יום ראשון, 6 ביולי 2014

כל העולם כולו, חצ'קון גדול מאוד - ביקורת - Review

Garnier - Pure Active Spot-on Roll-on

בחודש האחרון יש לי יותר חצ'קונים מבד"כ, ולאחר שנמאס לי לחטט בעור (הרגל מגונה) ובכל פעם לגרום לעצמי נזקים, החלטתי לחפש מוצר שייתן פתרון מיידי ויעיל יותר. את המוצר הזה ראיתי על המדף במחיר מפתה מאוד, ומאחר שאני בד"כ מאוד אוהבת את גרנייה, אמרתי לעצמי "יאללה, קונים".





תמונות של הרכישה שלי



ההבטחה
"רול לטיפול בפגמי העור עם אפקט הרגעה מיידי." 


מבחר

ישנה סדרת מוצרים לטיפול באקנה בעלת אותו השם- Pure Active. הסדרה מכילה פילינג, קצף ניקוי לפנים, טונר, וכמובן הרול שאדבר עליו היום.


מרקם
נוזלי לחלוטין. נמרח על העור בקלות, וכמעט באופן מיידי מתחיל להתייבש על העור. לא שמתי לב לתחושת עקצוץ/שריפה או אי נוחות כלשהי.


ריח
ריח מאוד חזק ומאוד חריף של אלכוהול. בפעם הראשונה שניסיתי את המוצר העין שלי התחילה לדמוע מהאדים של המוצר, בפעמים הבאות כבר נזהרתי. קצת מרתיע!


התוצאה
בהתחלה הייתי קצת סקפטית, במיוחד בגלל ההבטחות, אבל נשבעת לכן שזה באמת עובד. תוך יומיים לא היה זכר לאף חצ'קון שעליו מרחתי את הנוזל, וקילופים ופצעים מפיגועי חצ'קונים קודמים החלימו והבריאו. עכשיו אני כבר שבוע עם עור נהדר וחלק, ברגע שאני מאתרת מוקש טרי אני דואגת לטפל בו, והופ! הכל בסדר.
דבר נוסף- את המוצר הזה אני מורחת גם לפני האיפור, מתחת למייקאפ, והוא לא פוגע באיפור. המייקאפ נמרח חלק ויפה מעל לחומר הזה!


מחיר
הרול הזה נקנה ב-35 ש"ח בדיוק, בתמרוקייה המקומית. מחיר נהדר והולם מאוד את כמות המוצר. אני מתארת לעצמי שברשתות ענק הוא עולה הרבה יותר, אבל באמת שאין הצדקה למחיר יותר גבוה מזה שאני שילמתי עליו. אל תהיו פרייאריות!


אריזה
דבר ראשון- האריזה עשויה מקרטון המיוצר בשיתוף עם חברות לשימור יערות והמתייחסת בכבוד לעובדים שלה (או לפחות זה מה שרשום עליה), אז זה כבר בונוס גדול. המוצר עצמו מגיע בתוך מיכל מוארך ומאוד נוח לאחיזה ולשימוש. ראש המוצר עשוי מרול מתכת קטן שמשחרר חומר כשמגלגלים אותו על העור. לא נתקלתי בקשיים בשימוש, גם לא ברול שמסרב לתפקד (מה שקורה לי עם דאודורנטים).


קנייה חוזרת
כן! למרות הריח המרתיע, המוצר נהדר. גם יעיל, גם זריז בטיפול, וגם נמכר במחיר נוח ביותר!


לסיכום

יתרונות
*אפקט כמעט מיידי של ייבוש
*אפקטיבי מאוד (תוך יומיים אין זכר לחצ'קון)
*מטפל בפצעים/קילופים שנוצרו כתוצאה מהתעסקות בחצ'קונים קודמים
*מחיר נהדר כל עוד יודעים איפה לקנות
*אריזת קרטון "ירוקה"
*מוצר מאוד נוח לשימוש (וגם לאחיזה)
*נוח לשימוש לפני איפור, מתחת למייקאפ


חסרונות
*ריח מאוד חזק וחריף של אלכוהול


ציון: 5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


4 תגובות :

  1. בובה את יכולה לבדוק לי אם באמת אחד המרכיבים זה אלכוהול? תכלס נשמע לי אחלה מוצר וכרגע יצאנו לי כמה ממזרים על הפנים, אבל אני פוחדת לייבש את העור חח :) אחלה ביקורת כהרגלך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הרכיב הראשון ברשימה הוא מים, השני הוא אלכוהול. אז כן, יש שם אחוז מאוד גבוה של אכלוהול :(
      יש לו נטייה לייבש, אבל המוצר בכוונה עוצב לשימוש נקודתי בלבד, רק על הזאטוטים. כמו כן, החברה ממליצה להשתמש בו עד פעמיים ביום, ואני יכולה להבין למה. הוא באמת מייבש, אבל כל עוד לא עוברים את הגבול של הפעמיים- הכל בסדר והחצ'קונים נעלמים חיש מהר! :)
      תודה רבה!! 3>

      מחק
  2. שמים את זה על העור ואז מורידים? תוך כמה זמן?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא מורידים! מורחים על העור ומשאירים את זה שם. :)

      מחק