יום חמישי, 11 בדצמבר 2014

אהבה במבט ראשון - ביקורת - Revie

Revlon - Colorburst Matte Balm

על סדרת המאט של רבלון שמעתי כבר לפני שנה, כשהם התחילו לצוץ כמו פטריות אחרי הגשם בבלוגים מחו"ל. התמונות המרהיבות, השבחים, הצבעים, ההבטחות, הכל נשמע לי יותר מדי טוב בשביל להיות אמיתי. אבל תאמינו לי, זה אמיתי לגמרי.



תמונות




רכיבים


ההבטחה
"Revlon ColorBurst Matte Balm מציע גוון קטיפתי עם לחות כמו של שפתון לחות. מועשר בקומפלקס חמאות משולש של שיאה, מנגו, וקוקוס. העיפרון השמנמן הזה לא מצריך חידוד."


מבחר הצבעים
10 גוונים שנעים בין ניודי לחלוטין, לורדרים עדינים או צועקים, אדומים רכים או נועזים, ואפילו סגול-מכשפה אחד מרהיב במיוחד שאין לי האומץ לנסות. :) אני חייבת להודות שחסרים לי פה כמה גוונים שמאוד הייתי רוצה לראות- למשל ורוד מעושן, חום ניודי (סטייל קיילי ג'נר), לילך, ובכלל כמה סגולים שונים ומשונים (שהם לא כמו הסגול-מכשפה שכבר יש).
אני בחרתי את גוון Sultry 225, שהוא חום אדמדם-סגלגל, שקצת מזכיר לי את פלאמפול של מאק בגרסא קצת יותר אדמדמה. הגוון הזה מושלם לסתיו ולחורף לדעתי, והוא בטוח הולך לככב בארסנל האודמים שלי העונה. שכבה אחת של צבע נותנת לי כיסוי מלא, וממש אין צורך לחזור עם שכבה שנייה. הופתעתי ממש לטובה מהפיגמנטיות המדהימה שלו! 


מרקם
כשקראתי על השמנמן המתוק הזה בבלוגים אחרים, כולם כתבו על כמה שהוא רך וחמאתי בקטע מפתיע, אבל אני חייבת להודות שאפילו עם כל ה"אזהרות" הופתעתי מאוד. האודם לא סתם חמאתי, הוא נמס על השפתיים. ממש נמס. ומחליק. הווווו, איך שהוא מחליק. כמו גלידה שמתחממת ממגע השפתיים. ואיך הוא מרגיש על השפתיים, אתן שואלות? ובכן, כמו שפתון לחות, ממש ככה, כמו שהבטיחו לנו. אני יודעת שאודמי ושפתוני מאט בד"כ מאוד יבשים ומדגישים את כל החסרונות המועטים שיש בשפתיים שלנו (ולפעמים מבליטים חסרונות שבכלל לא ידענו על קיומם קודם לכן), אבל זה ממש לא המקרה עם הצ'אבי החלומי הזה. השפתיים שלי נראות מלוחחות ומועשרות, יפות ועסיסיות, אפילו 6 שעות לאחר ההנחה. אני די בטוחה שבגוונים יותר בהירים השפתיים ייראו יותר יבשות (במיוחד בחריצים של השפתיים), אבל בגלל זה אני תמיד דואגת לבחור גוונים יותר כהים באודמי מאט.. :)


ריח
ריח של תה נענע, בדיוק כמו אודמי הסטיין של רבלון! :) אני יודעת שיש הרבה בנות שמאוד נרתעות מהריח (והטעם!) של האודמים האלה, אבל אני דווקא מהחובבות הנלהבות. נמאס לי מריחות וניל מזוייפים, מריחות סוכרייה מתוקה יתר על המידה, מריחות טאלק נדושים, מריחות קוקוס מג'וייפים שכבר דוחפים לכל מקום, נמאס! והמנטה הזאת היא מפלט של ממש לכל מי שמזדהה איתי. המנטה נותנת נוכחות על השפתיים, בדקות הראשונות לאחר ההנחה ולפני שהריח מתאדה כליל (כן, הוא מתאדה), יש תחושת עקצוץ קלה ומרעננת על השפתיים (כמו מסטיק מנטה, לא משהו מלחיץ במיוחד). 


עמידות
כל עוד לא אוכלים- הוא שורד 5 שעות כמו כלום. ברגע שאוכלים, מעט ממש שנמצא במרכז השפה נמחק, ונשארים עם טבעת מאט מסביב לשפתיים. לא משהו שאי אפשר לסדר עם חידוש. :) קצת חבל לי שלא נשארת הכתמה על השפתיים, אבל הי, בשביל זה יש את שפתוני הסטיין שלהם. אני חייבת לציין לשבח את העובדה שכשמחדשים, האודם לא נמרח בגושיות או חוסר אחידות כמו שקורה לפעמים עם אודמי מאט אחרים, כשמורחים שכבה על שכבה קודמת שנעלמה. ניתן כמובן לנקות שאריות שכבה קודמת לפני חידוש, אבל לא יהיה הבדל משמעותי בנראות הכללית של השפתיים.


מחיר
אני מניחה שכמו שפתוני הסטיין, גם את סדרת המאט ניתן יהיה למצוא רוב הזמן המבצעים של 40-50 ש"ח, ואם כן אז מדובר במחיר סביר לכל הדעות. 


אריזה
שוב, מיכל העיפרון השמנמן והיפה שאנחנו כבר מכירות אצל רבלון, וגם בחברות רבות אחרות. מיכל חמוד להפליא, לא קטן מדי, לא גדול מדי. בולט בארסנל האיפור, והשוס האמיתי בכל הסיפור- האריזה תואמת את סדרת האודם. האריזה בסדרה הנ"ל היא מאט לחלוטין ותואמת את צבע האודם שנבחר. נראה סולידי ויפה מאוד. 


קנייה חוזרת
ללא ספק- כן!! מדובר במוצר נגיש כלכלית, במגוון גוונים משגע (שאולי לא הכי מלהיב אותי אבל בטוח ירגש הרבה אחרות), נמרח כמו חמאה ומרגיש כמו חמאה על השפתיים, לא מייבש בכלל (אפילו על תחשבו על זה), פיגמנטי להטריף, ובעל נגיעת מנטה מרעננת (שאני אוהבת)! מוצר מנצח שללא ספק יככב אצלי העונה!


תמונות להמחשה
לפני הנחה

אחרי הנחה





לסיכום

יתרונות
*10 גוונים יפים שנעים מהניודי ביותר אל הנועז והבוהק ביותר 
*נמס במגע עם השפתיים- נמרח כמו חמאה
*לא מייבש את השפתיים בכלל! והצבע הספציפי שלי גם לא מדגיש קמטוטים או יובש
*ריח (וטעם) מנטה עדין ומרענן
*פיגמנטיות ורמת כיסוי מדהימה, שכבה אחת מספיקה
*שורד 5 שעות בכיף כל עוד לא אוכלים
*ניתן לחדש בלי שייראה גושי או לא אחיד (מה שקורה בהרבה אודמי מאט אחרים)
*עולה כ-40-50 במבצעים (שזה המחיר שבד"כ אני רואה על מוצרים מקבילים אצל רבלון)
*מיכל שמנמן בצורת עיפרון, ססגוני אבל סולידי, מאט לחלוטין ובגוון האודם הנבחר


חסרונות
*חסרים לי כמה גוונים במגוון


ציון: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


13 תגובות :

  1. אוי הוא נראה אורגזמי! כמו חמאה על שפתייך, כ"כ חלק! פוסט נהדר נהדר נהדר! מאוד אהבתי! עכשיו גמאני שוקלת לקנות לי אחד למרות שאני לא צריכה בכלל! (את יודעת שאני לא צריכה חחח)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא קרן, את זה את *כן* צריכה!!!! :) :) (אני השטן)
      תודה יקירה!!! :)

      מחק
  2. יש לי 3! סולטרי הוא ליטרלי הגוון הכי יפה שאי פעם ראיתי, וחיפשתי בדיוק כזה כבר הרבה מאוד זמן. בשילוב של עפרון שפתיים של שאנל שיש לי, אני מגיעה במדויק לצבע שפתיים של קיילי קרדאשיאן. בכל אופן, הם כולם יפהפהיים, למרות שאני פחות מתחברת לורודים בזוקות למינהן.

    השבמחק
    תשובות
    1. את יודעת שעכשיו הוא נראה לי דווקא ערפדי משהו??? :O הוא עדיין מרהיב, ואני הולכת לחרוש לו על הצורה, אבל הייתי רוצה שהוא יהיה קצת-קצת-קצת יותר בהיר. אני מאוהבת! 3> ואני ממש רוצה עוד גוון מהסדרה ולא בטוחה שאני צריכה ואיזה גוון אני רוצה. P:

      מחק
  3. איזה שונה הוא נראה עליך! עלי הוא הרבה יותר כהה משום מה :)
    אחלה פוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. יכול להיות שבתמונה הוא יצא בהיר? :O כי לקראת הערב שמתי לב שהוא ממש ערפדי עליי.. P: תודה! :)

      מחק
  4. ממש הולם אותך! גם אני מחזיקה ברשותי 2 צבעים ואני מתה על טעם המנטה. אחלה פוסט, לא שכחת לציין אף פרט. תענוג!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!! :) אילו גוונים יש לך? אני ממש סקרנית! 3>

      מחק
  5. אני מתפתה לרוץ לרכוש אבל אני בעוצר..ככה שנמתין טיפה עם זה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כולנו בעוצר.. ;) וקנייה אחת קטנה של 50 ש"ח לא כ"כ תשפיע על הארנק, לדעתי. או לפחות זה התירוץ שאני נותנת לעצמי! ;)

      מחק
  6. הוא כל כך יפה!! ממש מתאים לך! אחלה סקירה אהובה! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תודה!! :) מתי את תקני ותכתבי סקירה משלך?? :)

      מחק
    2. אני בעוצר קניות לחודש אחרי הבלאק פריידי! :(
      יותר נכון אחרי שראיתי את הוויזה שלי של חודש שעבר חחחחחחח
      אם הוא יהיה במבצע בסוף החודש אני קונה לי גם אחד כזה! הם נראים מעולים!

      מחק