יום שישי, 19 בדצמבר 2014

אלה שזופה? סקירה + מדריך - Review + Tutorial

Estee Lauder - Bronze Goddess the Nudes Palette

דבר ראשון, תנו לי לומר כמה אני שמחה להיות כאן!
זה משהו שחשבתי לעשות הרבה זמן ואני שמחה שסופסוף יש לי את ההזדמנות.
וכמובן, תודה לדובי הנסיכה שהעניקה לי את ההזדמנות הזאת 3> 

ועכשיו למוצר!

את הפלטה הזאת קיבלתי במתנה מחברה של אמא שלי לנוביי גוד המתקרב ובא, ותסכימו איתי שאין על לקבל איפור במתנה! אני חושבת שלא משנה איזה איפור נותנים לך זה תמיד נחמד, בעיקר אם אלה דברים יקרים יותר שכנראה שלא היית קונה לעצמך, או מוצרים שהם קצת מחוץ לאזור הנוחות שלך ו"מאלץ" אותך לצאת מהקופסה שלך.
במקרה הזה כנראה שלא הייתי קונה לעצמי כי זה קצת יקר, אפילו שזה לגמרי my cup of tea.







תמונות










מרקם
קרמי מאוד. מאודדדד! פשוט כמו חמאה. הבעיה היחידה שלי היא שהגוונים בצד שמאל (המאט) קצת קרמיים מדי ומשאירים מין "חתיכות" אבקה גם על הפלטה וגם עליי כשאני מורחת אותם עם האצבע. אבל עם מברשת זה לא יקרה. בגלל שאני יודעת שיש הרבה שמעדיפות לשים צללית עם האצבע הרגשתי צורך לציין את זה :)


ריח
כמעט ואין ריח. רק כשניסיתי ממש ממש להתקרב ולהריח (נצנצים על האף יאיייי!) היה קצת ריח של פודרה. אבל זה לגמרי לא משהו ששמים לב אליו.


תוצאה
עמידות מאוד, נמרחות מעולה, ומצאתי שמאוד נוח וקל לטשטש אותן. אבל זאת לא הפתעה מבחינתי, כשמשלמים על מוצר סכום כזה ובעיקר על המותג זה צפוי שהצלליות יהיו באיכות מעולה. הייתי מופתעת אם זה לא היה ככה.


מחיר
לצערי לא מצאתי את המוצר באתר של אסתי לאודר, מצאתי באתר של Nordstrom ב254.07 ש"ח (וזה עוד בלי המשלוח), ולא הצלחתי לברר מהמשביר לצרכן כמה זה עולה אצלם. אבל לפי דעתי זה מחיר שלא יורד מהמחיר שרשמתי.


אריזה
לפי דעתי, האריזה קצת גדולה וצ'אנקית מדי. היא קצת כבדה ועם כמה שאהבתי אותה כנראה שאני לא אקח אותה אם אני נוסעת לאנשהו. מה שכן, היא מהממת עם אפקט השחור-כתום. המראה בפנים לא כ"כ שימושית כי האריזה לא עומדת בפני עצמה (כמו בפלטות הנייקד). הפלטה מכילה 13g, שזה לא מעט יחסית לפלטות אחרות שיש לי. מגיעה עם מברשת שצד אחד שלה זה ספוג (שאני לא חסידה שלו) והצד השני הוא מברשת רגילה, קטנה יחסית לטשטוש אבל זה נחמד שלשם שינוי שמים מברשת בפלטה ולא רק את הספוג.


קניה חוזרת
כנראה שלא. 
להתחשב בזה שהיא לא הפלטה היחידה שלי ואני כנראה אשתמש בה רק מדי פעם, היא תחזיק לי הרבה זמן. ואם היא תיגמר לפני שאצטרך לזרוק אותה כנראה שאני ארצה לגוון ולקנות משהו אחר, או שאצליח למצוא את הגוונים בפלטות אחרות\מחברות אחרות וזה יצא לי זול יותר.


תמונות להמחשה
לא רע בכלל :)


לסיכום

יתרונות
* צלליות פיגמנטיות בטירוף.
* נוח לעבוד איתן.

חסרונות
* מחיר.
* חוסר זמינות באינטרנט.
* האריזה קצת צ'אנקית מדי.
* בהנחה עם האצבעות אבקתית מדי.

ציון: 5\4

ועכשיו- כמובטח!
חלק 2 של הפוסט- המראה שיצרתי עם הפלטה


יצרתי מראה מעושן, מטושטש, כהה.
מתאים בעיקר לערב, אבל עם מינונים נמוכים יותר יעבוד מעולה גם ליום.
שילוב של צלליות מאט וצלליות מבריקות ושימריות, בשבילי זה השילוב המושלם! :)


נתחיל?
מצטערת מראש על הקווים המוזרים שהאור עושה על הפנים שלי.

נתחיל עם עפעף נקי ומעליו קצת קונסילר (ואם אתן רוצות להשקיע אז פריימר לעיניים)




נמשיך וניקח את שלושת הגוונים הבהירים ביותר בצד השמאלי של הפלטה (הצד האומברה) ולשים על כל העפעף וגם בקפל של העין.





ניקח את שני הגוונים הכהים ביותר באותה צללית אומברה ונשים רק בקפל של העין ונטשטש למעלה.





ניקח את הצללית השימרית הבהירה ביותר ונשים בקצה הפנימי של העין.





ניקח את הצללית הכתומה השימרית, עם קצת מהצללית הבהירה ביותר השימרית, ונשים במרכז העפעף.





ניקח את הצללית הסגולה (השימרית הכהה ביותר) ונשים אותה בחלק החיצוני של העין ובקפל של העין ונטשטש (טשטוש מאוד חשוב כאן! בשלב הזה כדאי להשקיע עוד קצת זמן כדי לוודא שהכל מטושטש ואין קווים ברורים של צללית)




נמרח אייליינר כאוות נפשנו.
כמובן השלב הזה לא חובה, אבל מי שאוהבת זה מוסיף המון :)
השתמשתי כאן באייליינר הנוזלי האהוב עליי- Superliner של לוריאל.




וכמובן- מסקרה.
מי שאוהבת ריסים מלאכותיים-זה הזמן לשים אותם. אני פחות אוהבת כי יש לי ריסים ארוכים ואני לא מרגישה צורך.
השתמשתי כאן במסקרה They're Real! של בנפיט.





ו...סיימנו עם העיניים!




נסיים עם שאר הפנים...





על שאר הפנים שלי
פריימר- MAC Prep and Prime
מייקאפ- Revlon Colorstay 180 Sand Beige
קונסילר- MAC Pro Longwear NC15 (אם אני לא טועה בגוון, העברתי אותו מהמיכל המקורי שלו)
פודרה מתחת לעיניים- Meybelline Mineral Power
פודרה על שאר הפנים- MAC Studio Fix NW20
עיפרון גבות- Pupa Eyebrow Pencil 01
ברונזר ושימר- Sleek Face Contour Kit Light 884


תודה שקראתן, ושיהיה לכן סופ"ש נעים וחג שמח!

ועכשיו, קיטי

4 תגובות :