יום רביעי, 8 באוקטובר 2014

בלינג-בלינג - ביקורת - Review

Clinique - Superbalm Moisturizing Gloss

את הגלוס המוקטן הזה קיבלתי במארז ההוא של קליניק שהזמנתי לי בזמנו מסטרוברי. עכשיו, באופן כללי אני בכלל לא מאלה שאוהבים גלוסים. אהבתי אותם כשהייתי מתבגרת מחוצ'קנת, ועכשיו אני לחלוטין אשת אודמים וטינטים. אבל טוב נו, ניתן לקטנצ'יק הזה צ'אנס.




תמונות



רכיבים


ההבטחה (בתרגום לעברית)
"שפתון עם טוויסט צבעוני. גוונים עסיסיים ומבריקים במיוחד שהופכים את השפתיים היבשות שלך ללחות ומפתות. מפחית יובש באופן מיידי, מגן עליהן באמצעות אנטיאוקסידנטים (נוגדי חימצון) ועוד."


מבחר הצבעים
רק 8 גוונים בסדרה, כאשר 4 מהם כתומים-חומים שנראים זהה לחלוטין בסווטצ'ים, 2 מהם ורדרדים-לילכיים שנראים זהה בסווטצ'ים, ו-2 סגולים-פטליים שנראה זהים. 
היצירתיות חוגגת!
זה שאני קיבלתי הוא גוון מס' 3 - Apricot, מעין כתמתם-אפרסקי שבפועל נראה שקוף לחלוטין על השפתיים.


מרקם
מרקם דביק וצמיגי טיפוסי של גלוסים.. אבל מהסוג הדביק והצמיגי יותר. לא הכי נעים על השפתיים, במיוחד אם מורחים קצת יותר מדי ממנו.
אני חושבת שבשביל נשים שכן אוהבות גלוסים, המרקם דווקא יהיה טוב. ולמה? כי הוא לא זז מהשפתיים. ברגע שמרחתן אותו- הוא נשאר ונשאר ולא נוזל/נעלם/מתאדה לשום מקום. בסה"כ הוא מעניק לחות טובה לשפתיים וזה כמובן פלוס.
שורה תחתונה- מרקם טוב בשביל גלוס, מרקם לא נעים בשבילי כלא חובבת גלוסים.


ריח
התרכזתי והתרכזתי, הסנפתי את הגלוס הזה בהכי הרבה מאמץ שאפשר, והמסקנה שלי היא כזאת: לגלוס הזה כמעט ואין ריח, והמעט-מעט-מעט שאפשר אולי להרגיש עם הסופר-אף שלי מזכיר לי ריח של וזלין, כלומר- נייטרלי. מעולה לרגישות לריחות!


עמידות
לא רע בכלל בשביל גלוס. כל עוד לא אוכלים/שותים הוא נשאר על השפתיים בכיף לפחות 4 שעות. 


מחיר
באתר המקורי של החברה המחיר המוצג הוא 16$, שהם כ-60 ש"ח. בסה"כ מחיר סביר, אך כמובן שהמחירים בסופר פארם (או במשביר) מרקיעי שחקים ויקרים כפליים. 
המחיר בסטרוברי הוא כ-80 ש"ח. (קישור)


אריזה
שפופרת פלסטיק/גומי שקופה ורכה (שזה פלוס! ניתן לראות כמה חומר בדיוק נשאר), עם אפליקטור פלסטיק זוויתי להנחה מדוייקת ונוחה. 


קנייה חוזרת
לא. אני לא אוהבת גלוסים, וגם אם הייתי אוהבת- לא הייתי בוחרת דווקא בזה, כי הצבעים שלו לא קורצים לי.
הגלוס הזה הולך להיתרם לחברה כי אני לא רואה את עצמי משתמשת בו אי פעם.


תמונות להמחשה



לסיכום

יתרונות
*מרקם טוב בשביל גלוס (עמיד, מלחח)
*שפופרת שקופה שמאפשרת מעקב אחר כמות החומר שנשארה
*אפליקטור פלסטיק זוויתי נוח למריחה מדוייקת ונוחה
*מחיר סביר באתר המקורי של החברה (אבל לא סביר בארץ)
*ריח מאוד מאוד חלש של וזלין, כלומר- נייטרלי. מעולה לרגישות.


חסרונות
*מגוון קטן ולא מספק של צבעים
*הצבעים שישנם יותר מדי דומים אחד לשני


ציון: 2.5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


תגובה 1 :

  1. מקסים! נראה כמו ליפגלוס מהמם. תודה על הביקורת!

    השבמחק