יום רביעי, 30 ביולי 2014

סליק האיפור שלי ("סְלִיק" הוא כינוי למחבוא מחתרתי לנשק ולמסמכים סודיים)

אז לא, אנחנו לא בתוקפת המנדט הבריטי, אבל זה לא אומר שאין שימוש במילים מלחמתיות כמו סליק בימינו! הרי לכולנו בוודאי יש איזה מחסן נסתר מהעין, שמכיל בתוכו נשקים כאלו ואחרים. בנשקים אני כמובן מתכוונת לאיפור, כי הרי לכולנו ידוע שאיפור הוא הנשק הטוב ביותר נגד שגרה, אפרוריות ושעמום.

יש לי בעיית קנייה אימפולסיבית. אני רואה משהו יפה ואני קונה אותו, גם אם יש לי מיליון מוצרים דומים, גם אם יש לי באופן כללי מיליון מוצרים בארסנל והדבר האחרון שאני צריכה זה עוד אחד לאוסף.

אבל לפעמים זה נחמד שיש לך כמה מוצרים נפלאים, שרק מחכים ליום שבו יהיה לך מצב רוח רע ותחליטי שהדבר היחיד שישפר אותו זה פתיחת מוצר חדש, או לנס שקורה פעם בשנתיים, כשנגמר לך מוצר אחר ואת חייבת לפתוח אחד סגור מהסליק.




נתחיל מראש הערימה ונחפור מטה.



המוצר הראשון הוא ערכה של בנפיט הקסומים, "Do The Bright Thing", שמטרתה להאיר את הפנים ולגרום למראה קורן ונקי. הערכה כוללת פריימר מבהיר, היילייטר נוזלי בעל תת-גוון ורוד, פודרה/סומק (בנפיט טוענים שאפשר להשתמש באבקה גם כפודרה וגם כסומק) בגוון ורדרד עדין, עיפרון עיניים שחור, והמסקרה המפורסמת שלהם.



פלטה נוספת שמסתתרת בסליק היא פלטת Pupa Doll של פופה, והיא נקנתה לגמרי בלי תכנון מראש, כשראיתי אותה במחיר מצחיק של 29.90 בסופר פארם.



הפלטה מכילה סומק, 3 צלליות, 5 אודמים/גלוסים, אפליקטור לצלליות ומראה קטנה ומסתובבת.



את ההיילייטר הזה קניתי כי הוא נראה כמו חיקוי מאוד מוצלח למטאוריטים של גלרן. 



אני רק מפנטזת על היום שבו אסיים את ההיילייטר של אטוד האוס, שפחות או יותר מציע את אותו הגוון. 



אחרי שהוצאנו את הדברים הגדולים, מה עוד נשאר לנו בסליק?



סומק מתוק לאללה של חברת אסנס האירופאית, שיצא במהדורה מוגבלת השנה (קריסמס אולי?).



הזמנתי אותו באיביי כי לא יכולתי לעמוד בפני המתיקות שלו.



סטוק הבאלמים לשפתיים! :)



שפתון לחות של ניוואה (או בשמם בישראל- לבלו), כאשר מתוך סדרה של 3 טעמים שונים (+ אחד חסר טעם), רק טעם אחד (ודווקא זה שנשמע הכי טעים) לא עשה עלייה לארץ. כמובן שהייתי מוכרחה להזמין אותו!



שפתון לחות תפוז שהבאתי אתי מפראג (כן, עדיין לא הספקתי לנסות אותו!).



השפתון שלא עשה עלייה לארץ, זה שהזמנתי מאיביי? אז הנה האחים שלו.



כל הטעמים נשמעו לי כל כך טעימים שלא יכולתי לבחור רק אחד!



אני עדיין מתכחשת לעובדה שיש לי מחלת מסקרות. מימין לשמאל:

*מסקרה Star של לנקום, בגון חום. למרות שאני לא אוהבת מסקרות של לנקום, אני עדיין מנסה לגרום לעצמי למצוא את האחת בחבורה שתשבה את לבי. המסקרה הזאת מכילה מיקרו נצנצים זהובים וזה נשמע לי כל כך יפה שהייתי חייבת להזמין אותה (כי בארץ היא יקרה פי שלוש).

**מסקרה Diorshow של דיור, בגוון חום. כבר אמרתי שאני אוהבת מסקרות חומות? :) ביקשתי מאבא שלי, שטס תדירות לחו"ל בעקבות המוזיקה (הוא מופיע המון בחו"ל, לפרטים נוספים חפשו Alexei Belousov ביוטיוב), לקנות לי בדיוטי פרי את המסקרה הזאת. לפני כמה שנים קיבלתי אותה במתנה מקרובת משפחה יקרה ללבי, והתאהבתי. זאת אחת מהמסקרות הבודדות ששינו את חיי. ריסי המטאטא שלי מעולם לא נראו יותר Fabulous.

***המסקרה הדו-צדדית ה"חדשה" של מייבלין (כי בחו"ל היא קיימת כבר יותר מ-3 שנים), Big Eyes, בשחור. זכיתי בה בהגרלה שעמוד הפייסבוק של מייבלין עשו, ומאז היא שוכבת לה גלמודה ובודדה. לזכותה ייאמר שאני מאוד רוצה לנסות אותה, אבל יש לי כל כך הרבה מסקרות שחורות פתוחות כרגע שאני פשוט לא רוצה לפתוח מסקרות חדשות בידיעה ברורה שהן יתייבשו מפאת חוסר שימוש.

****המסקרה הנהדרת של בורז'ואה, Volume Glamour MAX Holidays, שכבר יש לי בגוון הזה. לצערי האחת שכבר פתוחה נמצאת בשלבי התייבשות מתקדמים, ולא נמצא תזמון יותר טוב לדודה של הבחור שלי לתת לי במתנה את אותה אחת. היא נהדרת ואני מאוד אוהבת אותה.



וכמובן, איך נעבור את היום בלי כמה מוצרי שפתיים? מימין לשמאל:

*טינט בגוון אדום של חברת TonyMoly החביבה. הזמנתי מארז של 2 כאלה פיציים, כאשר אחד מהם נמסר בהגרלה האחרונה שהייתה בבלוג שלי. 

**גלוס של חברת קליניק, בגוון Apricot. נקנה כחלק ממארז שהזמנתי לי מסטרוברי, וזהו בעצם אחד משני מוצרים אחרונים שנשאר לי לנסות מהמארז.

***אודם L'absolu Nu של לנקום, בגוון 302 Voile De Rose. את האודם הזה קניתי בעקבות התאהבות, כשניסיתי אותו לראשונה בפלטת הקלאץ' הכסופה שלהם. זהו גם הגוון שבו השתמשתי ביום החתונה שלי. אין מילים שיתארו עד כמה הצבע הזה מחמיא לי, עד כמה הוא יפה ונשי. תוסיפו לזה את ריח הורדים הסימבולי של לנקום וקיבלתם מוצר ששווה למכור למענו את הנשמה לשטן.

****גלוס של ללין, בגוון Rose. אני משתמשת בגלוס הזה של ללין כבר שנים, ורק בגוון הזה. הוא ורדרד, הוא עדין, הוא מריח נפלא, הוא מרגיש נהדר וקליל על השפתיים. אין דבר שאני לא אוהבת בגלוס הזה! שווה לקנות אותו במבצעים.



את הסומק הזה של אטוד האוס, בגוון Coral, גם כן קניתי פעמיים, בצבעים שונים, ואת הצבע השני (Strawberry) הענקתי במתנה בהגרלה שהייתה בבלוגי. מזל גדול שהספקתי לקנות לעצמי אחד, כי מסתבר שהוא נמכר במהדורה מוגבלת באביב והוא לא יימכר יותר! :)



עוד מוצר סגור של חברת אטוד האוס הוא קונסילר שלהם שקיבל המון אהדה ורעש בבלוגיספרה בחו"ל. זאת הפעם השנייה שאני מזמינה אותו לעצמי, כאשר בפעם הראשונה קניתי גוון שלא מתאים לי בכלל והיה צהוב מדי בשבילי. הפעם קניתי את הגוון הבהיר מבין השניים, ואני מקווה לא להתאכזב שוב.



אז זה הכל! אלו כל המוצרים שמוחבאים אצלי במעמקי מגירת התמרוקים ומחכים ליום הדין. האם גם לכן יש סליק נסתר שכזה? האם גם לכן יש אחד מהמוצרים האלה? אשמח לשמוע בתגובות!

שיהיה לכן יום מקסים!



14 תגובות :

  1. אלכס mon amore - הפגת לי את השעמום הנוראי ביותר בעבודה!!! דבר ראשון חולה לך על התחת ודבר שני, אני חייבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת לינקים ודחוף למה שניתן!!

    השבמחק
    תשובות
    1. לינקים יהיו בסקירות!!!!!!!!!!! :)
      כאן אני רק משוויצה בשלל ;)
      התחת שלך יותר מוצא חן בעיניי!!! 3>

      מחק
  2. למה אין סווצ'ים? הדגמות? משהו?

    השבמחק
    תשובות
    1. כי זה מוצרים סגורים שעוד לא פתחתי, זה כל הכוונה של הפוסט :)
      כמובן שכשאפתח ואנסה אכתוב סקירה מפורטת.

      מחק
  3. איזה שלל אדיר! בהחלט יש במה להשוויץ!
    כבר מלא זמן אני רוצה לנסות את המסקרה של בורז'ואה, ממליצה?

    השבמחק
    תשובות
    1. המסקרה של בורז'ואה מעולה!! :) יש לי סקירה פה:
      http://dubibear.blogspot.co.il/2014/06/review_8362.html
      אני כבר שנים אוהבת אותה, במיוחד בגרסתה הצבעונית ;)

      מחק
  4. לי יש סליק דומה, אבל יש בו רק מסקרות :)
    אחלה פוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה! :)
      איך את מצליחה לא להתפתות לקנות עוד ועוד ולהרחיב את הסליק?? :)

      מחק
  5. אין לי סליק בכלל, פשוט כי כשאני קונה משהו אני חייבת מייד לנסות אותו ולהשתמש בו ללא הפוגה במשך תקופה. למעט מסקרות שאני לא מרשה לעצמי יותר מ 2 פתוחות בו זמנית אבל כרגע אפילו מהן אין לי סגורה...
    כמובן שזה לא אומר שאין לי כפילויות ;) אבל האמת שלא הרבה.....

    השבמחק
    תשובות
    1. כפילויות זה ה-דבר! יש לי המון כפילויות של לקים שאני לא יכולה לחיות בלעדיהם, ועשיתי בשכל שקניתי כמה כי רובם כבר לא נמכרים יותר :)
      אפשר להתעניין ממה יש לך כפילויות? תמיד כיף לשמוע איזה מוצרים אהובים על בנות אחרות, ואולי לנסות אותם גם :)
      בהחלט קשה להתאפק! אפילו העברתי את כל הסליק לארגז סגור כדי שהוא לא יקרוץ לי כל הזמן מהמגירה.

      מחק
  6. היי! אני כמעט בטוחה לפי מדבקות המחיר שרכשת את הליפ באטרס של לובלו בארץ. לא מצאתי בשום מקום! איפה מצאת אותם? (אני גם מצטערת שחפרתי עמוק בבלוג)

    השבמחק
    תשובות
    1. הליפ באטר קרמל הוזמן באיביי כי הוא היחיד שלא נמכר בארץ, ושני הטעמים האחרים כן נמכרים בארץ, בספר פארם ובתמרוקיות נוספות אחרות :) אני קניתי את שלי בסופר פארם ליד העבודה שלי.

      מחק
  7. תודה! אני חושבת שלא תשתפי את מקום עבודתך,
    אבל באיזה אזור זה בערך?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני עובדת באזור כיכר ציון בירושלים :)

      מחק