יום חמישי, 3 ביולי 2014

שקר הקולגן והבל היופי - ביקורת - Review

Etude House - Collagen Moistfull Cream

קרם נוסף מארסנל הטסטרים האינסופי שלי הוא קרם הלחות שעליו אדבר היום, מסדרת הקולגן של אטוד האוס. אני לא יודעת אם כולן יודעות, אבל מוצרי קולגן הם שקר אחד ענק. קולגן הינו דבר נפלא שהעור שלנו זקוק לו בשביל לשמור על עור גמיש, צעיר ונטול קמטים, אבל כשמגיע הגיל והגוף מפחית ומפחית בייצור שלו, זה הסוף. מולקולות הקולגן הן גדולות מדי בשביל להיכנס לשכבות הפנימיות של העור ואל תוך הגוף, הן פשוט "יושבות" על העור ומחכות לשטיפת הפנים הבאה שלכן.





תמונות של הטסטר שלי




ההבטחה (בתרגום לעברית)
"קרם פנים במרקם לח ועשיר, המעניק תחושה של מתיחת עור תוך הענקת לחות וטיפול קולגן. מכיל תמצית עץ באובב מרוכזת + רכיבי קולגן ללחות מתקדמת וכיווץ העור. מעניק תחושה ניכרת של מתיחת העור ותוצאה הולמת, השילוב של באובב וקולגן משפר את מבנה רקמות העור ואת יכולת אגירת הלחות".


מבחר
החברה מציעה לנו מוצרים רבים מסדרת הקולגן: פילינג לעור הפנים, אמולסיה, טונר, תמצית, אמפולה, תרסיס לחות לעור הפנים, מסכה חד פעמית, מסכת לילה, קרם עיניים, קרם פנים (בו עוסקת הסקירה), קרם פנים מועשר (בעל מרקם יותר כבד), קרם פנים המועשר בתמציות פרחים, "מולטי סטיק" (מקל קשיח במרקם חמאתי כמו שפתון, הניתן למריחה נקודתית), סיסיקרם, ביביקרם קשיח, ביביקרם נוזלי, ופודרה.
המבחר עצום, ואם לומר את האמת קצת הלכתי לאיבוד בין כל המוצרים השונים כשחיפשתי אותם באיביי.


מרקם
ג'לי קליל ושקוף, נותן לי תחושה כאילו אני מורחת ריר חלזונות על הפרצוף. המרקם סופר קליל ונספג במהירות מסחררת בעור, ולא מרגיש כבד ומעיק. מבחינתי המרקם הזה מושלם בשבילי! אני חושבת שגם לעור רגיל זה יכול להתאים, אבל בטוח לא לעור יבש. 


ריח
ריח מאוד נעים ועדין, של אגסים או ליצ'י.


התוצאה
העור שלי הרגיש רך, מועשר, נעים ובריא. בבוקר התעוררתי עם אף לא שומני ומבריק, אז הקרם הזה נהדר לעור השומני שלי!


מחיר
הטסטר הפצפון הזה הספיק לי ל-3 שימושים, שזה לא מספיק בשביל לגבש דעה ממש מקצועית ומעמיקה על הקרם. ניתן להזמין שלושה טסטרים של הקרם במחיר של כ-9 ש"ח, או להזמין אותו בגודלו המלא (60 מ"ל) בכ-60 ש"ח. מחיר קצת גבוה לדעתי, ביחס לטווח המחירים הקוריאניים בד"כ, אבל הפעם לדעתי הוא לגמרי שווה את זה! אבל אם אתן מזמינות את הקרם, שימו לב טוב-טוב שאתן לא מזמינות בטעות את קרם העיניים (אלא אם כן זה מה שאתן מחפשות), הם נראים זהה אבל מחירם שונה! (קישור לאיביי)


אריזה
מיכל גדול ורחב שמצריך טבילת אצבע להוצאת החומר. לא היגייני בעליל!


קנייה חוזרת
כן! המרקם שלו חלומי, נספג במהירות בזק מטריפה, הריח שלו מעלף, בבוקר אני מתעוררת עם עור רך ורענן, ולמרות שהקולגן זה שקר אחד ענק, כנראה ששאר הרכיבים שיש בתוך הקרם הזה עושים לי רק טוב!

לסיכום

יתרונות
*ריח נהדר
*מרקם קליל ומאוד נעים
*מעולה לעור שומני (ואני די בטוחה שגם לרגיל)
*מבחר עצום של מוצרים מהסדרה
*נספג במהירות מדהימה


חסרונות
*אריזה לה היגיינית בכלל
*הטסטר לא הכיל כמות המספיקה לי בשביל לגבש דעה יותר מקצועית
*לא יהיה מספיק טוב לעור יבש
*קולגן זה שקר אחד ענק


ציון: 4.5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


8 תגובות :

  1. אמרתי לך שהוא מעולה :) את חייבת לנסות את קרם העיניים! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בינתיים יש לי קרם עיניים אחר (סקירה בקרוב) :P
      לגמרי מאוהבת בקולגן שקר הזה! :)

      מחק
  2. יש מוכר שאת ממליצה עליו במיוחד?

    השבמחק
    תשובות
    1. בגדול הם כולם מומלצים, לא נתקלתי מעולם ברמאויות או מוכר תחמן שסירב לפצות במקרה שהמוצר הגיע פגום או לא הגיע בכלל. מספר המוכרים שמוכר את המוצרים הקוריאניים הוא יחסית מצומצם וזה תמיד אותם מוכרים, אפשר לסמוך עליהם. כמו כן הם תמיד דוחפים דוגמיות חינמיות! :)

      מחק
  3. מאוד אוהבת את סגנון הכתיבה שלך. הזמנתי כבר כמה טסטרים בעקבות ההמלצות שלך. יש לך המלצות לעור קצת יותר מבוגר? סביבות 40+? תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!! :)
      דווקא הקרם הזה ממש טוב, כי יש בו יכולות "מיצוק עור". לגבי קרמים ספציפית אנטי אייג'ינג, לא נתקלתי עדיין בקרם שזכור לי במיוחד ויותר טוב מהאחרים. אני חושבת שבינתיים הקרם הזה יכול לעשות עבודה טוב גם לעור בוגר יותר.

      מחק
  4. גם לי יש את הטסטר ואהבתי מאוד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. האם גם את רוצה להזמינו בגודל מלא? :)

      מחק