יום חמישי, 2 באוקטובר 2014

לשים שמן? על העור השומני שלי? זה נשמע נורא! - ביקורת - Review

Calmia - Herb Cleansing Oil Gel

סקירה ראשונה מקופסת המימיבוקס שזכיתי בה בבלוג של קרן! :)
מדובר במסיר איפור על בסיס שמן, שילוב מילים נורא מפחיד, במיוחד בגלל שהעור שלי נורא שמן מלכתחילה. 




תמונות של הפריט




ההבטחה (בתרגום לעברית)
"באמצעות תערובת מזינה של שמן ארגן אורגני ולוונדר, רוזמרין, קמומיל, בזיליקום, ותמציות תה ירוק - כולם אורגניים - שמן הניקוי הצמחי הזה מסייע בשימור עור נקי, רך, ונעים. כמו כן, הוא הופך לקצף חלבי במגע עם מים, כשבשונה משמני ניקוי אחרים אינו מאבד ממרקמו עקב כך. מספק ניקוי עמוק ויסודי לנקבוביות."


אופן השימוש
מוציאים מעט חומר באמצעות המשאבה (5 לחיצות מספיקות לי בדיוק), מורחים על הפנים (מאופרות, ככה, איך שהן. אין צורך להרטיב אותן) ומעסים את השמן על העור 2-3 דקות. לאחר שכל האיפור התמוסס והתפרק, שוטפים אותו מהפנים במים פושרים (מניסיון, פושרים באמת עובד הכי טוב. מים קרים פשוט לא מצליחים להוריד את השמן מהעור).


מבחר
היה לי נורא קשה למצוא בכלל מוצרים נוספים כלשהם מהחברה, אבל בזכות קרן היקרה מצאתי קצת סדר בדברים! :) אז החברה לא משייכת את המוצר הזה לסדרה ספציפית, אבל יש לה הרבה מוצרים אחרים.


מרקם
ג'לי-מדוזי שקוף וצהבהב. המרקם מצד אחד סמיך וקרמי, מצד שני קליל וג'לי. נמרח בקלות על העור, מתחמם במגע וכאילו "נמס" מתחת לאצבעות.
אני חייבת לציין שדווקא זה שהעור שלי מרגיש שהוא מתחמם מהחומר (גם אם זה לכמה שניות בודדות), לא נעים לי. אני מעדיפה תחושות קרירות על העור שלי, לא חמימות.


ריח
ריח שמאוד מזכיר לי את תה הקמומיל שסבתא שלי מכינה לי כשיש לי כאבי גרון בחורף. הוא מעט מריר, מאוד צמחי וטבעי, ולא מתאמץ להמתיק את יומינו עם ריח קצת יותר מתקתק ונעים. הריח לא חזק בכלל, וגם מתנדף במהרה לאחר הסרת החומר מהפנים. 


התוצאה
עור הפנים שלי נקי לחלוטין! בימי השימוש הראשונים, לאחר הג'ל הזה השתמשתי גם בתמיסת מיסלר לווידוא ניקיון, ופעם אחר פעם צמר הגפן חזר נקי לחלוטין מהפנים, בלי אף שארית מייקאפ/ביביקרם/אודם. ג'ל הניקוי הזה על בסיס שמן מנקה בצורה יסודית את העור, משאיר את הנקבוביות מצוחצחות ונקיות מסתימות ואיכסה! :) 


מחיר
18$, שהם בערך 65 שקלים. מחיר ממוצע ולדעתי ראוי לגמרי. (קישור)


אריזה
מיכל שמנמוך מפלסטיק שנראה עמיד בפני נפילות (אני לא הולכת לבדוק אם הוא אכן כזה ;)), עם משאבה לשימוש נוח והיגייני!


קנייה חוזרת
מצד אחד אני רוצה להגיד כן, כי זהו מוצר מעולה ועושה עבודה פנומנלית בהסרת האיפור שלי, גם העמיד ביותר. מצד שני, אני בטוחה שיש עוד המון מסירי איפור על בסיס שמן, אולי אפילו טובים יותר, בשוק הקוריאני. המוצר הזה פתח את עיניי ולימד אותי שמסירי איפור על בסיס שמן זה לא מילה גסה לעור שמן, ושאני בהחלט יכולה להתחיל להעיז ולשקול את העניין לעומק. ככל הנראה שמסיר האיפור על בסיס שמן הבא שאני אזמין יהיה של חברת Missha, כי שמעתי שהם מעולים.


לסיכום

יתרונות
*מנקה את העור בצורה יסודית (אין צורך לעבור עם עוד מסיר איפור אחריו)
*מיכל נוח והיגייני לשימוש
*לא מייבש את העור בכלל- משאיר את העור רך, רענן, ומאוד נעים למגע (אין צורך בקרם לחות אחריו)
*מחיר סביר ולא יקר מדי


חסרונות
*מתחמם מעט במגע עם העור (לא מזיק, אבל לא נעים לי אישית)
*ריח מעט מריר, שמאוד מזכיר לי קמומיל ושאר תרופות סבתא (לא נורא, אבל גם לא סופר נעים. הריח בקושי מורגש)


ציון: 4/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


12 תגובות :

  1. חחחח אמרתי לך שמימיבוקס זה שווה P: עשית לי חשק לנסות את השמן אבל עכשיו מגיעה לי חבילה עם שמן אחר לניקוי פנים אז בינתיים אני מתאפקת חח

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי את חייבת לדווח לי על השמן שיגיע אלייך!! :) מימיבוקס זה לגמרי שווה. אשקול בחיוב להתחיל להזמין קופסאות טיפוח שלהם בעוד כשנתיים כשכל המלאים הקיימים שלי יתחילו להיגמר.. ;)

      מחק
  2. אני ממליצה על השמן של מאק והג׳ל השומני החדש של אולה הנריקסן שבקרוב אפרסם עליו בהרחבה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. השמן של מאק נשמע מפתה! המחיר שלהם סביר? :) אם כן אז אקפוץ לבדוק בסניף הכי קרוב אליי! :)
      אני כבר מחכה בקוצר רוח לסקירה שלך!! <3

      מחק
  3. אחלה סקירה!! נשמע כמו מוצר מאוד מעניין!! :)

    השבמחק
  4. נשמע מאוד מעניין ומסקרן! המחיר בהחלט נשמע ששווה את התמורה.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי! בינתיים הכי קרוב למוצר כזה שראיתי בארץ בפארמים הוא מסיר איפור על בסיס שמן של לוריאל, אבל להוציא עליו 80+ שקלים? קצת הגזימו.. אולי אם הייתי רואה אותו במבצע של פחות מ-40 שקלים הייתי שוקלת לקנות.. אבל בינתיים לא. :(

      מחק
  5. נשמח לדיווחעל מוצר טוב יותר! אם תמצאי כזה כמובן :)

    השבמחק