יום ראשון, 12 באוקטובר 2014

כל סוף הוא התחלה חדשה


בשורה משמחת בפי היום! זהו פוסט ה"ריקים" האחרון שאי פעם אעלה בבלוג, החל מה"ריקים" הבא כולם יעלו בפורמט של סרטון ביוטיוב שלי! :) 

אז המוצרים שסיימתי בפוסט זה יהיו האחרונים בפורמט כתוב.


על נוזל השיקום הזה לשפתיים כבר דיברתי בעבר, ובשעה טובה, לאחר חודשים ארוכים, הצלחתי לסיים אותו! :) מדובר בנוזל שיקום של Skinfood הקוריאנית, חברה מאוד מוכרת בעלת מוצרי טיפוח מעולים במחירים נגישים ביותר.


מי רצתה סקירה מלא ולא קיבלה?
הדבר הזה מעולה. נשבעת שכל החורף שעבר אפילו פעם אחת לא התקלפו/התייבשו/נפצעו/נסדקו לי השפתיים, והכל בגלל החומד הזה כאן. הריח שלו טעים, המרקם שלו קצת מוזר, אבל מראה השפתיים בבוקר שאחרי!! הו, אלוהים אדירים, אני רוצה עוד אחד כזה (אחרי שאסיים את מליון שפתוני הלחות האחרים שיש לי).

גם על המוצר הבא דיברתי בעבר! מסקרה של חברת דרמקול בגוון חום, ובגרסה עמידה במים.



מי רצתה סקירה מלאה ולא קיבלה?
היא חזרה אתי מפראג בשנה שעברה. בסופו של דבר אהבתי אותה מינוס. הבעיה היחידה היא שהחוצפנית הקטנה העיזה להתייבש 3 חודשים תמימים לאחר פתיחה ראשונה! למה? למה זה קורה לי? לא נורא, בכל מקרה אני לא הכי אוהבת מסקרות עמידות. אבל ריסי המניפה שהיא עשתה לי, אוי, אני מתגעגעת למראה הזה..

מסקרה נוספת! הפעם של לנקום. 



מי רצתה סקירה מלאה ולא קיבלה?
אני חושבת שקצת הגזמתי בשבחים ובתיאורי ההלל שנתתי לה בסקירה.. היא טובה, אבל לא מדהימה. אני חושבת שיותר התרגשתי מהעובדה שיש לי לראשונה בחיי מוצר של לנקום, ולא בחנתי אותה בעין שיפוטית מספקת כמו שהייתי צריכה. בדיעבד הייתי מביאה לה ציון יותר נמוך וביקורת יותר קשוחה. 

הפריט הבא בוודאי נמצא ברשות לפחות כמה מהקוראות, ובוודאי כולן שמעו עליו! פלטת הנייקד המפורסמת של אורבן דיקיי. 



אתחיל ואומר שקניתי אותה באיביי, במחיר די סביר של 70 שקלים. אבל לא מספיק סביר בשביל שהמוצר יהיה מקורי. נפלתי על זיוף. יודעים את זה לפי העקימות של שמות הצלליות בפלטה (הן לא ממורכזות בדיוק באמצע מתחת לצללית עצמה), הקרטון התחיל להתקלף ולהיהרס יותר מהר משהוא אמור היה בהתחשב באופן השימוש הזהיר למשעי שלי, ולא קיבלתי שום פריימר עיניים בתירוץ עלוב של "המכס שלכם לא מרשה לי להעביר נוזלים בחבילות". ומה קרה לי לאחר כשנה וחצי של שימוש פחות או יותר קבוע? כאבים נוראיים בעין ימין, שהרגישו כאילו מישהו תולש לי את האישון מהעין בכל פעם ששמתי את הצלליות האלה. בהתחלה חשבתי שהבעיה רפואית, אבל לאחר שפניתי לרופא עיניים נאמר לי שהפלטה הזאת אשמה. לאחר שהפסקתי להשתמש בה- הפלא ופלא- הכאבים נעלמו כלא היו. 
אבל! הצלליות היו מרהיבות, והפיגמנטציה חלומית. אם היו עובדים קצת יותר קשה על האריזה בחיים לא הייתי חושדת שזהו זיוף, נשבעת. 
אני לא אתן ציון זריז לפלטה הזאת כי מאוד אהבתי אותה, אבל הכאבים שהיא עשתה לי בעיניים לא מאפשרים לי לתת לה ציון טוב. אם לא הכאבים היא הייתה מקבלת 5/5. 
רציתי לזרוק אותה לפח אבל אמא התעקשה שלא יהיו לה שום בעיות עם הפלטה, אז היא קיבלה אותה כרצונה. 

פלטת איפור נוספת, הפעם של קרליין.



את הפלטה הזאת קיבלתי במתנה לפני מליון שנים בערך, מחברה יקרה, ליום הולדתי. זה קרה כשרק התחלתי להתעניין באיפור וחברתי היקרה רצתה לתת לי פריט שיעזור לי בצעדי הראשונים. אז בזמנו אהבתי את הפלטה, בעיקר את הצלליות החומות כפי שרואים לפי כמות השימוש (ועד היום אני לגמרי חסידת חומים, גם בצלליות וגם במסקרות, זה פשוט נראה טבעי ומחמיא). אבל עם הזמן, עם הניסיון, עם הניסויים, הגיעה המסקנה שהפלטה הזאת לא משהו בכלל. האודמים צמיגיים ודביקים (כך הם היו גם כשהם עדיין היו חדשים), הצלליות משירות המון פירורים ונצנצים על כל הפנים, הפודרה בכלל לא בגוון שלי (אבל מי לא עושה טעויות?), והסמקים straight forward בצבעים שלא נראים עליי טוב בשום צורה. מה גם שהאריזה מאוד חלשה ושבירה, ונשברה חודשים בודדים לאחר השתחלתי להשתמש בפלטה- והיא לא נשברה מנפילה אלא בגלל שהפלסטיק ליד הברגים התחיל "להתקלף" ולהישבר מעצמו עם כל פתיחה. 
ציון זריז: 1/5

מוצר שחזר אתי מפראג, ודווקא ציפיתי שאהב יותר, הוא קרם הידיים בריח בננות ושוקולד של חברת אסנס האירופאית. 


המרקם נהדר, במיוחד לחורף. הוא סמיך וקרמי, נספג בידיים בדקות ספורות ומשאיר את הידיים מלוחחות ומועשרות לשעות ארוכות, אבל הריח! הריח פשוט החניק אותי אחרי כמה שימושים. לא הייתי מסוגלת להריח אותו יותר ובכל פעם שהשתמשתי בקרם הרחקתי את הידיים ממני עד למקסימום האפשרי. נוראי. ואני עוד אוהבת ריחות מתוקים בד"כ. הריח פה מתוק וסינטטי בצורה מחליאה, מזכיר את הגומי בצורת בננות מצופות סוכר. בעעעע! גם את הקרם הזה אמא קיבלה "במתנה" (ובינתיים לא דיווחה לי על סלידה מהריח).
ציון זריז: 3/5


אז זה הכל! יש לי כבר כמה וכמה מוצרים נוספים שהספקתי לסיים מאז המוצרים בפוסט הזה, אבל אני מחכה לאוסף מרשים יותר של מיכלים ריקים בשביל לצלם סרטון ארוך ומעניין! ;)


תודה לכולכן על הזמן שהקדשתן לקריאה, ושיהיה לכן יום טוב!


12 תגובות :

  1. אוי התיאור ריח של קרם הידיים מצעררררר דווקא ממש התלהבתי מהאריזה!!! והפלטה של אורבן דיקיי - כן בשבעים ש"ח הייתי חושדת! איזה באסה שהיא מזוייפת כי 70 ש"ח זה הרבה כסף!!! אוף :(

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון.. :( אני מקווה שאמא שלי תאהב אותה כי אחרת חבל על הכסף.. :(

      מחק
  2. אהבתי במיוחד מה שרשמת על הנייקד המזויפת. אחרי כל כך הרבה תשבוחות שראיתי על הפיגמנט, טוב לראות שמישהי גם הסתכלה על התוצאות בטווח הארוך...

    השבמחק
    תשובות
    1. זה הכי חשוב! למדתי על בשרי לא לסמוך על מחירים מפתים שהם יותר זולים מהמחיר באתר המקורי של החברה.. :(

      מחק
  3. באמת, הסקינפוד לא נגמר מהר? הלך לי רבע מכל בחודש!! אז אני עכשיו "חוסכת" אותו למקרים קשים

    השבמחק
    תשובות
    1. הסקינפוד נגמר לי אולי לפני 3 חודשים, אבל רק עכשיו אספתי את עצמי לכתוב עליו חחחחח.. חתיכת דחיית מטלות הא? ;) למה לחסוך? הוא גם ככה לא יקר! :)

      מחק
  4. אני יודעת שזה לא הכי קשור בעולם, אבל חשבת לנסות את הפודרה השקופה של TONYMOLY שבאה בצורת חתול? אם אני לא טועה קוראים לה CATS WINK, וממש בא לי עליה, ומצד שני אני לא יודעת מה איתה...

    השבמחק
    תשובות
    1. למען האמת, יש לי כבר די והותר פודרות בארסנל, אז כרגע אני לא מתכננת לקנות כלום.. :) הייתי רוצה לנסות, אבל אין לי הכסף להזמין בינתיים.. :(

      מחק
  5. עשית לי חשק לנוזל השיקום של Skinfood... ולא רק כי כל היום שרפו לי השפתיים מיובש! :P
    לי יש וריאציה של הקרם ידיים הזה ואני ממש אוהבת אותו, הוא לא מתוק בצורה נוראית אלא ממש בטוב טעם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ידעתי שיש קרם ידיים מהסדרה!!! :O יאאאא אני חייבת להריח אותו, אני מתה על ריח של דבש! :)
      נוזל השיקום הזה לגמרי מציל חיים, אני כבר מרגישה שלקראת החורף הממשמש ובא אאלץ להזמינו שוב, כי הבליסטקס אפילו לא עומד קרוב לסקינפוד!

      מחק
  6. אני אומרת תעשי עוצר חודש וחודש אחר כך תקני את הנייקד המקורית. זה בערך 200-250 המקורי. יש נניח בביוטי ביי וזה יהיה שימושי לכל כך הרבה זמן שזה נראה לי משתלם בסופו של דבר

    השבמחק
    תשובות
    1. תאמת, אני חושבת שאני אתאפק בכלל. בזמן האחרון אני כמעט ולא משתמשת בצלליות, אני קצת בקדחת ביביקרם-סומק-מסקרה וזהו :) כל עוד אני לא מרגישה שאני מתה בלי הפלטה המקורית, אני אשתדל להתאפק.. ;)

      מחק