יום חמישי, 23 באוקטובר 2014

משולש אהבהבים - ביקורת - Review

Freeman
-
Lavender + Mint Foot Scrub
&
Kiwi & Yogurt Facial Moisturizing Cleanser
&
Charcoal & Black Sugar Facial Polishing Mask

כשאני וקרן מהבלוג פיץ' פליז נפגשנו ועשינו החלפת קופסאות יופי, שלושת המתוקים האלה היו ארוזים יפה-יפה בתוך שקית הפתעות של אנה סוי, ורק חיכיתי להזדמנות לנסות אותם. מיותר לציין שמאוד שמחתי על ההזדמנות הנהדרת הזאת, שכן מדובר במוצרים של חברה שלא נמכרת בארצינו המקופחת!




תמונות





רכיבים
פילינג לוונדר + מנטה:

קרם ניקוי לפנים קיווי + יוגורט:

מסכת פחם + סוכר שחור:


ההבטחה
פילינג לוונדר + מנטה:
"הסקראב הממלא באנרגיה והמכיל מנטה ולוונדר מרוממיי מצב רוח, מסירים תאי עור מתים למראה קורן וצעיר. בננה, פפאיה ואלגם (sandalwood) ישאירו את עורך רעננים ורכים באופן ניכר".

קרם ניקוי לפנים קיווי + יוגורט:
"קרם הניקוי המשיי הזה, המכיל קיווי רענן ויוגרט לא-חלבי מרגיע, מסיר שומן ולכלוך מהעור ללא ייבוש עודף שלו. מושלם לעור רגיל עד יבש".

מסכת פחם + סוכר שחור:
"מסכת הפילינג הייחודית הזאת עובדת במשמרות כפולות כדי לטהר את העור שלנו. ראשית, פחם פעיל מסייע בספיחת שומן וזוהמה מהעור בלי לייבש אותו יתר על המידה. שנית, סוכר שחור מסייע בקילוף עור עמום למראה רך ונקי. מושלם לכל סוגי העור".


אופן השימוש
פילינג לוונדר + מנטה:
זה די ברור מאליו, לא? ;) מורחים על כפות רגליים רטובות, מקרצפים קצת ושוטפים.

קרם ניקוי לפנים קיווי + יוגורט:
לעסות על עור לח ולשטוף במים פושרים.

מסכת פחם + סוכר שחור:
למרוח על עור הפנים (היבש) שלנו, להשאיר כמה דקות, ולשטוף.


מבחר
פילינג לוונדר + מנטה:
בסדרה קיימים גם קרם רגליים וקרם ידיים. 

קרם ניקוי לפנים קיווי + יוגורט:
לא נמצאו באתר המקורי של פרימן מוצרים משלימים (מה שמאוד עצוב לי).

מסכת פחם + סוכר שחור:
לא נמצאו באתר המקורי של פרימן מוצרים משלימים.


מרקם
פילינג לוונדר + מנטה:
הגרגירים בתוך הפילינג הזה מספיק גסים בשביל באמת לטפל בעור הקשה של כפות הרגליים שלנו! הללויה! לי אישית כבר נמאס מכל הפילינגים הרכים והעדינים שלא עושים כלום לרגליים שלי, והפילינג הזה בהחלט משמח לבב אישה שאוהבת סנדלים פתוחות. 

קרם ניקוי לפנים קיווי + יוגורט:
מרקם רך ועדין, שמזכיר יותר תחליב מאשר קרם. מאוד נעים על העור. 

מסכת פחם + סוכר שחור:
הגרגירים היו קצת גסים לעור הפנים שלי, לטעמי, אבל לא עוררו אצלי גירויים או אי-נעימויות, כך שאני לא מתלוננת.


ריח
פילינג לוונדר + מנטה:
הרגשתי בעיקר ריח של מנטה, ממש כמו משחת שיניים. נעים, ובהחלט הולם את "אווירת הרגליים" שבד"כ מורגשת במוצרי רגליים למיניהם. אבל! לא הייתי רוצה לקבל מוצר בריח כזה לכל איבר אחר בגוף, לדעתי הוא מתאים רק למוצרי רגליים.

קרם ניקוי לפנים קיווי + יוגורט:
אלוהי לגמרי! מזכיר לי מאוד את הריח Secret Charm של ויקטוריה'ס סיקרט, חמצמץ ומתוק, מאוד נעים ומרענן. 

מסכת פחם + סוכר שחור:
מזכיר לי מאוד (!!) את הבושם "Flirty Alice" של Vivienne Westwood. מתקתק עם רמיזת בחילה מרירה. לא ריח שאהבתי, והוא די חזק. בעעעעע!


התוצאה
פילינג לוונדר + מנטה:
אחרי 4 שימושים אני יכולה להגיד שמדובר בפילינג לא רע בכלל! הרגליים שלי נראו קצת יותר חלקות ואחידות (לאחר מריחת קרם רגליים, כמובן. בלעדיו הן היו נראות יבשות ועייפות). אני מניחה שבשימוש קבוע הן היו נראות כמו כפות הרגליים של ביונסה אחרי פדיקור מקצועי, אבל הכמות שהייתה לי לא הספיקה כדי להגיע לרמה כזאת. ;)


קרם ניקוי לפנים קיווי + יוגורט:
העור שלי מרגיש מאוד נקי, ולא מיובש בכלל! הוא נשאר מלוחח ורענן, אבל נראה מאוד נקי וטהור. מעולה!


מסכת פחם + סוכר שחור:
העור שלי הרגיש נקי במיוחד, ונראה גם יותר אחיד. קילופים ישנים של שאריות חצ'קונים ושאר פציעות נעלמו כלא היו. אני שמחה לבשר שהעור לא הרגיש "מיובש" לאחר השטיפה, אם כי תהליך ההסרה עצמו היה לא כל כך נעים (כנראה שגרגירי הסוכר התייבשו כשהם "ישבו" על העור כמה דקות ולכן הרגישו גסים יותר במהלך ההסרה).


מחיר
מחיר כל המוצרים באתר של פרימן עולים כ-14 שקלים. מיותר לציין שהמחיר מצחיק ובהתחשב באיכות המוצרים, אם הם היו נמכרים בארץ, הייתי קונה מפרימן כל הזמן.


אריזה
כל המוצרים מגיעים בשפופרות רכות עם פקק "פלאקי" (מהסוג שאני מצליחה לשבור בכמה שימושים בודדים). אני מאוד אוהבת אריזות מסוג זה (אם לרגע נבליג לפקקים, שרוב תושבי העולם מצליחים להתמודד איתם בשלווה חוץ ממני) כי הן נוחות וקלות לשימוש, ואין צורך בסיבוכים מיותרים איתן.


קנייה חוזרת
פילינג לוונדר + מנטה:
מממ... כן ולא, אני מניחה? כן- כי הפילינג באמת עשה עבודה טובה במעט מאוד שהתאפשר לי לנסות ממנו, והרגליים שלי נראו והרגישו מעולה אחריו, וכמובן המחיר הפנטסטי. לא- כי אני לא הכי אוהבת ריח של מנטה או לונדר. אני יודעת שאמרתי שזהו ריח שמתאים למוצר, אבל אני אישית לא מטורפת על הריח הזה. 

קרם ניקוי לפנים קיווי + יוגורט:
כן! מאוד אהבתי את איך שהוא גורם לעור שלי להרגיש ולהיראות, הריח שלו חלומי לחלוטין, המחיר נהדר, מה יש לא לאהוב פה?

מסכת פחם + סוכר שחור:
לא. הריח לא מוצא חן בעיניי בכלל, ובמהלך השטיפה אני מרגישה כאילו הגרגירים מורידים לי את העור בגסות מהפנים. 


לסיכום

יתרונות
פילינג לוונדר + מנטה:
*ריח נעים שהולם את המוצר (אבל לא היה מתאים למוצר של אף איבר אחר), למרות שאני אישית לא הכי התחברתי אליו 
*גרגירים גסים מספיק בשביל לטפל ביעילות בכפות הרגליים
*שפופרת רכה ונוחה לשימוש
*מחיר מעולה

קרם ניקוי לפנים קיווי + יוגורט:
*ריח אלוהי
*מרקם נעים ורך על העור
*שפופרת רכה ונוחה לשימוש
*משאיר את העור נקי ולא מיובש
*מחיר מעולה

מסכת פחם + סוכר שחור:
*עור חלק ונקי לאחר השימוש
*שפופרת רכה ונוכה לשימוש
*מחיר מעולה
*לא מייבש את העור יתר על המידה


חסרונות
פילינג לוונדר + מנטה:
*הריח עלול לא למצוא חן בעיניי רבים
קרם ניקוי לפנים קיווי + יוגורט:
*אין מוצרים משלימים לריח האלוהי הזה :(


מסכת פחם + סוכר שחור:
*גרגירים קצת גסים מדי לטעמי, אבל לא נצפו גירויים או אי-נעימויות על העור לאחר השימוש
*ריח מתקתק (ולא מהסוג הטוב) שעושה לי בחילה, והוא די חזק


ציונים
פילינג לוונדר + מנטה: 4/5
קרם ניקוי לפנים קיווי + יוגורט: 5/5
מסכת פחם + סוכר שחור: 3.5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה