יום ראשון, 11 בינואר 2015

עוד מוצר קוריאני נהדר! - ביקורת - Review

Innisfree - No Sebum Mineral Powder

את הפודרה הזאת הכרתי לראשונה כשחיפשתי מוצרים מעניינים לשים בהגרלה בזמנו. היא משכה את עיניי מייד! הבטחה לנטרול שומניות לשעות ארוכות, ועוד מולטי-טאסקר שכזה, שמתאים גם לשיער? Count me in! :)



תמונות







רכיבים
לצערי רשימת הרכיבים כתובה בקוריאנית בלבד, וחיפוש ברשת לא הועיל. בעצם, הרשימה היחידה לגבי הרכיבים, שיש לי, נוגעת לרכיבים *שאין* בפודרה הזאת, והם:
-פרבנים
-פיגנטים מלאכותיים
-רכיבים מהחי
-שמנים מינרליים
-ריחות מלאכותיים
-טאלק
נכון שזה משמח לדעת שכל הקקי הזה *לא* נמצא בפודרה? :)


ההבטחה (בתרגום לעברית)
"מערכת ספיגת שומן כפולה, כיסוי והחלקה של העור, מינרלים טבעיים ומנטה לאיזון ושליטה על השומניות, נקי מפרבנים, פיגמנטים, רכיבים מהחי, שמנים מינרליים, מבשמים וטאלק. ניתן להשתמש בפודרה הזאת ב-6 הדרכים הבאות:
1. פודרה בסיסית לאחר האיפור: לעור רך ואיפור עמיד. 
2. מוסיף עמידות לאיפור. (הערה- לא הבנתי מה ההבדל בין 1 ל-2)
3. מראה רך ובהיר: ערבבי את הפודרה הזאת עם אבקת הארה (היילייטר) למראה רך ועדין. 
4. מוצר סופח שומן: ניתן להשתמש בו במהלך היום לנטרול שומניות, במקום דפים סופחי שומן.
5. פריימר לעיניים: הטפיחי בעדינות על העפעפיים לפני הנחת אייליינר או צלליות. 
6. שליטה על שומניות השיער: פזרי מעט מהפודרה על שיערך כשהוא שומני."


מבחר
לפודרה הזאת אין גוונים, אבל היא מגיעה גם בגרסת אבן מוצקה, למי שמעדיפה. בכל מקרה, הפודרה שקופה בשתי הגרסאות (באמת שקופה, לא ראיתי טעם אפילו לצלם בגלל זה). 


מרקם
ממש מזכיר לי טאלק (אבל זכרו שטאלק הוא אחד מהרכיבים *שאין* בפודרה הזאת!), מהסוג ששמים לתינוקות בטוסיק. מאוד קליל ואבקתי, לפעמים כשאני מוציאה קצת חומר למברשת, חלק מהאבקה מתפזר בחדר מרוב שהוא קליל וטחון דק-דק! על העור הוא מרגיש לא יבש כמו שציפיתי, והוא מחליק על העור בקלות ומשאיר עור מאט יפה ובריא למראה. העור שלי לא מרגיש מיובש בכלל עם הפודרה הזאת, אבל הוא נראה מאט לגמרי. אני חושבת שהפודרה הזאת תתאים גם לבעלות עור יבש.  


ריח
מזכיר לי מאוד את צמידי הסוכריות "של פעם", ההם הצבעוניים, האבקתיים והמתפוררים.. מבינות על מה אני מדברת? :) מתקתק, קצת חמצמץ אבל בגדר הנעים. הריח מאוד חזק, ואני חייבת לציין שרגישות לריחות ככל הנראה יזדעזעו ולא יוכלו להשתמש במוצר, כי הוא נכנס לנחיריים ממש בכוח, במיוחד ברגע ההנחה והשימוש. האבקה הזאת מתפזרת לכל עבר וממש חונקת עם הריח שלה. מסקנה- ריח נעים, אבל לא כשהוא מתפרץ ומתעופף ומחלל את הנחיריים.


עמידות
מדהימה לחלוטין. עד שניסיתי את הפודרה הזאת הייתי מאוהבת בפודרה של ביוטיקר, המעולה בפני עצמה, אבל הפודרה של איניספרי פתחה לי עולם קסום ונהדר של פרצוף מאט ל-6 שעות מינימום (כמובן לא בתנאי ספורט והזעה מוגברת), והיותה שקופה לחלוטין- מאוד מקלה עליי! אני, כידוע, נורא מתקשה בהתאמת צבעי פודרה לגוון העור שלי. \:


מחיר
בסביבות ה-25 ש"ח באיביי. (קישור)
מדובר במחיר מעולה בעבור מוצר שמספיק לזמן לא מועט, מביא תוצאות מעולות במיוחד לעור שומני, עמיד, שקוף (ולכן מתאים כמעט לכל גווני העור), נקי מחומרים מזיקים, מיוצר ע"י חברה שדוגלת במחזור ודאגה לאיכות הסביבה, ועוד המון סיבות נהדרות לאהוב מוצר זה (וגם מוצרים נוספים מהחברה, באמת, היא נהדרת!).


אריזה
מיכל בצבע מנטה- נקי ומקצועי למראה, לא פחות אטרקטיבי מהמוצרים של קלרינס. המיכל רחב ומאפשר טבילה נוחה של מברשות, ובשביל למנוע התפזרות חומר לכל עבר, המיכל מצוייד ברשת פלסטיק עם כמות מועטה של חורים, שהייתה סגורה במדבקה (חד פעמית) שקופה נוחה להסרה. כמו כן יש גם ספוגית דחוסה מצורפת, שלדעתי תהיה סופר נוחה להנחת סומק קרמי, אבל לא לפודרה הזאת. 


קנייה חוזרת
כן! אני מאוד מרוצה מהמוצר הזה, וחוץ מהריח שלפעמים חונק אותי בזמן השימוש ומאלץ אותי להפסיק לנשום בשניות הראשונות לאחר הנחת הפודרה על הפנים, אין דבר שאני לא מרוצה ממנו! :) 


לסיכום

יתרונות
*מחיר מעולה
*מיוצר ע"י חברה שדוגלת במחזור ושמירה על איכות הסביבה
*מגיע עם מכסה פלסטיק מחורר (רשת?) שמונע מחומר להתפזר ולהתעופף לכל עבר
*עמיד בטירוף, אפילו על העור השומני שלי
*מולטי-טאסקר
*ריח נעים ומאוד סוכרייתי


חסרונות
*הריח כל כך חזק שלפעמים אני מתקשה להמשיך להשתמש במוצר
*במהלך השימוש הפודרה נוטה להתפזר לכל עבר, להיכנס לעיניים, לאוזניים, לנחיריים ולפה, ובעצם לחנוק אותי בעודי בחיים


ציון: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


7 תגובות :

  1. איזה יופי...עוד מוצר להוסיף לרשימה הבלתי נגמרת שלי מהקוריאנים.

    השבמחק
    תשובות
    1. בואי נודה באמת.. הרשימה הזאת רק הולכת ומתארכת אצל כולנו... חחחחחח! ;)

      מחק
  2. בובה הוא נשמע מעולה! קנית אותי עם הקטע שאפשר להשתמש בו כשמפו יבש P: הדבר היחיד שמטריד אותי הוא הריח, אני אסניף אותו כשאבוא אלייך ואז אחליט אם לקנות או לא P: מחכה שתעלי כמה סרטוני יו טיוב כבר, נו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אוהבת אוהבת אוהבת!

    השבמחק
    תשובות
    1. את חייבת להסניף אותו. מקסימום, אני חושבת שבגרסה המוצקה של הפודרה הזאת היא פחות מתפזרת וכך בעצם פחות מריחים את הריח שלה, אז שווה לנסות :)

      מחק
  3. נכנסה לויש ליסט שלי!!!! קרן צודקת...העם דורש סרטוני יו טיוב!!! :)
    סקירה נהדרת!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בדיוק אוגרת שק של דברים שסיימתי, ייתכן מאוד שבקרוב באמת יהיה סרטון.. ;)

      מחק