויה לציון. ציפיתי לעמידות של שעה-שעתיים, אבל הופתעתי לטובה! 5 שעות תמימות האודם לא מש ממקומו, הגוון לא דהה ולה "התקבץ" באזורים מועדים לפורענות בשפתיים. אבל! הוא לא עמיד בפני אכילה או שתייה, בכלל. יש צורך לחדש אותו תמיד לאחר אחד מהשניים. 


מחיר
בסביבות ה-80-90 שקלים, אני לא זוכרת בדיוק (ואין בקרבתי סניף לבדיקת המחיר הוודאי). בכל מקרה, לדעתי מדובר במחיר סביר בעבור מוצר כה נהדר (וכבר שילמתי בחיי מחיר יותר גבוה עבור אודם או שפתון חלומיים). 


אריזה
אריזת קרטון שחורה וחלקה, מאוד "רשמית" ומקצועית למראה. המיכל עצמו גם כן שחור וחלק, כאשר שם החברה מובלט עליה בכסוף. 

קנייה חוזרת
כן! ללא ספק אחזור לקנות את הגוון הזה כשאסיים אותו, אבל לדעתי ארצה לרכוש עוד צבע אחד או שניים נוספים ממאק. :)


תמונות להמחשה




לסיכום

יתרונות
*עמידות מרשימה כל עוד לא נוגעים בשפתיים (לא דוהה לפחות 5 שעות)
*ריח די נייטרלי
*מעניק לחות נהדרת לשפתיים (אין צורך בשפתון לחות מתחת כלל וכלל)
*מחיר סביר עבור מוצר מדהים


חסרנות
*לא עמיד בפני אכילה או שתייה בכלל


ציון: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


12 תגובות :

  1. חחחח הרגת אותי עם הפלסטלינה בריח צבעי פנדה! אכן מסכימה עם כל מילה, הוא באמת באמת נהדר! אני מאוד אוהבת אודמים של מאק ופעם הבאה שניפגש אני הולכת לקנות את פילם נואר שלהם!:)

    השבמחק
    תשובות
    1. כמובן שנרוץ מייד לחנות של מאק!!! :) אבל אני אקנה לעצמי גוון אחר ברשותך.. ;)

      מחק
  2. גוון מקסים, אני ממש אוהבת אותו עליך. :)

    השבמחק
  3. בחרת צבע מושלם עבורך!

    לגמרי בא לי לבדוק אם הוא גם מושלם בשבילי... :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!! :) והוא ומושלם על כולם, סמכי עליי! ;)

      מחק
  4. הצבע מאוד מחמיא לך :) אני מתלבטת איזה שפתון לקחת כשיגיע הזמן לבאק טו מאק

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי הגוון הזה, או see sheer :) אני לגמרי אקנה את סי שיר כשיהיה לי כסף :)

      מחק
  5. איזה יפה הוא!!!!!! כן יש להם אודמים מדהימים!! יש לי שני אודמים מהלאסטר וזה מבאס שהם לא שורדים שתייה ואוכל כמו שצריך..במיוחד כשהצבעים כל כך יפים.
    אחלה סקירה אהובה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!!! :) תכלס, אין לי בכלל בעיה לחדש שפתון או אודם! אם לא נחדש אודמים כמה פעמים ביום, הם לא ייגמרו לעולם, ואז לא נוכל לקנות אודמים חדשים! :(

      מחק
  6. פלאמפול הוא הגוון האהוב עלי ממאק! הוא גם השפתון היחיד שלהם שאי פעם סיימתי :).
    בחירה מוצלחת ביותר והוא ממש יפה עליך!

    השבמחק