יום ראשון, 20 ביולי 2014

כשלא מצפים לכלום - ביקורת - Review

TonyMoly - Luminous Goddess Aura BB Cream

אם להגיד את האמת, מהביביקרם הזה לא ציפיתי להרבה. בעיקר כי מעולם לא ראיתי אף סקירה עליו בבלוגים שאני עוקבת אחריהם, שבד"כ כותבים הרבה על איפור קוריאני. אז חשבתי שאם לא כותבים עליו- אין מה לכתוב. כמה שטעיתי.





תמונות של הטסטר שלי



ההבטחה
"מעניק לחות, מבהיר, מעניק כיסוי מלא, לא זקוק לפריימר, מרגיע את העור ומספק מקדם הגנה. נטול צבע טאר, טלק, פרבנים, שמנים מינרליים, טריאטנולמין, סולפט ופטרולטום".



מבחר הצבעים
הביביקרם הזה במקור הגיע רק בגוון אחד ויחיד (וזהו הגוון שנמצא גם בטסטר), אבל עם הזמן החברה החליטה להוציא גוון נוסף כהה יותר (אבל עדיין בהיר). אז שני גוונים, שזה מעט!


מרקם
קרמי מעט נוזלי, מרגיש קצת כבד על העור בשביל ביביקרם. הכיסוי שלו בינוני.


ריח
מתקתק, מאוד מזכיר את הריח של הסיסיקרם מחליף הצבעים שלהם, אבל פחות חמצמץ. די נייטרלי.


עמידות
העמידות יפה מאוד! רק אחרי 9 שעות עבודה רצופות, האף (ורק האף) התחיל להבריק ממש בקטנה, אבל על שאר הפנים הביביקרם נשאר במקומו ונראה נהדר.


מחיר
במחיר הכי זול באיביי מיכל של 30 מ"ל עולה כ-40 ש"ח, שזה מחיר סביר לדעתי (קישור לאיביי).
כמו כן, ניתן להזמין קודם מספר טסטרים, אבל! הם מגיעים תמיד מחוברים יחד עם ה-Aura Beam מהסדרה, שזה קרם שאמורים לערבב ביחס של 2:1 עם הביביקרם לקבלת אפקט "זוהר". מה שזה בעצם זה נוזל שהופך אותך לכדור דיסקו מבריק ורטוב למראה. הקוריאנים אוהבים את זה, הם טוענים שזה נראה צעיר ורענן. 


אריזה
מיכל קטן וחמוד בצבע לבן,  עם שפופרת לחיצה ומכסה ורוד. אריזה פשוטה וחמודה, והכי חשוב- היגיינית.


קנייה חוזרת
כן, אבל בגוון הכהה יותר, כי הגוון הזה עושה אותי רוח רפאים.


תמונות להמחשה
לפני מריחה

שכחתי לצלם תמונה של לפני טשטוש של צד אחד, אבל הבנתן את הרעיון ;)
כאן, צד שמאל של התמונה מטושטש

לאחר טשטוש מלא של כל הביביקרם


לסיכום

יתרונות
*מחיר סביר
*מקדם הגנה SPF37
*אריזה היגיינית
*עמידות מרשימה (אפילו בשביל העור השומני שלי)
*ריח נייטרלי למדי
*כיסוי בינוני


חסרונות
*רק שני צבעים לבחור מתוכם, ואף אחד מהם לא מתאים לשחומות


ציון: 5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


2 תגובות :

  1. וואו באמת אהבת אותו??? אני ממש שנאתי אותו! העור שלי שומני -מעורב ואני שנאתי שנאתי אותי !! הוא ישר גרם לעור שלי להפריש יותר שמן (מגעיל הא?) וכאבור חצי שה בילבד הייתי מבריקה ומגעילה...שלא לדבר על זה שאחרי שעתיים בילבד לא נישאר זכר לBB קרים הזה חו מנקודות בוהקות על הנקבוביות שלי (או בתוכם)....בכל אופן אני רואה שעל אנשים שונים זה מתקבע שונה אבל לפי מה שהבנתי הוא אמור להיות לעור יבש ועייף...לכן אני לא קהל היעד חח...

    השבמחק
    תשובות
    1. אהבתי אותו מאוד!!! עכשיו שאני מחסלת את אחרון הביביקרמים שלי אני מתלבטת בינו לבין הורוד של Skin79, הוא עד כדי כך נהדר לעור שלי!

      מחק