יום שלישי, 16 בדצמבר 2014

המסקרות של לנקום - ביקורת - Review

Lancome 
-
Hypnose Mascara
&
Hypnose Doll Eyes Mascara
&
Hypnose Drama Mascara
&
Star Mascara

רבות דובר כבר ברשת על המסקרות של לנקום. נדמה שלנקום הפכה להיות אחת ממעצמות המסקרה הגדולות בעולם האיפור, עם קהל מעריצים גדול ואוהד.







תמונות של הפריטים

Hypnose Mascara:




Hypnose Doll Eyes Mascara:




Hypnose Drama mascara:



Star Mascara:






רכיבים
Hypnose Mascara:

Hypnose Doll Eyes Mascara:

Hypnose Drama Mascara:

Star Mascara:


ההבטחות (בתרגום לעברית)

Hypnose Mascara:
"קבלי עד 60% יותר נפח! ריסים מזעריות לא מהוות תחרות למברשת בעלת הפטנט הרשום שמעבה ריסים מהבסיס ועד הקצה עם נפח מותאם שנתון לשליטתך. הפורמולה מועשרת בויטמין B5, עוטפת את הריסים בשכבה מפוארת אחת נקייה ממריחות, הכתמות או התגבשות."

Hypnose Doll Eyes Mascara:
"הסוד מאחורי ריסי בובה נחשף סוף סוף! המראה הכי פלרטטני של לנקום. ריסים מלאות, ארוכות ועבות למראה עיניים רחב ופתוח. מהו הסוד מאחורי התוצאה המדהימה? מברשת חדשה, ייחודית, בצורת קונוס, מעניקה מריחה חלקה במיוחד, תוך תחימה מדוייקת אפילו עד הריסים בקצוות הרחוקים של העין ובריסים התחתונות. בשילוב עם פורמולה הפותחה אקסקלוזיבית, המסקרה מעצבת, מעגלת ומספקת לכל ריס את את הצורה האולטימטיבית. מרימה ומעבה כל ריס וריס בלי להכביד עליו."

Hypnose Drama Mascara:
"קבלי ריסים דרמטיות במריחה יחידה, ללא התגבשות או התפוררות. מכיל פיגמנט שחור עז. מערכת שכבה משולשת מעניקה מריחה קרמית ברגע על מנת לספק ריסים גדולות שלא יתגבשו או יתפוררו במהלך היום."

Star Mascara:
"המסקרה הזאת מלבישה נפח עז על הריסים, בעודה חושפת מראה חדש וקסום הנוצר בהשראת בטי בופ והטופ-מודל דריה וורבווי. פורמולת 'אפקט היהלום השחור' מעניקה מראה גלוסי לכאורה. מברשת הפעולה הכפולה מכילה צד שטוח לתפוקת מוצר מקסימלית בקו הריסים בעוד שהצד המעודל מפריד, מגדיר ומאריך את הריסים."


הצבעים

Hypnose Mascara:
שחור וחום.

Hypnose Doll Eyes Mascara:
שחור, חום וארגמן (בין סגול לאדום).

Hypnose Drama Mascara:
שחור, חום, כחול ואפור.

Star Mascara:
שחור וחום.


המרקמים

Hypnose Mascara:
בסקירת המארז הכסוף של לנקום כתבתי שזאת מסקרה מעולה שגם מרימה, גם מעגלת, וגם מאריכה את ריסי המטאטא הישרות והעקשניות שלי, ושהמסקרה הזאת מצטרפת לנבחרת המסקרות הכי טובות שניסיתי אי פעם (Diva's Lashes של Pupa, ו-Diorshow של Dior). ובכן, מאוד יכול להיות שקצת הגזמתי.. היא לא רעה בכלל, אבל יש מסקרות טובות ממנה. אחרי שאני מעגלת את הריסים בשקידה, אני מושחת אותם במסקרה הזאת, ורואה לנגד עיניי איך הריסים צונחות בחזרה לתנוחת מטאטא, אחת אחרי השנייה, בלי להראות קצת חסד כלפי המאמצים שהשקעתי בניסיון נואש להפוך את הריסים האלה לנשיות יותר. אבל כשאני משתמשת בה בלי מעגל ריסים קודם, אני כן שמה לב להרמה קלה. 

Hypnose Doll Eyes Mascara:
גם כאן נראה אפקט ה"לא מזיז לי שהתאמצת שעה עם מעגל הריסים, אני עדיין הולכת להוריד אותן אחת אחת עד האחרונה כי ככה!!". אבל כשאני משתמשת בה בלי מעגל קודם לכן, הו הו הו..! אני מרגישה שהתמונות (בהמשך) בכלל לא עושות חסד עם האפקט שמתקבל על הריסים בפועל, אני מקבלת כל כך הרבה מחמאות על מראה הריסים שלי כשאני עם המסקרה הזאת!

Hypnose Drama Mascara:
כמעט זהה לדול אייז! ההבדל היחיד הוא כמובן במברשת. גם כאן המרקם מספיק קליל בשביל לאפשר למברשת להרים את הריסים כהוגן ולא להפיל אותן לאחר מכן, אבל מעגל ריסים הוא מיותר לחלוטין כי במקרה כזה הריסים כן יצנחו מטה. 

Star Mascara:
מרקם קרמי קליל, לא סמיך מדי אבל גם לא גובל בנוזלי. הריסים כמעט לא צונחות לאחר המריחה, מה שמאוד משמח אותי. המראה המתקבל מניפתי למדי, אבל גם לא "עשוי מדי" או מושלם מדי, מה שלדעתי מאוד הולם שגרת יום-יום פשוטה ושקטה בלי יותר מדי איפור ובלינג (לא שהייתי מתנגדת לקצת בלינג פה ושם). לדעתי המסקרה הזאת לא מצריכה שימוש במעגל, מה שמאוד משמח אותי, כי מכשיר העינויים הזה מפחיד אותי נורא. 
אני חייבת לציין לשבח את הכמות המדוייקת שיוצאת במסקרה הזאת! זה בדיוק כמה שצריך בשביל לעודד מראה עדין וטבעי, אבל לא משעמם או לוקה מדי. 


הריח

Hypnose Mascara:
שונה משאר המסקרות שאני מדברת עליהן היום. קצת כימי וחמצמץ, אבל מזכיר במעט את ריח הורדים הקלאסי שלהם. יכול להיות שהסיבה לשוני בריח היא העובדה שזאת קיימת אצלי בארסנל, פשוט מאוד, הזמן הארוך ביותר מכולן. קיבלתי אותה כחלק ממארז הקלאץ' הכסוף שנמכר במהדורה מוגבלת במספר מצומצם של דיוטי פרי בעולם. בכל מקרה, סביר להניח שהריח פשוט "התחמצן" או התקלקל כי המסקרה כבר לא ממש טרייה. 

Hypnose Doll Eyes Mascara:
ריח הורדים הקלאסי והנעים של לנקום. אני מאוד אוהבת את הריח הזה ובהחלט נהנית להרגיש אותו בעת המריחה. מה שכן- הריח עד כדי חזק שלפעמים אני מרגישה אותו יום שלם. אלו הרגישות לריחות ככל הנראה יתקשו להנות מהמסקרה הזאת.

Hypnose Drama Mascara:
גם כאן ריח הורדים דומיננטי אבל נעים. הריח זהה לחלוטין לדול אייז, וכך גם עוצמתו.

Star Mascara:
כימי וחמצמץ. אני לא יודעת אם זה בגלל שקניתי את המסקרה באינטרנט, או שבאמת התכוונו לייצר את המסקרה עם הריח הזה בלנקום. בכל מקרה, הריח לא ממש נעים, אבל לא חזק בכלל. צריך להתאמץ בשביל לשים אליו לב. 


עמידות
חשוב לציין שכל המסקרות האלה הן בגרסתן הלא עמידה, שכן אינני חובבת המסקרות העמידות.

Hypnose Mascara:
לא שמתי לב להתפוררות מיוחדת.

Hypnose Doll Eyes Mascara:
כמו בקודמתה, גם זאת לא מתפוררת (למעט כמה פירורים סוררים ביום חם במיוחד).

Hypnose Drama Mascara:
גם זאת לא מתפוררת במהלך יום עבודה שלם. מעולה!

Star Mascara:
לא הבחנתי בהתפוררות כלל וכלל, אפילו לאחר משמרת שלמה של 9 שעות. 


מחירים
באתר המקורי של לנקום, מחיר שלושת המסקרות Hypnose, Doll Eyes, ו-Drama, הינו 27.50$, שהם כ-100 ש"ח. מחיר המסקרה Star הוא 28.50$, כ-105 ש"ח. לדעתי לשלם 100 שקלים על מסקרה טובה הוא מחיר סביר (כל עוד באמת מדובר במסקרה טובה). מיותר לציין שבסופר פארם הן עולות בסביבות ה-200 ש"ח (וזה כבר מחיר לא מקובל לדעתי, גם למסקרה הכי מדהימה ביקום כולו).
מחיר המסקרות בסטרוברי הוא בין 110 ל-140 שקלים (יותר משאני מוכנה אישית לשלם). 


אריזות

Hypnose Mascara:
המיכל בעל צורת שעון חול (בכל המסקרות שאני מדברת עליהן היום), והמברשת היא המברשת הפושטית הקלאסית שיש בכל המסקרות המעפנות שאנחנו מקבלות במארזים זולים של חברות בלאי למיניהן. מברשת נוחה לשמירה לאחר התייבשות המסקרה, ולשימוש חוזר בתור מסרק גבות.

Hypnose Doll Eyes Mascara:
מבין כל המסקרות שאני מדברת עליהן היום, הצורה של זאת הכי חביבה עליי. המיכל הוא אותו שעון חול, אבל המברשת היא קונוס חמוד ושמנמן, מאוד נוח לשימוש נקי ונטול מריחות והכתמת העפעף.

Hypnose Drama Mascara:
מיכל שעון חול, ומברשת מעניינת מאוד. בהתחלה קצת נבהלתי מהצורה המוזרה שלה, של פרבולה שעולה ויורדת, מעין גל מוזר, או תולעת זוחלת אם תרצו. לא ממש הבנתי איך משתמשים בה לאפקט מקסימלי, כי לנקום לא הוציאו מדריך רשמי או הסבר כלשהו באתר שלהם או בכלל. כל המדריכים החובבניים שראיתי ביוטיוב הראו שיטת מריחה שונה, ומבין כל השיטות שראיתי וניסיתי, עדיין לא מצאתי את ה-אחת.

Star Mascara:
מיכל שעון החול האחד והיחיד, ומברשת דו צדדית. מצד אחד היא ישרה כמו ההיפנוז המקורית, ומצד אחר היא בעלת צורת קונוס כמו הדול אייז.


קנייה חוזרת

Hypnose Mascara:
לא. היא פשוט לא האחת. היא בסדר, לא רעה, אבל לא מדהימה.

Hypnose Doll Eyes Mascara:
כן, לא, אולי, לא יודעת, אני לא בטוחה, הצילו. אני מאוד נהנית להשתמש בה, המברשת שלה מאוד נוחה לשימוש בשבילי, אני מוצאת שגם בלי מעגל ריסים אני יכולה להשתמש בה ולקבל סוג של ריסי עגל תמים. מצד שני, כל שאר הנתונים זהים לחלוטין לאלה של ההיפנוז המקורית. אני די בטוחה שמה שבאמת כובש אותי במסקרה הזאת היא המברשת המגניבה בצורת הקונוס, והעובדה שהיא בכלל מצליחה להרים את הריסים שלי. אני לא יודעת אם אקנה אותה שוב, אני לא בטוחה. אולי כן, אולי לא. 

Hypnose Drama Mascara:
לא. אני חייבת להודות שאני אוהבת את הדול אייז יותר, ואפילו הסטאר מוצלחת ממנה. אני יכולה להבין למה הרבה בנות אחרות מתלהבות ממנה, אבל השימוש במברשת המוזרה הזאת מעט מסורבל ומייגע מדי בשבילי. 

Star Mascara:
כן! אני חייבת להודות שבהתחלה לא ממש התלהבתי ממנה, אבל לאחר כמה שבועות של "אוורור" לאחר הפתיחה, והתרגלות למברשת, אני מחבבת אותה מאוד. היא נותנת לי את מראה ה"אני לא אוהבת להגזים עם האיפור שלי, אבל אני גם ממש לא אוהבת להיראות מוזנחת" שאני כה אוהבת, והמיקרו-שימר הזהוב מוסיף נצנוץ קסום שמוסיף בדיוק את מעט הכיף והבלינג שחסר לי בחיים. חבל מאוד שאין עוד צבעים למסקרה הזאת, מאוד הייתי רוצה לראות אותה בגרסה כחולה או סגולה, או אפילו ירוקה. כמו כן, ממש אין צורך בשכבה שנייה עם המותק הזאת, שזה עוד דבר שמשמח אותי. בשכבה הראשונה מתקבלות מניפות קטנות קסומות ויפות. 


תמונות להמחשה

Hypnose Mascara:
לפני מריחה


אחרי מריחה



Hypnose Doll Eyes Mascara:
לפני מריחה


אחרי מריחה



Hypnose Drama Mascara:
לפני מריחה




אחרי מריחה



Star Mascara:
לפני מריחה




לאחר מריחה
שימו לב לכמה שהמסקרה החומה נראית טבעית! זה בדיוק בגוון של הריסים שלי.



לסיכום

יתרונות

Hypnose Mascara:
*מאריכה
*מחיר סביר באתר
*לא מתפוררת יום שלם

Hypnose Doll Eyes Mascara:
*מעגלת 
*מאריכה
*מחיר סביר באתר
*ריח נעים
*לא מפילה את הריסים לאחר ההנחה (מרקם קליל)
*לא מתפוררת יום שלם

Hypnose Drama Mascara:
*מעבה
*מעגלת 
*מחיר סביר באתר
*ריח נעים
*לא מפילה את הריסים לאחר ההנחה (מרקם קליל)
*לא מתפוררת יום שלם

Star Mascara:
*מחיר סביר באתר
*מרקם קליל אך עם זאת סמיך מספיק בשביל שהריסים לא יצנחו לאחר השימוש
*מתקבל מראה מניפה, אבל לא עשוי מדי או מוגזם מדי
*יוצאת כמות חומר מדודה
*הדגשה, עיגול ונפח בשכבה אחת יחידה (אני לא מרגישה צורך בשכבה שנייה)
*לא מתפוררת יום שלם


חסרונות

Hypnose Mascara:
*לא מחזיקה את הצורה שמעגל הריסים מעניק לי
*לא מעגלת
*לא מעבה
*מחיר מגוחך בארץ

Hypnose Doll Eyes Mascara:
*לא מעבה
*מחיר מגוחך בארץ

Hypnose Drama Mascara:
*מחיר מגוחך בארץ
*לא ממש מאריכה
*השימוש במברשת לא ברור, מסורבל ומייגע

Star Mascara:
*ריח לא ממש נעים, אבל לפחות הוא חלש
*מחיר מגוחך בארץ


ציונים
Hypnose Mascara: 3/5
Hypnose Doll Eyes Mascara: 4/5
Hypnose Drama Mascara: 3.5/5
Star Mascara: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


4 תגובות :

  1. מדובר בסקירת השנה! עכשיו אני יודעת בדיוק איזו מסקרה בא לי!!!! תודה בובה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הווווווווווו יקירתי, איזו בא לך?? את זו שאני אהבתי או אחת אחרת עשתה לך עיניים??? ;)

      מחק