יום ראשון, 28 בדצמבר 2014

אולי זה פשוט לא בשבילי... - ביקורת - Review

Loreal - Skin Perfection 15 Second Cleansing Oil

ההייפ שנוצר סביב שמני הניקוי לפנים קיים כבר תקופה לא קצרה, וחייבת להודות שהיה לי קשה בהתחלה לקבל את זה. כבחורה עם עור מאוד שמן קשה לחשוב על לשים עוד שמן על הפנים ובסוף גם לא לשטוף אותו עם סבון. כי לנקות את האיפור כבר עשיתי עם שמן קוקוס, אבל לא עזבתי את האמבטיה לפני ניקוי משוגע עם סבון פנים. אז אולי אני הבנאדם האחרון לעלות על רכבת טרנד הניקוי בשמן, אבל better late than never, נכון?



תמונות









רכיבים


ההבטחה
בתרגום לעברית: "שמן לניקוי בביצועים גבוהים לכל סוגי העור, ממיס מיידית איפור עמיד במים, והעור מרגיש נקי ללא תחושת שומניות. נוסחת השמן עוזרת לאיזון ייצור השמן הטבעי, לעור בריא יותר.
ממיס מיד איפור ועוזר לשיפור טקסטורת העור."


מבחר
הסדרה Skin Perfection מכילה הרבה מוצרים חוץ מהשמן, כגון- סרום, קרמים, BB, ועוד ועוד...
הרבה מהם זמינים גם בארץ.
תמונה של חלק ממבחר המוצרים בסדרה:


מרקם
כמו שהראיתי בתמונה למעלה, שקוף ונוזלי (כמצופה משמן). במגע עם מים הופך ללבן וקצת מטעה בתור תחליב ניקוי. אבל בסך הכל המרקם מאוד נעים ולא מרגיש שומני, כמובטח מהחברה. על הפנים הוא מרגיש גם מאוד נעים, אבל פה כבר נתקלתי בבעיה. החברה טוענת שדרושות 2-3 טיפות כדי לנקות את הפנים. עכשיו, אני לא יודעת על איזה פני-ברבי הם ניסו את השמן, אבל כשהוצאתי 2-3 לחיצות שלמות, על הידיים זה היה נראה מספיק, אבל זה לא באמת היה מספיק לכל הפנים והרגשתי שהשמן נמצא רק על חלק מהפנים שלי. אז 2-3 טיפות היו מספיקות אולי לקצה האף שלי. אני מפספסת משהו?


ריח
נעים כל כך!
מישהו זוכר את החברה Avon שהייתה בארץ עד לפני כמה שנים? מישהו זוכר את הריח של הקרמים שלהם? אז זה. ריח טבעי, שלפי דעתי שילוב של כמה ריחות של שמני אגוזים למיניהם. מה שכן, הריח יחסית חזק, שדבר ראשון מפריע לי במוצרי טיפוח כי בשמים במוצרים זה לא בריא לעור ומגרה אותו, ודבר שני אולי יפריע למישהו שמעדיף מוצרי טיפוח עם ריח נייטרלי או לחלופין פשוט לא מתלהב מהריח.


התוצאה
אני לא משתמשת במוצרים עמידים במים, והאייליינר היומיומי שלי נשטף מאוד בקלות (אפילו רק במים). 
ניסיתי להשרות את הפנים במקלחת ואז לשים את השמן.
ניסיתי לשים אותו ככה סתם בלי מים.
ניסיתי לשים אותו עם מים אבל בלי השריה ממושכת.
והתוצאה? אותה תוצאה. הדבר היחיד שהשמן עשה זה למרוח את האיפור שלי ולגרום לי להיראות כמו פנדה. מה שהשמן עשה זה רק להדביק את האיפור עוד יותר לעור שלי ולגרום לי לעבוד קשה יותר כדי להוריד אותו.
מצאתי תוצאות טובות יותר כשהורדתי את האיפור קודם עם מסיר איפור ואז שטפתי את הפנים עם השמן.
שמחתי שהוא לפחות לא מרגיש שומני על העור ונשטף בקלות.


מחיר
כמו שראיתם בתמונות- 30 ש"ח ל100 מ"ל בסופר פארם. מחיר מצויין לפי דעתי! מביקורות שקראתי שמעתי שזה מחזיק להרבה זמן (אפילו כמה חודשים) אז זה לגמרי לא קורע את הכיס :)


אריזה
 אני מאוד אוהבת את האריזה. היא שקופה וניתן לראות כמה נשאר מהמוצר, המשאבה נוחה לשימוש, אין תלונות מהבחינה הזאת :)


קנייה חוזרת
לצערי לא. 
אני אמשיך להשתמש בשמן ולראות אם יהיו לי תובנות חדשות ואולי זה יתאים לי, אבל כרגע לא נראה שזה עובד בשבילי. אני גם באופן כללי מעדיפה תכשירי ניקוי שגם מורידים את האיפור וגם מנקים את העור (עצלנית, נו...)



לסיכום

יתרונות


*מחיר מעולה ביחס לתמורה
*ריח מדהים
*לא נשאר שמנוני על העור


חסרונות


*לא מוריד את האיפור, וההיפך, רק גורם לו להידבק יותר לעור שלי.
*מצריך שימוש בעוד מוצר ניקוי, לפניו או אחריו.


ציון: 3/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, קיטי:



4 תגובות :

  1. סקירה מקיפה מאוד! לי דווקא היו תוצאות שונות משלך - השתמשתי בו על עור יבש, לקחתי 4-5 לחיצות ומרחתי אותן על הידיים שלי ואז ישר על העיניים (כשהן עצומות כמובן) ולעסות בעדינות כדי שהשמן יפרק את החומרים. בשלב הבא, אני מרטיבה את הידיים ועושה בדיוק את אותה פעולה שעשיתי עם השמן, מה שגורם לו להיות תחליבי במרקמו ולפרק עוד יותר את האיפור. לאחר מכן אני לוקחת פד צמר גפן לח ומעבירה על העיניים, מה שלוקח את כל הג׳יפה ומשאיר אותן חפות מאיפור. בגלל שאני פדנטית בקטע הזה, אני מסיימת את התהליך עם מגבון איפור (שבדרך כלל נשאר כמעט נקי לחלוטין באיזור העיניים) בעיקר כדי להוריד את איפור הפנים. זה נשמע א ר ו ך מאוד, אבל זה לוקח 3 דקות ולגמרי שווה את זה! כשהשתמשתי רק במגבונים, תמיד הייתה נשארת לי קצת מסקרה על הריסים (ואני לא משתמשת במסקרה עמידה למים אלא ברגילה) ועם השמן - הכל יורד ולא נשארות שום שאריות בכלל!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אנסה את זה! גם לי מאוד קשה להוריד לגמרי את המסקרה, גם עם תכשירי ניקוי אחרים.
      תודה :)

      מחק
  2. אחלה סקירה. דווקא מאוד משך אותי במראה ראשוני...
    אגב. הכי אהבתי את קיטי :P

    השבמחק