יום שני, 27 באוקטובר 2014

הגיע הזמן שגם אני אתלהב ממנו! - ביקורת - Review

Lancome - Visionnaire

לפעמים אני משוטטת בקבוצות מכירה שונות ומגוונות בפייסבוק. הקבוצה החביבה עליי מכל היא "גלוס", קבוצת ההחלפות והמכירות של מוצרי קוסמטיקה למיניהן שלא התאימו או לא מצאו חן בעיני המוכרות/מחליפות. לפעמים אני מאתרת שם מציאות של ממש, והמוצר שאדבר עליו היום הוא אחד מהם! :)



תמונות



רכיבים


ההבטחה

"סקרנית לגבי הליכים דרמטולוגיים אבל לא לגמרי מוכנה? נסי את הויזיונר. כיום, נשים מרגישות שטיפולי אנטי-אייג'ינג בעצמם לא מספיקים. לכן, לאחר 10 שנות מחקר במעבדות לנקום, הויזיונר נוצר. מקור כוחו הוא LR 2412, מולקולה שעוצבה להעברת היתרונות שלה אל העור, תוך הפעלת מיקרו-מהפכים שמעצימים את תהליך ההתחדשות העצמית של העור."


אופן השימוש
לאחר שטיפת הפנים, מניחים את הסרום הזה, ולאחר מכן ממשיכים עם שאר שגרת הטיפוח שלנו (קרם פנים, קרם עיניים וכו') (על המוצר עצמו לא היה רשום אופן השימוש, אבל אני מנחשת שזה כמו כל סרום אחר, וזה עבד בשבילי).


מבחר

מלבד הסרום המשקם הזה, ניתן להשיג מהסדרה גם תמצית שיקום לעור העיניים, מייקאפ, ופריימר. בסה"כ, בשביל סדרת טיפוח, כמות המוצרים המשלימים היא לגמרי סבירה והולמת לדעתי.


מרקם
מאוד דומה למרקם של סרום הנעורים של פריוואז', אבל מעט נוזלי יותר. סוג של תחליב סמיך, שבמגע עם העור מרגיש מימי ורך. 


ריח
זהה לחלוטין לריח של סדרת החלזונות של הוליקה הוליקה. פרחוני עדין, מכיל אולי קמצוץ של יסמין. מתקתק בלי לעודד בחילה. זהו בעצם סוג הריחות שאני הכי הכי הכי אוהבת במוצרי קוסמטיקה. נעים, עדין, נשי ולא חזק. 


התוצאה
העור מרגיש רך ומועשר באופן מיידי לאחר השימוש, ולאחר כמה דקות גם נראה יותר חלק ואחיד. בעצם, התוצאה כמעט זהה לחלוטין לאיך שהעור שלי נראה והרגיש לאחר השימוש בסרום הנעורים של פריוואז'. 


מחיר

באתר המקורי של החברה, המחיר לכמות של 30ml היא 89$ (כ-330 ש"ח), והמחיר לכמות של 50ml היא 109$ (כ-400 ש"ח). במקרה הזה המחיר לדעתי לגמרי שווה את התמורה, אבל אני יכולה להבטיח לכן שבסופר פארם או במשביר המחיר גבוה כמעט כפליים (אם לא יותר). 


אריזה

המוצר בגודלו המלא מגיע במשאבה יפהפיה, כחולה ומבריקה. תאווה לעיניים, והכי חשוב- היגייני!


קנייה חוזרת
כן!! מדובר בסרום מדהים, שמתפקד בצורה פנומנלית כמו סרום הנעורים של פריוואז', ובכלל, אני רואה בוויזיונר הזה מתחרה לא פחות טוב. שניהם כמעט זהים לחלוטין (חוץ מהעובדה שהריח של הלנקום יותר נעים, ומחירו פחות יקר).


לסיכום

יתרונות
*ריח מדהים ולא חזק או גס
*העור מרגיש מועשר ורך יותר, באופן מיידי
*העור נראה חלק ואחיד יותר כבר כמה דקות לאחר השימוש (לא יודעת אם לטווח הרחוק, כי בכל זאת, התנסיתי בדוגמית קטנה)
*מחיר יקר אבל סביר לגמרי באתר המקורי
*אריזת משאבה היגיינית ויפהפיה
*מבחר מספק וסביר של מוצרים משלימים מהסדרה


חסרונות
*עדיין לא זול (במיוחד אם קונים ברשתות ענק רשעיות בארץ)


ציון: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


2 תגובות :

  1. מישהי מוכרת ויזונר בגודל מוקטן בגלוס קבוצת החלפות. נראלי השם שלך רשום עליה :-P

    השבמחק
    תשובות
    1. ראיתי!! :) אבל לצערי אני מרוששת לגמרי ברגע זה! :( אין לי אפילו את ה-50 שקלים האלה..

      מחק