יום ראשון, 28 בפברואר 2016

שמני ניקוי!


אם אתן מאלה שסולדות מכל מה שנקרא שמן ומיועד לשימוש על הפנים, ובמיוחד אם אתן מאלה שיש להן עור שומני (כמוני) ובגלל זה הן ממש לא רוצות להוסיף *עוד* שמן לפנים שלהן, הפוסט הזה בשבילכן!

למקרה ואתן לא יודעות- שמנים מושכים שמנים. כשאתן שמות שמן על הפנים, הוא "מושך" את השמן מהעור ולוקח אותו יחד איתו לצנרת כשאתן שוטפות את השמן מהפנים (אני מדברת על שמני ניקוי, לא על שמני קוקוס למיניהם) מבלי להפשיט את העור מכל טיפת לחות שיש בו. זה הופך שמני ניקוי למוצר מועדף ומעולה לעור שומני! אנחנו הרי רוצות להעיף את כל הגועל הזה מהעור שלנו, לא? :)

בפוסט הזה אשווה בין כל שמני הניקוי שיש לי עכשיו ושהיו לי בעבר, ובונוס- אחד מהם אפילו מערבי! ;)


The Face Shop - Pore Clean Cleansing Oil

לשמן הזה מרקם נוזלי ומימי מדי לטעמי- הוא נוטה "לברוח" מהיד ולטפטף על הרצפה. כמו כן, ריחו מעט "כביסתי" וחזק לטעמי. לא בהכרח ריח רע, אבל ללא ספק לא יתאים לרגישות לריחות. למעשה, ציפיתי לריח "ירוק" או מקסימום מעט פרחוני (בגלל תמצית פריחת הדובדבן במוצר), ככה שריח אבקת הכביסה מעט הפתיע אותי.
הוא מסיר איפור ברמה בינונית- יסתדר עם איפור יומיומי כמו גדול, פחות יסתדר עם איפור עמיד. בסה"כ הפנים מרגישות נקיות אחרי השימוש.
מחירו כ-50 שקלים באיביי.
ציון: 4/5




It's Skin - Green Tea Calming Cleansing Oil

לשמחתי והפתעתי הרבה, אחרי מספיק שמנים קוריאניים נוזליים מדי, השמן הזה סמיך ולא מטפטף על הרצפה! הוא עדיין לא סמיך כמו הקאלמיה שבזמנו היה לי (עליו אדבר בהמשך), אבל הוא לא מימי בכלל. אגב, אם כבר אני משווה לאקלמיה, הוא לא מייבש את העור בכלל! העור מרגיש מלוחח ומועשר אחרי השימוש.
ריחו הדרי-תפוזי, ממש כמו הטופי הכתום של פעם, שהיו מחלקים לנו בגנים וביסודי בכל יום הולדת כיתתי. :) אני לגמרי אוהבת את הריח הזה.
הוא מסיר איפור יפה מאוד, אפילו איפור עמיד!
השמן הזה לגמרי מומלץ. בינתיים זה השמן שהכי הרשים אותי מבין כל השמנים שיש ושהיו לי (אפילו יותר מהקאלמיה!), בגלל שהוא הכי יעיל מכולם אך עם זאת גם הכי זול.
מחירו כ-35 שקלים באיביי.
ציון: 5/5


ועכשיו אנחנו עוברות לשמנים שניסיתי בעבר. נדבר על שמנים שאני מתגעגעת אליהם, שמנים שהעלו בי חלחלה, וגם שמנים שאכזבו אותי. לצערי אין לי תמונות טובות משלי להעלות בשביל השמנים מהעבר, פשוט כי אני לא שומרת מיכלים ריקים כל כך הרבה זמן. ;) רב תודות לגוגל. :)


Calmia - Herb Cleansing Oil

זהו שמן הניקוי הראשון שאי פעם ניסיתי, והוא היה מדהים! המרקם שלו היה ג'לי וסמיך מאוד, מה שאומר שהחומר לא טפטף על הרצפה לעולם. יכולות הסרת האיפור שלו היו מדהימות לחלוטין- הוא לא התקשה להסיר אפילו את הקולורסטיי שהיה לי בזמנו (וכידוע לכל, קולורסטיי הוא ביץ' כשזה נוגע להסרתו בסוף היום). הריח שלו היה צמחי ונעים מאוד.
עכשיו שאני נזכרת בו ומשווה אותו לשמנים שניסיתי אחריו, אני חייבת להגיד שהוא היה די מייבש. העור שלי הרגיש די מופשט ועירום אחרי השימוש, שזה לא משהו שאי אפשר לתקן עם טונר, אבל בכל זאת- קחו בחשבון.
שימו לב- בשעה טובה אפשר להשיגו באיביי בכ-40 שקלים! :) בזמנו היה נורא קשה להשיג את מוצרי החברה ברשת.
ציון: 5/5



Tony Moly - Nutra-Energy Cleansing Oil - Argan Oil

קודם כל, וכנראה הדבר שהכי חשוב לי במוצרי טיפוח- הריח היה מזעזע. היה לו ריח כל כך חזק של אבקת כביסה מרוכזת, שאפילו לי, בחורה שדווקא אוהבת מוצרים מבושמים ולא רגישה לריחות כלל, היה נורא קשה להשתמש בו. כל שימוש היה כרוך בסבל בגלל הריח החזק הזה.
אם זה לא מספיק, אז גם המרקם שלו היה נוזלי ומימי (ומטפטף על הרצפה).
חוץ מזה, הוא הסיר איפור ביעילות פחותה מהקאלמיה מקודם.
לא הייתי ממליצה לרכוש את השמן הזה, אם אתן מחפשות שמן קוריאני זול ויעיל להסרת איפור וניקוי הפנים.
מחירו היה כ-55 שקלים באיביי.
ציון: 2/5



Missha - Flower Bouquet Cleansing Oil - Cherry Blossom

בניגוד מהשמן של טוני מולי מקודם, ריחו היה פרחוני-מתוק, והוא הסיר כל איפור (אפילו עמיד) ביעילות רבה. אבל! גם הוא היה מימי ונוזלי מדי לטעמי, ולא רק זה! כנראה נפלתי על דפקט בייצור המיכל כי המיכל שלי טפטף מהצד של המשאבה בכל לחיצה ובגלל זה הוא נגמר תוך פרק זמן מגוחך.
מוצר לא רע, אבל עניין הטפטופים ובזבוז החומר ממש מקשה עליי להמליץ עליו.
מחירו היה כ-55 שקלים באיביי.
ציון: 3/5



L'occitane - 5% Shea Cleansing Oil

השארתי את המערבי לסוף! ;)
זהו השמן שממנו היו לי הציפיות הגבוהות ביותר שאפשר לצפות משמן ניקוי, אבל לצערי גם השמן שממנו הכי התאכזבתי מבין כל השמנים שניסיתי.
הריח שלו היה זהה לריח של שמן חמניות ב-10 שקל מהסופר, המרקם שלו היה מימי ונוזלי מדי (שוב, עניין הטפטופים על הרצפה), והוא בקושי הסיר איפור או ניקה את העור. בחיי שהשמן הזה היה בלתי יעיל בעליל, ממש כמו למרוח מים על הפנים- ברור שזה לא יסיר כלום ככה לבד!
בקיצור, אכזבה כבירה. מל'אוקסיטן ציפיתי ליותר. :(
מחירו, אגב, שערורייתי לגמרי בהתחשב בנסיבות- 100 שקלים בסניפי הרשת! :(
ציון: 1/5

אז מה, אהובות? אתן אוהבות שמני ניקוי? התנסיתן בשמנים שאני פשוט *חייבת* לנסות גם? אשמח לשמוע חוויות והמלצות! :) 

12 תגובות :

  1. בחיים לא ניסיתי שמן ניקוי..משהו פשוט אמר לי לא. נדמה לי הגיע הזמן לנסות ולא להגיד אוטומטית לא. פוסט מעולה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. את חייבת לנסות! רק לא את הלוריאל המגעילול שיש בכל חור- 99% מהסקירות שקראתי עליו החליטו שהוא גרוע ממש..

      מחק
  2. אני חייבת לומר שאני לא מסכימה בקשר למוצר של לאוקסיטן, אומנם השתמשתי בו פעמיים אבל הוא הסיר איפור לתפארת! מה שכן את מזה צודקת, באמת יש לו ריח של שמן חמניות :\

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי בהשוואה לשמנים הקוריאניים הוא גרוע ולא מסיר כלום? יצא לך לנסות שמנים אחרים חוץ מהל'אוקסיטן? :O
      לא אהבתי אותו בכלל.. :( רק חיכיתי לסיים אותו כבר כדי להיפטר ממנו ולשכוח אותו לעולמים ולעד!

      מחק
  3. אני גם לא מסכימה בנוגע לשמן של ל'אוקסיטן. אמנם הניחוח לא עומד בקנה אחד עם מוצרי החברה, אבל הוא מסיר איפור מעולה (אני משתמשת בו אפילו להסרת מסקרה, בעיניים עצמות כמובן, והוא עושה עבודה לא רעה בכלל).

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מבינה אם נפלתי על איזה בקבוק לא מוצלח, או שאני עושה משהו לא נכון! :O
      כולן אוהבות אותו חוץ ממני! :(

      מחק
  4. אני מתה על השמן ניקוי של שו אומורה! הוא לגמרי מסיר האיפור הטוב ביותר שניסיתי! הוא סמיך בדיוק במידה הנכונה, מוריד כל פירור של איפור ואפילו הריח לא מפריע לי :). אני דווקא חושבת שהלוריאל היה בסדר, אבל השו הרבה הרבה יותר טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. וכמה הוא עולה, הא??? ;) ;) ;)
      אני אוהבת את הקוריאניים כי הם לא פחות טובים מל'אוקסיטן במקרה הזה, אבל המחיר שלהם לגמרי נגיש ומקל על חיי הבנק שלי! :)
      (אגב, עכשיו אני יודעת מה להזמין מהמשפחה ליום הולדתי הבא! ;) תודה על ההמלצה!)

      מחק
  5. כל כך חיכיתי לפוסט הזה!! למרות שניסיתי רק מוצר אחד של it's skin, אני מאוהבת בהם! אז אני לגמרי רואה את הרכישה הזו הולכת לקרות ;)
    מישהו מהם מתאים גם להסרת איפור מהעיניים, ויכול להתמודד עם מסקרה עמידה במים?
    אגב, בגזרת המותגים העממיים, שמעתי דברים טובים על שמן הניקוי של גרנייה, אבל באמת שלא יצא לי לנסות עדיין

    השבמחק
    תשובות
    1. חיכיתי לתגובה שלך! האמת שהפוסט הזה לגמרי בזכותך, זכרתי את התגובה שלך מהפוסט ההוא, כשביקשת פוסט שמני ניקוי. :)
      האמת שאני לא משתמשת אף פעם בשמנים לניקוי איפור עיניים, כי בפעם האחת שאי פעם כן עשיתי את זה, התעוורתי לכמה דקות וזה היה נורא.. כל הראייה שלי כוסתה במסך לבן חלבי וזה היה ממש מפחיד וצורב. וכל זה למרות ששטפתי טוב-טוב-טוב לפני שפקחתי את העיניים! :(
      להסרת איפור עיניים עמיד אני משתמשת במסיר איפור דו-פאזי של חברת Health & Beauty, חברה מקומית שעושה מוצרים על בסיס מינרלים של ים המלח! מסיר איפור מעולה, לא פחות טוב מהקרליין שכולן עפות עליו, אבל יותר זול. הוא גם לא משאיר את העור שומני ודוחה, שזה דבר שמאוד חשוב לי. :)

      יש לגרנייה שמן ניקוי?!?!?! איך לא ידעתי?!?!?!?! זה בארץ??!?!?!?! 3> 3> 3>

      תודה אהובה!

      מחק
  6. אבל כל השמנים (חוץ מהשמן ג'ל שגמלי יש) מאוד מיימיים, את לא יכולה לצפות שישנו מצב צבירה חחחח
    אניוואי אני אוהבת לנקות איפור כבד מהפנים עם שמן בגלל זה אין סיכוי שאעבור כל כך הרבה בקבוקים אממה בפועל אני חושבת שזו אחת הדרכים הכי יעילות לנקות את הפנים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. השמן של קאלמיה סמיך לגמרי, והוא גם הכי יעיל ו"תותח כבד" מכולם! הוא גם הראשון שי פעם ניסיתי, אז התפקוד והמרקם שלו הפך לסטנדרט מחייב לגבי כל השמנים שאי פעם אנסה עוד.. ;)

      מחק