יום חמישי, 11 בפברואר 2016

אפרסקים, פרחים ושמש - מוצרי ראשל


אני מודה שמעולם לא שמעתי על המותג הזה קודם לכן, ואולי זו אחת הסיבות שבגללן הייתי כל כך סקרנית ושמחה להתנסות בו. מותגים קטנים ושקטים לפעמים מייצרים מוצרים מעולים שחבל שלא כל העולם יודע על קיומם, ולפעמים דווקא בגלל שאין להם "שם גדול" להתפאר בו, הם מתאמצים כפליים כדי לייצר מוצרים איכותיים שימשכו לקוחות. בואו נראה מה יש לראשל להציע לנו, ותקבלו הפתעה בסוף הפוסט. :) 








"סבון ג'ל, המכיל תמציות צמחים ייחודיות, לניקוי יסודי של נקבוביות העור. מסיר בקלות שאריות שומן וחלקי לכלוך, המצטברים על העור במשך היום. משאיר את העור נקי וחלק. בעל ניחוח נעים ורענן".



הקלנזר נוזלי-סמיך, מרגיש טיפה גליצריני, ובמגע עם מעט מים חמים קל יותר להקציף אותו על העור (למעשה, במגע עם מים קרים זה כמעט בלתי אפשרי). מיכל זכוכית המאט השקופה יפהפה, ומגיע עם משאבה סטרילית אך לא הכי נוחה- בלחיצה אחת יוצאת כמות קטנה מדי בשביל ניקוי כל הפנים, ובכל שימוש אני לוחצת לפחות פעמיים אם לא שלוש. 
ריחו מאוד פרחוני-וונילי, מה שמנעים כל שגרת טיפוח קבועה. אני לא חושבת שהוא מנקה מספיק ביסודיות בשביל הקיץ, אך כעת, בקור הירושלמי, העור שלי נהנה מהמנוחה עם קלנזר קצת עדין יותר ממה שאני בד"כ משתמשת בו. 
בסה"כ זה קלנזר מעניין. אני לא חושבת שהייתי קונה אותו לעצמי בקיץ, אבל עכשיו בחורף הוא מתמזג יופי עם שגרת הטיפוח המעודנת והמלחחת שלי. וריחו באמת משגע. :) 
מחירו 99 שקלים (קצת יקר לטעמי). 

יתרונות:

*ריח פרחוני-וונילי נפלא 
*מיכל זכוכית מאט שקופה ואלגנטית 
*משאבה היגיינית
*מנקה בעדינות ומשאיר את העור מעט מלוחח - מעולה לחורף

חסרונות:

*יקר
*קשה להקציף אלא אם כן בשילוב עם מים חמים
*הכמות שיוצאת בלחיצה אחת קטנה מדי בשביל כל הפנים
*ניקוי לא מספיק יסודי 

ציון זריז: 4/5










"פילינג ייחודי על בסיס תמציות צמחים, המיועדים לניקוי יסודי של נקבוביות העור משאריות שומן וזיהום. הפילינג מסייע בהסרת תאים מתים ומסייע לחיזוק התהליך הטבעי של התחדשות העור. משווה לעור מראה צעיר ורענן".

גם כאן יש לנו מיכל זכוכית מאט שקופה ויפהפיה, אך מכסה הפלסטיק המצופה ברונזה לא משתלב עם אווירת היוקרה וקצת הרס לי. המיכל הוא אחד ממיכלי ה"ג'ארה" השנואים עליי, כי צריך לטבול את היד פנימה בכל שימוש, מה שלא תורם לסטריליות (במיוחד במקום לח כמו חדר האמבטיה, שם אני משתמשת בו). 
ומכאן למוצר עצמו. להפתעתי הרבה, הגרגירים היו גסים בדיוק כמו שאני אוהבת אותם! :) רוב הפילינגים לפנים מרגישים לי "רכים" מדי ולא עושים מספיק בשביל העור השומני שלי, אך הגרגירים כאן היו מושלמים והתחבבו עליי עד מאוד. הקרם שבתוכו נחים הגרגירים לא שומני, ולא מעודד אצלי הופעת חצ'קונים. לאחר השטיפה, אגב, העור לא מרגיש "עירום" ומופשט מכל לחות, אלא נקי ומקורצף בדיוק כמו שצריך. הריח מעט פירותי וחמצמץ- מאוד נעים ולא חזק מדי. 
מחירו 119 שקלים (לא זול אך שווה את זה).

יתרונות:

*גרגירים גסים בדיוק במידה ומנקים את העור ביסודיות
*הקרם שבתוכו נחים הגרגירים לא שומני ולא גורם להופעת חצ'קונים
*העור נקי אך מלוחח לאחר השטיפה
*ריח פירותי-חמצמץ עדין

חסרונות:

*מיכל "ג'ארה" לא סטרילי
*מכסה פלסטיק מצופה ברונזה- זול למראה
*יקר (אבל שוב, שווה את זה)

ציון זריז: 5/5









"תכשיר ייחודי, הנותן מענה והגנה מירבית לעור בעת חשיפה לשמש. הקרם מתאים לעור בעייתי הנוטה לפגמים, רגישות מוגברת, תחושת גירוי ויובש. הקרם מחזק את מנגנון ההגנה הטבעי של העור ומעניק לו הגנה רחבת טווח מפני קרני UVB / UVA".

שוב מיכל ג'ארה שאני לא אוהבת, ושוב מיכל זכוכית מאט שקופה ויפהפיה בשילוב מכסה פלסטיק מצופה ברונזה לא אסתטי.
הוא סמיך ממש כמו קרם לילה, אך לא שומני או כבד. בהחלט אפשרי למרוח אותו לפני יום עבודה, מתחת לאיפור, ביום חורפי וקר, אך בקיץ אני בטוחה שהעור השומני והמבריק שלי לא יהנה מחברתו. 
אגב, בתור "מוצר הגנה מהשמש", הוא הרבה פחות שומני ומבריק משציפיתי. למעשה, לאחר המריחה העור שלי נראה כמעט מאט, מה שמפתיע אותי בכל פעם מחדש. 

ריחו לימוני ומרענן. 
מחירו 139 שקלים (יקר, אבל בהתחשב בכך שזה מוצר הגנה מהשמש ש*לא* הופך את הפרצוף שלי לבריכת שמן מבריקה, זה לגמרי סביר מבחינתי)

יתרונות:
*סמיך אך לא שומני או כבד
*לא מבריק ושומני כמו רוב מוצרי ההגנה מהשמש- העור נראה כמעט מאט לאחר המריחה
*מעולה מתחת לאיפור


חסרונות:
*מיכל ג'ארה לא סטרילי
*מכסה פלסטיק מצופה ברונזה- זול למראה
*יקר (אבל לדעתי סביר, בהתחשב בתוצאות)


ציון זריז: 4/5

לסיכום אגיד שאם הייתי צריכה לבחור רק שניים מתוך שלושת המוצרים המעולים האלה, אחד מהם בוודאות היה סקראב האפרסקים הנהדר. לגבי המוצר השני שהייתי צריכה לבחור, ההתלבטות בין הסבון לבין קרם ההגנה נורא קשה. מצד אחד- הסבון עדין, מתאים למצב העור הנוכחי שלי ומריח נהדר. מצד שני- אני מוצאת את עצמי חוזרת יום אחר יום לקרם ההגנה, כי הוא באמת נהדר מתחת לאיפור, מרגיש נעים ולא הופך אותי לשומנית כמו רוב קרמי ההגנה לפנים. אולי אני אוהבת את הקרם קצת יותר מאת הסבון, אבל שוב, הבחירה מאוד קשה. 

אתן מוזמנות לקפוץ לאתר של ראשל ולבחור לכן כמה מוצרים להתנסות (אהמ אהמ, הסקראב!). בעזרת הקופון הבא, תקבלו משלוח חינם וסבון במתנה על כל קנייה!



גילוי נאות: קיבלתי את המוצר מהחברה בתמורה לסקירה שלי, ואני מקווה שאתן מבינות שאין לזה השפעה על איכות הכתיבה שלי, הכנות והאמינות שבה אני כותבת. 


ספרו לי, שמעתן על המותג הזה? ניסיתן משהו ממנו? אתן סקרניות לגבי מה שסקרתי היום? אשמח לדעת! :) 

6 תגובות :

  1. חברההההההה התמונות מעלפות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני רוצה להמליץ לך לעשות את כל התמונות לרוחב ועל גודל XL לדעתי יצא עוד יותר טוב 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!! :)
      האמת שזה כבר עכשיו בגודל הכי גדול (חוץ מהגודל המקורי, כי אז זה יוצא יותר גדול מהרוחב של הבלוג כולו חחח). זה לא מופיע טוב פה? :O

      מחק
  2. ואוו הפילינג נשמע נהדר, עכשיו מתבאסת שלא קיבלתי אותו :(

    השבמחק
    תשובות
    1. איך לא קיבלת? :O חשבתי שהם שלחו את אותו המארז לכל מי שבחרה בטיפוח לבנות 20! :O

      מחק
  3. שמחה שאהבת בובה, הדעה שלי קצת שונה משלך...

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי אם היית בוחרת במארז כמו שלי היית נהנית יותר.. :(
      בואי ליום כיף אצלי, אשמח לתת לך לנסות את המוצרים הנחמדים האלה! :)

      מחק