יום ראשון, 13 ביולי 2014

הבטיחו לי פיצוצים וזיקוקים - ביקורת - Review

Clinique - Turnaround Concentrate Visible Skin Renewer

כשהזמנתי את המארז ההוא מקליניק, המוצר שהכי בלבל אותי ולא הבנתי בכלל מה הוא ומה עושים איתו, זה המוצר שאדבר עליו היום. בכל אתר קראו לו אחרת, יש שאמרו שזהו סרום, אחרים אמרו שזו תמצית משקמת לעור, אחרים אמרו שזה תחליף לקרם לחות, אחרים אמרו שזה בנוסף לקרם לחות, וכבר לא ידעתי למי להאמין. מי שפתר את הבעיה כמובן זה האתר של קליניק, שמספק מידע מאוד מפורט ושימושי.




תמונות של הרכישה שלי


ההבטחה (בתרגום לעברית)
"סרום משיל הפועל במהירות ובאופן מיידי מייצר מראה של זוהר פנימי. חושף את המרקם הטוב ביותר של עורך. פועל למיקסום פעולת חידוש התאים, בעדינות, באופן מתמיד, תוך חשיפת עור בהיר יותר, בריא יותר, אחיד יותר. עורך יהפוך לרך וצעיר יותר עם הזמן".
למיטב הבנתי קיבלתי את המוצר בשמו הישן, כעת הוא נקרא "Turnaround Concentrate Radiance Renewer". בכל מקרה, קליניק מסבירים שאת המוצר הזה יש למרוח על העור אחרי ניקוי יסודי ולפני הנחת קרם לחות (מעין שלב ביניים שכזה), בוקר וערב. כמו כן, הם ממליצים להימנע ככל האפשר מהנחת המוצר באזור העיניים (כי בכל זאת, זהו פילינג כימי עדין).


מבחר
זהו מוצר יחיד והוא לא נמכר כחלק מסדרה.


מרקם
נוזלי-ג'לי (אבל יותר לכיוון הנוזלי). מאוד קליל ונעים על העור, נספג במהירות שיא ומותיר תחושה של "טיפול פנים" אחרי השימוש בו, מאוד רך ויוקרתי.


ריח
כמעט זהה לזה של קרם הלחות ללילה לעור שומני, כלומר, ריח חריף מאוד של אלכוהול. לא הכי נעים בעולם (אבל עדיין לא מזעזע ברמות שאי אפשר להשתמש בו), אבל ממש לא יתאים לרגישות לריחות (כפי שקליניק טוענים).


התוצאה
כשקראתי ביקורות באינטרנט על המוצר הזה, נתקלתי בשבחים והילולים כאלה נמרצים שהייתי בטוחה שנפלתי על מכרה זהב. כל המבקרים כתבו שרואים תוצאות חיוביות ומדהימות לאחר כשבועיים של שימוש יומיומי, אבל גם אחרי 3 שבועות של שימוש יומיומי לא הבחנתי בשינוי משמעותי בעור הפנים שלי. הספקתי להתחצ'קן במהלך השימוש במוצר הזה (בגלל קרם הלחות "נטול השומן" הירוק של גרנייה, טפו עליו) ואני לא יכולה להגיד שהמוצר הזה ממש סייע בהעלמה זריזה של החצ'קונים. העור נהיה מעט יותר אחיד במראהו (פחות נקודות אדומות, ובאופן כללי קצת פחות אדמומיות), אבל זה עדיין לא מצדיק מבחינתי קנייה של הגודל המלא שלו.
כמה חבל, ציפיתי למוצר נהדר.


מחיר
באתר המקורי של קליניק המחירים המוצעים הם כאלה: מיכל של 30 מ"ל במחיר של כ-160 ש"ח, ומיכל של 50 מ"ל במחיר של כ-250 ש"ח.
אני לא יודעת לגבי המחיר בארץ.


אריזה
המוצר בגודלו המלא מגיע במיכל קשיח בעל מכסה "פאמפ". נוח והיגייני!


קנייה חוזרת
לא. הוא לא עשה לי שינוי משמעותי בחיים, אני יכולה להמשיך לחיות בשקט גם בלי לקנות אותו שוב.


לסיכום

יתרונות
*מיכל היגייני ונוח לשימוש
*מרקם מאוד נעים על העור, וגם נספג מהר
*שיפר מעט את מצב האדמומיות בפנים שלי (אבל ממש בקטנה, לא מצדיק קנייה של הגודל המלא)


חסרונות
*מחיר גבוה
*ריח אלכוהול חריף
*לא הרגשתי ולא ראיתי שינוי משמעותי בעור הפנים שלי


ציון: 2.5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


2 תגובות :

  1. אני שונאת את קליניק כחברה של טיפוח עור, עם האיפור יש לי פחות בעיה, אבל באמת גם המחיר שלהם וגם החוסר תוצאות... זה מתסכל :/

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא הקרם ההוא לעור שומני, היה מעולה בשבילי! מהדבר הזה שסקרתי היום, התאכזבתי.. :(
      ועוד קראתי המון ביקורות ממש חיוביות עליו.. :(

      מחק