יום חמישי, 4 בדצמבר 2014

שלושת המוסקטרים - ביקורת - Review

Lancome - Blush Subtil Palette

זה לא סוד שאני מאוד אוהבת את לנקום, והפעם אדבר אתכן על פלטת טריו המכילה קונטור (להצללות), סומק, והיילייטר (להבהרות). גם את המוצר הזה החלטתי להשאיר לעצמי מהמארז של הקריסמס האחרון, אחרי שהתאהבתי בו לחלוטין מהרגע שראיתי אותו! כמו כן, בפלטה הזאת השתמשתי באיפור החתונה שלי, ואני לא מתחרטת לשנייה.




תמונות של הרכישה שלי




תקריב על הקונטור (מאט לחלוטין)

תקריב על הסומק (שימו לב לנצנצים הזהובים)

תקריב על ההיילייטר (לא רואים, אבל הוא הרבה יותר שימרי במציאות)


רכיבים


ההבטחה (בתרגום לעברית)
"רך בצורה מדהימה. ערכת ה'הכל באחד' שלנו, לעיצוב והעצמת התווים הטבעיים שלך. אמנות קלה ב-3 שלבים פשוטים להצללה, סומק, והארת הפנים. לכל גוון עור, לכל צורת פנים - היופי הטבעי שלך מועצם. הגדירי את פנייך, העצימי או הפחיתי כל תו בו, למראה מואר וזוהר."


מבחר הצבעים
הערכה הזאת נמכרת ב-5 ווריאציות צבעים שונות:
Nectar Lace - הערכה שיש לי. קונטור חום-קר, סומק אפרסקי עם נצנצים זהובים, היילייטר זהב עם תת-גוון שמנת.
Peche Savvy - בגדול אותם צבעים, אבל יותר "חמים". החום יותר חם, הסומק האפרסקי יותר בהיר, וההיילייטר עם תת-גוון יותר צהוב.
Rose Flush - קונטור חום בהיר קר, סומק ורדרד קר, היילייטר זהב בעל תת-גון ורדרד.
Framboise Flirt - אותו קונטור כמו בערכה Peche Savvy- חום חם, סומק פוקסיה, היילייטר זהה לזה שבערכה Rose Flush- זהב בעל תת-גוון ורדרד.
Plum Elegance - הערכה בעלת הגוונים הכי כהים מבין כולן, ולדעתי תהיה נהדרת לבעלות עור שחום. קונטור חום כהה חם, סומק ורוד מעושן עם תחושה קצת סגולה (אבל עדיין בגדר הוורוד), והיילייטר ברונזה בעל תת-גוון אפור.


מרקם
המרקם נהדר. מתפורר בעדינות בנגיעת מברשת, אבל לא הופך לאבקה שמתפזרת לכל עבר. הם מחליקים ברכות על העור ולא "נופלים", וגם הנצנצים שיש בסומק לא בורחים, ונשארים במקומם.


ריח
די קשה לאתר ריח כלשהו מהאבקות האלה, אבל אם אני מתאמצת מאוד מאוד, אני קולטת קמצוץ של ריח "של פעם". מתקתק וטאלקי מעט, וסופר חלש. ברצינות, כמעט אין לדבר הזה ריח. 


עמידות
תמיד נורא קשה לי לגבי העמידות במוצרי אבקה. כי הרי העמידות לא תלויה בהם, אלא בטיב המייקאפ שמתחתיהם! פודרות, סמקים, צלליות וכו', לעולם לא ישבו בשקט אלא אם כן משהו חזק יתפוס אותם מתחת. אז את הקטגוריה הזאת אני אשאיר ריקה, כי אני באמת לא יודעת מה לומר לכם.


מחיר
הו-הו! באתר המקורי של לנקום מצויין המחיר 43$, שהוא כ-160 שקלים. קצת הרבה יקר לדעתי. גם אם מדובר בפלטה שמכילה בתוכה 3 מוצרים, עדיין יקר. 


אריזה
האריזה מאוד אלגנטית ויוקרתית- קופסה שחורה מבריקה, עם לוגו הורד של לנקום בפינה הימנית התחתונה. בתוך הקופסא ישנם 3 תאים, כאשר הסומק (במרכז) מקבל את התא הכי גדול, הקונטור (שמאל) בא אחריו בריצה, וההיילייטר (ימין) מקבל את התא הקטן מכולם. האריזה מצויידת במראה בגודל נדיב ביותר, כאשר כל הצד הפנימי של המכסה הוא המראה. 
הדבר היחיד שחסר לי פה זה אפליקטור. אני יודעת שבד"כ האפליקטורים שמגיעים עם המארזים האלה לא שווים כלום, אבל.. לא יודעת. עצוב לי בלב. אחרי הכל, פלטת הצלליות מאותו מארז הקריסמס קיבלה 3 אפליקטורים, אז למה דווקא את פלטת הסומק הזניחו?


קנייה חוזרת
כן, אבל ממש לא במחיר מלא. הייתי מוכנה להוציא עד 100 שקלים, אבל בשום אופן לא 160. אני מאוד אוהבת את הפלטה הזאת, מבחינתי היא מוצר הלחיים האהוב עליי. הברונזר הזה מושלם להצללות בשבילי, הסומק נהדר ומחמיא לי ביותר, וההיילייטר עדין ומרומז אבל בהחלט עושה הבדל, בדיוק כמו שהיילייטר אמור לעשות.


תמונות להמחשה
מלמטה למעלה: הצללה, סומק, הארה



לפני הנחה


לאחר הצללה



לאחר הנחת סומק



לאחר הארה



המראה הסופי לאותו יום



לסיכום

יתרונות
*מוצר מרובה פעולות (3 ב-1)
*מראה בגודל נדיב ונוח
*אריזה אלגנטית ויוקרתית
*מרקם מאוד נעים על העור ונוח לשימוש (לא יבש מדי, לא מתפורר, הנצנצים לא מתפזרים)
*מבחר פלטות בצבעים שונים ומגוונים
*ריח קלוש ונעים, מתאים לרגישות


חסרונות
*אין אפליקטור בערכה הזאת
*מחיר מטורף


ציון: 5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


5 תגובות :

  1. הוווו הסמקים של לנקום ככה קרמיים ומשי פשוט תענוג!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי תענוג! :) אני משתמשת בו פעם בשנה אולי, אני ממש מפחדת שהוא ייגמר לי מתישהו :P

      מחק
  2. תשובות
    1. באמת יפה!! :) ניסית את המארז של לנקום?

      מחק
  3. המלצה מעולה, שנים אצלי, חורשת בעיקר על הסומק.

    השבמחק