יום שלישי, 20 בינואר 2015

ההזמנה הראשונה שלי מל'אוקסיטן!

L'Occitane Haul

את ל'אוקסיטן אני מעריצה כבר שנים ארוכות, כשאת המוצר הראשון שלי מהם אי פעם קיבלתי במתנה מחברת משפחה יקרה- חמאת גוף שיאה וניל (שלא נמכרת יותר, הייתה מהדורה מוגבלת), שהשאירה את עורי מלוחח ימים ארוכים (בלי צחוק) וריחני עד למקלחת הבאה. העור שלי לעולם לא טעם יוקרה כה מבורכת לפני כן, ובהחלט הרגשתי את ההבדל! כבר בגיל ההתבגרות ידעתי שהחברה הזאת הולכת להיות מושא חלומותיי הטיפוחיים כנראה עד קץ הימים. 



סיפור קצרצר לפני שמתחילים- אז מה הוביל אותי בכלל לאתר של ל'אוקסיטן, להזמין הזמנה לא מתוכננת בעליל? ובכן, לפני כשבוע הייתי אמורה לחכות לבחור שלי במרכז עירנו, ובמקום לחכות בקור הירושלמי המצליף ברחוב, החלטתי להיכנס לנקודת המכירה (היחידה, בו הו!) של ל'אוקסיטן שנמכרת בחנות רהיטים יוקרתית להחריד (הרמוני, לכל המתעניינים). החלטתי להעביר את הזמן בהסנפה אובססיבית של כל ניחוחותיהם האלוהיים של החברה, ולאחר אינספור בשמים שכאילו נרקחו ע"י מלאכים חשופי-עכוז ופורטי-נבל, נחיריי נחו על ניחוח כה נעים, שבמוחי פרצה מקהלת גוספל ששרה "הללויה" בקולי קולות וראיתי את העולם באור זהוב וקורן. 


הייתי זקוקה לבושם הזה בחיים שלי, אבל אני מנסה להימנע מקניות אימפולסיביות, והבחור בדיוק הגיע והייתי צריכה לעזוב את הבושם הנעים ביקום, עזוב ובודד בחנות. השפרצתי 3 שפריצים של פרידה על מעיל הפרווה (המזוייפת!) הרוסי שלי, והלכתי משם בקושי רב. כל הערב הסנפתי את המעיל שלי, ובכל פעם הופתעתי לגלות שההסנפות המרובות לא שאבו את כל הניחוח והוא נשאר חזק כשהיה ברגע ההשפרצה, שימו לב, אפילו 4 ימים לאחר ההשפרצה! כן כן, הריח נשאר ונצמד למעיל שלי 4 ימים תמימים! 

הוא היה חייב להיות שלי! אז מה עשיתי?

מסקרנות נטו נכנסתי לאתר של ל'אוקסיטן, לראות אם יש מבצעים שיצדיקו הזמנה של הבושם למרות החוסר המתמיד בכסף בחשבוני. ובכן, כן, היו מבצעים! ואפרט אותם לאט לאט, עם סיכום מפורט בסוף! :)



בהזמנת בושם מסדרת La Collection de Grasse, שבמקרה במקרה הבושם של חלומותיי משתייך אליה, מקבלים במתנה (חינם אין כסף) תחליב גוף מוקטן לבחירה מהסדרה!

הבושם לבדו עולה 269 ש"ח (שזה לדעתי מחיר סביר לבושם בגודל מלא. יש בשמים פחות נעימים ויותר יקרים בסופר פארם).



כמה מפתיע שבחרתי את אותו הניחוח, הא? ;) 



בסוף ההזמנה אפשר לבחור 4 דוגמיות (מתוך 6) חינמיות לחלוטין. אני בחרתי (מימין לשמאל) טיפול משקם לשיער, קרם גוף על בסיס שקד, "נוזל מאט" לעור פנים שומני (אני מניחה שזה מעין סרום?), וקרם פנים מסדרת ה-Divine. 



לפני שסגרתי את ההזמנה הזאת, החלטתי לקפוץ לעמוד המבצעים שלהם ולראות אם יש עוד משהו שווה שאולי במקרה פספסתי. וכמובן, היה!

 

בקנייה מעל 150 ש"ח באתר (והבושם עלה 269, אז עברתי את הסכום הנחוץ לקבלת ההטבה), ניתן לרכוש "שקית הפתעה" במחיר של 150 ש"ח במקום 300 ש"ח (שזה המחיר הרגיל שבו השקית נמכרת), כשהשווי המינימלי למארז הינו 349 ש"ח (כלומר בכל מקרה מרוויחים). הקטע הוא שלא ידוע מה יש בפנים! ידוע רק שיש שם 5 מוצרים כש-2 מהם בגודל מלא ו-3 מוקטנים (אבל לא דוגמיות). 



ישנן 9 ווריאציות של שקית ההפתעות, כלומר, אני קיבלתי משהו אחד, ומישהי אחרת תקבל משהו אחר. אפשר לרכוש כמה שקיות הפתעה באותה הזמנה, ויש סיכוי לקבל שקיות הפתעה שונות, אבל אין התחייבות לשקיות הפתעה שונות (כלומר יש מצב ליפול על שקיות הפתעה זהות לחלוטין). 

אז מה יש פה?



ג'ל גוף (כמו קרם, אבל ג'ל, לא לרחצה) מסדרת 4 הוורדים, שנמכר במהדורה מוגבלת ואין להשיג יותר, כשמחירו המקורי לפי האתר האמריקאי הינו 22.9 אירו (כלומר כ-115 ש"ח). 
גודל מלא. 



בושם מסדרת The Vert עם תה ירוק, שייצורו הופסק, כשמחירו בגודלו המלא עמד על 55$ (כלומר כ-225 ש"ח). מדובר בבושם יוניסקס (לנשים ולגברים), ולמרות שאני מוצאת את הבושם מאוד נעים ומרענן, הוא מתאים יותר לבחור שלי, שניחן באופי קליל וקיצי. מבחינתי מדובר במוצר הכי מעניין במארז שקיבלתי!
גודל מיוחד. 



סבון מוצק מסדרת הוורבנה שלהם, מחירו עומד על 30 ש"ח ל-100 גר', ו-50 ש"ח ל-250 גר'.
גודל מיוחד.



קרם ידיים שיאה, מחירו עומד על 49 ש"ח ל-30 מ"ל (מה שאני קיבלתי), או 101 ש"ח ל-75 מ"ל.
גודל מיני מלא.



קצף לניקוי פנים מסדרת האימורטל, מחירו עומד על 151 ש"ח ל-150 מ"ל.
גודל מיוחד.

אז ככה. הזמנתי בושם ב-269 ש"ח, מארז הפתעה ב-150 ש"ח, קיבלתי קרם גוף מוקטן מתנה ו-4 דוגמיות. כלומר, סה"כ: קיבלתי 3 מוצרים בגודל מלא, 4 מוצרים מוקטנים, 4 דוגמיות, וכל זה ב-419 ש"ח. אם נחשוב רגע על המחירים של ל'אוקסיטן, נבין שיצאתי בנזק לא כל כך נוראי כמו שהוא יכל לצאת. בעצם, לעזאזל, זה חתיכת מציאה!! אם היה לי הכסף לחזור על הקנייה (הפעם עם בושם אחר, שאני חומדת קצת פחות אבל עדיין מפנטזת עליו בלילות- מסדרת פריחת הדובדבן), הייתי ללא ספק לוקחת שוב את מארז ההפתעות! זה יחסית ממש זול בשביל מוצרים של ל'אוקסיטן, ומאפשר לנסות כמה דברים חדשים שאולי לא הייתי מנסה במצב אחר. אז בנות ובנים, רוצו לאתר של ל'אוקסיטן!

נ.ב. 
לא ידוע לי אם שקית ההפתעות נמכרת בסניפים ובנקודות מכירה, בנקודת המכירה אצלינו לא ראיתיה.

אגב, שמתם לב שיש לי מצלמה חדשה? :) 


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


8 תגובות :

  1. יואווווווווווווווווווווווווווו אני ירוקה מקנאה!!!!!! אבל זהו היום שברתי עוצר ואסור לי לשבור אותו שוב!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אל תגידי לי שהזמנת גם??!??!!??!?!! :) חחחחחחח לדעתי במקרים כמו זה אסור לפספס מבצעים כאלה, אז אם הזמנת אז אני לא מתנגדת ;)

      מחק
  2. פוסט מעולה! אני מטורפת על סדרת השקד של ל׳אוקסיטן!
    ד״א הדבר הזה מסדרת הוורבנה שקיבלת זה סבון מוצק ולא בושם, חח לא יודעת אם התבלבלת בכללי, או בכתיבה.
    עשית לי חשק להזמין גם :)

    השבמחק
  3. תודה!! :) שמעתי על סדרת השקד, אבל המוצרים כל כך יקרים שזה שערורייה.. חחחחחח
    אני יודעת שזה סבון, טעות כתיב.. ;)

    אני מתה להזמין עוד המון דברים, אבל חשבון הבנק לא מאפשר.. ;)

    השבמחק
  4. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, חיים שלי שיהיה לך לבריאות! חשוב לפנק את עצמך מידי פעם! : )
    הכל נראה כל כך יפה ומעולה! פוסט נהדר

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!!! :) את לא מתארת לעצמך כמה קשה אני מחזיקה את עצמי ממש בימים אלו כדי לא להתפתות להזמנה נוספת מהם.. ;)

      מחק
  5. הסרום וג'ל הלחות מסדרת האנג'ליקה מעולים לעור פנים מעורב ושמנוני!
    הדוגמית הספיקה לי ל-3 ימים,והם החזיקו גם את האיפור ממש טוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. אז את אומרת ששווה לשקול הזמנה שלו?? :) תודה! :)

      מחק