יום שני, 8 בדצמבר 2014

מפחידה ומסורבלת - ביקורת - Review

Soft Touch - OoLaLash! Super Volumizing Mascara

על מסקרה משונה זו קראתי ושמעתי רבות, בעיקר בפורומי האיפור למיניהם, ותקופה ארוכה הייתי מאוד סקרנית. כשחברה יקרה ללבי החליטה שהיא לא אוהבת את המסקרה- קפצתי על ההזדמנות לקחת אותה ממנה ולנסות בעצמי, בעיקר כי מאוד רציתי לנסות את היצור המוזר הזה ולראות אם אני חלק מהמוני vאוהדים, או הולכת יד ביד עם חברתי הלא מרוצה? :)



תמונות






ההבטחה
אני מתנצלת מכל הלב! חפרתי ונברתי בכל רחבי האינטרנט, לא מצאתי שום הבטחה או הצהרה על המסקרה הזאת. באתר המקורי של סופט טאץ' היא בכלל לא קיימת! :(


אופן השימוש
קודם מעבירים את המברשת על צדה החלק להעמסת חומר, לאחר מכן מסרקים את הריסים באמצעות הצד המשונן. לטאץ' הסופי יש להבריש את קצה המברשת ה"קיפודי" על הריסים הפנימיות והתחתונות.
מסתבר שהמסקרה הזאת עוצבה לנוחות מקסימלית תוך התחשבות בכל הריסים! :)
(הערה: שימו לב שבהמשך הסקירה כתבתי שאני ממש לא אוהבת את שיטת המריחה המומלצת הזאת ולמה, ואיך אני מעדיפה להשתמש בה.)


מבחר הצבעים
כרגע רק שחור! רע, רע, רע!!


מרקם
קרמי סופר סמיך, שמתייבש רגעים ספורים לאחר המריחה. למרות שהמרקם מאוד סמיך, הוא לא כבד כמו שציפיתי, והריסים גם לא "נופלות" לאחר המריחה, אלא נשארות מניפות ארוכות ויפות ממש כמו ברגע המריחה הראשון! :) מעולה!


ריח
ריח חריף ומאוד חזק של לורד לא מחיק. נורא, נורא, נורא!


עמידות
ניסיתי את המסקרה הזאת כמה פעמים, בכל פעם בשיטת מריחה שונה, והמסקנות שלי הן כדלהלן:

כשהשתמשתי במסקרה לפי ההוראות של החברה, כבר חצי שעה לאחר המריחה, התחילו להופיע "ניצני" פירורים ראשונים, שמייד טרחו לקפוץ לי לתוך העיניים כל הזמן ולגרום לי לדמוע כל הדרך לעבודה ולנסות לסדר את המצב עם קצות האצבעות. וזה לא הלך והשתפר במהלך היום. הרגשתי פירורים בעיניים שלי במהלך כל היום! ואני לא מגזימה בכלל. כאילו מישהו כל הזמן פיזר לי חול לתוך העיניים. כל פעם שחשבתי שנפטרתי מהפירור האחרון ובזהירות זהירות מצמצתי כדי לסמן את סוף המלחמה- הופ! פירור חדש בתוך האישון. לא! נעים! בכלל!

בשימוש השני החלטתי שאני לא מקשיבה להוראות ועושה מה בא לי, ולכן הנחתי את המסקרה על הריסים באמצעות הצד המשונן שלה, כשאני מסדרת עודפי חומר באמצעות הקצה הקיפודי בלבד. לא השתמשתי בכלל בצד ה"חלק" של המסקרה, וטוב שכך. לא נצפה אפילו פירור פוחז אחד במשך 9 שעות שלמות רצופות! :) כשהמשכתי להשתמש בפעמים הבאות במסקרה בדיוק כך, גם כן לא נצפו אף פירורים סוררים! משהו בהוראות של החברה לא ממש עובד, כנראה.


מחיר
בגלל שבאתר המקורי של החברה בכלל אין שום פרטים על המסקרה הזאת, ובגלל שאני ממש לא מכניסה חצי רגל לסניפים של סופר פארם (או כל חברותיה האחרות), אני לא ממש בטוחה. אם לסמוך על מה שכתוב בקבוצות מכורי האיפור למיניהן בפייסבוק, המסקרה עולה יותר מ-100 שקלים לפני מבצעים, ובסביבות ה-70-80 אחרי מבצעים. מסקרה ב-70-80 שקלים זה מחיר סביר למסקרה, אם זה באמת המחיר. 


אריזה
מסקרה צ'אבית בוורוד פוקסיה עם כיתוב שחור בולט. מצועצע וזול! לא מוצא חן בעיניי בכלל. כמו כן, בכל פעם שאני מבריגה החוצה או פנימה את מברשת המסקרה (פותחת/סוגרת), היא משמיעה צלילי חריקה כמו דלת לא משומנת. לא טוב. 


קנייה חוזרת
לא. יש ימים שבהם אני מנסה לבחור מסקרה בבוקר, ובכל פעם דוחה את זאת בגלל הטרחה שבמריחה מדוייקת וזהירה, ובגלל הפחד ש"תקרית השימוש הראשון" תחזור על עצמה. אני חושבת שלוקח המון זמן להתרגל למסקרה הזאת, וזה ממש מתסכל אותי, כי אני לא אוהבת לפחד להשתמש במוצר כזה או אחר. אני משתמשת בה מדי פעם רק כי אני קמצנית מרירה שחייבת להוציא את המיטב מכספה.. ;)


תמונות להמחשה
לפני מריחה


לאחר מריחה



לסיכום

יתרונות
*מרימה את הריסים בצורה מדהימה (גם בלי שימוש במעגל)
*מעניקה נפח מטורף
*המרקם לא כבד ומתייבש מאוד מהר
*לא "מפילה" את הריסים
*מחיר סביר (אחרי מבצעים בלבד, כמובן)


חסרונות
*שימוש לפי ההוראות מעודד התפוררות כמעט מיידית, ונוכחות פירורים בתוך העיניים כל הזמן עד שמורידים את המסקרה לגמרי
*הוראות שימוש מסורבלות ולא נוחות (יצא לי כבר להתבלבל כמה פעמים)
*מבחר צבעים לוקה מאוד! רק גוון אחד
*אריזה מצועצעת וזולה
*פתיחה או סגירה של המסקרה משמיעה קולות חריקה
*ריח נוראי של לורד לא מחיק


ציון: 2.5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


6 תגובות :

  1. אוי זה מבאס :(:( מצד שני זה סופט טאצ', לא הייתי מצפה להרבה מהם, אבל אולי אני סתם סנובית חחחח

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, אני לגמרי איתך בקטע הזה! לא סומכת על חברות ישראליות.. ;)
      דווקא בגלל ששמעתי עליה המון שבחים אני מאוכזבת! :(

      מחק
  2. באסה שהיא מתפוררת. אחלה סקירה!!

    השבמחק
  3. סקירה מעולה, שמעתי עליה רבות ועכשיו לפחות עם קצת יותר מידע.. :)

    השבמחק