יום שני, 6 באוקטובר 2014

חמאת בוטנים בריח בננות - ביקורת - Review

Prevage (Elizabeth Arden) - Anti-aging Daily Serum

אז חברתי הנהדרת מסופר פארם פינקה אותי גם בדוגמית של מוצר סופר-יוקרתי וסופר-יקר זה! :) היא שיבחה ושיבחה את נפלאות המוצרים מחברת הבת הזאת של אליזבת ארדן, ובהחלט עודדה אותי להרים את רף הציפיות שלי מסרום קטנטן זה!


תמונות של הדוגמית שלי



ההבטחה (בתרגום לעברית)
"הסרום הפעיל הזה עושה מהפך למראה עור הפנים שלך באמצעות איבדנון (אין לי שמץ מה זה) בריכוז 0.5%, תוך מזעור דרמטי של נראות קמטים, קווים, גוון עור לא אחיד ונזקי שמש."


אופן השימוש
סרום הוא הדבר הראשון ששמים על הפנים לאחר השטיפה שלהם, ואחריו ממשיכים עם קרם לחות. אפשר להשתמש בו פעם עד פעמיים ביום.


מבחר
בסדרה ניתן למצוא גם: טיפול מעניק לחות לעיניים, קרם שיקום ללילה, קרם לחות לגוף, סרום מבהיר, קרם לחות SPF30 ליום. 


מרקם
מזכיר לי חמאת בוטנים שחיממו במיקרו. מצד אחד חמאתי וסמיך, מצד שני נמס על העור ונספג בשניות, ומותיר אותו רענן, מועשר, ובריא למראה. מרגיש קליל (אבל לא יותר מדי) על העור, ומאוד נעים למריחה. 


ריח
מתקתק, משום מה מזכיר לי בננות. נעים ובקושי מורגש, מאוד קשה להגדיר את הריח בדיוק!


התוצאה
העור שלי נראה נהדר באופן מיידי! ולא רק נראה, אלא גם מרגיש כך. הוא נראה "מלוחח", אבל לא רטוב ושומני. התחושה היא כאילו הרגע יצאתי ממקלחת, תחושת הלחות הזאת שיושבת על העור אבל לא מרגישה כבדה או מעיקה מדי. 


מחיר
כששאלתי דיילת יופי בסופר פארם מה מחיר הסרום, נעניתי בתשובה שהוא עולה "רק" 1,500 ש"ח. הצצה חטופה בסטרוברי מראה לנו מחירים יותר שפויים. (קישור)


אריזה
מיכל גבוה, עם משאבה בקצה העליון שלה. היגייני, והכי חשוב- נוח!


קנייה חוזרת
פפפפפפ, כן בטח.. אין לי תקציבים כאלה!


לסיכום

יתרונות
*מיכל נוח והיגייני לשימוש
*שיפור מיידי במראה ותחושת העור
*ריח נעים ובקושי מורגש, לדעתי מתאים לרגישות לריחות
*מרקם נעים לשימוש, רך וקליל בלי להיות מימי
*מבחר מוצרים מספק בסדרה


חסרונות
*מחיר יותר מדי גבוה בשביל רוב אוכלוסיית העולם


ציון: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


8 תגובות :

  1. אוי אליזבת' ארדן הזו, עושה לי חשק לקנות הכל ולהיות במינוס! אם המוכרת הייתה אומרת לי 1500 ש"ח, הייתי עושה "פפפפפפפפפפפפפפפפפ" בפרצוף חחחחח ממש אני רואה את עצמי מוצאה כספים כאלו ^_^ סקירה נהדרת מיי לאב!

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש גיחכתי כשהיא אמרה לי את המחיר!! :) אנחנו יותר מדי עניות בשביל סכומים כאלה חחחח ;)

      מחק
  2. סקירה מעולה אבל סופר מבאסת.. את עושה חשק כזה ענק לרכוש את המוצר ובסוף הוא עולה 1500 ₪ O:
    התבאסתי רצח.. אוף:(
    אני מעדיפה את הסרום אפרסק מלפני כמה ימים

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם התבאסתי, במיוחד כי מדובר במוצר מעולה! הסרום אפרסק מעולה למניעת שומניות (אני אוהבת אותו במיוחד בימים נטולי מייקאפ/ביביקרם), אבל לא שמתי לב שהוא משפר את נראות העור שלי בטווח הרחוק. :O אז אמשיך לסקר ולדווח לגבי סרומים שונים ומשונים.. ;)

      מחק
  3. 1500?! בשקלים כאילו?! אני חושבת שהם טעו בחנות שהם מוכרים וינסו למכור את זה באפריל, אולי יזרום להם שם!
    אבל לעשות קרם או סרום בריח בננה דווקא נשמע רעיון טוב!! לבננה תמיד יש ריח טוב :)
    אחלה סקירה! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בשקלים בשקלים.. בדולרים היה יותר גרוע חחחח ;) בהחלט הגזימו עם המחיר.. וכמה זה "מפתיע" שבחו"ל זה נמכר בחצי מחיר? \:
      תודה רבה ויום נהדר!

      מחק
  4. איך שאני אוהבת את המחירים המונפצים האלו! חוצפה.
    גם לי מתחשק טסטר! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את יודעת מה?? אתמול התנסיתי לראשונה בסרום וויזיונר של לנקום, ואני חייבת להגיד שהם כמעט זהים לחלוטין. רק הריח שונה. המרקם, התחושה, נראות ומצב העור אחרי השימוש, כאילו מדובר באותו מוצר ממש! אני כבר עובדת על פוסט חדש :)

      וכן, המחירים לגמרי דוחים! :(

      מחק