יום חמישי, 10 ביולי 2014

צרה טובה - ביקורת - Review

Holika Holika - Good Cera Super Cream

לאחרונה מצאתי את עצמי ללא קרמי פנים. לפני שארוץ לסופר פארם, או לאיביי, להזמין אחד חדש, החלטתי לנסות קודם כמה מהקרמים שיש לי בארסנל הטסטרים האינסופי מאיביי!




תמונות של הטסטר שלי





ההבטחה (בתרגום לעברית)
"קרם סרמיד אולטרה-מלחח, המעניק לחות לעורך ל-72 שעות".
לכל הסקרניות, סרמיד הינו מושג מתחום הביוכימיה, סוג של ליפיד המצוי בחי ובצומח, והמשמש כרכיב בתמרוקי לחות (תודה לויקיפדיה!).


מבחר
החברה מציעה סדרה שלמה של מוצרים בשם "Good Cera", ביניהם סבון קשיח, קצף ניקוי לעור הפנים, תחליב ניקוי לעור הפנים, אמולסיה, טונר, מסיכת לחות ללילה, תרסיס לחות לעור הפנים ("מיסט"), תמצית סרמיד, שמן אתרי, משחת לחות (יותר סמיך וקשה מהקרם), והקרם עליו אני אדבר היום.
המבחר עצום, זאת אציין לטובה! :) את הסבון הקשיח אשקול להזמין במיוחד!


מרקם
קרמי ג'לי, יותר לכיוון הקרמי, אבל עדיין לא סמיך כמו קרם הלחות Soft של ניוואה, למשל. הוא מאוד נוח למריחה ונספג בעור ממש בשניות. המרקם טיפה יותר מדי קרמי בשבילי, העור שלי שומני אז אני זקוקה לקרמים יותר קלים מזה.


ריח
לא צוחקת אתכן, זה מריח כמו אקונומיקה "בניחוח" לימון. נוראי, מזעזע, איכס.


התוצאה
העור שלי מרגיש רך ומועשר, אבל קצת יותר מדי, בגלל העור השומני שלי.. אני חושבת שלעור רגיל הוא יהיה מעולה (אבל לא מספיק טוב לעור יבש).


מחיר
הטסטר הקטנטן הזה הספיק לי ל-3 שימושים בלבד, מה שלא נתן לי את האפשרות לשים לב לשינויים לטובה או לרעה לאחר השימוש בקרם. בכל מקרה, ניתן להזמין מאיביי 10 טסטרים במחיר של כ-17 ש"ח, או מיכל בגודל מלא (60 מ"ל) במחיר של כ-70 ש"ח. לדעתי המחיר קצת יקר מדי, לפחות מבחינת טווח המחירים הקוריאני. (קישור לאיביי)


אריזה
הקרם הזה מגיע במיכל ג'ארה פתוח ולא היגייני!


קנייה חוזרת
לא. הקרם הזה קצת יותר מדי סמיך בשבילי.
אבל! אשקול בחיוב להזמין את הסבון הקשיח מהסדרה! מסקרן אותי מאוד לדעת איך הוא ירגיש, כי רק הפנים שלי שומניות, אבל שאר חלקי הגוף זקוקים ליותר לחות.


לסיכום

יתרונות
*יכול להיות מעולה לבעלות עור רגיל
*מבחר עצום של מוצרים מהסדרה


חסרונות
*לא יתאים לבעלות עור שומני או יבש
*כמות מועטה מדי בטסטר, שלא אפשרה לי לעקוב אחר יעילות הקרם לטווח ארוך
*ריח מזעזע
*מיכל לא היגייני
*מחיר גבוה ביחס למחיר הממוצע בשוק הקרמים הקוריאניים


ציון: 2.5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


4 תגובות :

  1. אוי בובה אני מצטערת לשמוע שלא אהבת במיוחד, אבל טוב שזה רק טסטר ולא גרסה מלאה!:)

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון :)
      בגלל זה חובה לקנות דוגמיות קודם!!! :)

      מחק
  2. מבחינתי אם זה לא מריח טוב אז המוצר הלך! אין הריח בסופו של דבר חשוב!! אחלה פוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה עם כל מילה!! :) בלי ריח טוב אני לא קונה!
      תודה רבה לך יקירה!

      מחק