יום שני, 15 בפברואר 2016

כל סוף הוא התחלה חדשה


בחודש האחרון השתמשתי בדי הרבה מוצרי איפור, וזה מסביר למה בפוסט הזה יש 2 (!) מייקאפים. מבחינתי שברתי שיא! :) 
מוזמנות לראות מה סיימתי, מה אהבתי ומה פחות. 



את השמן הזה להסרת איפור וניקוי הפנים של מישה הזמנתי כשהשמן של טוני מולי התחיל להיגמר. ציפיתי לשמן פרחוני, נחמד ויעיל, וזה באמת מה שהגיע, אבל משהו בפס ייצור המיכלים שלהם כנראה נדפק, כי קיבלתי איזה דפקט שבכל לחיצה השפריץ כמויות שמן לכל עבר (ולא מהפיה, אלא מהחלק שבו הפיה מתברגת למיכל הפלסטיק עצמו), טינף את חדר האמבטיה, ונגמר תוך פחות מחודש וחצי של שימוש.
מיותר לציין שאני מאוכזבת נורא. עד שקיבלתי שמן איכותי, יעיל, שאפילו מריח טוב (בשונה מהטוני מולי), המיכל דפוק.
ציון זריז: 3/5 (אם לא הדפקט, הוא היה מקבל 5/5)



את מסכות הפנים של פודהוליק אני מזכירה ומהללת בכל הזדמנות שנקרית בדרכי, ובצדק! הן זולות (משהו כמו 9 שקלים ל-3 מסכות), יש מבחר עצום של מסכות עם תמציות שונות (בערך 20), והן אשכרה עושות משהו. המסכה הספציפית הזאת היא מסכת מלפפונים. היא סופר מרעננת, מלחחת, ולדעתי לגמרי משקמת. סבלתי מעור די מסכן בחודש האחרון, ואחרי שימוש אחד ויחיד במסכת המלפפונים הזאת העור שלי הרגיש הרבה יותר טוב ועלה על המסלול להחלמה וחזרה לשגרה.
אגב, היא מבטיחה גם לנקות ולצמצם נקבוביות, אבל בואו נהיה ריאליים. זה לא הולך לקרות תוך שימוש אחד במסכה חד פעמית. ;)
ציון זריז: 5/5



את קרם הידיים הזה קיבלתי בקופסת ביוטיבוקס ינואר 2016, ולמרות שבהתחלה לא ממש הבנתי אותו, עכשיו משסיימתי אותו אני די מתגעגעת. המרקם שלו היה מימי וקל אבל די מלחח, הוא נספג בשניות בעור (ממש כמו ל'אוקסיטן, ואפילו יותר מהר!), והוא השאיר את העור שלי נטול תחושה שומנית ודביקה כמו שהרבה קרמי ידיים נוטים לעשות. הריח שלו היה צמחי ומרענן, במיוחד אם משווים לקרמים בסגנון ללין ושות'.
ציון זריז: 4/5 (ולא 5, רק כי הוא כל כך יקר שאין מצב שאני אקנה אותו בחיים שלי)



עוד קרם ידיים, הפעם כמובן של ל'אוקסיטן. :)
אני מאוהבת בסדרת האדמונית שלהם לחלוטין. אם היה לי הכסף, הייתי קונה כל מוצר מהסדרה, עד האחרון שבהם, ודואגת לסטוקים עד סוף החיים. הוא פרחוני-חמצמץ רענן ביותר, מרקמו קל אבל מלחח והוא נספג ממש מהר בעור.
ציון זריז: 5/5



כבר דיברתי על צמד השמפואים האלה נגד קשקשים (צטרימיד וסבוסל) כמה פעמים בבלוג. הם עובדים הכי טוב כשמשתמשים בהם ביחד לסירוגין (פעם זה ופעם זה) במשך חודש, ולאחר מכן חוזרים להשתמש בשמפואים הרגילים שלנו לצד שני אלה (פעם הרגיל, פעם צטרימיד, פעם סבוסל וחוזר חלילה. קצת מסורבל, אני יודעת, אבל אם אתן סובלות מקשקשים שומניים כמוני, זה לגמרי שווה את המאמץ).
לסיכום אגיד ששניהם רפואיים ואת שניהם ניתן לרכוש בבתי המרקחת של הסופר-פארם במחיר של בערך 20 שקלים לבקבוק.
ציון זריז לשניהם: 5/5



ישנם כמה חודשים קסומים, קרים ורטובים בשנה, שמאפשרים לעור השומני שלי ליהנות מנוכחות מייקאפ ושות' על הפנים. כשזה קורה אני שולפת בשמחה את כל הביביקרמים מהארסנל, ומשתמשת בהם עד שהקיץ שוב שולח זרועותיו המיוזעות לפנים שלי והופך אותן לבריכת שמן שונאת איפור.
החודש עשיתי מאמץ מיוחד כדי לסיים את הביביקרם הזה מסדרת החלזונות של הוליקה הוליקה (כן, מהמארז ההוא שסקרתי לפני שנה), והוא היה נחמד. לא יותר. הכיסוי שלו היה נאה ומחמיא, אבל הוא היה קצת יותר מדי לח לטעמי, גם כשהעור שלי היה מיובש ומסכן.
ציון זריז: 3/5



מייקאפ הסרום הזה מסדרת ההלת'י מיקס של בורז'ואה היה אחד המייקאפים הטובים ביותר שהעור שלי זכה לנסות, למרות שכן, הוא לא אמור להתאים לעור שומני.
הכיסוי שלו היה הכי טבעי ומחמיא עד כמה שמייקאפ מאפשר, המרקם היה אוורירי ולא חונק, ואני נשבעת שיש לו יכולות ריפוי חצ'קונים ושאר פצעים ומפגעים.
מחירו לא קטסטרופלי בשוק המייקאפים בארץ, ולמעשה, זה כנראה המייקאפ היחיד שאני כרגע מרגישה שאני יכולה להמליץ עליו ב-100%.
ציון זריז: 5/5



אריזת הנייר המקומטת הזאת כנראה לא תגיד לכן כלום, אבל הצצה בשלל האחרון שלי מצ'כיה כנראה יעזור.
כאן היו מאוחסנים 3 סבונים מוצקים מעולים בעבודת יד צ'כית- אחד בריח יין, שני בריח גרגרי יער, והשלישי בריח קינמון ועם גרגירי פילינג בפנים.
שלושתם נתנו קצף יפה מאוד, שלושתם הריחו נהדר, ושלושתם היוו תוספת נאה בחדר האמבטיה.
לגמרי אקנה אותם שוב אם אי פעם אתקל בהם. :)
ציון זריז: 5/5



עוד מוצר מאחת מקופסאות הביוטיבוקס האחרונות (הפעם קופסת נובמבר 15'), שוב סבון מוצק (אתן יודעות שאני מתה על אלה), וגם הפעם מוצר מוצלח.
הריח, להפתעתי הגמורה ובשונה ממה שאני בד"כ אוהבת (בתור שונאת פטצ'ולי לנצח), כבש אותי לגמרי. הוא היה "כמעט גברי" בשבילי, אבל אחרי אינספור סבונים פירותיים ופרחוניים, הסבון הזה דווקא היה מרענן מאוד.
כמות הקצף שהוא נתן במקלחת הייתה מדהימה לגמרי, ולא הייתה מביישת אפילו את הסבונים של ל'אוקסיטן.
המחיר, אגב, אם אני זוכרת נכון, יותר גבוה מהסבונים של ל'אוקסיטן, אז לדעתי לא אוכל להרשות לעצמי לקנות אותו שוב בעתיד.
ציון זריז: 4/5



אחרון וחביב לא פחות הוא פצצת האמבט הזאת של לאש בשם Butterball (בריח וניל "ישן וטוב").
בטיול האחרון שלי לצ'כיה קניתי די הרבה פצצות אמבט וזאת כמעט האחרונה שבהם, אבל לצערי הלחות והרטיבות בבית הירושלמי שלנו הרסו את הפצצה, הוציאו ממנה את כל האוויר, וכשזרקתי אותה למים היא לא תססה ולא ממש התמוססה.
היא עדיין העניקה ריח נהדר למים, שחררה שומניות מלחחת ומנחמת ונתנה איזה צבע למים, אבל התסיסה והבועות זה חלק מהחבילה וכל האווירה התפספסה.
חבל.
ציון זריז: 3/5 (אולי באשמתי, אבל איך יכולתי לדעת מראש שהפצצה תיהרס בבית?)

אגב, אם אתן סקרניות לדעת מהם הנרות החמודים האלה שבמקרה או לא במקרה מזכירים לכם את בן&ג'ריס, אז אתן מוזמנות להיכנס לעמוד ה"שונות" באתר שלהם ולבחון את שלל הנרות שהם מציעים בהשראת הגלידות שלהם. הזמנתי וניסיתי את כולם, והכי אהבתי את פירות היער, וניל פאדג' קרמל, ועוגת גבינה ותותים (בגלל זה הם גם מככבים בפוסט ;)).

זה הכל להיום אהובות. מכירות את המוצרים? ניסיתן? מסכימות? לא מסכימות? ספרו לי!

12 תגובות :

  1. עזבי עכשיו הכל! מאיפה הנרות האלו?!!?!?!?!??!

    השבמחק
    תשובות
    1. איך פספסת אהובה? כתבתי עליהם בסוף הפוסט!
      נרות נהדרים שבן&ג'ריס מייצרים בהשראת הגלידות הנפלאות שלהם! 3>

      מחק
  2. יאאאא גמאני מתה על המסכות האלה :)

    השבמחק
  3. איפה אפשר לקנות את מסכות של פודהוליק?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי! :)
      באיביי:
      http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=foodaholic+mask&_sop=15

      מחק
  4. היי, רציתי לקנות בפארם את צמד השמפואים לאחר שראיתי המלצה עליהם כאן (אלא אם המליצו עליהם בבלוג נוסף ואז יתכן שזה היה שם). הרוקח אמר שאחד מהם ניתן לקבל רק עם מרשם רופא :/ זה היה הצטרימיד אאל"ט.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא יכול להיות! אני קונה כבר מעל שנה את השמפואים האלה בלי שום מרשם ואפילו בלי כרטיס קופת חולים! אולי זה היה רוקח זוטר שלא מבין על מה הוא מדבר? :(

      מחק
  5. אני לגמריי רוצה נרות כאלה!!! הם כאלה חמודים!!! תתחדשי על השם העיצוב והכל!! זה נראה מהמם!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אז יאללה! הם לא נורא יקרים והם מריחים נפלא :)
      תודה אהובה!

      מחק