יום שלישי, 8 ביולי 2014

השלל שלי מאייהרב #1 - פינה חדשה בבלוג

כן כן, גם אני נפלתי ברשת.. גם אני קורבן של אייהרב. לאחר שבערך כל האינטרנט רעש וגעש סביב האתר הזה, הסקרנות עלתה וגאתה וגרמה לי לחכות למוצר האחד, ה-מוצר, שיגרום לי להתחיל להזמין משם.

בגלל שאני כזאת צלמת עקומה, לא הצלחתי לצלם את כל המוצרים יחד, אז חילקתי לפי קטגוריות. טיפוח, נשנושים, והשטות הזאת שהם דחפו לי במתנה לתוך ההזמנה.




לפני שבכלל ידעתי מה זה אייהרב, שמעתי דברים רבים ונפלאים ברובם על החומצה הגליקולית. פתאום לכולן היה עור חלק כישבן של עולל בן יומו! אז קראתי בבלוגים רבים על החומצה, והחלטתי שגם אני רוצה עור משי. המוצר הזה למעשה דרבן אותי לפתוח משתמש באתר ולהתחיל להתמכר.
(קישור לחומצה הגליקולית)
עדכון: אחרי חודש וחצי של שימוש אני יכולה להעיד שהעור שלי הרבה יותר אחיד, חלק, פחות שומני, עם פחות חצ'קונים, משהיה אי פעם. אני מרוצה!

על הסבון האפריקאי השחור שמעתי לראשונה אצל מרינה הנהדרת שאני מעריצה (יש יופי בכולנו). הסבון באמת שחור (דההה), ומיועד לטיפול באקנה על הגוף (חצ'קונים על הגב, או התוצאה הפחות משמחת של עולם המזכירות והישיבה על האחוריים כל היום- ציסטות על התחת). מסתבר שיש לסבון הזה (בכל צורותיו) קהל מעריצים נרחב ומהלל, אז החלטתי להזמין ולגלות סוף כל סוף על מה כל המהומה.
(קישור לסבון האפריקאי)
עדכון: לא הפחית את כמויות החצ'קוני-גוף שקופצים לי על החזה ובגב, הריח לא מוצא חן בעיניי בכלל (מזכיר לי סירופ נגד שיעול), את הבקבוק השני אתרום כנראה לאבא שלי, הריח יותר דומה לריח "גברי" לדעתי.. :(



אי אפשר לסגור עסקה באייהרב בלי להיכנס לעמוד הנשנושים. את השוקו וצ'יפס התפוחים קניתי בהמלצתה של יסמין, חברת פייסבוק יקרה שעזרה לי המון לפני ההזמנה הראשונה שלי מאייהרב (ואפילו הביאה לי קוד להנחה, אבל הייתי כל כך noob שלא הצלחתי להזין אותו ולא קיבלתי הנחה נוספת!).

דווקא צ'יפס התפוחים לא הרשים אותי. קראנצ'י, כן, אבל לא הכי טעים בעולם, יש לו קצת טעם לוואי מוזר של אדמה או אבק.
(קישור לצ'יפס התפוחים עם קינמון)

השוקו לעומת זאת, פשוט חלומי. אני מכוונת להזמין סטוקים רציניים ממנו בהזמנות הבאות שלי. הוא מתוק בדיוק במידה הנכונה, לא מעודד סוכרת בכל שלוק (כמו הרבה אבקות שוקו תעשייתיות אחרות), לא עושה לי צרבת (שוב, כמו הרבה אבקות שוקות תעשייתיות אחרות), והמרשמלואים הקטנטנים והחמודים שנמסים בפה כששותים אותם, מוסיפים המון שובבות וכיף לחוויה.
(קישור לשוקו-מרשמלו)



כמו כן, קיבלתי את העט הזה במתנה. העט נתרם לסבתא שלי, שתמיד מסתובבת עם קלאץ' נשי פצפון שמכיל חצי בית אבל דווקא עט אין בו אף פעם.

אין ספק, אמשיך להזמין מהאתר. ה-wish list שלי כבר תפח למימדים עצומים, וממש בימים אלו נסגרה לה עסקה נוספת באתר. כמובן שאעדכן אתכם כשהיא תעלה לארץ!

תודה רבה על הקריאה, ושיהיה לכן יום מקסים!



12 תגובות :

  1. בא לי מרשמלו קטן כזה כמו בתמונה של השוקו!!! אם זה טעים תעדכני!

    השבמחק
    תשובות
    1. מאוד טעים!!! כתבתי בפוסט שאני מתכוונת להזמין סטוקים ממנו בהזמנות הבאות :P
      בהחלט מומלץ!

      מחק
    2. הוא לא בא עם המרשמלו עצמו, נכון? :( אגב, יש לי קוד הנחה של 10$ לקניה ראשונה בiherb, אם את רוצה להפיץ: QFW554

      מחק
    3. הוא בא עם מרשמלואים בתוך האבקה! :) וכשאת שמה מים/חלב חמים הם מתחילים להינמס ולהיות רכים וגמישים וטעימים :) אחד הדברים המגניבים מהאתר לדעתי!

      מחק
  2. מתה על אייהרב, אשמח לשמוע על ההתנסות עם הרטינול והאפריקאי! יום שקט...

    השבמחק
    תשובות
    1. הסבון האפריקאי.. לא יודעת, לא התחברתי לריח, למרות שכל העולם שיבח אותו. מזכיר לי תה מעופש עם דבש. אבל יש בו גרגירים חביבים שעושים פילינג עדין, וממש מגניב כל הקטע של סבון שחור. בינתיים רק התחלתי להשתמש בו אז עוד לא שמתי לב לאפקט מיוחד :)

      מחק
  3. יאאאא מרשמלו עם שוקו!!! פשוט טעים! תעדכני אם הוא עושה שינוי כולשהו, לבן זוג שלי יש נטייה לאקנה לגוף ואני מחפשת משהו שיעזור לו, הוא בוויש ליסט שלי כבר תקופה ולא הייתי בטוחה לגביו. אחלה פוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. מרשמלו עם שוקו זה נהדר! :)
      אני משתמשת כמה ימים ובינתיים לא שמתי לב לשינוי משמעותי כלשהו. אולי בעוד שבוע-שבועיים? :O
      תודה!

      מחק
  4. ועכשיו? האם הסבון מומלץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. למען האמת, לא התלהבתי ממנו עד עכשיו. אני משתמשת בו כמעט שבועיים ובינתיים לא שמתי לב למשהו מיוחד שקורה בגוף שלי. הריח לא הכי מוצא חן בעיניי, מה שלא גורם לי לרצות להשתמש בו יותר \: מה שכן, הוא ממש קל להקצפה וכשהמים יורדים ממני הם שחורים לגמרי, זה תורם לתחושת ניקיון :) אני לא חושבת שאזמין אותו שוב, ואני גם לא יודעת אם אשתמש בסבון השני שיש לי. אתרום אותו לחברה או לאמא.

      מחק
  5. מה זה החומצה הגלוקולית הזו? אפשר שתפרטי

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בדיוק מכינה פוסט סקירה נפרדת לחומצה, אבל בגדול זה קרם פנים על בסיס חומצה גליקולית במינון של 5% (שזה נמוך ומספיק בשביל לעשות שינוי). מורחים על הפנים, ואחרי כמה דקות של ספיגה- קרם הלחות הרגיל שלנו. בחודש הראשון לשימוש מותר להשתמש בו רק פעם ביום, ורק לפני השינה, ולפני יציאה מהבית חובה למרוח קרם הגנה על הפנים (כי העור נהיה נורא רגיש לשמש בגלל השימוש בחומצה). זה פשוט פילינג כימי שאמור לעשות הבדל משמעותי לטובה, לעור הפנים שלנו, בשימוש לטווח ארוך.

      מחק