יום שני, 28 ביולי 2014

כל סוף הוא התחלה חדשה



הגעתי למסקנה שכשאני כותבת על יותר מוצרים שסיימתי לאחרונה, יותר קל לי לחלק אותם לפי קטגוריות! אז היום אדבר אתכן על מסירי איפור.


אסדר אותם מהחביב עליי אל הפחות חביב עליי. :)



אני יודעת שזה לא בדיוק מסיר איפור, אבל אני משייכת את המוצר הזה לשאר מסירי האיפור שסיימתי.



את מסיר הלק הזה של חברת best אני אוהבת מאוד, ובכל פעם שהוא נגמר אני רצה לקנות עוד אחד כזה בדיוק! יש לו ריח מתוק ומאוד חזק, ולמרות שהבחור שלי מזדעזע עד עמקי נשמתו מהריח הזה באותה מידה כמו מהריחות שיש לשאר מסירי הלקים שניסיתי, אני מוצאת שהוא יותר נסבל.
כמו כן, הוא לא מייבש את הציפורן יתר על המידה.
ציון זריז: 5/5

את מסיר האיפור הבא של בורז'ואה קניתי במקרה, בלי תכנון ראשוני, ואני חייבת לציין שמה שמשך אותי הוא דווקא המחיר המצחיק של 35 ש"ח.



הפורמולה מעולה! מדובר במסיר איפור דו-פאזי (דו שכבתי) שצריך לנער קלות לפני השימוש על מנת לערבב את שתי השכבות יחד, והוא יעיל במיוחד בהסרת איפור עמיד. הוא לא משאיר שומניות על העור, והוא לא מגרה את העיניים שלי (רוב מסירי האיפור שניסיתי עד היום מגרים את העיניים שלי!).
הדבר היחיד שמפריע לי הוא המכסה, שלא תוכנן כראוי. בפסגת הגבעה של המכסה אמור להיות עיגול פלסטיק שבאמצעותו פותחים את המכסה, אבל עוד בשימוש השני הוא נתלש לי וסרב להיצמד חזרה עם דבק מגע או דבק 10 שניות (ניסיתי להדביק פעמיים עד שנכנעתי), מה שאילץ אותי להשתמש בסכין בכל הפעמים הבאות שהשתמשתי בו. לא נוח, אבל הפורמולה באמת נהדרת ומבחינתי שווה את הסבל והמאמץ שכרוך בפתיחת המיכל!
ציון זריז: 4/5

את מסיר האיפור הבא קיבלתי בתור חלק ממארז של קליניק שהזמנתי לי.



גם מסיר האיפור הזה הוא דו-פאזי, וכאחד כזה הוא עושה עבודה טובה, מוריד הכל במהירות ובלי יותר מדי מאמץ, אבל! הוא משאיר שכבה שומנית מציקה על העור אחרי השימוש, ואת זה אני לא אוהבת בכלל. כמו כן, הורגשה תחושת עקצוץ לא נעימה באזור העיניים, אבל זה רק אני והרגישויות שלי..
ציון זריז: 3/5

על מסיר האיפור הבא כבר דיברתי בבלוג פעם, והוא נרכש בפראג הנפלאה בטיסת החתונה שלנו.



מי רצתה סקירה מלאה ולא קיבלה?
בסך הכל אני מרוצה ממסיר האיפור הזה, אבל הוא סירב להיגמר וחודשים ארוכים התאמצתי לחסל אותו. באיזשהו שלב הוא כבר ממש נמאס עליי, כי העניין עם הערפל הלבן בעיניים לא היה נעים.

את מסיר האיפור הבא יש לי ממארז הביוטיבוקס קריסמס של לנקום.



לא אהבתי את מסיר האיפור הזה. הוא משאיר שכבה שומנית מאוד על העור בתום השימוש, לא מסיר את כל האיפור ביעילות (במסקרות הייתי צריכה ממש לשפשף את צמר הגפן על העיניים), ובאופן כללי לא נותן לי סיבה לקנות אותו שוב. גם שמתי לב שאחרי השימוש העיניים שלי שרפו.
ציון זריז: 1/5

המוצר הבא והאחרון הוא מגבונים להסרת איפור של חברת גרנייה.



מסיר האיפור הרגיל שלהם ממש מוצא חן בעיניי, וכשקניתי את המגבונים הייתי בטוחה שאוהב אותם באותה מידה. טעיתי. הם בקושי מסירים איפור, בשביל איפור פנים מלא אני צריכה להשתמש לפחות ב-3 מגבונים, והסיבים של המגבונים מאוד קשים וגסים וגרמו לעיניים שלי להיות אדומות ודומעות. לא נעים, לא מרוצה.
ציון זריז: 0/5

זה הכל להיום! בינתיים אני מבשלת לכן סודות בבלוג, ומבטיחה כמה שינויים לטובה בעתיד! :)



תודה לכולכן על הזמן שהקדשתן לקריאה, ושיהיה לכן יום טוב!


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה