יום שלישי, 15 ביולי 2014

ללין יצאו במבצעים מפתים במיוחד, ואני יצאתי מהם עם שלל מרשים במיוחד

אז ללין החליטו ביום אחד נפלא להכריז על מספר מוצרים ב-15 ש"ח בלבד! מה, אני פראיירית שאני לא ארוץ לקנות? ברור שארוץ לקנות!



הנה כל המוצרים מפוזרים בנונשלנטיות אומנותית משו.





ריחניים למיניהם- את הקליפס מפלסטיק (וגם את המילויים שלו) הזמנתי בשביל הבחור שלי. כי גם לו מגיע ללין! בריח אוקיינוס. מה זה ריח אוקיינוס?? ריח של מי מלח, עם רוח מלוחה, אצות רקובות, דגים ומדוזות מבותרות על החוף??? מעולם לא הבנתי את הריח הזה. הוא נעים, מאוד רגוע ונייטרלי ביחס לשאר ריחות הקרקס של ללין, אבל ממש לא מזכיר לי אוקיינוס. מזכיר לי ניקיונות של שישי, אם כבר. או ריח של שירותים נקיים, אם תרצו. הבחור מרוצה, אם כי טוען שהריח מתנדף ממש מהר ולא מספיק חזק בשביל להתפשט בכל רחבי האוטו.
הקליפס והמילויים עלו לי כל אחד בנפרד 15 ש"ח.

כמו כן קניתי גם בקבוקון עם מקלות, גם כן בריח אוקיינוס. את הבקבוקון שמתי בסלון, והוא לא מורגש בכלל. נעים כשדוחפים את המקלון לתוך הנחיר, אבל לא מורגש כל שאר הזמן.
הבקבוקון עם המקלות עלו לי 20 ש"ח במבצעי קופות.



ריחני מסוג אחר הוא הנר הזה, מסדרת "אריגטו" ("תודה" ביפנית, למי שתוהה). הריח מכיל תווים של אורכידאה (או סחלב, בשמו העברי), מנדרינה, ו.. ענבר?? מה?? איך אבן אמורה להריח? כמו.. כמו אבן?? לא הבנתי. ללין לא מפסיקים להפתיע.
בכל מקרה, הריח נפלא, עדין, מתקתק בלי להגזים, נעים מאוד ומשתלב נהדר על המדף שמעל למיטה, ממנו הוא מפיץ את ריחו בחדר. 
15 ש"ח זה מחיר מעולה לנרות הנפלאים של ללין.



3 מוצרים לגוף: מתוכם 2 קרמים ותרסיס גוף אחד.

קרם אחד הוא "סופלה גוף" (סופלה לא אמור להיות עוגת שוקולד עם הר געש של שוקולד רותח המתפרץ לכל עבר?? ללין מה יהיה???), שמבחינתי מהווה משהו באמצע בין חמאת גוף סמיכה לתחליב גוף נוזלי וקליל. משהו באמצע, לא יודעת איך להסביר בדיוק. המרקם קליל וסמיך בעת ובעונה אחת, כבד ורך. מאוד נעים לשימוש, והריח? אוקיינוס, שוב. מה אני אעשה, הריח באמת נהדר.
15 ש"ח.

הקרם השני, וכך גם תרסיס הגוף (ה"מיסט"), הם בריח מאסק אוריינטלי (אוריינטלי = מזרחי). אני מאוד אוהבת את ריח המאסק הרגיל של ללין, ובכנות- אני מעדיפה אותו בהרבה. הריח נעים, על כך אין עוררין, אבל הוא קצת יותר מתוק, קצת פחות מזכיר לי את ריח הניקיון שאני כל כך אוהבת (כמו ריח של כביסה שהרגע יצאה מהמכונה, או ריח של מרכך כביסה נעים). אשתמש בהם בכל מקרה, כי מה, אני פראיירית?
15 ש"ח כל אחד.



הבחור שלי מת על הסבון+שמפו של ללין לגברים. הוא משתמש בו כבר יותר משנה, מאז שקניתי לו אותו ככה סתם ביום בהיר אחד, ומאז הוא לא משתמש באף סבון אחר. כשיש מבצעים אני דואגת להעמיס ולאגור את הסבון בביתנו הקט. הריח גברי, מאוד נעים, לא יותר מדי מאצ'ו, ויש בו קמצוץ ריח שמזכיר לי את הבשמים היוקרתיים האלה שאף אחד  לא באמת יכול להרשות לעצמו לקנות. הריח נשאר ונשאר אחרי הרחצה, במשך שעות ארוכות, וגם בבוקר כשאנחנו הולכים לדרכינו, כל אחד לעבודתו שלו, אני מריחה שאריות שלו על העורף של הבחור.
הסבון עלה 20 שקלים, במבצע של חצי מחיר על כל מוצרי הגברים.



לק! כי הצבע הזה קרץ לי מסטנד הלקים היפהפה שלהם, שמסודר כמו מדרגות. הלק הוא כתום קצת פסטלי, אבל לא יותר מדי עדין. יש בו את נגיעת "הציפורניים המשוגעות" שאני כל כך אוהבת.
מחיר כל הלקים בחנות היה 15 ש"ח.



את המראה הזאת קניתי בתזמון מושלם! בדיוק נשברה לי המראה האחת והיחידה שהייתה לי בתיק.



יש בה תאורה מובנית, שאם להגיד את האמת, קצת מפדחת. היא ממש מסנוורת עולמות. היינו בסרט וממש התביישתי לחדש שפתון אחרי הנשנושיo, כי כל האולם ראה פתאום זרקור ענק יוצא מהתיק שלי.
היא עלתה לי 10 ש"ח, במבצעי קופות.



אז זה הכל! זה כל מה שקניתי בביקור האחרון שלי בללין! אני יותר ממרוצה. עוד מישהי התנפלה על מעמדי המבצעים שלהם?

תודה רבה על הקריאה, ושיהיה לכן יום מקסים!


2 תגובות :

  1. חחחח פוסט שנון! קודם כול מה זה ריח אורייאנטלי? צנחת פרות? אני מדמיינת את הודו בבקבוק ןדבר שני את המפזר ריח בניחוח אוקעאנוס גם לי יש ואיך ידעת? באמת הוא בשירותים חחח

    השבמחק
    תשובות
    1. זה ריח כל כך טיפוסי ומתאים של חדר שירותים, באמת שאין לו מקום טוב יותר להיות בו :)
      אני תמיד צוחקת על כל השמות המוזרים האלה שחברות סבונים מוצאות למוצרים שלהן :P

      מחק