יום חמישי, 17 ביולי 2014

כל היום טיפות המים - ביקורת - Review

Lioele - V-line Waterdrop Sleeping Pack

שוב קרם לחות, שוב מארסנל הטסטרים! :) הפעם מדובר בקרם שמשתמשים בו רק בלילה, מעין מסכת לחות שהאפקט שלה מועצם ככל שהיא נמצאת יותר שעות על העור. והחלק הכי מגניב? המסכה אמורה להיראות על האור כאילו יש עליו טיפות מים (בגלל זה ציור הטיפות על האריזה, ובגלל זה השם Waterdrop).



תמונות של הטסטר שלי



ההבטחה (בתרגום לעברית)
"נספג ללא דביקות וכמו כן מהווה מצע מפריד המעניק לחות והזנה לעור עייף".
הכוונה ב"מצע מפריד" היא שניתן למרוח את הקרם הזה מעל קרם לחות נוסף, וכך "לנעול" את הלחות על העור ולגרום לה להיספג ביתר יעילות.


מבחר
מלבד הקרם הזה, ישנו גם ביביקרם מאותה הסדרה.


מרקם
המרקם נהדר! ג'לי כמו שהקוריאנים אוהבים, אבל מעט יותר סמיך ועשיר. מאוד נעים לשימוש, מחליק על העור ונותן לו מראה יותר "רגוע" ופחות אדמומי (אדמומיות זה דבר שנמצא על הפנים שלי כל החיים). אני די בטוחה שהקרם הזה יכול להתאים גם לבעלות עור רגיל ויבש. יש לי התחושה שהוא יתקבל בברכה על כל סוג עור, כי ניתן למרוח יותר כמות מהקרם בשביל יותר לחות. תאמינו לי שהעור סופג כל כמות שתמרחו עליו, גם כשמרחתי כפליים מהיום הקודם העור שלי ספג את כולו (ולא שבאמת הייתי זקוקה לזה, כן? סתם רציתי לראות מה קורה אם מורחים יותר ממנו).
קראתי בהרבה סקירות אחרות שכשמורחים את הקרם הזה רואים "טיפות" על העור, שבסופו של דבר נספגות גם הן (בגלל זה קוראים למוצר Waterdrop), אבל נשבעת לכן שלא שמתי לב לשום טיפות ולשום נעליים. בכל מקרה, מדובר במוצר נהדר וחוסר היווצרות הטיפות לא גורע ממנו.


ריח
הריח מאוד חלש, אבל המעט שישנו מזכיר לי חיזוקית של הדס. רפואי וקצת צמחי. לא הייתי אומרת שהריח ממש נוראי, אבל.. הוא גם לא ממש נהדר. נייטרלי מינוס.


התוצאה
קמתי בבוקר עם אף מעט שומני, אבל שאר הפנים הרגישו ונראו נהדר. כמו כן, כשהתחלתי להשתמש בקרם הזה, היו לי המון קילופים ועור יבש בסנטר (כתוצאה מטיפול מאוד אינטנסיבי שעשיתי נגד הציסטות שהקרם הירוק של גרנייה, טפו עליו, עשה לי), ותוך יומיים של מריחה כבר לא היה אף זכר לקילופים ולעור הפצוע ההוא. כמו כן, הוא לא גרם לעור שלי להיות יותר מדי שומני, ואני די בטוחה שקמתי עם אף מבריק רק כי היו שלושה לילות רצופים מאוד חמים כשהשתמשתי בקרם הזה.


מחיר
ניתן להזמין 20 טסטרים (כמו זה שאני קיבלתי) במחיר של כ-30 ש"ח, או להזמין את הקרם בגודלו המלא (120 מ"ל) בכ-40 ש"ח. בכל מקרה, המחיר נהדר והגודל נדיב למדי (בגודלו המלא)! (קישור לאיביי)
אני חייבת לציין שהטסטר היה מזערי, הספיק לי רק ל-3 שימושים, אבל גם בשלושת השימושים האלה שמתי לב לנפלאות קרם הלילה הזה!


אריזה
המוצר בגודלו המלא מגיע בשפופרת רכה ומכסה "פלאק" (שאני דווקא לא אוהבת, כי יש לי נטייה לשבור אותם בטעות). נוח ופרקטי, והכי חשוב- היגייני! אין צורך לטבול אצבעות!


קנייה חוזרת
כן! אני מרגישה שהקרם הזה עשה לי רק טוב, במיוחד כאשר הוא הצליח לרפא יובש וקילופים רציניים שהיו לי על הסנטר. 


לסיכום

יתרונות
*מחיר נהדר
*ריח די נייטרלי (קצת צמחי ורפואי)
*מיכל נוח לשימוש והיגייני!
*גודל מאוד נדיב (120 מ"ל)
*ריפא קילופים ויובש רציניים שהיו לי בסנטר
*מרקם מאוד נעים למריחה, העור מרגיש כאילו הוא "שותה" את הקרם לתוכו


חסרונות
*הטסטר הכיל כמות מזערית


ציון: 5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


2 תגובות :

  1. בחיים לא ניסיתי קרם לילה, אולי כדאי להתחיל מהקרם הזה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני רואה בזה קרם לחות רגיל לכל דבר, ההבדל היחיד (או יותר נכון הבונוס) הוא שאפשר להניח את הקרם לילה הזה מעל קרם לחות אחר בשביל "לנעול" את הלחות של שניהם ביחד על העור. בכל מקרה, אני השתמשתי בו ככה לבד ומאוד אהבתי :)

      מחק