יום שלישי, 23 בפברואר 2016

חלומו של כל עור שומני


בתור בעלת עור שומני בחורף (למעט כמה שבועות בודדים של התחרפנות קצרת טווח), ועור שומני מאוד בקיץ, אני תמיד במצוד אחר סבון הפנים המושלם.
מה ההגדרה שלי לסבון פנים מושלם?
קודם כל, זול.
שנית, שישאיר את העור שלי מאט ליותר מדקה אחת, אך עם זאת- לא מיובש.
שלישית, שיהיה נגיש.


דרישות הסף האלה הובילו אותי לפני כשנה לחנות מוצרי ים המלח איפשהו בעיר הקודש (אני אפילו לא זוכרת איזו בדיוק, סליחה), ושם קניתי בשמחה 2 סבונים מוצקים שמתאימים גם לגוף וגם לעור הפנים.
מצד אחד, אני די סקפטית כשמוצר מתיימר להתאים "גם וגם".
אבל מצד שני, כשמדובר במוצרים של ים המלח, אי אפשר לטעות (לפחות לא במקרה שלי. כל מוצר שאי פעם ניסיתי שמקורו בים המלח, עשה חסד עם העור שלי).
כל אחד מהסבונים החמדמדים ההם עלה רק 10 שקלים (כשבאתר שלהם, אגב, רשום 20), אז מקסימום, גם אם הסבון לא יהיה מי-יודע-מה מרשים, עדיין לא יצאתי בנזק גדול. אני מוכנה לקחת את הסיכון.

ובכן, קודם פתחתי את הסבון המוצק על בסיס הבוץ מים המלח, וכבר בשימוש הראשון התחרטתי על שלא צילמתי תמונות כדי להעלות פוסט לבלוג. הסבון ההוא היה ממש ברכה משמיים.
כבר אחרי שבוע עור הפנים שלי היה נקי מחצ'קונים, שזה מאוד מכובד בקיץ! אני מזיעה כל כך הרבה, ועור הפנים שלי מפריש כל כך הרבה שומניות, שלא זכור לי אפילו קיץ אחד שבו לא הייתי מחוצ'קנת לגמרי כמה חודשים רצופים. הסבון הפושטי ההוא ב-10 שקלים עשה  בגזרה הזאת הרבה יותר מכל סבון פנים אחר שאי פעם זכור לי שניסיתי.
כשהוא נגמר הבטחתי לעצמי שבוודאות אחזור ואקנה אותו שוב בעתיד, אך באותו רגע היו לי כל כך הרבה סבונים ושאר מוצרי ניקוי לפנים, שעד שנזכרתי בו שוב עבר זמן רב מאוד.



לפני כחודש עשיתי סדר בסטוק הסבונים לפנים, וראיתי את היפיוף הזה. נזכרתי בסבון הבוץ המעולה ההוא ב-10 שקלים, ותהיתי אם סבון המלח הזה טוב באותה מידה.
היו לי ציפיות גבוהות, בהתחשב בתוצאות המדהימות שסבון הבוץ נתן לי.

ובכן, איזה כיף שהציפיות התממשו!


חיסול החצ'קונים קורה גם כאן! עכשיו אני אמנם נשאית "רק" של 2 חצ'קונים קטנים מאוד על הסנטר, אבל גודלם ומצבם הכללי היה הרבה יותר גרוע לפני השימוש בסבון המלח.
הפנים שלי מרגישות מאוד נקיות כמה שעות טובות, אך לא מיובשות. אני אמנם מקפידה על שימוש בטונר וסרום לאחר ניקוי עור הפנים בבוקר ובערב (+קרם לחות לפני השינה), אבל לפעמים יש סבונים כל כך אגרסיביים ששום טונר, סרום וקרם לא יעזרו. לשמחתי הסבון הזה לא אגרסיבי בכלל.


מה שמעניין כאן הוא שעל האריזה כתוב שגם בעלי עור רגיש ויבש יכולים להשתמש בסבון (סליחה, לא זכור לי אם זה המקרה גם בסבון הבוץ, אבל יש לי תחושה פנימית שכן).
אני לא יודעת אם בעלי עור יבש *באמת* יכולים להשתמש בסבון הזה, כי התחושה על העור אחרי השימוש מאוד מקורצפת, מעין "חריקת בלון", ולמיטב ידיעתי בעלי עור יבש לא אוהבים את התחושה הזאת.
אבל לגבי העור הרגיש- אני לגמרי מסכימה.
בשבועות האחרונים די התעללתי בעור שלי. התנסיתי בשלל מוצרים לפנים, יש שיגידו יותר מדי, וכל זה בו זמנית, בלי לתת לעור לנוח ולחזור לעצמו בין המוצרים החדשים. זה הפך את העור שלי לרגיש במיוחד, שזה מצב מאוד נדיר בשבילו. לחיים סמוקות ומגורות, "נקודות רגישות" (הנקודות האדומות האלה שנורא כואב לגעת בהן, ושהן לא חצ'קונים) והפרשת שומניות עודפת (עם השנים למדתי להבחין בין השומניות הרגילה שלי לבין שומניות עודפת).
הפלא ופלא- תוך יומיים של שימוש בסבון המלח, העור שלי חזר לגמרי לקדמותו (אבל אני מודה שגם חזרתי לקרמים ולסרומים הרגילים שלי, כך שלא הסבון לבדו אחראי לשיקום הזריז).


הריח שלו מאוד נייטרלי, ומזכיר את הסבונים המוצקים לגוף "של פעם", מהתקופה שבה לא התאמצו לתת לכל מוצר ריח של בושם. הריח של הסבון הוא ריח "כלום מוחלט", ולדעתי רגישות לריחות לגמרי יעריכו זאת.

יתרונות:
*זול מאוד! 10 שקלים בערך, בחנויות השונות של מוצרי ים המלח
*מתאים לעור שומני-רגיל
*מתאים לעור רגיש
*נגיש- נמכר כמעט בכל חנות שיש בה מוצרים של ים המלח
*מריח כמו כלום- מעולה לרגישות לריחות

חסרונות:
*לא בטוחה שיתאים לבעלות עור יבש

ציון זריז: 5/5

מכירות את המותג הזה? ניסיתן משהו ממנו? ניסיתן את הסבון הזה או סבון הבוץ? ספרו לי אם כן! אשמח לדעת מה חשבתן! :) 

2 תגובות :

  1. הרגת אותי עם התפוח בכוס, לא חשבתי שיש לחנויות ים המלח מה להציע, גילית לי עולם חדש :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא באמת חמוד! :)
      אני לגמרי מפצירה בך לבקר בחנויות עם מוצרים של ים המלח! :)

      מחק